Ik was niet zo van Harry Jekkers toch? Maar ik ga wel even kijken!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Dude! Televisietip voor vanavond: 20.00 ned. 3, Harrie Jekkers en 'Het gelijk van de koffietent', als het een beetje lijkt op 'Met een goudvis naar zee' of 'De lachende Piccolo' is het de moeite waard![]()
Oh, misschien bedoelde ik Fles dan wel ipv jouquote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik was niet zo van Harry Jekkers toch? Maar ik ga wel even kijken!
Dit topic was eerderquote:
Ja was Fles!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh, misschien bedoelde ik Fles dan wel ipv jou. Harrie Jekkers is van Klein Orkest.
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:33 schreef Renesite het volgende:
GSSC, wel orgineel!
dabadoetsiaquote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:34 schreef hallo_mensen het volgende:
Na ik ben wegvoordat ik zometeen helemaal alleen moe fietsen
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zeg, dat is orgineel!
Niet, DAT IS FOUT!
Ach, laat ook maar staan iddquote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:33 schreef Renesite het volgende:
GSSC, wel orgineel!
Ik vind het walgelijkquote:
Nee, die van jou was beterquote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het walgelijk
De TT is nog minder dan die van mij gisteren![]()
Kan het dan NÓG slechterquote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het walgelijk
Nou nouquote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het walgelijk
Begrijpend lezen is wellicht een optie voor jequote:
Het is een foutieve TT, en dat blijft het zolang er GSSC staatquote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou noukan jou die TT nou ook rukken man
Hij blijft gewoon staan
En het geneuzel over de TT is ook afgelopen
Nee, jij zegt deze is minder dus ik zeg, die van jou was beterquote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is wellicht een optie voor je![]()
Lieve Stuart, het is niet belangrijk genoeg om je druk over te maken, wel?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is een foutieve TT, en dat blijft het zolang er GSSC staat![]()
MutZ en ik gaan even thee drinkenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is een foutieve TT, en dat blijft het zolang er GSSC staat![]()
Nope, ik zal het laten rustenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Lieve Stuart, het is niet belangrijk genoeg om je druk over te maken, wel?
Dat is geheel afhankelijk van de bereidwillendheid van AMDquote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MutZ en ik gaan even thee drinkenIk neem aan dat het topic vol is en er een glanzend nieuw topic MET dito TT ligt te wachten als we terugkomen
![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is geheel afhankelijk van de bereidwillendheid van AMD![]()
Je zou natuurlijk ook kunnen overwegen op te lettenquote:
Alsof dat nu niet al gebeurdquote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:53 schreef Renesite het volgende:
Goed, laten we gaan baggeren! het topic mag vol zijn van FLash, dus dat is niet helemaal officieel een startschot voor sneltjetten via forum
D'r zijn momenten dat het best meevalt met het gebagger, toch?quote:
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |