Ik was niet zo van Harry Jekkers toch? Maar ik ga wel even kijken!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Dude! Televisietip voor vanavond: 20.00 ned. 3, Harrie Jekkers en 'Het gelijk van de koffietent', als het een beetje lijkt op 'Met een goudvis naar zee' of 'De lachende Piccolo' is het de moeite waard![]()
Oh, misschien bedoelde ik Fles dan wel ipv jouquote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik was niet zo van Harry Jekkers toch? Maar ik ga wel even kijken!
Dit topic was eerderquote:
Ja was Fles!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh, misschien bedoelde ik Fles dan wel ipv jou. Harrie Jekkers is van Klein Orkest.
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:33 schreef Renesite het volgende:
GSSC, wel orgineel!
dabadoetsiaquote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:34 schreef hallo_mensen het volgende:
Na ik ben wegvoordat ik zometeen helemaal alleen moe fietsen
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zeg, dat is orgineel!
Niet, DAT IS FOUT!
Ach, laat ook maar staan iddquote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:33 schreef Renesite het volgende:
GSSC, wel orgineel!
Ik vind het walgelijkquote:
Nee, die van jou was beterquote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het walgelijk
De TT is nog minder dan die van mij gisteren![]()
Kan het dan NÓG slechterquote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het walgelijk
Nou nouquote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het walgelijk
Begrijpend lezen is wellicht een optie voor jequote:
Het is een foutieve TT, en dat blijft het zolang er GSSC staatquote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou noukan jou die TT nou ook rukken man
Hij blijft gewoon staan
En het geneuzel over de TT is ook afgelopen
Nee, jij zegt deze is minder dus ik zeg, die van jou was beterquote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is wellicht een optie voor je![]()
Lieve Stuart, het is niet belangrijk genoeg om je druk over te maken, wel?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is een foutieve TT, en dat blijft het zolang er GSSC staat![]()
MutZ en ik gaan even thee drinkenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is een foutieve TT, en dat blijft het zolang er GSSC staat![]()
Nope, ik zal het laten rustenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Lieve Stuart, het is niet belangrijk genoeg om je druk over te maken, wel?
Dat is geheel afhankelijk van de bereidwillendheid van AMDquote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MutZ en ik gaan even thee drinkenIk neem aan dat het topic vol is en er een glanzend nieuw topic MET dito TT ligt te wachten als we terugkomen
![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is geheel afhankelijk van de bereidwillendheid van AMD![]()
Je zou natuurlijk ook kunnen overwegen op te lettenquote:
Alsof dat nu niet al gebeurdquote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:53 schreef Renesite het volgende:
Goed, laten we gaan baggeren! het topic mag vol zijn van FLash, dus dat is niet helemaal officieel een startschot voor sneltjetten via forum
D'r zijn momenten dat het best meevalt met het gebagger, toch?quote:
Jaquote:
Nogal afhankelijk van de users die komen postenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:57 schreef es70 het volgende:
[..]
D'r zijn momenten dat het best meevalt met het gebagger, toch?
Bon Voyage!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:57 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat maar even weg, au revoir![]()
Tja, aan mij ligt het niet (denk ik). Ik kan het niveau nog weleens een tikkie omlaag helpen (Dude is niet voor niks mijn vriendinnetjequote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nogal afhankelijk van de users die komen posten![]()
Die heb ik hier...quote:
Wat ga je doen Stu?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:57 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat maar even weg, au revoir![]()
Och, ik kan ook wel serieus doen,quote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nogal afhankelijk van de users die komen posten![]()
quote:
Ik haal het niveau ook wel eens omlaagquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Tja, aan mij ligt het niet (denk ik). Ik kan het niveau nog weleens een tikkie omlaag helpen (Dude is niet voor niks mijn vriendinnetje), maar het gaat meestal wel ergens over....
Zolang wij weten dat ik thee bedoel, is het theequote:
Da's me nog niet echt opgevallen. Je moet denk ik nog iets beter je best doenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:06 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik haal het niveau ook wel eens omlaag
lekker een beetje middelmatig sterke thee met 3 klontjes in een grote kop?quote:
Ow op die manierquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zolang wij weten dat ik thee bedoel, is het thee
Ehhh bijna... maar dan andersquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
lekker een beetje middelmatig sterke thee met 3 klontjes in een grote kop?
Fles, heb je m'n tv-tip gezien? Word hier niet naar gekeken, staat op de achtergrond aan...quote:
3 klontjes???? Getver...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
lekker een beetje middelmatig sterke thee met 3 klontjes in een grote kop?
Zag heel in het begin iets langsflitsen over Harrie J en Klein Orkest, bedoelde je dat?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Fles, heb je m'n tv-tip gezien? Word hier niet naar gekeken, staat op de achtergrond aan...
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zag heel in het begin iets langsflitsen over Harrie J en Klein Orkest, bedoelde je dat?![]()
Wij brengen het niveau omlaag met stijl, dat is het verschilquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Tja, aan mij ligt het niet (denk ik). Ik kan het niveau nog weleens een tikkie omlaag helpen (Dude is niet voor niks mijn vriendinnetje), maar het gaat meestal wel ergens over....
quote:
Tot straksquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:12 schreef Renesite het volgende:
Nou, genoeg over thee geleut (wat een woordspeling) ik ben weg![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wij brengen het niveau omlaag met stijl, dat is het verschil![]()
Half negen toch??? Of is het al begonnen?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Conference met af en toe verrassend mooie liedjes. Erg leuk, Haagse Harrie
.
Van 8 tot 9. Al begonnen dus.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Half negen toch??? Of is het al begonnen?
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:20 schreef AMD64 het volgende:
Is 'conference' wat?
Iets waar je bij na moet denken om het te waarderenquote:
O, geen seks dus. Rummikub?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iets waar je bij na moet denken om het te waarderen
Teveel voor me dusquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmmzzz... Dan dacht ik toch aan het verkeerdequote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
O wacht, dit sloeg niet op mijn vraagquote:
Eetsmakelijk meidquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O wacht, dit sloeg niet op mijn vraag
Maar even eten gaat dan! Later!
AMDquote:
Wat kan ik hier nou meer over zeggen dan: "Het is iig beter dan 'vrouwtje' " (quote:
Ik zei al sorryquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat kan ik hier nou meer over zeggen dan: "Het is iig beter dan 'vrouwtje' " ()
Dude? Tenslotte is zij de enige, echte, originele Dude die hier rondhangtquote:
Dat was toen ik aan het posten wasquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Dude? Tenslotte is zij de enige, echte, originele Dude die hier rondhangt.
quote:
Met mij is alles goed met jou dus ook ?? Mooi zo, nog wat beleefd?quote:
Goede bass effectenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Met mij is alles goed met jou dus ook ?? Mooi zo, nog wat beleefd?
WB Stuartquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:43 schreef Stuart het volgende:
Zo, even een andere username tussendoor op deze pagina![]()
Lolquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:43 schreef Stuart het volgende:
Ben ik nog op tijd?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:43 schreef Stuart het volgende:
Haal je me opquote:
Nou, veel plezier dan maarquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:55 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga spacen.....in mijn space-ship ergens ver weg van dit zonne-stelsel
Tijd voor de buis.
Laters!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:55 schreef Dromenvanger het volgende:
Tijd voor de buis.
Spacen? Hoe doe je dat? Oh, wacht, ik weet het al...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:55 schreef Dromenvanger het volgende:
Tijd voor de buis.
Tja als je wilt dat ik kom zul je me moeten ophalenquote:
Nee...ik heb wel jaren gerookt met vrienden. Maar ik voel me nu pas echt stonedquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Spacen? Hoe doe je dat? Oh, wacht, ik weet het al...
Nederwiede wiede wiet.
Te laat of te vroeg opgestaan?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:57 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik weet niet....ik zit hier te spacen alsof ik stoned ben. Heb alleen 6 kleine brandjes op. Misschien ligt het aan het tijdstip van opstaan. ben zo gaar als een garnaal. Vroeger toen ik wiet rookte voelde ik me minder gaar.
Vanaf 3 uur wakker....... in een stuk door gaan. En de dagen ervoor ook geen echte nachtrust.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Te laat of te vroeg opgestaan?
Als ik te lang in bed lig word ik vaak behoorlijk brak, maar spacen? Nee, dat niet....
Damn!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tja als je wilt dat ik kom zul je me moeten ophalen
Welke balk?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:03 schreef Stuart het volgende:
Wat moet trouwens die lelijke balk onderaan in mijn scherm![]()
![]()
![]()
Niet naar Zwolle, kwil wel een beetje vrijheid hebbenquote:
Niet zonder ons dan toch zekerquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:03 schreef Stuart het volgende:
Ik ga bij Es een keer pannenkoeken eten![]()
Bij mij in de buurtquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Niet naar Zwolle, kwil wel een beetje vrijheid hebben
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:03 schreef Stuart het volgende:
Ik ga bij Es een keer pannenkoeken eten![]()
Als je helemaal naar beneden van de pagina gaat, dus onder replique bla bla blaquote:
Ik wil een beetje aan zee of zowquote:
Dat lijkt me een goed planquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Moeten we wel een keer een datum prikken binnenkort.
Mag ik ookquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Moeten we wel een keer een datum prikken binnenkort.
Dat ben ik. 5 minuten met de auto!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik wil een beetje aan zee of zow
A okequote:
Hahahaha Flash durft niet alleenquote:
Tuurlijk nietquote:
Speedy!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Wie van jullie 2 woont nou in Dokkum?
Probeer jij mijn moeder dan maar eens over te halenquote:
Wat denk je nou zelf?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Op het moment dat jij zegt dat Mutz het aankan om deze kan op te komen, prikken we een datum (tenzij je plande om zonder haar te komen natuurlijk).
Hoe is het eigenlijk met je vriendinquote:
Sure. Hoe heet ze op Fok!?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Probeer jij mijn moeder dan maar eens over te halen
Ze zit hier niet op FOK!quote:
Ik had al ge-editquote:
Ze kan zelf ook nog praten hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Op het moment dat jij zegt dat Mutz het aankan om deze kant op te komen, prikken we een datum.
Als het goed is wel ja. Eerst toestemming van d;r ouders. En dan staat er niets meer in de wegquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met je vriendinJe gaat toch over een jaar trouwen
![]()
Wheheheh! Kom gewoon nou hier wonen. Kunnen we gezellige dingn doenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ze zit hier niet op FOK!
Msn heeft ze wel
Ja ik zag hetquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik had al ge-edit. Ben alleen niet zo heel snel nu, ik kijk met een oog tv....
Is ze nog zo jongquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:12 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Als het goed is wel ja. Eerst toestemming van d;r ouders. En dan staat er niets meer in de weg
Zal proberenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:12 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Wheheheh! Kom gewoon nou hier wonen. Kunnen we gezellige dingn doen
Bespaar ons de smerige detailsquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:12 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Wheheheh! Kom gewoon nou hier wonen. Kunnen we gezellige dingn doen
Duh... Jij bent hier nou eenmaal iets vaker dan zij. Sorry hoorquote:
OMGquote:
Okequote:
Tussen de meidenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:15 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik bedoel daarmee, autorijden. Of lekker ergens een terrasje pakken!
Toestemming?????quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:12 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Als het goed is wel ja. Eerst toestemming van d;r ouders. En dan staat er niets meer in de weg
Ik zal het proberen, maar ik kan je echt niks belovenquote:
Anders overhaal je ze omdat het hier warmer is dan in het noordenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik zal het proberen, maar ik kan je echt niks beloven
Probleem is dat ze niet echt over de warmte kanquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:21 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Anders overhaal je ze omdat het hier warmer is dan in het noorden
Strand. 5 minuten met de auto dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Probleem is dat ze niet echt over de warmte kandus dat zal al niet gaan helaas
Tja Mayby...quote:
Je kunt niet te rekenen op een antwoord, daar de hyperactiviteit heeft toegeslagenquote:
Was niet lelijk bedoeldquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Duh... Jij bent hier nou eenmaal iets vaker dan zij. Sorry hoor.
Dat wil nog steeds niet zeggen dat ik niet kan praten...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Duh... Jij bent hier nou eenmaal iets vaker dan zij. Sorry hoor.
Zeg trutje.... zeg het ff als je denkt dat je het gekkenhuis hier aankanquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:25 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat wil nog steeds niet zeggen dat ik niet kan praten...
Tenzij ik dat bijdehante snaveltje even snel tot zwijgen zoenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:25 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat wil nog steeds niet zeggen dat ik niet kan praten...
Dat is ontzettend ouderwetsquote:
Ik wil het zo graag!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat ontzettend ouderwets. Dat soort dingen deel je mee, daar vraag je toch geen toestemming voor
(behalve natuurlijk aan de bride-to-be, da's dan wel weer vrij belangrijk
).
Hoe oud zijn die wannabee hooligans van je eigenlijk?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Zeg trutje.... zeg het ff als je denkt dat je het gekkenhuis hier aankan.
![]()
Lekker van m'n vriendje genieten...quote:
Apart wel, tot een week geleden sprak je nooit over 'haar' en nu wil je al trouwenquote:
8, 7, 5 en 4 (de jongsten zijn jarig in april)quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe oud zijn die wannabee hooligans van je eigenlijk?
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Apart wel, tot een week geleden sprak je nooit over 'haar' en nu wil je al trouwen
Oh well, je hebt in ieder geval een goede basis en veel te bieden![]()
Aangezien ik een redelijk groot doorzettingsvermogen hebt (ben gewoon stronteigenwijs), zal het vrij snel kunnen... Roep dus maar een datum...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Zeg trutje.... zeg het ff als je denkt dat je het gekkenhuis hier aankan.
![]()
Beetje jammer dat je dan tegen ons liegt dat je geen vriendin hebt en bla bla blaquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:35 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik wilde het eigenlijk geheim houden!
Jij gaat heel snel je gemak houdenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:36 schreef MutZ het volgende:
[..]
Aangezien ik een redelijk groot doorzettingsvermogen hebt (ben gewoon stronteigenwijs), zal het vrij snel kunnen... Roep dus maar een datum...
Nouja Stuquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je dan tegen ons liegt dat je geen vriendin hebt en bla bla bla![]()
Fair enough, maar lieg dan niet, bespreek het dan nietquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:37 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Nouja Stu
Ik wilde het niet dat jullie het weten
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb wel een vriendin!
Iedereen mag het weten
Zo
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:36 schreef MutZ het volgende:
[..]
Aangezien ik een redelijk groot doorzettingsvermogen hebt (ben gewoon stronteigenwijs), zal het vrij snel kunnen... Roep dus maar een datum...
dudequote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fair enough, maar lieg dan niet, bespreek het dan niet
Door zielige posts te plaatsen van ik wil een vriendin en bla bla bla en dan blijk je dus continu te liegen tegen iedereen
Erg aardig van je, écht, jij hebt klasse jongen![]()
Ik bepaal dat nog altijd zelf...quote:
Krijg het lazerus met je leugensquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:37 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Nouja Stu
Ik wilde het niet dat jullie het weten
Hee, waar heb ik dat meer gehoord?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:40 schreef es70 het volgende:
ondanks dat je je soms een hele Piet voelt, blijkt dat sommige dingen achteraf niet zo'n heel goed plan waren....
ja??quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb wel een vriendin!
Iedereen mag het weten
Zo
Dat iedereen mij weer gaan pesten.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom niet???? Wat is daar nou het grote geheim van?
JAquote:
Schaatstenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JA![]()
En ga eens uit m'n beeld, het schaatsen begint zo weer
* MutZ gaat maar ff heel wijselijk haar mond houden...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik wil niet dat je aan brokken gaat... Ik weet wat rugpijn is, en ondanks dat je je soms een hele Piet voelt, blijkt dat sommige dingen achteraf niet zo'n heel goed plan waren....
Met je vriendin? Waarom in vredesnaam?quote:
Als peuter/kind/puber/vlwassene ben ik vaak gepest.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Met je vriendin? Waarom in vredesnaam?
@Stu: rustig aan knul, adem in.... en weer uit... Het sop is de kool niet waard.
* MutZ houdt weer wijselijk haar mond...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee, waar heb ik dat meer gehoord?
Ik weiger iemand serieus te nemen die continu liegtquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Met je vriendin? Waarom in vredesnaam?
@Stu: rustig aan knul, adem in.... en weer uit... Het sop is de kool niet waard.
Continuequote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weiger iemand serieus te nemen die continu liegt![]()
Slapen jijquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:48 schreef MutZ het volgende:
[..]
* MutZ houdt weer wijselijk haar mond...
Hoe weet jij nou weer wat m'n plannen zijn??quote:
Ik kan zo in je hoofdje kijkenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:52 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou weer wat m'n plannen zijn??
Sweet dreams Mutzquote:
goedenavondquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:55 schreef mechatronics het volgende:
het is zaterdag, ik ben deze week al 3 keer bezopen thuis gekomen, ik ben door mn biergeldbudget van deze week heen, mn PC etterde, ik ben em opnieuw aan het installeren, en ik ben nu net de laatste patches aan het downen voor windows. antivirus staat er alweer op samen met HitmanPro
GOD! wat is het toch n shitzaterdag
Helaas, ik heb niet gehoord op BBCquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:56 schreef mechatronics het volgende:
[..]
goedenavondiemand die nog BBC Radio 1 net geluisterd heeft? beestachtig geile mix was dat
![]()
Weet je wat? Ik ben ook altijd gepest vroeger, maar ik heb nooit mijn leven 'opgeleukt' op afgezwakt omdat ik dacht dat ik er dan beter bij zou passen... Mensen moeten je nemen zoals je bent, en als ze dat niet willen moet je ze links laten liggen. Hun verlies, niet het jouwe....quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:48 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Als peuter/kind/puber/vlwassene ben ik vaak gepest.
En als ik iets weer wat over mezelf vertel ben ik bang dat ze weer gaan beginnen.
\quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Weet je wat? Ik ben ook altijd gepest vroeger, maar ik heb nooit mijn leven 'opgeleukt' op afgezwakt omdat ik dacht dat ik er dan beter bij zou passen... Mensen moeten je nemen zoals je bent, en als ze dat niet willen moet je ze links laten liggen. Hun verlies, niet het jouwe....
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:55 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Jij bent haar 'vriend'
Dan hoor je toch alles te weten?
britse kwaliteit uit londen jongen, kwaliteit dat je in je opblaasstoel gaat zitten met n boek, en lekker op het rime meedanst, in je hoofdquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:57 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Helaas, ik heb niet gehoord op BBC
Luister nooit naar Amreikaansezenders
heerlijk hé. op je eigen quotenquote:
Kan op den duur knap irritant worden anders hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:01 schreef mechatronics het volgende:
heerlijk hé. op je eigen quoten
doe ik sinds gister
hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan op den duur knap irritant worden anders hoor
Wat heeft je hart hier precies mee te makenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:58 schreef AMD64 het volgende:
[..]
\
dat is zo es. Maar ik heb een zwak hart...
Heb ook maar 2 vrienden!
Jij bent degene die ervoor kiest om mensen bewust te belazeren daar je over extreem veel dingen liegt. Je verzint veel, en probeert ons te laten geloven dat jouw leugens op waarheid berusten.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:02 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Stu, moeten we altijd ruzie hebben?
Ik ben gevoelig, bedoelde ik.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat heeft je hart hier precies mee te maken.
Oh, ik heb in het verleden weleens gemerkt dat mensen zich aan me stoorden als ik dat deedquote:
Excuse Stu.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij bent degene die ervoor kiest om mensen bewust te belazeren daar je over extreem veel dingen liegt. Je verzint veel, en probeert ons te laten geloven dat jouw leugens op waarheid berusten.
Het spijt me, maar ik kan niet 'vriendelijker' doen tegen mensen als jij die het nodig achten om te liegen![]()
Have fun lekker dingquote:
Morgen in de loop van de avond weer dronken verhalen?quote:
Hey Flash, wat kunnen we vanavond verwachten ?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgen in de loop van de avond weer dronken verhalen?
Veel plezier Sander
Tja, computersquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:12 schreef mechatronics het volgende:
ik moet weer even windows opnieuw opstarten
brb
Dat maakt het voor mij nog niet echt duidelijk... Heb je het nou aan je hart, of ben je gevoelig?quote:
Ik heb alle 2.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat maakt het voor mij nog niet echt duidelijk... Heb je het nou aan je hart, of ben je gevoelig?
En over die vrienden: Je hebt meer aan 2 goeie vrienden dan aan 100 vage kennissen.
Hoezo? Waar doel je op?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:10 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Hey Flash, wat kunnen we vanavond verwachten ?
JESUS CHRIST!!! Jij spoort écht niet!!!!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:12 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Wat is odm?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:14 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik heb alle 2.
Ik ben hartpatient(maar is niet van toepassing odm)
Ok, jij hebt wel gelijk. Maar wil toch nog meer vrienden hebben
Ik EIS dat je vriendjes met me wordt Esquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat is odm?
Vriendschap is iets dat groeit, dat kan je niet afdwingen of opeisen...
Waarom niet.? Heb liever toestemming dan alleen maar ruzies.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
JESUS CHRIST!!! Jij spoort écht niet!!!!
OMFuckingG!!!![]()
quote:
Owkee danquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik EIS dat je vriendjes met me wordt Es![]()
![]()
![]()
Ik vrees het ergste.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:18 schreef Stuart het volgende:
In het volgende topic staat in de OP een plaatje, speciaal voor AMD![]()
Yay, ik ben vriendjes met Esquote:
Yup .quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Weet ik veel! Ik ga daar niet over, dat is je vriend Speedy
Ik kom niet als het mij raakt.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd eigenlijk
Sticks and stones may break my bones your words will never hurt mequote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sticks and stones may break my bones your words will never hurt me
Dan kan je het dus beter aan hem vragenquote:
Ehm.... Laten we zeggen: een goed verstaander heeft maar een half woord nodig....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |