Welk bezwaar heb je om David te laten testen? Als alles goed is gefeliciteerd. Als er onverhoopt dingen mis zijn jammer, maar dan kun je de geeigende maatregelen nemen.quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:06 schreef Eb het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben Eb, vader van David, die geboren is in augustus 2002. Ruim tweeenhalf dus.
David is een vrolijke kerel, die niettemin af en toe behoorlijk driftig kan zijn.
Misschien komt dat wel doordat hij nog niet zo makkelijk praat en ook de indruk wekt nog niet alles goed te begrijpen. Met lopen was hij ook al wat later dan gemiddeld.
David heeft altijd veel last gehad van verkoudheidjes. Ongeveer 4 maanden geleden zijn zijn neusamandelen weggehaald en dat heeft hem goed gedaan. Hij is veel minder verkouden en is daardoor vrijer om te doen en laten.
Maar goed, dat praten. Ik maak me er niet zo heel erg druk over. Jongetjes schijnen sowieso later te zijn dan meisjes (ik heb ook een dochter, die is al 6) en hij is gewoon vrolijk en opgewekt en maakt geen suffe indruk. Maar mijn vrouw maakt zich heeeel erg zorgen. Die denkt al aan dyslexie en weet ik niet wat allemaal. Maar ik wil ook weer voorkomen dat we naar allerlei dokters gaan rennen als dat helemaal niet nodig is.
Wie heeft er een goed idee? Is ergens te achterhalen of David werkelijk een ontwikkelingsachterstand heeft? Heeft iemand daar ervaring mee?
Bedankt alvast

Volopquote:Op donderdag 3 februari 2005 11:04 schreef Sater het volgende:
Het neetijdperk nadert. Stampvoetend, en soms slopend, verzet van wilskrachtigen. Al enige ervaring?

Ik zou met David naar de huisarts of CB gaan en daar om advies vragen.quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:06 schreef Eb het volgende:
Wie heeft er een goed idee? Is ergens te achterhalen of David werkelijk een ontwikkelingsachterstand heeft?

quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Is dat niet een beetje vroeg Githa??
Hier moet je zijn: Het grote kleine babietjestopic # 41

Ja.. Echt welquote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:03 schreef Rewimo het volgende:
Klinkt goed Jonnetje![]()
Nu moet je zelf weer even leren doorslapen![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |