Nogal afhankelijk van de users die komen postenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:57 schreef es70 het volgende:
[..]
D'r zijn momenten dat het best meevalt met het gebagger, toch?
Bon Voyage!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:57 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat maar even weg, au revoir![]()
Tja, aan mij ligt het niet (denk ik). Ik kan het niveau nog weleens een tikkie omlaag helpen (Dude is niet voor niks mijn vriendinnetjequote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nogal afhankelijk van de users die komen posten![]()
Die heb ik hier...quote:
Wat ga je doen Stu?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:57 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat maar even weg, au revoir![]()
Och, ik kan ook wel serieus doen,quote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nogal afhankelijk van de users die komen posten![]()
quote:
Ik haal het niveau ook wel eens omlaagquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Tja, aan mij ligt het niet (denk ik). Ik kan het niveau nog weleens een tikkie omlaag helpen (Dude is niet voor niks mijn vriendinnetje), maar het gaat meestal wel ergens over....
Zolang wij weten dat ik thee bedoel, is het theequote:
Da's me nog niet echt opgevallen. Je moet denk ik nog iets beter je best doenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:06 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik haal het niveau ook wel eens omlaag
lekker een beetje middelmatig sterke thee met 3 klontjes in een grote kop?quote:
Ow op die manierquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zolang wij weten dat ik thee bedoel, is het thee
Ehhh bijna... maar dan andersquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
lekker een beetje middelmatig sterke thee met 3 klontjes in een grote kop?
Fles, heb je m'n tv-tip gezien? Word hier niet naar gekeken, staat op de achtergrond aan...quote:
3 klontjes???? Getver...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
lekker een beetje middelmatig sterke thee met 3 klontjes in een grote kop?
Zag heel in het begin iets langsflitsen over Harrie J en Klein Orkest, bedoelde je dat?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Fles, heb je m'n tv-tip gezien? Word hier niet naar gekeken, staat op de achtergrond aan...
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zag heel in het begin iets langsflitsen over Harrie J en Klein Orkest, bedoelde je dat?![]()
Wij brengen het niveau omlaag met stijl, dat is het verschilquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Tja, aan mij ligt het niet (denk ik). Ik kan het niveau nog weleens een tikkie omlaag helpen (Dude is niet voor niks mijn vriendinnetje), maar het gaat meestal wel ergens over....
quote:
Tot straksquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:12 schreef Renesite het volgende:
Nou, genoeg over thee geleut (wat een woordspeling) ik ben weg![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wij brengen het niveau omlaag met stijl, dat is het verschil![]()
Half negen toch??? Of is het al begonnen?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Conference met af en toe verrassend mooie liedjes. Erg leuk, Haagse Harrie
.
Van 8 tot 9. Al begonnen dus.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Half negen toch??? Of is het al begonnen?
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:20 schreef AMD64 het volgende:
Is 'conference' wat?
Iets waar je bij na moet denken om het te waarderenquote:
O, geen seks dus. Rummikub?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iets waar je bij na moet denken om het te waarderen
Teveel voor me dusquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmmzzz... Dan dacht ik toch aan het verkeerdequote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |