abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 2 februari 2005 @ 11:01:06 #1
43556 miss_dynastie
pi_24879553
Vervolg van: Het grote kleine baby'tjes topic # 40

***21 februari 2004: Saskia Janne, dochter van ET en Swets ***
23 februari 2004: Danielle, dochter van Catootje
25 februari 2004: Kim, dochter van Itsmylife en Days-Of-Wild
24 maart 2004: Melvin, zoon van Jambo
25 maart 2004: Jonne, zoon van Kozakken
26 maart 2004: Ilse, dochter van ezzi
2 april 2004: Dylan Nathan, zoon van beefcake en ShaoliN
19 april 2004: Junah Ileah, dochter van Tan
17 mei 2004: Faith Cathryn, dochter van Psyche2003 (papa)
08 juni 2004: Léon, zoon van dutchie
23 juni 2004: Myrthe, dochter van poemojn
29 juni 2004: Zoë, dochter van Rottdog en Berkery
02 juli 2004: Ronja, dochter van RRRobert (papa)
***02 juli 2004: Tobias, zoon van pluisje en rickmans***
04 juli 2004: Steijn, zoon van dolfg (papa)
13 juli 2004: Isa, dochter van Sjeen en To_Davy
***13 juli 2004: Glenn William, zoon van Elegantly Wasted en Digger***
15 juli 2004: Amber, dochter van LadyS
15 juli 2004: Giulia Elisabetta, dochter van BubbleBabe
25 juli 2004: Jolie, dochter van Luchtbel
6 augustus 2004: Morris, zoon van snoopy
11 augustus 2004: Morgaine Chevanity, dochter van Faja-Lobi (Little-Angel)
12 augustus 2004: Djulian, zoon van Anitra
12 augustus 2004: Thomas Gerhard Adrianus, zoon van Tinkepink
1 september 2004: Jeremy, zoon van MiSs-TaKe
2 september 2004: Maria, dochter van Sugar
***3 september 2004: Jonathan-Dane Aaron, zoon van Danny en Knorretje***
6 september 2004: Thijs, zoon van Bar_en_Mar
11 september 2004: Danyel Yohanan, zoon van phluphy
18 september 2004: Lucas Jan, zoon van piglet
19 september 2004: Kian, zoon van Loena-tik- en Five_Horizons
22 september 2004: Peter Gert, zoon van Reanimatie.com
08 oktober 2004: Kai, zoon van m@x
24 november 2004: Benthe, dochter van Stiekemurd
30 november 2004: Stella, dochter van Anniebaby
6 december 2004: Noa Deborah, dochter van Suzanna
*** 17 december 2004: Tijmen Noah, zoon van Micha en Texelonia
28 december 2004: Cas en Liz, zoon en dochter van Smirre
4 januari 2005: Maxim Diëgo, zoon van Martineke
4 januari 2005: Sanna Leonie, dochter van meneerdeman (papa)
9 januari 2005: Marisse, dochter van bietjuh
23 januari 2005: David, zoon van lily
25 januari 2005: Myrthe Esmée, dochter van Ladybos
26 januari 2005: Ela, dochter van Jdee
26 januari 2005: Dominique, dochter van Cavemania
1 februari 2005: Jordy, zoon van Githa en Spooky4u
02 februari 2005: Joep, zoon van Lentemeisje en Dop
07 februari 2005: Isis Maikina, dochter van Xanthe
*** 09 februari 2005: Anna, dochter van Bixister en GHaven***

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's

[ Bericht 45% gewijzigd door Karin op 09-02-2005 22:51:04 ]
pi_24879755
Sugar:

De 'sprongetjes' volgens Oei, ik groei
5 weken/ ruim 1 maand
8 weken/ bijna 2 maanden
12 weken/ bijna 3 maanden
19 weken/ 4½ maand
26 weken/ 6 maanden
37 weken/ 8½ maand
46 weken/ 11 maanden
55 weken/ bijna 13 maanden
64 weken/ bijna 15 maanden
75 weken/ ruim 17 maanden
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 2 februari 2005 @ 11:36:45 #3
106680 AnnieBaby
Mama van Stella!
pi_24880202
Miss-dynastie: nee Stella heeft alleen maar last gehad van dat ze suf was, maar dat was in de avond al weer over. Toen werd ze weer langzaam haar vrolijke zelf en kon ze al weer enorm lachen.
Wel opgelucht dat het goed is gegaan.

Ik heb het boek Oei ik groei op jullie aanraden ook gekocht. Moet er alleen nog tijd voor vinden om in te beginnen
pi_24880366
pfff ik moet wel lachen dat zoveel mensen wat aan dat oei-ik-groei-boek hebben. schijnt echt onzin te zijn! op zich is het idee dat ontwikkeling in sprongen verloopt niet zo gek, en dat die sprongen gepaard gaan met wat problemen ook niet. maar dat ze voor iedereen op dezelfde momenten komen is onderzocht en blijkt niet te kloppen. niet om jullie te ontmoedigen hoor, maar je moet je daar dus ook weer niet te veel op vastpinnen.
pi_24880441
Het eerste sprongetje was bij Noah ruim een week te vroeg. Maar de rest wat ze schreven kwam wel heel erg overeen.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_24880700
Ik heb het boek dus ook, kerstkadootje
Maar ik vind het juist leuk om te lezen wat ze ongeveer kunnen op een bepaalde leeftijd, ook staat er in welke leuke spelletjes kan doen. Zo ben ik elke keer vooruit aan het lezen om te kijken wat er allemaal aan kan komen. Ik pin me er ook niet aan vast, ene kind is vlotter (langzamer) dan de andere

Overigens heb ik ook het boek van Dr. Spock, vind ik ook een handig boek.

Annie wat fijn dat Stella ook nergens last van heeft gehad
  woensdag 2 februari 2005 @ 12:06:41 #7
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24880838
Hmmm, Maria heeft óf gewoon een paar lastige dagen, óf een verlaat sprongetje.
Wat zou het zijn, Bix?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_24881240
hehehe, ik heb dat boek ook gekregen en het klopte met name in het begin heel erg goed. Mar Danielle heeft zo'n beetje het hele midden overgeslagen, is met 11 maanden even heul vervelend geweest een paar dagen en is nu weer haar gemakkelijke zelf. Wat ik leuk vind aan het boek is dat je kunt aankruisen wat je kind kan op een bepalade leeftijd maar daar werd ik soms ook onzeker van. Rond 22 weken (goleef ik) zit bijvoorbeeld zo'n 'sprong' met de daarbij behorende vaardigheden en daar werd bijvoorbeeld genoemd"kan prullenbak omkeren, loopt langs de rand van de tafel etc.." hm.

Onze Danielle is trouwens gek op Elvis!!! Moeten we de hele tijd op dansen..
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_24881441
Noah heeft de laatste dagen heel erg last van lucht in zn darmpjes ofzow. Vaak zie je hem druk bezig zijn, persen, rood hoofd, en eerst dacht ik dan dat ie aan het poepen was. Maar hij had gewoon een lege luier. Vaak gaat ie er ook bij huilen, en voel en hoor je even later wat geknetter in zn luier. Windjes dus. Iemand enig idee hoe het komt of hoe we het kunnen voorkomen? Heb niet het idee dat ie nou veel lucht tijdens het drinken binnen krijgt, en hij laat ook flinke boeren na het drinken. En op zich maakt het niks uit, behalve dat ie dus echt duidelijk last ervan heeft aangezien ie erbij moet huilen, en soms echt gillen en krijsen van de pijn..
©Dumbo
pi_24881619
abc dophilus...werkt als een trein !! Kun je in een reformzaak halen en werkt meteen.
DANYEL EN THIJS
pi_24881721
wat is dat voor iets dan?

Toen ie last van darmkrampjes had gebruikten we ook venkeldruppels, en dat hielp ook wel goed. Maar aangezien het nu echt lucht in de darmen is, vroeg ik me af of dat nu dan ook zou werken...
©Dumbo
pi_24881870
het is een poeder, en daar geef je dan voor elke voeding een klein beetje van op je pink (opje van je pink beetje nat maken, klein beetje poeder en in de mond van de baby) Ik geloof dat het de darmen helpt om te 'ontplooien'... Daphne deckers ( ) heeft het ook gebruikt voor 1 van haar kinders
DANYEL EN THIJS
pi_24881933
Tex, maar trek wel ff je portefullie open. Heb hier een ook een potje van een vriendin gekregen en zat prijsje op van EUR 27,95!!!!!!!!!

En is ook nog maar goed tot april 2005..... misschien wel een oude in haar handen gekregen.
  FOK!fossiel woensdag 2 februari 2005 @ 13:11:14 #14
2628 Karin
pi_24881984
Tex misschien is het beter om eerst even contact op te nemen met je huisarts/cb voordat je zelf gaat dokteren en dingen probeert op aanraden van iemand die het niet zelf gezien heeft.
pi_24881995
Hmm maar als het werkt dan heb ik dat geld er graag voor over. Alleen wel onhandig als het zo krt houdbaar is idd...
©Dumbo
pi_24881999
ja het is wel heel duur dat is waar!!!!
DANYEL EN THIJS
pi_24882641
Die sprongetjes klopten in het begin totaal niet bij Djulian, wel dat hij hangerig en huilerig was, maar de dingen die hij daarna zou "moeten" kunnen niet. Achteraf is dat dus door dat hij geen genoeg lucht had om dingen te doen. En nu haalt hgij ze dubbel en dwrs in en ligt hij nu op sommige dingen weer voor, zoals kruipen. Hij is 5,5 maand en kruip!!! Niet achteruit,alleeen, maar vaak ok vooruit. Met babbelen is hij ook erg vooruit. Ik heb hem van het weekend aai geleerd. Als je dus met je gezicht boven hem hangt en je zegt aai dan gaat hij met zijn hand over je gezicht en zegt daar zelf aai bij!!! Maar daar tegen over staat dat meneer het wel genoeg vind met het draaien, hij kan van buik naar rug en zal echt niet proberen om terug te kunnen draaien. Het ene kind pakt het ene snel op en het andere kind het andere.
  woensdag 2 februari 2005 @ 15:05:54 #18
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24884185
Ach, laten we nou niet weer die discussie gaan voeren over de zin of onzin van Oei!
Dan kunnen we alle opvoedkundige boeken wel op tafel gooien. De één heeft er wel baat bij en de ander niet. Het is gewoon handig om af en toe eens te lezen hoe het zou kunnen staan met je kleintje. Maar zoals eerder (hele tijd terug) al gezegd is, je moet gewoon je eigen gevoel aanhouden en je niet gek laten maken door allerlei al dan niet deskundigen. Als een boek je hierbij helpt, moet je dat gewoon lekker doen.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_24884919
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 12:32 schreef Catootje het volgende:
Onze Danielle is trouwens gek op Elvis!!! Moeten we de hele tijd op dansen..
Heeee, wat leuk, Morris en zijn vader dansen hier ook op Elvis Echt waar!
Staat dat ook niet in het Oei ik groei Boek?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_24886107
Nee. En 'Scheurt de Allerhande in stukjes' vast ook niet.

Myrthe was de laatste dagen huileriger, bijteriger, meer poepluiers.. en nog steeds geen tandjes. Komen we nog in aanmerking voor een groeisprongetje?
pi_24886402
Vast wel Myrthe is toch rond de 6 maanden?
Ohjee dat scheuren dat was ik alweer vergeten van Djen ik ga snel opzoek naar manden voor de tafel zodat hij straks niet bij de boekjes kan En dansen word hier ook l;euk gevonden, het moet wel rock zijn anders blijft meneer stil zitten. Kinderliedjes is leuk en hij lacht als wij het zingen, maar swingen wil hij op de wat stevigere muziek dat heeft hij gelukkig niet van een vreemde
  woensdag 2 februari 2005 @ 20:43:39 #22
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24889247
Dutch, late reactie maar blij om je kleine neefje, net de foto ook gezien. Erg lief!

Morgenmiddag naar Jolies ruisje laten luisteren maar ga er gewoon vanuit dat er niks is. Dat kan gewoon niet vind ik.
pi_24889666
mee eens, luchtbel. out of the question!
pi_24889684
Hier gaat het redelijk...
Noa slaapt nog steeds slecht, maar gek genoeg slaapt ze niet beter met inbakeren. Het lijkt zelfs of ze er minder goed door slaapt, vaak valt ze helemaal niet in slaap als ze ingebakerd is. Dus ben ik er maar weer mee gestopt ... Vandaag heeft ze overigens wel genoeg geslapen, dat gebeurt ook niet elke dag. Hopelijk vannacht ook weer...afgelopen nacht heb ik maar 4/5 uur geslapen. Ze is ook wel een beetje 'huilerig' af en toe, dan wil ze 's nachts niet in haar bedje slapen (wel gedronken), niet op mijn buik, niet naast me in bed etc. etc. Ze is te onrustig om in slaap te komen, vaak is ze ook onrustig als ze een poepluier gaat produceren, maar dat heeft ze de afgelopen dagen zowiezo niet gehad (ze plast alleen maar).
Ze heeft ook uitslag op haar hoofdje, dat kan van warmte zijn misschien? Ik was met haar naar het winkelcentrum geweest (overdekt) en ze kreeg het nogal warm tegen me aan (draagzak), en thuis had ze rode plekken en uitslag op haar hoofdje (maar ja, dat had ze gisteren ook al een beetje, dus misschien is het toch wat anders).

Mijn man zegt net: zo, jij bent een heel verhaal aan het tikken....idd...zal maar weer eens ophouden!

Maar dit is dus de laatste tijd bij ons 'aan de hand'...
pi_24889689
sterkte luchbel en het lijkt mij ook sterk hoor jolie doet het toch goed
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')