quote:Op zondag 23 januari 2005 17:19 schreef Monidique het volgende:
http://english.pravda.ru/mailbox/22/98/387/11693_bush.html.
JohnDope is mijn held.quote:Op zondag 23 januari 2005 17:33 schreef JohnDope het volgende:
Geld is iets heel anders dat is een primaire levensbehoefte
Ik dacht juist dat ze de anti-held speeldequote:
Ze ging niet mee in de suggestie van Witteman om terug te keren naar het oude sociaal democratische nest.quote:Op zondag 23 januari 2005 18:35 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat ze de anti-held speelde![]()
Foei.. nu zijn er weer allerlei mensen overstuur.quote:Op zondag 23 januari 2005 18:28 schreef Harry_Sack het volgende:
Wie weet er nog wie Guusje Nederhorst is?
Ach.. Witteman, het valt me steeds vaker op in welke goedkope en makkelijke valkuilen deze man zich laat in leiden door uitgenodigde VVD'ers, zelfs door Remkes..quote:Op zondag 23 januari 2005 18:40 schreef sjun het volgende:
[..]
Ze ging niet mee in de suggestie van Witteman om terug te keren naar het oude sociaal democratische nest.
![]()
Zie jouw ondertitelquote:Op zondag 23 januari 2005 18:47 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Foei.. nu zijn er weer allerlei mensen overstuur.
Gegen die rote Pestquote:Op zondag 23 januari 2005 13:30 schreef Monidique het volgende:
De strijd zal doorgaan, en ook hier in Nederland.
Geertje Mak viel me tegen inderdaad, net of simpele oplossingen niet kunnen werken, flikker toch op zou ik zeggen.quote:Op zondag 23 januari 2005 21:19 schreef Lemmeb het volgende:
Nu op TV bij Tegenlicht: Geert Mak en Afshan Elian over de multikul.
Afshan Elian heeft het zoals altijd uitstekend begrepen.
Maar die Geert Mak (wie is die prutser eigenlijk?) maakt zichzelf onsterfelijk belachelijk![]()
![]()
. Laat iemand deze man alsjeblieft uit z'n armzalige bestaan verlossen
.
Maks hele 'betoog'quote:Op zondag 23 januari 2005 22:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Geertje Mak viel me tegen inderdaad, net of simpele oplossingen niet kunnen werken, flikker toch op zou ik zeggen.
Dat schreef ik ook al in het betreffende topiquequote:Op zondag 23 januari 2005 22:12 schreef pberends het volgende:
De enige coole Ali nu op ned3: Ali G.
Dat is tenminste wat anders dan die eeuwige geiterij. En ook compleet anders dan een optocht gestoorde russen met vlaggen waar de swastika vervangen is door de hamer en sikkel.quote:Op zondag 23 januari 2005 20:58 schreef pberends het volgende:
Van geenstijl fotofuck:
[afbeelding]
Zo'n tomaat-naziband
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |