abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 januari 2005 @ 13:27:50 #81
3542 Gia
User under construction
pi_24579868
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 13:14 schreef SCH het volgende:
Da's wel wat vroeg. We gaan pas over een jaar of 10!
Daarbij houden we hier natuurlijk wel een flatje aan en blijven we officieel in Nederland wonen.
We gaan alleen maar langdurig op vakantie.
pi_24580133
Ik zal je niet missen Gia. Kankerende mensen die alleen maar negatief kunnen zijn, kunnen we missen als kiespijn.
  zaterdag 15 januari 2005 @ 13:44:17 #83
48951 GeitO_o
Would-be hero
pi_24580159
Ik heb geen enkele redenen om uit Nederland te vertrekken, door dit land kan ik goedkoop een studie volgen en ik hoop dan ook in de toekomst een bijdrage aan het land en de samenleving te kunnen doen. Bovendien heb ik in Nederland verreweg de meeste vrienden en geliefden...
En al neemt de islamitische bevolking toe en nemen daarmee de tollerantie en het democratische gehalte af, nog altijd is Nederland nog een van de meeste democratische en meest tollerante landen van de wereld en dus uitermate prettig om in te wonen. Al is het ook wel een van de duurste landen ter wereld :/
Misschien is een daadwerkelijke burgeroorlog wel een reden om te vluchten naar een ander land, of misschien wordt het wel reden om te vechten om mijn land en de democratie te beschermen... Als je alleen maar blijft vluchten blijven er op een gegeven moment geen vrije landen meer over...
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 00:38 schreef maartena het volgende:
Of blijf je in Nederland, en blijf je met je stem op rechts hopen dat het allemaal wel weer goedkomt?
Ik blijf in Nederland, maar mi is rechts niet de juiste weg...
Leef in vrede
pi_24580239
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 00:38 schreef maartena het volgende: Wie van julie overweegt er momenteel om Nederland te verlaten met de "verislamisering" als reden?
Ik overweeg niet naar Nederland terug te keren vanwege de - mijns inziens - bij ongewijzigd beleid onvermijdelijke burgeroorlog (die zijn proloog in de moord op en intimidatie van opinieleiders en volksvertegenwoordigers momenteel beleeft). Ik heb niet veel zin machteloos deze zich gestaag ontwikkelende geweldspiraal te ondergaan.

Laat al die mensen die zo graag 'de multiculturele samenleving' wilden en de massa-immigratie uit islamitische landen niet willen/wilden stoppen c.q. beperken maar kijken hoe ze dit oplossen. Zij zijn verantwoordelijk voor het probleem. Mogen ze het ook oplossen.

Al die naievelingen die geruststellend aandragen 'maar de overgrote meerderheid wil toch niets liever dan rust en vredelievend samenwonen en -werken' moeten bedenken dat je maar kleine groepjes agressievelingen nodig hebt om de geweldsspiraal te doen starten: je denkt toch niet dat in Libanon, Noord-Ierland of Joegoslavie een meerderheid op een burgeroorlog zat te wachten? Op een gegeven moment trekken meer en meer mensen partij - bijv. uit lijfs- of cultuurbehoud - en worden op die manier grote delen van de bevolking meegezogen.
pi_24584259
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 13:50 schreef rroloff het volgende:

[..]

Ik overweeg niet naar Nederland terug te keren vanwege de - mijns inziens - bij ongewijzigd beleid onvermijdelijke burgeroorlog (die zijn proloog in de moord op en intimidatie van opinieleiders en volksvertegenwoordigers momenteel beleeft). Ik heb niet veel zin machteloos deze zich gestaag ontwikkelende geweldspiraal te ondergaan.

Laat al die mensen die zo graag 'de multiculturele samenleving' wilden en de massa-immigratie uit islamitische landen niet willen/wilden stoppen c.q. beperken maar kijken hoe ze dit oplossen. Zij zijn verantwoordelijk voor het probleem. Mogen ze het ook oplossen.

Al die naievelingen die geruststellend aandragen 'maar de overgrote meerderheid wil toch niets liever dan rust en vredelievend samenwonen en -werken' moeten bedenken dat je maar kleine groepjes agressievelingen nodig hebt om de geweldsspiraal te doen starten: je denkt toch niet dat in Libanon, Noord-Ierland of Joegoslavie een meerderheid op een burgeroorlog zat te wachten? Op een gegeven moment trekken meer en meer mensen partij - bijv. uit lijfs- of cultuurbehoud - en worden op die manier grote delen van de bevolking meegezogen.
mensen met vage denkbeelden als die van jou hebben we hier ook niet nodig

burgeroorlog...doe me een lol zeg

Er zijn nog altijd meer allochtonen/autochtonen die wel goed met elkaar kunnen opschieten dan mensen (cq idioten) die haat jegens de ander koestert

Er is voor veel mensen geen sprake van het kiezen van een kant, zo erg zijn we met z;n allen wel geindividualiseerd (ja ook de allochtonen)

Al die angst is voornamelijk gebaseerd op daden van kutmarokkaantjes/turkjes/surinamers (meestal niet ouder dan 21) gecombineerd met populisme van diegene die daar uiteindelijk beter van worden. En dan heb je al die kuttokkies die ook nog in al die onzin geloven.

Ik zou zeggen, rot maar lekker op als het je hier niet bevalt of als je zowiezo al een afkeer hebt van allochtonen en dmv van stemmingmakerij anderen daarvan probeert te overtuigen.

(zie kutmongool R@B op de frontpage, die talloze keren op het forum loopt te huilen dat mensen hem het "werk" onmogelijk willen maken , terwijl hijzelf elke negatieve reactie op zijn nieuwsberichten afdoet met een 48-uurs ban )
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
  zaterdag 15 januari 2005 @ 18:22:28 #86
91072 Amando
Ik zweer trouw aan de Nederlan
pi_24584353
Uhm....... moslims, christenen, joden, katholieken, boedhisten, atheisten, koeien , schapen heb je verspreid over de hele wereld. Elk land is een mengeling van culturen.

Ik zou zeggen, als je je medemens niet kan respecteren , succes met je trip naar mars!
  zaterdag 15 januari 2005 @ 18:28:16 #87
91072 Amando
Ik zweer trouw aan de Nederlan
pi_24584441
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 02:08 schreef rentmeester het volgende:

[..]

Daar ben ik het dus niet helemaal mee eens.
Zoals je zelf schrijft moet jij je in je nieuwe land ook aanpassen aan lokale gebruiken, normen en opvattingen. Moslims zitten in ons schuitje!
En Nederlandse moslims dan?
En kinderen van buitenlandse moslims?
  zaterdag 15 januari 2005 @ 18:56:08 #88
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24584898
Ik zou pas weg gaan uit Nederland als het financiëel minder aantrekkelijk is dan de Islamitische landen. Want men moet niet vergeten dat het enige voordeel van Nederland de financiën zijn, dat is ook de reden dat ik een Nederlands paspoort heb, puur voor de voordelen

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 15 januari 2005 @ 20:30:43 #89
57381 DeGroeneRidder
Compassionate Conservatism
pi_24586321
Oppassen BSB, met dat toontje ga je ontmaskerd worden als een poser.
-6- Gehoorzaam de wetten van de HERE, uw God. Volg Zijn weg en heb ontzag voor Hem.
  zaterdag 15 januari 2005 @ 22:15:05 #90
13462 BansheeBoy
pi_24588190
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 20:30 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Oppassen BSB, met dat toontje ga je ontmaskerd worden als een poser.
Ik pas nergens op

Maar goed, wat betekent poser

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  zaterdag 15 januari 2005 @ 22:48:25 #91
52589 sjun
uit solidariteit
pi_24588768
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 18:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zou pas weg gaan uit Nederland als het financiëel minder aantrekkelijk is dan de Islamitische landen. Want men moet niet vergeten dat het enige voordeel van Nederland de financiën zijn, dat is ook de reden dat ik een Nederlands paspoort heb, puur voor de voordelen

Het kan vast geen kwaad eens een half jaartje elders te bevakkeren. Bij voorkeur in een land in het midden Oosten waar men wat minder politieke vrijheden ter proclamering van de eigen mening heeft. Mogelijk ontdek je daar nog meer voordelen van dit onooglijke landje aan de Noordzee...
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_24589001
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 18:56 schreef BansheeBoy het volgende:

Liegbeest, hier kan men ook vrij een geloof en onze Islam belijden, de Aleviet, Shiiet, Soenniet en nog veel meerdere kunnen hier belijden hoe ze willen...hier wordt de privacy gewaarborgd en nog veel meer, zeker i.t.t. tot de huidige corrupte "Islamitische" landen.

Wanneer men 'democratischer' in mijn Islamitische vaderland Tunesie zou zijn zou ik zeker overwegen daar te gaan wonen. Zeker wanneer de economie een goed toekomstbeeld heeft.
Jammer genoeg zal dit nog langggg duren, dus ben ik als Moslim tevreden hier, kan me religie zo invullen zonder bemoeienis,opleiding volgen etc etc

(Wil niet zeggen dat het hier Paradijs is ofzo, maar het is hier beter dan in de huidige "Islamitische" landen.. mag best gezegd worden)
X
  zaterdag 15 januari 2005 @ 23:16:34 #93
57381 DeGroeneRidder
Compassionate Conservatism
pi_24589293
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 22:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik pas nergens op
Dat is praat van ongelovigen die Allah niet vrezen!

(poser = iemand die doet alsof, bv. een 30-jarige extreem-rechtse autochtoon die doet alsof hij een geretardeerde, twaalfjarige Marokkaanse moslimfundamentalist is om zo de moslims en Marokkanen in een slecht daglicht te plaatsen)
-6- Gehoorzaam de wetten van de HERE, uw God. Volg Zijn weg en heb ontzag voor Hem.
pi_24589648
ik ben van plan na m'n studie naar amerika te emigreren, en veel mensen uit m'n omgeving zijn dat ook van plan, ik vind het de hoogste tijd om van dit zinkende schip te springen
  zaterdag 15 januari 2005 @ 23:40:01 #95
13462 BansheeBoy
pi_24589789
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 23:16 schreef DeGroeneRidder het volgende:

(poser = iemand die doet alsof, bv. een 30-jarige extreem-rechtse autochtoon die doet alsof hij een geretardeerde, twaalfjarige Marokkaanse moslimfundamentalist is om zo de moslims en Marokkanen in een slecht daglicht te plaatsen)
Vooral dat woordje geraterteerde vind ik leuk uit je tekst

Maar goed, ik ben zeker geen poser. Dat kun je gerust eens vragen aan Drugshond, een collega van me, ook hij post hier op Fok!

zaterdag 15 januari 2005 @ 23:40:28 #96
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24589799
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 23:34 schreef Esc het volgende:
ik ben van plan na m'n studie naar amerika te emigreren, en veel mensen uit m'n omgeving zijn dat ook van plan, ik vind het de hoogste tijd om van dit zinkende schip te springen
Ik zou zeggen, pak op z'n minst de "wapens" op.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zondag 16 januari 2005 @ 00:04:19 #97
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_24590388
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 23:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Vooral dat woordje geraterteerde vind ik leuk uit je tekst

Maar goed, ik ben zeker geen poser. Dat kun je gerust eens vragen aan Drugshond, een collega van me, ook hij post hier op Fok!

Klopt... BSB is geen poser en ook geen kabouter, kloon of whatever..... lolz..
Hij heeft gewoon een droom .... en hij maakt ook geen bedreigingen of snerende opmerkingen naar andere personen. Controversieel is hij zeker...maar hij is niet slechter of beter dan jij of ik..
pi_24593492
Tja, het paard van Troje is allang binnen. Fortuyn noemde het al de 5e Collonne.
pi_24593502
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 23:34 schreef Esc het volgende:
En de VS laat jou binnen omdat....?
pi_24593511
Als je een bedrijf opkoopt in de VS kom je bijna moeiteloos aan een verblijfsvergunning. Je hebt immers economische binding.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')