Even een update-je..
Het 's middags niet meer slapen van Wilyan gaat aardig goed! 
De dipjes overdag vallen mee en de nachtelijke feestjes zijn verleden tijd. Heel af en toe hoor je 'm eens maar dat is dan nog wel eens rond een uur of zes en niet meer om twee, drie of vier uur 's nachts.
Hij ligt nu alleen wel even te slapen door een samenloop van omstandigheden... 
![]()
Hij heeft een dikke bult op zijn achterhoofd, gister een drukke dag gehad, snot verkouden (ook hier stroomt het snot aan één stuk door uit zijn neusje) en vanmiddag had hij wat verhoging.
Gisteren was het al een drukke dag voor hem. Eerst hebben we zijn 'grote-jongens-bed' opgehaald en daarna hebben we een kopje koffie bij mijn schoonouders gedronken. Van daar uit zijn we samen op verjaardags-visite bij Michiel's opa geweest. Ging allemaal prima! Wilyan heeft zich wel vermaakt. Daarna hebben we bij m'n schoonouders even gegeten en dan zouden we naar huis. 
Wilyan was na het eten even wat aan het spelen... 
En toen gebeurde het, hij kieperde met een loopwagentje achterover. Zo met z'n koppie op de granieten vloer...  
 Vanmorgen had hij een heel dikke bult op zijn achterhoofd.. Rood, met nog rooiere stippen.. Ik heb voor de zekerheid de HA gebeld maar omdat hij verder wel speelde moest ik 'm eerst maar in de gaten houden. Als zijn gedrag verandert moet ik wel meteen bellen.