hahahaha, het bijdehandjequote:Op maandag 24 januari 2005 12:44 schreef jessie het volgende:
Net gehaald en ze was vrolijk had het naar dr zin gehad. Maar onder t eten net vertelde ze me al even dat ze morgen echt niet ging hoor!!!!
quote:Onder sedatie verstaan we het toedienen van medicatie via orale, intramusculaire, intraveneuze of rectale weg, met het doel de patiënt te sederen of te kalmeren zodat hij minder reageert of schrikt van de dingen die rondom hem gebeuren. Sedatie wordt dikwijls gecombineerd met regionale of lokale anesthesie. Het nadeel van sedatie is dat de patiënt na de operatie gedurende lange tijd suf en slaperig blijft, en niet alleen kan functioneren. Dit laatste is belangrijk in de eendagshospitalisatie, waar beoogt wordt bij ontslag een wakkere patiënt naar huis te sturen.
Nou ja, je haalt de kleine weer op. Kan me mijn eigen woest snikkend kind herinneren. Toen ik hem kwam ophalen wilde hij niet mee.quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:43 schreef Brighteyes het volgende:
Jessie, aggos... wat zielig zeg... ik zou geloof ik ook breken... knap dat je haar toch achter gelaten hebt...
Beminde Belana, oma Sater [66] vertelt:laat je niet op stang jagen. Prestaties van kleintjes zijn niét noodzakelijkerwijs aan leeftijd gebonden. Mijn zoon Leo [34 ]was een late loper en een vroege prater. En ja, het is helemaal goed gekomen. Belangrijk voor de spraakontwikkeling: spreek normaal en gebruik géén babytaal. Wat betreft verbieden: heb, zelden of nooit geroepen: " Nee, daar mag je niet aankomen." Alles wat verboden was, radio - t.v. e.d., daar mocht peutertje Leo naar wuiven.quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:44 schreef Belana het volgende:
Piet gaat zeker hard ineens zeg!
En Iris ook trouwens! Ik wist niet dat ze met 16 maanden al zoveel moesten kunnen...
We merken hier wel dat Liam nu ook woordjes leuk begint te vinden. We moeten maar wat meer voor gaan lezen enzo, boekjes aanschaffen dus, want die hebben we niet echt veel.
Gelukkig, geen opgefokte Belanamamma. Hoe ik dat wuiven deed? Gewoon voordoen!quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:34 schreef Belana het volgende:
ET, hier ook 2 leesfreaks in huis, dus daar mag het niet aan liggen, op de 1 of andere manier zijn er gewoon nog geen boekjes voor Liam in huis gekomenIk ga het gewoon proberen, wie weet vind ie het helaaml fantastisch!
Sater, laat 1 ding duidelijk zijn: ik ben niet het type moeder: "ow jee, hij kan nog niet dit of dat"
Ik ben ervan overtuigd dat ie op zijn eigen tijd alles zal leren
Hoe deed je dat precies met dat wuiven dan?
Ik moet zeggen dat het consequent "nee" zeggen hier al zijn vruchten afwerpt, als ie aan het kruipen is luistert ie heel goed ernaar.
dat had ik ook bij lucaquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:48 schreef Knorretje het volgende:
oe ik heb ook cijfertjes(alweer
)
....... (we gaan eindelijk weg bij de babykleertjes schappen)
Dat kwam nu zo uit, Jayden moest iedere maand en ik sleep haar dan ook mee (geen oppas). Ze staatzelf voor controle eens in de drie maanden, maar aangezien ze toch mee was gaf het cb aan dat we net zo goed eens een tijdje weer maandelijks konden wegen. Nu moet Jayden pas in maart weer, en gaat ze in maart er weer op en dan weer in mei en gaan we weer over op dire maandelijks mocht dat 'nodig' zijn.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Gaan jullie nu elke maand naar het CB voor de statistieken, knor??
Ow, oké, ik dacht dat het misschien 'moest' uit zorgen om haar groei en zo, maar gelukkig niet dus.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:50 schreef Danny het volgende:
we gaan dus niet specifiek voor haar naar het cb iedere maand (heb thuis anders ook wel weegschaal)
nope, gelukkig konden ze dat nu gewoon met een drie maandelijks bezoekje in de gaten houden. Maar ze is nog net niet de curve uit (p3) uit.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ow, oké, ik dacht dat het misschien 'moest' uit zorgen om haar groei en zo, maar gelukkig niet dus.
piet!!!!!! leef jij op zulke grote voeten? ik heb nog bob de bouwerlaarzen in de aanbieding hoor!quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:43 schreef bixister het volgende:
lady-wrb kijk eens Piet past z'n laarzen al!
Nee aan de verstandige leiding van mamma Danosa. Gelukkig is Jaddey nog te klein om [lastige] vragen te stellen. Onze toen vijf jaar zijnde zoon Leo toen hij ons bed hoorde kraken: " Wat doen jullie daar?" Tja, en daarop kwam toen géén uitleggend antwoord. Nu wel? Of tóch maar niet?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 10:35 schreef danosa het volgende:
Mama heeft lekker uit kunnen slapen, heb Jadey om half 10 er maar uitgehaald
Tja, ze wil gewoon daar niet slapen, maar ze wordt er niet sjagerijnig van ofzo hoor. Ze speelt erg driftig daar. Ze is ook volgens de leidsters erg ondernemend en zelfstandig, zou dat komen doordat ze veel thuis is?
Och wat sneu voor Suus dat ze zoveel last heeft. Maar hopen dat het snel werkt. Hoe is het vanacht gegaan?
Enne....Jadey vindt King errug leuk jah!
Huuuu!quote:Op maandag 31 januari 2005 15:03 schreef poemojn het volgende:
En misschien is het een hele gekke vraag maar je zei dat je uit Friesland komt: krijgt hij (halfvolle) melk uit een pak? Ik ken nl boerengezinnen waar iedereen de melk rechtstreeks uit de tank drinkt, en dat is natuurlijk wel vetter.. vandaar.
Je moet de grafiekjes wel naast elkaar leggen om te zien of hij groot en dik-dun-mager enz enz is.quote:Op maandag 31 januari 2005 14:08 schreef Jonnetje het volgende:
Ik vind Wilyan nog steeds niet dik. Hij is GROOT, en ja hij is ook stevig.
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:07 schreef livelink het volgende:
lady-wrb, je Teletubbiepuzzels zijn een groot succes hier. Elke dag worden ze wel een paar keer gemaakt.
Het enige wat ze hier op het cb konden zeggen was het heerstquote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:14 schreef danosa het volgende:
Jadey is ineens ook verkouden. Zo zie je maar weer, ze is net 2 keer naar het kdv geweest en ze is weer verkouden. Ze druipt nu ook snot en was errug vroeg wakker7 uur
Inmiddels ligt ze er alweer voor de 2e keer in vandaag.
Welk bezwaar heb je om David te laten testen? Als alles goed is gefeliciteerd. Als er onverhoopt dingen mis zijn jammer, maar dan kun je de geeigende maatregelen nemen.quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:06 schreef Eb het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben Eb, vader van David, die geboren is in augustus 2002. Ruim tweeenhalf dus.
David is een vrolijke kerel, die niettemin af en toe behoorlijk driftig kan zijn.
Misschien komt dat wel doordat hij nog niet zo makkelijk praat en ook de indruk wekt nog niet alles goed te begrijpen. Met lopen was hij ook al wat later dan gemiddeld.
David heeft altijd veel last gehad van verkoudheidjes. Ongeveer 4 maanden geleden zijn zijn neusamandelen weggehaald en dat heeft hem goed gedaan. Hij is veel minder verkouden en is daardoor vrijer om te doen en laten.
Maar goed, dat praten. Ik maak me er niet zo heel erg druk over. Jongetjes schijnen sowieso later te zijn dan meisjes (ik heb ook een dochter, die is al 6) en hij is gewoon vrolijk en opgewekt en maakt geen suffe indruk. Maar mijn vrouw maakt zich heeeel erg zorgen. Die denkt al aan dyslexie en weet ik niet wat allemaal. Maar ik wil ook weer voorkomen dat we naar allerlei dokters gaan rennen als dat helemaal niet nodig is.
Wie heeft er een goed idee? Is ergens te achterhalen of David werkelijk een ontwikkelingsachterstand heeft? Heeft iemand daar ervaring mee?
Bedankt alvast
Volopquote:Op donderdag 3 februari 2005 11:04 schreef Sater het volgende:
Het neetijdperk nadert. Stampvoetend, en soms slopend, verzet van wilskrachtigen. Al enige ervaring?
Ik zou met David naar de huisarts of CB gaan en daar om advies vragen.quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:06 schreef Eb het volgende:
Wie heeft er een goed idee? Is ergens te achterhalen of David werkelijk een ontwikkelingsachterstand heeft?
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Is dat niet een beetje vroeg Githa??
Hier moet je zijn: Het grote kleine babietjestopic # 41
Ja.. Echt welquote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:03 schreef Rewimo het volgende:
Klinkt goed Jonnetje![]()
Nu moet je zelf weer even leren doorslapen![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:51 schreef lady-wrb het volgende:
heeft ze ook verteld wat ze gedroomd heeft?
dat kan kyllian dus al maar nu hij een goede slaapzak heeft met een rits die hij niet open kan maken doet hij het niet meer..quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:51 schreef lady-wrb het volgende:
zodra ze in staat zijn om uit hun ledikantje te klimmen heb ik wel eens gelezen.
Johquote:Op woensdag 9 februari 2005 21:10 schreef babyfeet het volgende:
volgens mij vond ze het ook heeel erg lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |