Owjah we hebben gisteren ook te horen gekregen dat we 2 middagen kinderopvang hebben voor Noahquote:mijn laatste post:
Wat spannend zeg, al die eerste verjaardagen! Ben blijdat het voor ons nog even duurt. Noah was gisteren precies 1 maand, en dat vond ik al snel gegaan
Noah had vandaag 1e afspraak op consultatiebureau. Hij weegt nu 4110! En is 53,5 cm250 gram aangekomen in 1 week tijd dus
De bedoeling was dat ie ongeveer 150 gram aan zou komen per week, zeiden ze vorige keer
Verder was alles goed, alleen moeten we het weigje regelmatig draaien zodat ie vaker op de andere kant van zn hoofd gaat liggen, omdat de ene kant nu ietsje platter is.
Noah vond er niks aan trouwens, hij heeft alleen maar lopen blèren
Jayden werd vorige week ook te dik bevonden (6.715 bij 62.3 bij 4,5 mnd). En ik heb de hoop gewoon opgegeven ooit aan het cb's maatstaven te kunnen voldoen. De een veel te licht de ander gewoon lekker gevuld (wel grappig alicia weegt nog niet eens een kilo zwaarder dan myrthe)quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:07 schreef poemojn het volgende:
Laatste post in het vorige deel:
---
Myrthe is ook te dik: 10.440 gram bij 70,5 cm. Nu mocht het nog maar over 2 maanden niet meer. Ze volgt nu wel de bovenste lijn, wordt dus niet meer zo explosief snel zwaarder als eerst. De groeisnelheid lijkt mij nu dus normaal.
volgens mij net iets boven het gemiddelde. Dus in mijn ogen prima, maak me er ook niet druk om als ze erover blijven zeuren dan zet ik beide kinders gewoon samen op de weegschaal en dan is het uitstekend in orde.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:31 schreef poemojn het volgende:
Serieus?? Zo zwaar is dat toch niet? Welke lijn zit hij nu op?
Myrthe woog toen ongeveer 8,5 kilo.
Hier ook alleen als mevrouw zin heeft hoor. En vaak zwaait ze op de meest gekke momenten en juist niet als het 'verwacht' wordt (bij het weggaan dus.. )quote:Op dinsdag 18 januari 2005 19:49 schreef Belana het volgende:
Liam zwaait nog steeds niet echt. soms, als ie er zin in heeft en vaak pas achteraf
Ik heb er ervaring mee Melonovy. Ik vind het echt een perfect ding. Vooral als je niet veel kracht hebt of rugklachten dan is dat ding ideaal. Djulian vind het heerlijk en zit als een directeurtje in zijn badstoeltje. Als hij bij mijn ouders is dan gaat het steuntje mee want in het grote bad is hij ook goed te gebruiken. Vooral degen die je op die foto hebt is heel goed want die kan je verstellen. Ik heb hem in het lime groen, verder heb ik hem in het blauw en ecru gezien.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:19 schreef melonovy het volgende:
* melonovy komt even binnen vallen....
Zijn hier ook mama's en/of papa's die ervaring hebben met zo'n badsteun?
[afbeelding]
Ik had van Chiara zo'n drijvend matje, maar dat vond ik echt niets, zo'n baby ligt dan met het lijfje grotendeels boven water, vond ik niet zo lekker voor dr, dus ik overweeg zo'n badsteun om het in het grote bad te gebruiken, ik heb namelijk een tub en geen babybadje.
Wie heeft er ervaring mee?
Hier ook goede ervaringen. Ik gebruik 'm wanneer ik alleen ben, zodat ik makkelijker een hand vrij heb om in te zepen.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:19 schreef melonovy het volgende:
* melonovy komt even binnen vallen.... met een vraag over een badsteuntje
Zijn hier ook mama's en/of papa's die ervaring hebben met zo'n badsteun?
Wie heeft er ervaring mee?
Schattig fotootje Sjeen!quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:57 schreef Sjeen het volgende:
Hier nog eentje van de 'blauwe badsteuntjesmafia'![]()
[afbeelding]
Isa is er heeeeeel blij mee!
quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:00 schreef Jambo het volgende:
Melvin was een paar weken terug 10150 gram bij 73,5 cm. De laatste tijd heb ik het idee dat ie wat afgevallen is doordat ie veel kruipt, staat en langs de tafel loopt. Of zou ik inmiddels gewend zijn aan zijn gewicht?!
Ondanks dat het kolven hier wel ging heb ik toch hulp ingeroepen om bij te slapen door zelf mee te gaan uit logeren. Iedere maand vanaf dat Jayden er is ben ik met beide kids een week naar mijn ouders geweest. Ik had geen omkijken naar het huishouden, geen omkijken naar de allerdaagse dingen als koken, boodschappen etc etc. De tijd aan mijn eigen. Ik kon slapen wanneer ik wilde, en werd gewoon om de 2 uur even wakker gemaakt voor een voeding, was hij klaar ging ik weer verder met slapen. Voornamelijk overdag heb ik het zo gedaan omdat dan de belasting minder groot is voor mijn ouders. Na 3 dagen was ik steeds lekker bijgeslapen en hield ik nog 2 dagen over voor leuke dingen met de kids maar ook voor mezelf. (een keertje uitgebreid douchen, even de stad in, etc etc)quote:Op donderdag 20 januari 2005 09:57 schreef Suzanna het volgende:
kozakken: hulp inroepen lijkt me lastig, ik geef borstvoeding en afkolven lukt nog steeds niet echt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |