Als je dan toch bezig bent, graagquote:Op donderdag 20 januari 2005 11:58 schreef Bjoro het volgende:
iemand een tosti ?
Tja, het leven van een student gaat klaarblijkelijk niet over rozen Mateiquote:Op donderdag 20 januari 2005 11:59 schreef Spideyman het volgende:
[..]
niet geslapen hehe
deadline enzo. ik voel me ook behoorlijk dood.![]()
mja, when the going gets tough......
Ik heb Hawaii in de aanbieding ham/kaas/ananas en een kaas met tomaat.quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:07 schreef Suijk het volgende:
Wat doe je op de tosti dan, bjoro?
M.a.w. Wat is de Tosti Bjori?
neequote:Op donderdag 20 januari 2005 12:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tja, het leven van een student gaat klaarblijkelijk niet over rozen Matei![]()
Ben je nu wel klaar?
Jammiequote:
damn wat een heerlijke gedachte.quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben nu alweer van de tentamens af, terwijl de volgende week ook nog een tentamenweek is.![]()
Goed hoor, hij is vannacht maar een keer wakker geweest om 03.15quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:05 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met jouw nachtrust? Laat kleine Mateja je een beetje met rust?
One down, five to go hier nog.quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben nu alweer van de tentamens af, terwijl de volgende week ook nog een tentamenweek is.![]()
*nog ff een tosti het apparaat inslingert voor Bloempje !quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:50 schreef Blumchen het volgende:
*zucht*
Bjoro.. heb je nog een tostie?![]()
krijgen we dan netzoveel galzen als haar iqscore van gisteren was??quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:17 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Rondje op kosten van Kelly.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |