"Night from hell part 2"1.20 uur... en Suus is nog steeds wakker... Ze heeft sinds vanmiddag 1 uur iets van een half uurtje geslapen en zit bomvol snot...
![]()
Ik heb haar al een slabbetje omgehangen om het druipende snot op te vangen, er viel niet tegenin te vegen, het lijkt wel of er een kraan open staat
![]()
Zodra ze gaat liggen gaat haar neus helemaal dicht zitten en aangezien ze er ook nog bij duimt krijgt ze dus geen lucht...
![]()
Volgens mij wordt dit een heeeeeeeeeeele lange nacht...
2.24 uurZe slaapt!
Ein-de-lijk!
*nest in duikt*
2.57 uur
4.29 uurWe mogen weer!
(Voor hoelang is nog maar de vraag...)
6.36 uurGuess Who....
![]()
We (alle3 dus) hebben anderhalf uur mogen slapen... tis weer gillen.....
7.03 uurHAP gebeld, ... en mag om 8 uur braaf mijn eigen huisarts bellen...
![]()
Zal je zien dat madam dan uitgerend net in een diepe slaap verzonken is en ik haar wakker moet maken......
![]()
Oortjes zijn het niet naar mijn gevoel... dit is anders dan de vorige oorontstekingen.....
8.52Ik ben zo ongelooflijk boos!!!!!!
![]()
Bel net naar mijn eigen HA op... HA heeft 3 assistentes die parttime werken.... 2 hele lieve meiden en 1 ongelooflijk kat-met-een-u-wief en al-tijd als ik bel voor iets zit dat kat-met-een-u-wief er....
Zojuist dus ook....
![]()
Het zou al bij voorbaat een prettig gesprek gaan worden....
Ik zeggen dat ik een afspraak wil voor mijn dochter...
Kat-met-een-u-wief: "Waarvoor?"
![]()
Omdat ze al 24 uur huilt en wakker is en ik wil weten of er iets is?
Kat-met-een-u-wief: "heeft ze koorts?"
![]()
Nee?
Kat-met-een-u-wief: "geeft ze over?"
![]()
Nee?
Kat-met-een-u-wief: "Drinkt ze goed?"
![]()
vanacht om 1 uur voor het laatst gedronken?
Kat-met-een-u-wief: "Hoe oud is ze?"
![]()
Bijna 15 maanden!
en toen kwam het.......
Kat-met-een-u-wief: "Maar dan hoeft ze snachts toch niet meer te drinken? Dan hoort ze te slapen! Ze heeft geen nachtvoedingen meer nodig!"
![]()
Hallo?? Vraag ik opvoedkundig advies? Zit ik bij het concentratiebureau? ik
![]()
wil
![]()
een
![]()
afspraak
![]()
!!!
Kat-met-een-u-wief: "Oke, u kunt komen om 10 over 11, maar u komt toch voor niets want ze heeft geen koorts!"
![]()
Fijn, voel je je al kalote omdat je kind 24 uur huilt... wordt je nog even ingewreven een hypochonder te zijn.....
3x raden wat er straks om 10 over 11 ter sprake zal komen bij de HA....
![]()
(overigens.. die kwakbol slaapt (wéér!) maar ik blijf nu maar wakker, als ik nu ook in slaap val wordt ik niet eerder wakker voor 1 uur ben ik bang....)
Kijk ook eens op de vernieuwde site van
Susanne