krijgen we dan netzoveel galzen als haar iqscore van gisteren was??quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:17 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Rondje op kosten van Kelly.
Ik heb meegedaan op TV.quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:18 schreef Bjoro het volgende:
Lego ook al IQ test gedaan op BNN.nl ?
En?!quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik heb meegedaan op TV.
Mijn vrouw had drie vragen fout. En dan nog zeuren over die foutjesquote:Op donderdag 20 januari 2005 15:18 schreef Bjoro het volgende:
Lego ook al IQ test gedaan op BNN.nl ?
Ik heb ook op TV meegedaan. Leuke testquote:Op donderdag 20 januari 2005 15:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik heb meegedaan op TV.
Als dat net zo stil wordt als die tocht voor die gast die ze op het Mercatorplein hadden neergeknald dan zou ik mijn auto maar niet in de buurt parkeren....quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:27 schreef VoreG het volgende:
Een stille tocht voor Ali el B.
Ongelooflijk
En jij gaat een kind op deze belachelijke wereld zetten ????quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:35 schreef Againzender het volgende:
Te belachelijk voor woorden, ik hoop dat ze.... dat ze.... euh.... erg nat regenen. Laat ik het daarbij houden.
Ik vind het ook maar belachelijk...zo kun je voor iedereen een stille tocht gaan houden..quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Als dat net zo stil wordt als die tocht voor die gast die ze op het Mercatorplein hadden neergeknald dan zou ik mijn auto maar niet in de buurt parkeren....
Te belachelijk voor woorden, ik hoop dat ze.... dat ze.... euh.... erg nat regenen. Laat ik het daarbij houden.
Dan zullen jullie wel een slim kindje krijgenquote:Op donderdag 20 januari 2005 15:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn vrouw had drie vragen fout. En dan nog zeuren over die foutjes![]()
Thx Knul!quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:46 schreef Bjoro het volgende:
de streaker had een groene shawl Pyth.....voor het geval je de uitzending niet hebt gezien !
deze vraag wordt nl wel online gevraagd, maar kun je nooit weten als je de uitzending niet hebt gezien !
Hee JustVergadertijgerquote:Op donderdag 20 januari 2005 15:58 schreef just me het volgende:thuis!!!
even rustig aan doen, eten, vanavond ga ik vergadertijger spelen
zul je zien dat het forum vanavond snel is!!quote:
Zie het als een manier om het gezonde verstand weer terug te brengen in de Nederlandse samenlevingquote:Op donderdag 20 januari 2005 15:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
En jij gaat een kind op deze belachelijke wereld zetten ????shit ik ook
![]()
![]()
Bij jou in de klas Boezel ????quote:Keniaanse leerling (84) verstoort les
NAIROBI - Een 84-jarige Keniaan die leerling is op een basisschool, wordt mogelijk van school gestuurd, omdat hij de les te veel verstoort. Kimani Maruge meldde zich vorig jaar als leerling op de basisschool in Kapkenduiywo.
Maruge kon volgens de Britse krant The Daily Telegraph als kind niet naar school, omdat hij voor de kudde van zijn vader moest zorgen. Later kon de analfabeet zich geen onderwijs veroorloven, maar de Keniaanse regering beloofde vorig jaar gratis onderwijs voor iedereen. Maruge hoefde daarom alleen aan de kledingvoorschriften te voldoen. Hij knipte zijn broek af op kniehoogte en schafte een paar kniekousen aan.
De jonge leerlingen in zijn klas worden echter veel te veel afgeleid door de grappen van de hoogbejaarde. Hun ouders eisen daarom dat Maruge vertrekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |