Gegen die rote Pestquote:Op zondag 23 januari 2005 13:30 schreef Monidique het volgende:
De strijd zal doorgaan, en ook hier in Nederland.
Geertje Mak viel me tegen inderdaad, net of simpele oplossingen niet kunnen werken, flikker toch op zou ik zeggen.quote:Op zondag 23 januari 2005 21:19 schreef Lemmeb het volgende:
Nu op TV bij Tegenlicht: Geert Mak en Afshan Elian over de multikul.
Afshan Elian heeft het zoals altijd uitstekend begrepen.
Maar die Geert Mak (wie is die prutser eigenlijk?) maakt zichzelf onsterfelijk belachelijk![]()
![]()
. Laat iemand deze man alsjeblieft uit z'n armzalige bestaan verlossen
.
Maks hele 'betoog'quote:Op zondag 23 januari 2005 22:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Geertje Mak viel me tegen inderdaad, net of simpele oplossingen niet kunnen werken, flikker toch op zou ik zeggen.
Dat schreef ik ook al in het betreffende topiquequote:Op zondag 23 januari 2005 22:12 schreef pberends het volgende:
De enige coole Ali nu op ned3: Ali G.
Dat is tenminste wat anders dan die eeuwige geiterij. En ook compleet anders dan een optocht gestoorde russen met vlaggen waar de swastika vervangen is door de hamer en sikkel.quote:Op zondag 23 januari 2005 20:58 schreef pberends het volgende:
Van geenstijl fotofuck:
[afbeelding]
Zo'n tomaat-naziband
aigggggghtquote:Op zondag 23 januari 2005 22:17 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat schreef ik ook al in het betreffende topique
Een ban> Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen?quote:Op zondag 23 januari 2005 22:21 schreef Lemmeb het volgende:
Ik ben trouwens erg blij om weer terug te zijn![]()
![]()
Dat ik nu uitgerekend de afgelopen week een weekban aan mijn broek moest krijgen. Je gaat van ellende bijna posten op www.dutchdisease.com of www.maroc.nl
.
niet dat ik ook maar enigszins de illusie hebt dat iemand me de afgelopen week gemist heeft
Hiermee, en met de daarop volgende 'discussie'. Wel aardig leesvoer, al zeg ik het zelfquote:Op zondag 23 januari 2005 22:34 schreef Landmass het volgende:
[..]
Een ban> Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen?
Welnee, je bent alleen iets te eentonig.quote:Op zondag 23 januari 2005 22:43 schreef Landmass het volgende:
Ben ik te rechts?
Daar sluit ik me bij aanquote:Op zondag 23 januari 2005 22:49 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Welnee, je bent alleen iets te eentonig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |