quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind deze OP origineler, van mij part blijft deze open.
dag Tong, je bent geen god meer. lekker geslapen?quote:
Nou zat ik eens te denken he...quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:37 schreef pascalheister het volgende:
heeft die sandman z'n banner nog niet aangepast
heb nog 1 ontbijtje achtergehouden....interesse Tong ?quote:
en deed dat pijn?quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou zat ik eens te denken he...
*hoort zijn naam. Wat is er aan de hand?quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou zat ik eens te denken he...
Ik heb toendertijd de naam er niet ingezet, is dat DD niet geweest?
Dus ik heb de banner niet met naam...
Bron: ANPquote:Doodgereden tasjesdief kwam net van rechter
De in Amsterdam doodgereden tasjesdief blijkt die dag net bij de rechter vandaan te zijn gekomen. Dat meldt een woordvoerster van de rechtbank vandaag. De 19-jarige Ali el Bejjati moest voorkomen wegens betrokkenheid bij een gewapende overval op een Xenos-filiaal, gepleegd in mei 2004.
Na zijn arrestatie destijds zat Ali vier maanden in hechtenis. In september werd hij vrijgelaten, nadat zijn broer hem een alibi voor de overval verschafte.
Maandagavond kwam Ali el Bejjati om het leven nadat hij op een scooter klem kwam te zitten tussen een auto en een boom. De auto die hem klemreed was van een vrouw, waarvan Ali haar tas had gejat. Zij zette vervolgens de achtervolging in, met het noodlottig ongeval als gevolg. Onduidelijk is nog of de aanrijding opzettelijk gebeurde, of dat het een ongeluk was.
Gisteren werd Ali herdacht in een spontaan georganiseerde bijeenkomst. De aanwezigen spraken onder leiding van een imam van de nabijgelegen moskee een gebed in het Arabisch uit. Volgens vrienden was Ali een jongen met een gouden hart. Dat Ali een dief is, gelooft men in zijn vriendenkring niet. "Hij werkte hard voor zijn geld."
je zou ook eens kunnen zeggen dat je van me houdt !!quote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 19 januari 2005 15:05 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op mijn kosten. Verjaardag gevierd, heel veel gekregen. Dat is dan weer een voordeel van 30 kinderen in de klas.
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:05 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op mijn kosten. Verjaardag gevierd, heel veel gekregen. Dat is dan weer een voordeel van 30 kinderen in de klas.
Nou, op 11 december werd ik 24. Maar tussen Sint en Kerst in is het erg druk, dus vier ik het in januari.quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:10 schreef PyTh het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Welke leeftijd heb je inmiddels bereikt?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 19 januari 2005 15:05 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Broekie !!!!quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:18 schreef methodmich het volgende:
Nou, op 11 december werd ik 24.
En jij bent?quote:
Alsjeblieft:quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:35 schreef methodmich het volgende:
Weet iemand dat topic waar je een icoon kunt aanvragen bij Yeahinho?
hehequote:
quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:44 schreef PyTh het volgende:
[..]
hehe
Ouwe lul
Ben zelf van 80, goed bouwjaar volgens velen
Voor mij pas na 21.00 - 21.30 helaas.quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:03 schreef methodmich het volgende:
Ah, dank voor dat topic. Vanavond weer sketchen zeker?
81 is veel beterquote:Op woensdag 19 januari 2005 15:44 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ben zelf van 80, goed bouwjaar volgens velen![]()
Ben jij thuis ook de man van de boodschappen en kookkunsten?quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:12 schreef methodmich het volgende:
http://www.alpecin.de/glatzenrechner/index.php
Okee, tot een uur of 5, dan moet ik boodschappen doen en koken.
Ik weet niet of je dit serieus bedoeld, maar ik ben een tijdje geleden in die 'materie' gedoken.quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:12 schreef methodmich het volgende:
http://www.alpecin.de/glatzenrechner/index.php
ik ben van 74quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:16 schreef Bjoro het volgende:
maar 70 was het jaar dat een Nederlandse club voor het eerst de EC1 won !!!!
best een goed jaartje dus
jaja, leuke test, minder leuke uitkomstquote:Op woensdag 19 januari 2005 16:29 schreef methodmich het volgende:
Spidey, meer de test die je kan doen he.
21 minuten is een groot maatschappelijk online onderzoek. Het is een onafhankelijk, belangeloos initiatief van McKinsey&Company, Planet Internet, Algemeen Dagblad, NRC Handelsblad en MSN.quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:41 schreef methodmich het volgende:
Wat is dat voor iets, Golfer?
quote:Op donderdag 20 januari 2005 00:05 schreef pascalheister het volgende:
forum doet het weer zo te zien, scheelt dat ik gewerkt heb tot 23 uur
slaaft? ik?quote:Op donderdag 20 januari 2005 00:17 schreef rubbereend het volgende:
voor de rest ook niet veslaafd aan fok enzo he bluezz
doe net als Pascal, die past zn werktijden aan, aan de downtime
ja altijd lastig, je kan nooit eens snachts lakker langs de poliquote:Op donderdag 20 januari 2005 00:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
slaaft? ik?![]()
Enne politijden zijn kantoortijden
SpoedEisendeHulpquote:Op donderdag 20 januari 2005 00:20 schreef rubbereend het volgende:
ja altijd lastig, je kan nooit eens snachts lakker langs de poli
Trusteh Bloempje, en maak je niet al te veel zorgen over die ingreep bij je.quote:Op donderdag 20 januari 2005 00:52 schreef Blumchen het volgende:
* Blumchen komt even weltruste zeggen
quote:Op donderdag 20 januari 2005 04:55 schreef tong80 het volgende:
Even m'n bed uit om te pissen.En fok doet het waarachtig. Dacht ik meld het even.
laat, doodwerkenquote:
afstuderen noemen we die hel.quote:
tenk joe.quote:Op donderdag 20 januari 2005 06:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]derop dan maar...
Ik ga een treintje pakken, succes!
omdat fok het weer doet! Ik baal er zo gigantisch van als ik in VBL wil rondkijken en die pagina's willen niet laden!quote:Op donderdag 20 januari 2005 09:44 schreef Suijk het volgende:
Wat ben je vrolijk?!
Je moet gewoon de goede momenten uitkiezen. 's Morgens vroeg en 's nachts doet ie het en kun je fokken en in je werktijd moet je gewoon werken.quote:Op donderdag 20 januari 2005 09:47 schreef just me het volgende:
[..]
omdat fok het weer doet! Ik baal er zo gigantisch van als ik in VBL wil rondkijken en die pagina's willen niet laden!
Ik klik ook willekeurig links aan, en druk op "vorige" en ik blijf me verbazen!quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:13 schreef pfaf het volgende:
Ik schrik ook iedere klik weer opnieuw van de snelheid.
ik ging van de wind af alleen nu moet ik er op de terug weg tegen inquote:Op donderdag 20 januari 2005 07:30 schreef Dos37 het volgende:
Mogguh
wat waaien hierzo moet ik ook nog tegen de wind in
Precies.quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:23 schreef PyTh het volgende:
Nog lekker geIsketched gisteren Vaduz?
Tja je moet iets als Fok! het niet doet he/?
quote:Op donderdag 20 januari 2005 09:54 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je moet gewoon de goede momenten uitkiezen. 's Morgens vroeg en 's nachts doet ie het en kun je fokken en in je werktijd moet je gewoon werken.
En jij bent nou al weer wakker?quote:
Ik gok tot 12 uur vanmiddag. Dan is het lunchpauze, stort het in elkaar en komt het niet meer goed vandaag.quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:52 schreef pascalheister het volgende:
mogge, hoelang zal fok nog snel blijven
quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:38 schreef Bjoro het volgende:
Kelly nu bij Jensen, als proef omdat ze vanavond in de IQ test zit.
De kans is heeeeel klein dat ze het gaat halen vanavond !!!
Nou goed, 11 uur dan.quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik gok tot 12 uur vanmiddag. Dan is het lunchpauze, stort het in elkaar en komt het niet meer goed vandaag.
niet geslapen hehequote:Op donderdag 20 januari 2005 10:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
En jij bent nou al weer wakker?
of heb je helemaal niet geslapen?
Ja ik graag 1 alsjeblieft, lekker Bjoroquote:Op donderdag 20 januari 2005 11:58 schreef Bjoro het volgende:
iemand een tosti ?
heerlijkquote:Op donderdag 20 januari 2005 11:58 schreef Bjoro het volgende:
iemand een tosti ?
Als je dan toch bezig bent, graagquote:Op donderdag 20 januari 2005 11:58 schreef Bjoro het volgende:
iemand een tosti ?
Tja, het leven van een student gaat klaarblijkelijk niet over rozen Mateiquote:Op donderdag 20 januari 2005 11:59 schreef Spideyman het volgende:
[..]
niet geslapen hehe
deadline enzo. ik voel me ook behoorlijk dood.![]()
mja, when the going gets tough......
Ik heb Hawaii in de aanbieding ham/kaas/ananas en een kaas met tomaat.quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:07 schreef Suijk het volgende:
Wat doe je op de tosti dan, bjoro?
M.a.w. Wat is de Tosti Bjori?
neequote:Op donderdag 20 januari 2005 12:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tja, het leven van een student gaat klaarblijkelijk niet over rozen Matei![]()
Ben je nu wel klaar?
Jammiequote:
damn wat een heerlijke gedachte.quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben nu alweer van de tentamens af, terwijl de volgende week ook nog een tentamenweek is.![]()
Goed hoor, hij is vannacht maar een keer wakker geweest om 03.15quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:05 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met jouw nachtrust? Laat kleine Mateja je een beetje met rust?
One down, five to go hier nog.quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben nu alweer van de tentamens af, terwijl de volgende week ook nog een tentamenweek is.![]()
*nog ff een tosti het apparaat inslingert voor Bloempje !quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:50 schreef Blumchen het volgende:
*zucht*
Bjoro.. heb je nog een tostie?![]()
krijgen we dan netzoveel galzen als haar iqscore van gisteren was??quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:17 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Rondje op kosten van Kelly.
Ik heb meegedaan op TV.quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:18 schreef Bjoro het volgende:
Lego ook al IQ test gedaan op BNN.nl ?
En?!quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik heb meegedaan op TV.
Mijn vrouw had drie vragen fout. En dan nog zeuren over die foutjesquote:Op donderdag 20 januari 2005 15:18 schreef Bjoro het volgende:
Lego ook al IQ test gedaan op BNN.nl ?
Ik heb ook op TV meegedaan. Leuke testquote:Op donderdag 20 januari 2005 15:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik heb meegedaan op TV.
Als dat net zo stil wordt als die tocht voor die gast die ze op het Mercatorplein hadden neergeknald dan zou ik mijn auto maar niet in de buurt parkeren....quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:27 schreef VoreG het volgende:
Een stille tocht voor Ali el B.
Ongelooflijk
En jij gaat een kind op deze belachelijke wereld zetten ????quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:35 schreef Againzender het volgende:
Te belachelijk voor woorden, ik hoop dat ze.... dat ze.... euh.... erg nat regenen. Laat ik het daarbij houden.
Ik vind het ook maar belachelijk...zo kun je voor iedereen een stille tocht gaan houden..quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Als dat net zo stil wordt als die tocht voor die gast die ze op het Mercatorplein hadden neergeknald dan zou ik mijn auto maar niet in de buurt parkeren....
Te belachelijk voor woorden, ik hoop dat ze.... dat ze.... euh.... erg nat regenen. Laat ik het daarbij houden.
Dan zullen jullie wel een slim kindje krijgenquote:Op donderdag 20 januari 2005 15:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn vrouw had drie vragen fout. En dan nog zeuren over die foutjes![]()
Thx Knul!quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:46 schreef Bjoro het volgende:
de streaker had een groene shawl Pyth.....voor het geval je de uitzending niet hebt gezien !
deze vraag wordt nl wel online gevraagd, maar kun je nooit weten als je de uitzending niet hebt gezien !
Hee JustVergadertijgerquote:Op donderdag 20 januari 2005 15:58 schreef just me het volgende:thuis!!!
even rustig aan doen, eten, vanavond ga ik vergadertijger spelen
zul je zien dat het forum vanavond snel is!!quote:
Zie het als een manier om het gezonde verstand weer terug te brengen in de Nederlandse samenlevingquote:Op donderdag 20 januari 2005 15:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
En jij gaat een kind op deze belachelijke wereld zetten ????shit ik ook
![]()
![]()
Bij jou in de klas Boezel ????quote:Keniaanse leerling (84) verstoort les
NAIROBI - Een 84-jarige Keniaan die leerling is op een basisschool, wordt mogelijk van school gestuurd, omdat hij de les te veel verstoort. Kimani Maruge meldde zich vorig jaar als leerling op de basisschool in Kapkenduiywo.
Maruge kon volgens de Britse krant The Daily Telegraph als kind niet naar school, omdat hij voor de kudde van zijn vader moest zorgen. Later kon de analfabeet zich geen onderwijs veroorloven, maar de Keniaanse regering beloofde vorig jaar gratis onderwijs voor iedereen. Maruge hoefde daarom alleen aan de kledingvoorschriften te voldoen. Hij knipte zijn broek af op kniehoogte en schafte een paar kniekousen aan.
De jonge leerlingen in zijn klas worden echter veel te veel afgeleid door de grappen van de hoogbejaarde. Hun ouders eisen daarom dat Maruge vertrekt.
Dat mist echt tegenwoordig, ja, en dan vooral het gezonde aspect.quote:Op donderdag 20 januari 2005 16:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zie het als een manier om het gezonde verstand weer terug te brengen in de Nederlandse samenleving
Lolly's eten?quote:Op donderdag 20 januari 2005 17:08 schreef rubbereend het volgende:
wie doen het hier allemaal in het café?
Wat doe je nu weerquote:Op donderdag 20 januari 2005 19:35 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk liever tv : Paul de Leeuw naakt op de televisie.
Me toequote:Op donderdag 20 januari 2005 20:28 schreef methodmich het volgende:
Ik ben weg, 2 voor 12 kijken!
Ik vind het meestal wel leukquote:Op donderdag 20 januari 2005 18:49 schreef Suijk het volgende:
Inderdaad, bijna weekend.
Weet iemand of de 'Vrienden van Amstel Live' leuk is?
Foei VoreG!quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
VoreG zien we voorlopig niet:
Foto's terugplaatsen na verwijdering door FA wordt niet toegestaan. VoreG denkt daar kennelijk anders over, maar krijgt dan ook 48 uur de tijd om tot een ander inzicht te komen.
Bron: Banmeldtopic deel 19
Dan moet ik ook maar eens aan m'n eerste ban gaan werken, 't is nog nooit gelukt.quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:04 schreef tong80 het volgende:
VoReg hoort er nu helemaal bij.Coolman
Welcom to the club.Je bent eindelijk volwassen.
Nouja, wat een onzin. Er is toch geen censuur hier? Dat 'de crew' er niet op wenst te reageren, ok, maar we kunnen er toch wel een beetje om lachen.quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:10 schreef golfer het volgende:
Bans worden niet besproken op het forum.
Hahahaha, komt iequote:Op donderdag 20 januari 2005 21:20 schreef Suijk het volgende:
Om solidair met VoreG te zijn, gaan we nu allemaal die foto in dat topic posten.
Even afwachten maar.quote:
Solidaridad in Hoolsquote:Op donderdag 20 januari 2005 21:31 schreef Noca het volgende:
Ik ben ook nog nooit geband...nog niet volwassen dus![]()
![]()
Dat wordt een week Suijkquote:
Met Wilders was 't ff leuk maar ik heb 't 'ns doorgelezen maar ik neem de moeite niet.quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:42 schreef SCH het volgende:
Ik erger me de hele dag al rot aan allerlei stormfront achtige teksten in NWS en POL en hier worden dan wel mensen voor geband.
Hoeveel moeten er nog komen?quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:25 schreef golfer het volgende:
VoreG is alweer unbanned, dankzij het lobbyen:
Banmeldtopic deel 19
Goed werkquote:Op donderdag 20 januari 2005 22:25 schreef golfer het volgende:
VoreG is alweer unbanned, dankzij het lobbyen:
Banmeldtopic deel 19
En gedraag je verder!.quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:30 schreef VoreG het volgende:![]()
![]()
Jullie zijn te goed voor deze wereld!
Welkom terug. Hoe voelde dat nou, geband te zijn?quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:30 schreef VoreG het volgende:![]()
![]()
Jullie zijn te goed voor deze wereld!
Waaarom heette het vorige topic tong80 is God ?quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:31 schreef VoreG het volgende:
hoe hebben jullie dat voormekaar gekregen?![]()
Idd, hoe voelt dat ?quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
Welkom terug. Hoe voelde dat nou, geband te zijn?
Ik zag opeens dat m'n reageer knop en nieuw topic knop zwart waren, dus ik dacht dat ik uitgelogd was. Bleek niet zo te zijn dus het moest wel die foto zijn. En dat terwijl het gewoon achter een link stondquote:Op donderdag 20 januari 2005 22:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
Welkom terug. Hoe voelde dat nou, geband te zijn?
Je hebt gedreigd dat je nog meer ging posten?quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waaarom heette het vorige topic tong80 is God ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |