Da's wel wat vroeg. We gaan pas over een jaar of 10!quote:
Ik blijf in Nederland, maar mi is rechts niet de juiste weg...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:38 schreef maartena het volgende:
Of blijf je in Nederland, en blijf je met je stem op rechts hopen dat het allemaal wel weer goedkomt?
Ik overweeg niet naar Nederland terug te keren vanwege de - mijns inziens - bij ongewijzigd beleid onvermijdelijke burgeroorlog (die zijn proloog in de moord op en intimidatie van opinieleiders en volksvertegenwoordigers momenteel beleeft). Ik heb niet veel zin machteloos deze zich gestaag ontwikkelende geweldspiraal te ondergaan.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:38 schreef maartena het volgende: Wie van julie overweegt er momenteel om Nederland te verlaten met de "verislamisering" als reden?
mensen met vage denkbeelden als die van jou hebben we hier ook niet nodigquote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:50 schreef rroloff het volgende:
[..]
Ik overweeg niet naar Nederland terug te keren vanwege de - mijns inziens - bij ongewijzigd beleid onvermijdelijke burgeroorlog (die zijn proloog in de moord op en intimidatie van opinieleiders en volksvertegenwoordigers momenteel beleeft). Ik heb niet veel zin machteloos deze zich gestaag ontwikkelende geweldspiraal te ondergaan.
Laat al die mensen die zo graag 'de multiculturele samenleving' wilden en de massa-immigratie uit islamitische landen niet willen/wilden stoppen c.q. beperken maar kijken hoe ze dit oplossen. Zij zijn verantwoordelijk voor het probleem. Mogen ze het ook oplossen.
Al die naievelingen die geruststellend aandragen 'maar de overgrote meerderheid wil toch niets liever dan rust en vredelievend samenwonen en -werken' moeten bedenken dat je maar kleine groepjes agressievelingen nodig hebt om de geweldsspiraal te doen starten: je denkt toch niet dat in Libanon, Noord-Ierland of Joegoslavie een meerderheid op een burgeroorlog zat te wachten? Op een gegeven moment trekken meer en meer mensen partij - bijv. uit lijfs- of cultuurbehoud - en worden op die manier grote delen van de bevolking meegezogen.
En Nederlandse moslims dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:08 schreef rentmeester het volgende:
[..]
Daar ben ik het dus niet helemaal mee eens.
Zoals je zelf schrijft moet jij je in je nieuwe land ook aanpassen aan lokale gebruiken, normen en opvattingen. Moslims zitten in ons schuitje!
Ik pas nergens opquote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:30 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Oppassen BSB, met dat toontje ga je ontmaskerd worden als een poser.
Het kan vast geen kwaad eens een half jaartje elders te bevakkeren. Bij voorkeur in een land in het midden Oosten waar men wat minder politieke vrijheden ter proclamering van de eigen mening heeft. Mogelijk ontdek je daar nog meer voordelen van dit onooglijke landje aan de Noordzee...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zou pas weg gaan uit Nederland als het financiëel minder aantrekkelijk is dan de Islamitische landen. Want men moet niet vergeten dat het enige voordeel van Nederland de financiën zijn, dat is ook de reden dat ik een Nederlands paspoort heb, puur voor de voordelen
Liegbeest, hier kan men ook vrij een geloof en onze Islam belijden, de Aleviet, Shiiet, Soenniet en nog veel meerdere kunnen hier belijden hoe ze willen...hier wordt de privacy gewaarborgd en nog veel meer, zeker i.t.t. tot de huidige corrupte "Islamitische" landen.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zou pas weg gaan uit Nederland als het financiëel minder aantrekkelijk is dan de Islamitische landen. Want men moet niet vergeten dat het enige voordeel van Nederland de financiën zijn, dat is ook de reden dat ik een Nederlands paspoort heb, puur voor de voordelen
Dat is praat van ongelovigen die Allah niet vrezen!quote:
Vooral dat woordje geraterteerde vind ik leuk uit je tekstquote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:16 schreef DeGroeneRidder het volgende:
(poser = iemand die doet alsof, bv. een 30-jarige extreem-rechtse autochtoon die doet alsof hij een geretardeerde, twaalfjarige Marokkaanse moslimfundamentalist is om zo de moslims en Marokkanen in een slecht daglicht te plaatsen)
Ik zou zeggen, pak op z'n minst de "wapens" op.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:34 schreef Esc het volgende:
ik ben van plan na m'n studie naar amerika te emigreren, en veel mensen uit m'n omgeving zijn dat ook van plan, ik vind het de hoogste tijd om van dit zinkende schip te springen
Klopt... BSB is geen poser en ook geen kabouter, kloon of whatever..... lolz..quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Vooral dat woordje geraterteerde vind ik leuk uit je tekst
Maar goed, ik ben zeker geen poser. Dat kun je gerust eens vragen aan Drugshond, een collega van me, ook hij post hier op Fok!
En de VS laat jou binnen omdat....?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:34 schreef Esc het volgende:
ik ben van plan na m'n studie naar amerika te emigreren, en veel mensen uit m'n omgeving zijn dat ook van plan, ik vind het de hoogste tijd om van dit zinkende schip te springen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |