Dan moet ik ook maar eens aan m'n eerste ban gaan werken, 't is nog nooit gelukt.quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:04 schreef tong80 het volgende:
VoReg hoort er nu helemaal bij.Coolman
Welcom to the club.Je bent eindelijk volwassen.
Nouja, wat een onzin. Er is toch geen censuur hier? Dat 'de crew' er niet op wenst te reageren, ok, maar we kunnen er toch wel een beetje om lachen.quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:10 schreef golfer het volgende:
Bans worden niet besproken op het forum.
Hahahaha, komt iequote:Op donderdag 20 januari 2005 21:20 schreef Suijk het volgende:
Om solidair met VoreG te zijn, gaan we nu allemaal die foto in dat topic posten.
Even afwachten maar.quote:
Solidaridad in Hoolsquote:Op donderdag 20 januari 2005 21:31 schreef Noca het volgende:
Ik ben ook nog nooit geband...nog niet volwassen dus![]()
![]()
Dat wordt een week Suijkquote:
Met Wilders was 't ff leuk maar ik heb 't 'ns doorgelezen maar ik neem de moeite niet.quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:42 schreef SCH het volgende:
Ik erger me de hele dag al rot aan allerlei stormfront achtige teksten in NWS en POL en hier worden dan wel mensen voor geband.
Hoeveel moeten er nog komen?quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:25 schreef golfer het volgende:
VoreG is alweer unbanned, dankzij het lobbyen:
Banmeldtopic deel 19
Goed werkquote:Op donderdag 20 januari 2005 22:25 schreef golfer het volgende:
VoreG is alweer unbanned, dankzij het lobbyen:
Banmeldtopic deel 19
En gedraag je verder!.quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:30 schreef VoreG het volgende:![]()
![]()
Jullie zijn te goed voor deze wereld!
Welkom terug. Hoe voelde dat nou, geband te zijn?quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:30 schreef VoreG het volgende:![]()
![]()
Jullie zijn te goed voor deze wereld!
Waaarom heette het vorige topic tong80 is God ?quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:31 schreef VoreG het volgende:
hoe hebben jullie dat voormekaar gekregen?![]()
Idd, hoe voelt dat ?quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
Welkom terug. Hoe voelde dat nou, geband te zijn?
Ik zag opeens dat m'n reageer knop en nieuw topic knop zwart waren, dus ik dacht dat ik uitgelogd was. Bleek niet zo te zijn dus het moest wel die foto zijn. En dat terwijl het gewoon achter een link stondquote:Op donderdag 20 januari 2005 22:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
Welkom terug. Hoe voelde dat nou, geband te zijn?
Je hebt gedreigd dat je nog meer ging posten?quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waaarom heette het vorige topic tong80 is God ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |