abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 5 februari 2005 @ 15:33:50 #201
43556 miss_dynastie
pi_24937414
Hey lunamoon! Brand maar los over je meisje hoor !!!!!!!!!!!!!!!!
pi_24941837
Oh ja Coolbabe, dat hebben wij nu hier ook. Warm eten gaat er erg slecht in vanwege verkoudenheid en ineens overal tanden en kiesjes. Ik wil nog wel eens aandringen dan met eten, maar het blijft resoluut nee. Nou ja, ik wil er natuurlijk ook geen drama van maken, het moet wel leuk blijven, ook voor straks. Dus eet ze maar bambix en brood (zonder korst, die gooit ze ook resoluut naar de hond )

He ja Lunamoon vertel us wat meer....
  zaterdag 5 februari 2005 @ 19:58:24 #203
30488 coolbabe
My little pwny
pi_24941893
Tom eet ook geen korstjes en krijgt zijn eten nog steeds gladgepureerd Gaat wel weer over voor hij een meisje is
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_24942283
Oy! eten is hier ook een ramp! En ze is al zo smal (vind ik dan!) Soms zitten we ander half uur aan tafel omdat madam niet wil eten! GROAR!!! :p gelukkig heb ik wel wat leuke boeken om te lezen of ga ik schoonmaken ofzo... hahahaha dat vind ze helemaal niet prettig Nou mijn dochter is dus ERG technisch... ze ie drie jaar.. toen ze 2 was heeft ze een bureau uit elkaar geschroeft (b.v) en ze vind het zo leuk om ouder te zijn. Ze zit nu al te zeuren dat ze gaten in de oren wilt! hahah over my dead body zeg ik dan tegen haar
.Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night
pi_24950604
Jemig, het eten wordt steeds minder. Gisteren alweer geen warm eten, dat is de 4e dag achtereen al! Maar weer een bord bambix gegeven. Gelukkig eet ze die wel op. Brood wil ze nu ook al niet meer en de bambix is inmiddels op. Gisteravond werd ze tot 2 keer aan toe huilend wakker, de 2e keer was het echt drama. Niet meer te troosten. Mama moest zelf ook even slikken, kon ik het maar van haar overnemen zeg. Ze heeft continu haar handen/vingers in haar mond, overal slijm en snot, nee dit is niet meer leuk!

Lunamoon heb je ook een fotootje
pi_24950879
voor Jadey!!!
  zondag 6 februari 2005 @ 12:23:09 #207
24188 Belana
kloon van belana
pi_24950937
haai lunamoon

Hier ook wel eens eet-perikelen hoor bij verkoudheid. We maken ons er maar niet druk om. Gisteravond zt meneer achter elkaar een flink bord pasta leeg te eten, hij vond het helemaal geweldig! (hij at gewoon met ons mee) en dan kan het vandaag weer zijn dat ie geen trek heeft.
Ik hoop dat Jadey snel opknapt danosa, het arme kind!

Liam begint steeds vaker los te staan en dan zie je hem echt kijken: wat is er? daar is toch niks aan? Mooi om te zien! En hij is duidelijk nederlands aan het leren nu, want hij zit vaak te oefenen met klanken: aG, daG, oG.... echt die G-klank. Verder een hoop doe-da-da natuurlijk

Ow, en hij gaat eindelijk zwaaien als je "Dag" zegt
stormy waters...
sailin'
pi_24952719
leuk belana!
Piet heeft pas los leren staan nadat hij kon lopen. hij ontdekte ineens dat ie ook stil kon staan tijdens 't lopen, erg grappig. en verder is hij ook heel erg bezig met klanken en woordjes, ontzettend leuk ook om te merken hoeveel hij al begrijpt.

Lunamoon, welkom hier.

Jadey, beterschap! en hopelijk gaat je eetlust dan ook weer snel vooruit.
(nu Piet loopt verbrandt hij duidelijk meer energie, hij eet als een bootwerker tegenwoordig. heerlijk is dat!)
pi_24961084
Hallo,

Ik ben moeder van een jongetje van 6, joey en een meisje van 17 maanden, samara.
Ik lees hier vaak mee en vind het erg leuk zoals men elkaar hier altijd bijstaat met allerlei soorten raad.
Nou had ik eigenlijk ook een vraagje, mijn dochtertje bijt vrij regelmatig, niet alleen als ze boos is maar ook als ze me gewoon wil knuffelen, nu heb ik de standaard raad wel gehoord, mensen die zeggen dat ik haar terug moet bijten maar die weg wil ik eigenlijk gewoon niet ingaan.
Dus is mijn vraag of er hier meer mensen zijn die dit aan de hand hebben en hoe zij hier mee omgaan.
  † In Memoriam † maandag 7 februari 2005 @ 07:30:40 #210
37843 lady-wrb
kortaf
  maandag 7 februari 2005 @ 11:27:26 #211
34891 melonovy
La Kutschie
pi_24967980
Arme Chiara is weer ziek. Zo'n zielig hoopje mens is het... Ze ziet er echt zie(k/l)ig uit...

Zaterdag ben ik naar mijn zus gegaan en heb na het eten gelogeerd bij mijn ouders. Zondagochtend hebben we een kleine strandwandeling gemaakt, de laatste 100 meter heeft mijn vader Chiara getild, want ze was kapot en koud. In de auto heeft ze nog een klein kwartiertje geslapen en eenmaal thuis zat ze rillend en schuddend aan de tafel, maar wilde niet eten.
Na de lunch zijn Chiara en ik naar bed gegaan voor een dutje, we hebben heerlijk geslapen, maar ze werd gloeiend heet wakker. Huilerig, hangerig en geen eetlust, helemaal uit dr doen. Lekker op schoot gehangen voor een uurtje, toen heb ik besloten om onze spullen te pakken en weer naar Zeist te gaan. In de auto had ze weer geslapen en eenmaal uit de auto moest Chiara overgeven, ik kreeg een enrme golf over me heen, echt vreselijk, maar goed, ik kan er tegenwoordig al wat beter tegen en kan alles zelf binnen houden... Ze was enorm blij om Remco weer te zien, maar nog steeds warm en rillerig.
Vanacht werd ze wakker en wilde wat drinken, ze was nog steeds koortsig, vanochtend maar getemperatuurd, ze was 38,6. En nog heerlijk hangerig. Ik heb lekker voorgelezen, gezongen en uiteindelijk viel ze bij me op schoot in slaap.

Ik vind het zo vaag dat ze de laatste tijd zo 'vaak' ziek is. De eerste anderhalf jaar nooit ziek geweest en in de afgelopen periode al 3 a 4 keer.
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † maandag 7 februari 2005 @ 11:28:25 #212
7074 moussy
kuttekop
pi_24968001
Hier ook hoor mel, alleen maar ziek, snot en ellende. Zelfs ik ben al 3x ziek geweest sinds de geboorte van Cas, terwijl ik daarvoor maar zelden ziek was
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 7 februari 2005 @ 11:31:15 #213
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24968049
Ah chiara alweer ziek...beterschap meissie..
Het weer is ook maar klote hoor zo is het lekker warm en zo vriest het weer.
pi_24971891
Even een update-je..

Het 's middags niet meer slapen van Wilyan gaat aardig goed!
De dipjes overdag vallen mee en de nachtelijke feestjes zijn verleden tijd. Heel af en toe hoor je 'm eens maar dat is dan nog wel eens rond een uur of zes en niet meer om twee, drie of vier uur 's nachts.

Hij ligt nu alleen wel even te slapen door een samenloop van omstandigheden...
Hij heeft een dikke bult op zijn achterhoofd, gister een drukke dag gehad, snot verkouden (ook hier stroomt het snot aan één stuk door uit zijn neusje) en vanmiddag had hij wat verhoging.

Gisteren was het al een drukke dag voor hem. Eerst hebben we zijn 'grote-jongens-bed' opgehaald en daarna hebben we een kopje koffie bij mijn schoonouders gedronken. Van daar uit zijn we samen op verjaardags-visite bij Michiel's opa geweest. Ging allemaal prima! Wilyan heeft zich wel vermaakt. Daarna hebben we bij m'n schoonouders even gegeten en dan zouden we naar huis.

Wilyan was na het eten even wat aan het spelen...
En toen gebeurde het, hij kieperde met een loopwagentje achterover. Zo met z'n koppie op de granieten vloer...

Vanmorgen had hij een heel dikke bult op zijn achterhoofd.. Rood, met nog rooiere stippen.. Ik heb voor de zekerheid de HA gebeld maar omdat hij verder wel speelde moest ik 'm eerst maar in de gaten houden. Als zijn gedrag verandert moet ik wel meteen bellen.
W ~ H ~ T
pi_24971923
Arme Chiara...

Alweer ziek.
Beterschap meid!

En Mel jij ook sterkte ermee, ik hoop niet dat jullie elkaar aansteken.

W ~ H ~ T
  maandag 7 februari 2005 @ 20:29:53 #216
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24976214
luckepuck hoe is het met suus?
  maandag 7 februari 2005 @ 21:44:46 #217
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_24977488
Klinkt wel eng hoor, een rode bult met nog rodere stippen. Gelukkig lopen dit soort dingen altijd verbazend goed af, maar het moet toch wel heel pijnlijk zijn voor Wilyan. erop.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_24980034
Agossie arme Chiara.... en Wilyan Aiii... ik kan bijna de "beng" horen van zo´n granieten vloer!

Suus krijgt driftbuien.. en zijn we daar blij mee? NEE! Er zit een kracht in zo´n klein lijffie als ze met alle macht net niet datgene wilt wat jij wilt doen (naar bed brengen bijvoorbeeld, ze valt om van de slaap, maar wilt niet slapen... en dan wordt ze dus driftig.. men wat een gevechten elke keer weer...... eens gaat dit toch wel over he?? toch?? Verder is ze trouwens wel weer de happydepeppySuus!

Ze heeft trouwens vorige week haar allereerste echte schoenen gekregen! Hele stoere Lumberjacks!
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
pi_24980065
Maar hoe is t nou met Suus en dr val afgelopen?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24980092
Chiara beterschap. En Jonnetje wat kunnen ze hard vallen he!!!! Je houd je hart vast soms.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24980098
Ze heeft er niks aan over gehouden? Nog een rood plekje zichtbaar op de tong waar die doorboort was maar verders heeft ze nergens geen last meer van? Alsof het niet gebeurt is? (ik loop daarentegen als een kip zonder kop de hele dag achter haar aan, ben doosbenauwd dat ze weer valt... )
pi_24980114
Heeft ze er zelf veel pijn aan gehad?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24980173
Volgens mij alleen op het moment tot een dik uur daarna, het bleef savonds nog best wel wat bloeden door drinken enzo, maar ze at en dronk gewoon weer, dus volgens mij had ze er zelf geen last meer van.

Het onderwerp van gesprek brult? I am out of here! ff kieke bij die kwakbol!

Oja, ff snel... wat ik eig. al sinds ballorig wil zeggen tegen je Jessie.. ik vind je een heerlijk mens! Je straalt zoveel blijdschap en positivieteit uit! Kwerdt gewoon blij van je! Leuk gezinnetje, leuke mama, leuke papa, kortom: leuk! Wilde ik toch nog ff zeggen!
pi_24980219
Nou ja!!!! *glimt* Wat lief!!!
Ga jij maar ff snel kieke bij kwakbol
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24980348
Janneke slaapt nu 3 nachten onder een dekbedje en ze is alle 3 de keren doorgeslapen Hopelijk is dit geen toeval maar zet t lekker door. Bo sliep ook veel beter onder zo'n dekbedje weet ik nog wel.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24983225
Ik heb hier gisteren ook het dekbed geïntroduceerd en Wilyan slaapt ook ineens een stuk beter.. Nou ja, zo lang gebruiken we 'm dus nog niet. Maar gistermiddag en afgelopen nacht heeft hij errug goed geslapen.

Ik dacht dat het wel toeval zou zijn maar nu ik je berichtje lees..
W ~ H ~ T
  † In Memoriam † dinsdag 8 februari 2005 @ 09:23:58 #227
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24983647
durft het bijna niet te zeggen maar luca heeft zijn hele leven al onder een dekbed geslapen
  † In Memoriam † dinsdag 8 februari 2005 @ 09:24:37 #228
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24983655
suus is stoer, die kan tenminste zeggen dat ze nog geen 2 was toen ze al een tongpiercing had
  † In Memoriam † dinsdag 8 februari 2005 @ 09:25:21 #229
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24983659
mag ik zeggen dat ik joep een beetje op janneke vind lijken?
  dinsdag 8 februari 2005 @ 09:49:45 #230
34891 melonovy
La Kutschie
pi_24983969
Lekker hoor dat die kinderen onder dekbedjes zo goed slapen!

Chiara lijkt vandaag wel weer beter, vanacht om 6 uur werd ze huilend wakker, ze had gek gedroomd. Toen heeft ze naast me gelegen en wederom weer en paar keer huilend gedroomd... Maar nu heeft ze geen koorts meer, wel veel praatjes en is weer lekker levendig!
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † dinsdag 8 februari 2005 @ 09:51:15 #231
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24983988
heeft ze ook verteld wat ze gedroomd heeft?
  dinsdag 8 februari 2005 @ 10:11:57 #232
34891 melonovy
La Kutschie
pi_24984282
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 09:51 schreef lady-wrb het volgende:
heeft ze ook verteld wat ze gedroomd heeft?
dat kan ze nog niet...
Jammer is dat...
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † dinsdag 8 februari 2005 @ 10:14:54 #233
43556 miss_dynastie
pi_24984320
Luckepuk, kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent Ik denk dat je het als het een tijdje goed gaat wel wat meer los kunt laten, maar een beetje eng zal het vast wel blijven

lunamoon, heb je ook nog foto's van je meiske?
pi_24984645
Fijn dat het weer wat beter gaat met Chiara!

Zeg Jessie, is het nog wat geworden met die Vikare-bedjes via Marktplaats?
Was ik wel benieuwd naar..

Die van Wilyan staat nu. Hij moet nog wel een likje verf hebben maar dan moeten we nog even wachten. De kamer word over een tijdje pas geverfd en wat er over blijft wil ik voor het bedje gebruiken. Anders krijg je allemaal verschillende kleurtjes in de kamer.
Wilyan vond 'm best interresant!
Het bleek trouwens wel dat er een ander matras bij zat. Had die mevrouw zelf laten maken, ze vond dat Ikea-matras wat 'flubberig'?
Was ik eigenlijk best wel blij mee, dit matras is heel dik en stevig.
W ~ H ~ T
  dinsdag 8 februari 2005 @ 11:13:43 #235
34891 melonovy
La Kutschie
pi_24985246
Ik vind het wel vroeg hoor om die kinderen nu al uit zo'n ledikantje te halen en het in een 'groot' bed te laten slapen...
Wat gaf voor jullie de doorslag?

Zijn daar nog adviezen over of richtlijnen, ik heb ook geen idee wanneer een kind er wel rijp voor is?
Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 8 februari 2005 @ 11:36:03 #236
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24985657
Ik ga over een maandje of 2 toch ook overstappen op een meegroei bedje
gewoon omdat kyllian eigenlijk niet zo heel erg veel ruimte meer heeft nog een cm of 5
en het te zwaar word voor mij om hem elke keer in bed te tillen en eruit te halen..
  † In Memoriam † dinsdag 8 februari 2005 @ 11:51:08 #237
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24985934
zodra ze in staat zijn om uit hun ledikantje te klimmen heb ik wel eens gelezen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 8 februari 2005 @ 11:58:20 #238
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_24986041
Christan begon ook te klimmen en bij zijn bedje kon je er geen spijlen uithalen. Dus toen zijn we op zoek gegaan naar twee vikarebedjes Hij slaapt er heerlijk in. Is er maar één keertje naast beland
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 8 februari 2005 @ 12:10:26 #239
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24986229
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 11:51 schreef lady-wrb het volgende:
zodra ze in staat zijn om uit hun ledikantje te klimmen heb ik wel eens gelezen.
dat kan kyllian dus al maar nu hij een goede slaapzak heeft met een rits die hij niet open kan maken doet hij het niet meer..
  † In Memoriam † dinsdag 8 februari 2005 @ 12:12:38 #240
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24986266
wat is dat dan voor een speciale rits dan? want luca kreeg toen hij anderhalf was al elke rits open
  dinsdag 8 februari 2005 @ 12:42:27 #241
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24986734
een normale rits maar die zit een beetje verstopt dus zoekt hij er gelukkig niet naar
  dinsdag 8 februari 2005 @ 13:04:56 #242
34891 melonovy
La Kutschie
pi_24987068
Ik heb een bedje waar die spijlen uit kunnen, als ik het goed begrijp is dat wel een goede tussenoplossing?
Voorlopig gaat het nog wel om Chiara er in en er uit te tillen, maar het wordt wel een hele til en buk, een onprettige belasting voor zwangere moeke. Ik zat er laatst al eens aan te denken om er spijlen uit te draaien, mischien dat ik dat binnenkort toch maar eens ga doen. Volgens mij is Chiara er dan ook wel 1 die er uit gaat en naast mijn bed staat midden in de nach. Nah ja, dat zien we dan wel...
Klimmen doet ze nog niet, dus dat is dan geen reden om haar uit die ledikant te halen.
En 's nachts ligt ze nog zo vaak helemaal tegen die spijlen aan, ik ben dus een beetje bang dat ze uit een groter bedje makkelijk weg rolt, maar goed, ook daar zijn dan wel weer oplossingen voor...
We beginnen binnenkort eerst maar eens met ver verwijderen van 2 spijlen...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_24987214
Slaapt Janneke alleen onder een dekbedje Jessie? En trapt ze die niet weg? Watgoed zeg.
Jadey ligt in een slaapzak onder een dekbed. Lijkt me veel te warm, maar ze vindt het heerlijk. Trekt altijd zefl het dekbed omhoog, helpt mee instoppen. Als ik zelf op bed ga kijk ik latij nog ff, en dan ligt ze sopms nog helemaal onder het dekbedje maar meestal heeft ze hem losgewumt en ligt het half over. Ik ben bang dat als ze zonder slaapzakje eronder ligt dat ze midden in de nacht bevroroen is

Ik ging gisteravond nog even bij haar kijken, sprintte de kat naar binnen zonder dat ik het zag. Ik de deur dicht, gaat dat pokkebeest voor de duer staan mauwen. Jadey wakker huilen, huilen en nog eens huilen...en sjagerijnig dit heeft to zeker 2 uur geduurt. had er beter af kunnen gaan en mee kunnen gaan rellen zie ik nu

Maarreeeeeeee.......dit is geen klagen hoor
pi_24987524
Hier toch wel meerdere redenen.

• Wilyan begon gewoon uit zijn ledikant te klimmen. Tegenwoordig heeft hij weer een slaapzakje aan en deed hij het een tijdje niet. Maar nu begint hij dus af en toe te proberen om over de rand te 'duiken'. Dat 'er-uit-proberen-te-klimmen' kon ik nog mee leven, dat ging nog enigzins voorzichtig en/of met beleid. De duikpogingen daarentegen niet, dat vind ik gewoon te eng. Bij Wilyan zijn ledikantje kun je ook geen spijltjes eruit halen. (zonder 'm te slopen )

• Wilyan word mij nu ook te zwaar om eruit te tillen.

• Hij heeft idd ook niet veel ruimte meer over in zijn ledikant.

• Hij wil het ook graag!
    Als hij het trouwens niet wil mag hij gewoon in zijn ledikant hoor. En als hij graag in dit grote bed blijft slapen dan kunnen we het ledikant straks weer gebruiken voor de baby.

Zo groot is het Vikare-bedje trouwens ook weer niet hoor. Zoals hij hier nu staat (met beide kanten omhoog) is hij ongeveer net zo lang als een ledikantje, misschien ietsje langer. Hij is wel gewoon de breedte van een eenperssonsbed. Hij saat hier met de ene kant tegen de muur en aan de andere kant zit een 'uitval-beveiligings-hekje-ding-geval'

Ff een foto'tje van Marktplaats "gepikt"

Zo staat hij hier nu dus ook.
    Dit is ook een beetje de reden waarvoor we voor dit (type) bedje hebben gekozen. Ze gaan niet meteen vanuit een ledikantje over naar een hééél groot open bed. Het blijft een beetje nou ja.. hoe leg ik het uit.. gesloten / geborgen...

[ Bericht 7% gewijzigd door Jonnetje op 08-02-2005 15:09:18 ]
  • W ~ H ~ T
    pi_24987548
    Jonnetje tis niks geworden met die bedjes
    Hoogstwaarschijnlijk gaan we toch 2 heme bedjes kopen
    Mel, mijn beweegredenen voor meegroeibedjes zijn puur uit praktische overweging geweest. Janneke moest in t ledikant van Bo. En nu moet de baby van mijn vriendin in april in t ledikant van Janneke.
    Danosa, Janneke trapt hem niet weg. Slaapzak deed ze uit en gooide ze steeds uit bed
    Afgelopen nacht was t vanaf half 5 weer raak Dus hoogstwaarschijnlijk waren de 3 goede nachten toeval
    Het voelt heerlijk!!!!
    pi_24987653
    Wilyan geeft het trouwens zelf ook wel aan in welk bed hij wil slapen.
    Tot nu toe heeft hij eigenlijk alleen maar gespeeld op de grote bedden. Eerst stond er namelijk een gewoon eenpersoonsbed omdat mijn broertje kwam logeren en gister heeft hij even het Vikare bedje 'getest'.
    Hij heeft er nog niet in geslapen dus omdat in de kamer de stopcontacten nog los hingen en daar laat ik hem écht nie alleen liggen. Spelen was daar dus ook alleen onder toezicht. Maar vanmorgen is het stopcontactprobleem verholpen.

Wilyan ligt nu voor het eerst in zijn 'grote-jongens-bed' te slapen.
    Hij is snotverkouden en daardoor aan het eind van de morgen bekaf, vandaar dus maar weer even het middagslaapje ingelast. Hij geeft het zelf aan dat hij moe is en naar bed wil. Na het eten loopt hij naar het traphekje en wijst naar boven en zegt dan "Bedje?" of "Tutje?" Als hij niet moe (genoeg) is en/of niet naar bed wil loopt hij gewoon door naar de kamer en gaat spelen.
    Vandaag moest ik even stofzuigen op de nieuwe kamer omdat de stopcontacten dus gemaakt zijn. Wilyan loopt naar zijn ledikant trekt zijn 'Tut' eruit en racet naar het Vikare-bedje. Hij heeft er wat gespeeld en toen ik klaar was met stofzuigen heb ik hem in zijn 'oude' kamertje een schone luier gegeven. Ik zei tegen hem dat ie nu moest gaan slapen en zette hem van de commode op de grond. Hij liep zelf naar zijn grote bed en ging er in liggen. Ik heb toen maar zijn kussentje, dekbed en de knuffels gepakt en hem lekker in gestopt. Ik deed het 'trekschaap' (muziekdoosje in vorm van schaap, ik geloof dat het hetzelfde is als Bram zijn Schapie) aan, gaf 'm nog een kusje en meneer zwaaide al dag!
    Hij vond het genoeg ik moest maar gaan! De eigenwijze drol!
    W ~ H ~ T
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 8 februari 2005 @ 14:35:45 #247
    13151 crew  Rewimo
    pi_24988377
    Goed zeg! Ik vind het voordeel van die Vikarebedjes inderdaad ook dat ze niet gelijk zo groot zijn. En ze kunnen er best een poos mee doen, tot ze aan een gewoon bed toe zijn. Je maakt ze gewoon steeds wat langer. Christan slaapt nog gewoon op de kortste stand trouwens. Gaat prima.
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_24988943
    Ik vind de matrasjes alleen 10 keer niks van die bedjes. En een goed matrasje kopen in die maat is niet te doen.
    Het voelt heerlijk!!!!
    pi_24989308
    Ah, hebben we weer mazzel dus..

Het matras wat wij er nu bij hebben is opmaat gemaakt en -als ik het zo zie op de foto die ik zostraks poste- een keer zo dik als de Ikea-matrasjes. Het steekt zeg maar echt een paar cm boven het bed uit.
    W ~ H ~ T
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 8 februari 2005 @ 16:19:44 #250
    13151 crew  Rewimo
    pi_24989566
    Ik heb pas een nieuw matrasje gekocht bij Ikea, en dat zag er al heel anders uit dan wat er oorspronkelijk bij zat. Volgens mij hebben ze die matrasjes beter gemaakt inmiddels. Het bedje dat bij qltel staat had geen matras. Daarvoor vonden we een prachtige matras bij de kringloopwinkel, een matras van een ziekenhuisbed of zoiets. Er zat zo'n kunststof hoes om, met daaronder een vlekkeloze schuimrubber matras. Die heeft qltel op maat gesneden.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')