abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24990537
ik dacht dat dekbedjes afgeraden werden tot 2 jaar?
  dinsdag 8 februari 2005 @ 20:54:57 #252
34891 melonovy
La Kutschie
pi_24992287
Klopt hoor, het gebruik van kussens en dekbedden wordt idd afgeraden, maar op een gegeven moment heb je zelf als moeder denk ik wel een goede indruk of je kind dat wel of niet kan hebben.

Zolang Chiara nog goed slaapt in dr ledikantje, met dekenstje, zal ik niet zo snel over stappen op een groter bed en een dekbed.
Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 8 februari 2005 @ 20:57:37 #253
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24992320
Kyllian vroeg van de week ofdat hij een kussen mocht maar dat heb ik niet gedaan hij slaapt altijd op zijn buik dus vind ik dat niet zo veilig eigenlijk
pi_24993008
Ik heb een dekbed van 135 cm lang, is een standaard mt dacht ik. Deze heb ik kado gekregen van mijn tante bij de geboorte van Jadey. Wilde haar destijds niet voor de borst stoten en heb maar gedaan dat ik er onwijs blij mee was Ik heb hem sinds 2 maandjes in gebruik. Ik heb de helft van het dekbedje onder het matrasje van Jadey liggen Bix. Ze kan hem dus niet over haar heen trekken, maar ze zou er natuurlijk wel onder kunnen kruipen. Maar ze doet dat niet, in het begin vond ik het mega eng, maar er gebeurt echt niets. Ik heb er trouwens voor gekozen omdat een gewoon dekentje gewoon niet werkte hier. Het was te smal om haar aan de zijkanten in te stoppen en als ik het dus in de breedte neer legde had ik veel te veel deken over om het gezellig in te stoppen als Jadey al in bed lag. Te veel gehannes dus
pi_24993184
In het kader van de positive flow enzo .... hier een kappersupdate

Het knippen was weer een drama, heel de trucendoos ging weer open
Het ging wel iets beter dan de vorige keer, nu was hij af en toe stil tot hij zich weer herinnerde dat hij eigenlijk aan het huilen was.

Dit is het resultaat (jaja, tis weer kort Belana )

Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  dinsdag 8 februari 2005 @ 21:54:38 #256
34891 melonovy
La Kutschie
pi_24993253
Knap kort koppie hoor
Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 8 februari 2005 @ 21:57:03 #257
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24993301
lekker hoor zo'n kort koppie staat je goed Sven
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 8 februari 2005 @ 21:58:13 #258
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_24993341
Stekeltjes Lief koppie zo

Oja, dekbedden, een tip: koop geen kindermaat dekbed als je overstapt van deken naar dekbed. Koop een gewone eenpersoons. Je hoeft dan ook geen speciale maat beddengoed te kopen. En het grote voordeel is dat je een heel stuk dekbed hebt om onder de matras te stoppen, waardoor het dekbed niet van het bed glijdt
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_24993626
Sven met je mooie ogen
Fris bekkie, maar je lange haren waren ook mooi!

Mijn tip, koop wel een kleiner dekbed. Wij hadden dus een 1 persoons, maar ik heb vorige week een kleinere gekocht. Doordat je anders zoveel dekbed overhoud. Heel Bo dr voeteneind kwam omhoog. Lag niet echt lekker.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 8 februari 2005 @ 22:43:37 #260
30488 coolbabe
My little pwny
pi_24993744
Sven wat zijn je haartjes lekker kort
Ik heb Tom ook weer kortgeschoren, het staat hem wel met zijn boeventronie. Het was wel weer janken dit keer maar toen ik hem eerst zelf met de tondeuze liet spelen ging het al snel stukken beter. Erna nog een lollie en het leed was al snel weer geleden
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_24994212
Haha weet je wat het leuke is aan fok, al die goeie tips

Wat groeien die haren van die mannen toch snel. Ik probeerde vanmiddag nog eens clipje in Jadey d'r haar te doen, hij gleed er zo weer uit
pi_24995563
nog een tip dan Als je gewoon een kinderdekbedje heb (zo'n kleintje maar je wil niet specifieke overtrekken kopen er voor (schreeuwend duur) naai dan halverwege het gewone eenpersoonsdekbedovertrek de boel dicht, het kinderdekbedje past er dan precies in, de 'flap' die je over hebt ongevuld kun je onder het matrasje doen om in te stoppen, lekker lang, blijft goed zitten. (de normale instopflap sla ik altijd bij de opening naar binnen, sla er twee drukknopen in en je 'gat' is afgesloten. Stap je later over is het een kwestie van het naadje lostornen en klaar.

(Je kan het naadje ook gewoon stevig/fijntjes rijgen mocht je niet met de naaimachine overweg kunnen of er geen een hebben.)

en als we het toch over dekbedovertrekken en dekbedden hebben. Naai in de punten van het overtrek aan de binnenzijde klitteband en op het dekbedovertrek ook dan blijft ie beter op zijn plek zitten. Ik doe het ook wel met drukknopen (steviger) maar alicia vind het leuk om die los te trekken en het klittenband heb ze nog niet in de gaten

danosa: bij heel erg fijn, kort, donsig, dun, vul-verder-maar-in-haar werken klitteband knippies enorm goed, ken je kopen maar ook van bestaande andere knippies zelf maken.
  woensdag 9 februari 2005 @ 08:45:00 #263
24188 Belana
kloon van belana
pi_25001648
Svennie!! Het staat je wel goed hoor evengoed

Knorretje, wat handig!! Hier nog geen kinderbedje hier, maar ik ga het wel onthouden!
stormy waters...
sailin'
  woensdag 9 februari 2005 @ 09:04:31 #264
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_25001791
Ha, ha, ik heb voor Katja zowel een klein dekbed als een 1-persoons dekbed en ik gebruik ze afwisselend. Ik durf echt niet te zeggen welke handiger is. En Katja heeft ook geen voorkeur voorzover ik weet.
Geen tip dus van deze kant.

Nog even terugkomend op Melonovy's vraag; wij hebben Katja naar het grote bed gedaan een paar weken voordat Job geboren werd. Ze was toen bijna 2 jaar. De reden was puur praktisch. Ik vond het onnodig om een tweede ledikant te kopen voor die korte tijd en we wilden het doen voordat Job geboren werd zodat ze niet het idee kreeg dat ze door Job uit haar kamer was verstoten.
De overgang ging hardstikke goed, maar als Job niet was gekomen had ik haar waarschijnlijk veel langer in het ledikant gelaten.

Hoe ga jij dat doen?

Sven, het staat je goed, je korte koppie. Stoer, hoor. En Coolbabe, misschien weer een foto van Tom?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_25002373
Ik krijg een 2e ledikantje voor de baby, mijn neefje slaapt tegenwoordig in een groter bed en dus krijgen we zijn ledikantje, die knappen we op en komt tijdelijk bij ons op de slaapkamer te staan.
Eerst hebben we nog overwogen om een wieg te kopen voor de baby en zodra die eruit gegroeid zou zijn, zou de baby naar Chiara haar ledikantje gaan en Chiara in een groter bed.

Als Chiara een beetje gewend is aan haar brusje komen de kinderen bij elkaar op de kamer te liggen, en wanneer ze er klaar voor is krijgt ze haar grote bed.
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † woensdag 9 februari 2005 @ 10:10:44 #266
7074 moussy
kuttekop
pi_25002639
Easy, maak je altijd foto's in bart smit?

Cas slaapt nog altijd met zijn zweetkeverige gedoe onder een dekentje, ik ben te schijterig om hem onder een dekbedje te leggen. Terwijl René van geboorte af aan onder een dekbed sliep

Ik weet trouwens niet meer, wanneer René over is gegaan. Weet nog wel waaom, ze klom door het spijlloze gat naar buiten, maar kon niet meer terug. We vonden haar steeds slapend op een hele gote beer
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 9 februari 2005 @ 10:16:49 #267
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25002735
aha wat is dat schattig moussy op een beer slapen ja dan is het zeker een goede reden om over te gaan op een ander bed...

mel wel lekker dat je een 2de ledikantje erbij krijgt..

je moet soms zo crea zijn om kinderen te kunnen knippen...
  † In Memoriam † woensdag 9 februari 2005 @ 10:28:22 #268
37843 lady-wrb
kortaf
pi_25002905
bij mijn vroegere kapper zetten ze een video van de teletubbies op dat ging heel goed voor de voorkant
  woensdag 9 februari 2005 @ 10:36:14 #269
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25003042
das ook wel leuk dat ze een video aanzetten..
bij kyllian heb ik eigenlijk nooit last van dat hij niet stil zit...
  † In Memoriam † woensdag 9 februari 2005 @ 10:37:04 #270
7074 moussy
kuttekop
pi_25003056
Mijn schoonzus is kapster en wil Cas wel graag knippen, maar das verboden
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 9 februari 2005 @ 10:49:02 #271
30488 coolbabe
My little pwny
pi_25003270
Groot gelijk Moussy, veel te mooi
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  † In Memoriam † woensdag 9 februari 2005 @ 10:50:43 #272
37843 lady-wrb
kortaf
pi_25003315
pas als hij er over gaat struikelen moet je eens serieus over gaan denken

(denken ja )
pi_25003549
Ik heb Wilyan zijn haar vorige week ook weer geknipt.
Huppetee in z'n kinderstoel voor de tv. De teletubbies waren net begonnen en daar keek hij al aandachtig naar, dus maar even misbruik van gemaakt.

Zolang de tondeuse niet te veel lawaai maakt vind hij het niet erg. Ik heb een hele stille maar daar is de adapter van verdwenen.. Dus als ik de oude weer gebruik moet hééél even de tv wat harder, dan vind meneer het allemaal wel goed.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Over het slapen... Wilyan heeft vanacht weer in het "grote" bed geslapen.

Ik moest stiekum wel lachen...
Pappa brengt Wilyan 's avonds altijd naar bed. Pappa was een beetje zielig..

Pappa vind namelijk dat Wilyan er nog helemáááál niet aan toe is om in zo'n groot bed te slapen.. Hij is nog zo klein...
Tot pappa Wilyan in het ledikant probeerde te zetten en zoonlief wel erg duidelijk maakte dat hij er wel aan toe was. Brullen! Mopperen op pappa en maar wijzen en bedje zeggen... Wilyan werd op de grond gezet en liep meteen naar de deur van zijn nieuwe kamer. Het mannetje wees naar de deur en zei nog eens boos "Bedje!" De deur ging open en Wilyan kroop in bed.

Het was dus een duidelijke zaak.. Zoon er wel klaar voor, pappa niet.
W ~ H ~ T
  woensdag 9 februari 2005 @ 14:28:31 #274
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25006555
cas zijn haar is veel te mooi...

wat is wilyan toch een lekker ventje hij is er inderdaad klaar voor om in zijn grote jongens bed te slapen
pi_25011772
Papa wil toch ook niet terug naar zijn eigen jongensbed???

Dreumesstreken - Chiara heeft een blok chocolade gevonden in de keuken en was lekker stiekem aan het snoepen. Ze had net een flinke hap genomen toen ik haar zo ontdekte en dat moet natuurlijk even op de foto!
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 9 februari 2005 @ 21:10:17 #276
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25011941
geweldig die eigen dingen die ze kunnen doen
volgens mij vond ze het ook heeel erg lekker
pi_25012229
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 21:10 schreef babyfeet het volgende:

volgens mij vond ze het ook heeel erg lekker
Joh Chiara kreeg als Parel al een overdosis aan chocolade te verwerken, mijn vruchtwater was nog net geen chocomel En nu dus ook, als ik een stukje chocolade neem, wil ze ook wel heel graag een stukje, is net als dr moeder verzot op choco.... maar verder snoept ze niet hoor!
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 9 februari 2005 @ 21:28:51 #278
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25012296
Kyllian is ook verzot op chocolade die kreeg ook heel erg veel toen ik zwanger van hem was en dan kunnen ze zo lekker onder zitten heerlijk vind ik dat en ze kunnen er dan ook echt van genieten
  FOK!fossiel woensdag 9 februari 2005 @ 22:03:27 #279
2628 Karin
pi_25012968
Hahahaha Wilyan vertel het je vader maar hoor!!
Nav de berichtjes hier heb ik ook eens de woorden "peuterbedje" en "dekbed" hier in de groep gegooid. Brams papa reageerde hetzelfde als Wilyans papa, die is er nog even niet aan toe Maargoed de woorden zijn gezegd, kan het even bezinken.

Lekker he Chiara die chocola! Slim hoor dat trapje voor het aanrecht. Bram is er ook gek op chocola! Hij eet het liefst vlokken of hagelslag op zijn brood. En dan zoals mijn ouders altijd zeggen "een broodje worst zonder broodje" dus in dit geval een broodje vlokken zonder broodje. En in de supermarkt moet hij altijd perse een pak hagelslag meenemen en een pak koffie in zijn andere hand
pi_25013087
Ok toch 2 juniorbedjes van de hema gekocht
Ze worden nog roze geverfd (en dan op de voorkanten hun naam in oranje)
En komen nog op een andere kamer.
Maar de meiden wilde er natuurlijk gelijk in. Dus Geer vanavond aan t klussen geweest.
En het ging prima. Bo moest nog meer wennen dan Janneke

Beetje onscherpe foto's maar zijn in t donker gemaakt

Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 9 februari 2005 @ 22:10:51 #281
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25013125
ziet er gezellig uit zo samen op de kamer...
pi_25013162
Ja? Ik vind t er maar kaal uitzien zo. Maar dat verandert nog wel
Het voelt heerlijk!!!!
pi_25013220
Oja.....

Had ik al verteld dat ik trots op mijn grote, kleine man ben?

Hij dronk normaal altijd ongeveer drie rietjesbekers met drinken op een dag.
Wilyan drinkt nu al zo'n anderhalve week nog maar één rietjesbeker met drinken leeg en de rest van de dag alles uit een gewone beker...

En nu ook al slapen in een groot bed...

Hij word zo snel groooooooooooooooooot................

W ~ H ~ T
  woensdag 9 februari 2005 @ 22:16:37 #284
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25013233
daar heb ik niet eens op gelet maar ik vind het al heel gezellig zo samen slapen....leuke bedden ook ...
pi_25013237
Goed hoor Wilyan!

Groot worden ze he, tijd voor een nieuwe
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 9 februari 2005 @ 22:21:04 #286
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25013329
Dat is knap van wilyan ze worden inderdaad snel groot he ...
ik vind echt dat het baby zijn er snel vanaf is dat mis ik nog best vaak
maar nu is het ook oh zo leuk de geintjes die je kunt maken en leuke gesprekjes voeren enzo..

had ik al vertelt dan kyllian papa kan schrijven hij was op zijn tekenbord bezig en hij riep me kijk mama papa geschrijft zo knap vind ik dat en sins 2 dagen is het de A van arm de M van mama en ga zo nog maar even door ...
pi_25013466
Ik weet trouwens even nie waar ik dit moet posten.. hier, Z&G of het speeltuinbankje..

Maar iemand tips voor boekjes of iets dergelijks om een dreumes voor te bereiden op de komst van een brusje?
Ik kan Wilyan écht niet peilen of hij het snapt. En ik wil 'm toch wel een klein beetje helpen.
Hij is wel het type van "zien -> snappen". Vandaar dat een duidelijk boekje misschien wat is..

Iemand (verder nog) ideeën?
W ~ H ~ T
pi_25013492
Gewoon overal mee naar toe nemen (echo, vk enz) en blijven vertellen. Ze pikken meer op dan dat je in 1e instantie denkt. Dat merken we nu heel goed bij Bo.
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 9 februari 2005 @ 22:31:52 #289
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25013575
ja net was jessie zegt ..ze pikken het echt snel en goed op hoor maar hebben ze niet van die boekjes van nijntje ofzo over een geboorte?
pi_25013585
Hi hi hi..
Lekker he Chiara.. Chocola..
* Jonnetje is ook chocoholic... *

Wauw Kyllian.. Helemaal alleen pappa geschreven.
Zo hé, dat vind ik écht knap hoor! Goed man!

Leuke bedjes Jessie!
Mogen jullie ze straks nog wel verfen?
W ~ H ~ T
pi_25013722
Ja, bij de 'bibi' hebben ze heel leuke boekjes. Chiara vindt ze ook reuze leuk en boeiend. Ik heb nu het boekje 'de baby' nr 44 van de serie kijkdoos thuis liggen. Leuke plaatsjes, begrijpelijke texten, en de rest verzinnen we er met gemak bij...

Als ik samen met dr in bad ga vindt ze het ook leuk om mijn buik (de baby) te zepen.
Verder geeft ze de baby wel eens een kusje, maar daarna moet snel mijn trui weer aan want dan gaat de baby weer slapen onder de deken.
Als de baby er is, zal ie veel slapen, huilen, BV krijgen, ik romantiseer het zo min mogelijk voor dr, het zal niet meteen een speelvriendje worden.
Maak het niet te zwaar, niet te veel info in 1 keer, maar blijf er wel over praten ...
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † donderdag 10 februari 2005 @ 08:54:56 #292
37843 lady-wrb
kortaf
pi_25018842
oe wat een hoop nieuws weer.
leuke bedjes jessie, ga je de namen erop schilderen of neem je plakletters?

chiara aan de chocolade (had cas ook niet onlangs een stuk chocola gepikt en half opgekloven)
luca vind witte chocola erg lekker

jonnetje, dr zijn boekjes van hoor. moet je gewoon even vragen in de boekwinkel ofzo
of kijk hier eens: http://www.watkostenluiers.nl/boeken/broer_zus.html
pi_25021050
Jonnetje, ik kan je helaas geen advies geven want alles wat wij hebben gedaan om Morgaine der grote broer erbij te betrekken heeft niet echt veel geholpen. Hij is ontzettend jaloers op zijn zusje en dat veroorzaakt nog wel eens wat ergenis bij mij. Hij wordt in april 5 en ziet zijn vader niet al te vaak en als ze elkaar dan zien, wil hij niks weten van zijn zusje. Hij pakt haar speelgoed af en als zij bij papa op schoot zit dan moet hij er ook bij en echt uitkijken doet hij niet. Maar misschien is dat weer jongenseigen, dat wilde gedoe. Maar als het goed is bestaan er boeken waarmee je je kind kan voorbereiden op de komst van een brusje.
  donderdag 10 februari 2005 @ 23:48:55 #294
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25031579
Nu we het hier toch ook over kamers hebben
jonnetje tijdje terug had je gezegt dat je wilyan zijn kamer als bob de bouwer kamer wilde maken heb je dat ook gedaan?
want je wilde toen net zoeits doen als ik toch??
pi_25072401
Bo is niet moe en ook niet ziek. Maar ze is wel met koorts in slaap gevallen op de bank net

De dag dat mijn oma overleed was gek joh. S'ochtends telefoontje van mijn ouders dat het erg slecht ging en elk moment over kon zijn. Dit natuurlijk tegen de meiden verteld, maar er verder niet echt meer over gepraat. Om 10 voor half 5 zegt Bo "papa nu is oma dood" Om 5 over half 5 belt mijn moeder op. Oma was om 5 voor half 5 ingeslapen. Ik ben nooit zo zweverig. Maar dit vond ik best frapant. Vooral omdat het zo uit t niets kwam. Ze was gewoon aan t spelen.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_25073129
Lois heeft die dokter je nog teruggebelt uit t ziekenhuis? en wat is er voor aanpak uitgekomen?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_25073552
Ik heb nu een creme gevonden die echt geweldig helpt tegen een super super super droge huid. En allerlei andere uitslag. Locobase Repair. Verkrijgbaar bij de apotheek. Sommige verkopen ze, bij andere op bestelling. Erg duur (11 nog wat voor 50 ml, je hebt ook 30 en 100 ml) Maar Janneke heeft een megadroge huid en dit is t eerste wat echt goed werkt. Voorheen was ik weg van de balneum, maar dat hielp nog niet afdoende.
Dus hebben jullie dreumussen en peuters erg droge plekjes of vreselijke luieruitslag. Probeer hem eens.
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 13 februari 2005 @ 20:35:25 #298
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25075492
Heb je de bedjes al geschilderd Jessie, of ben je daar niet aan toegekomen door alle toestanden?
Heeft Bo het nog over de dood van je oma? Bijzonder is dat, en ook zo mooi, dat ze dat heeft aangevoeld, er is ook een topic over ergens in Truth ofzo... ook met zulke ervaringen allemaal, mooi om eens te lezen...
Goedkope cremes werken hier prima, maar Chiara heeft dan ook niet zo'n enorm droge huis als Janneke.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_25075636
Nee met het verven van de bedjes heb ik me nog niet echt beziggehouden, komt wel.
Ja in the truth kan ik wel eens kijken, goeie tip!
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zondag 13 februari 2005 @ 21:00:43 #300
43556 miss_dynastie
pi_25075786
Jee, wat ontzettend bijzonder dat Bo dat heeft aangevoeld!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')