Meen je dat nou serieus ?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:38 schreef Didiot het volgende:
Wat vinden jullie van dit: klik?
En dan inruilen tegen m'n beemer en er dan kledij, helm en sloten bij bedingen?
dank je, ben er erg blij mee,quote:
Ik zit er zeker serieus over te denken. Echt nieuwer zal het niet worden ben ik bang. ik heb geen geld om bij te leggen (of ik moet de postbank blij gaan makenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Meen je dat nou serieus ?
dan zou ik als ik jouw was eerst maar eens een flinke proefrit maken,![]()
en als ie bevalt misschien naar een jonger exemplaar kijken,
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:38 schreef Didiot het volgende:
Wat vinden jullie van dit: klik?
En dan inruilen tegen m'n beemer en er dan kledij, helm en sloten bij bedingen?
Nietquote:
En vorig jaar zat je er nog over te denken om een nieuwe beemer te kopen ?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:23 schreef Didiot het volgende:
[..]
Ik zit er zeker serieus over te denken. Echt nieuwer zal het niet worden ben ik bang. ik heb geen geld om bij te leggen (of ik moet de postbank blij gaan maken)
Maar er kwam een KLX 650 C als tweede motor bijquote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
En vorig jaar zat je er nog over te denken om een nieuwe beemer te kopen ?![]()
Suzuki RF 900 R =quote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:57 schreef RB het volgende:
Suzuki RF 900 R niks voor jou Pat of een GSX-R 1100
Ach, ook als is het de motor van opa in supersportland, vind ik het wel een mooi dingquote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:32 schreef RB het volgende:
Ziet er gelikt uit is al wel een beetje op leeftijd![]()
wie zegt datquote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
mouwen horen net voor de pols op te houden
Dat was vroegahquote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Maare PatM, dacht dat jij supersport niks vond ? Vangrail & Baars enzo?
Ik heb vandaag weer eens gereden op m'n BMW. Vandaar...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik vind ze niet echt mooi..... beetje erg ouderwets.
Heb er nog nooit mee gereden, dus daar kan ik je niks over zeggen. Maar vanwaar ineens deze overstap van tourmotor naar (ouwe) supersport.... ?
Hmm, dozenschuiver. Is dat negatief ofzo?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:40 schreef Didiot het volgende:
Hee, ze hebben daar een blade voor 250 euro goedkoper staan met zelfde km-stand en met een arrow-demper. M'n eerste indruk via de website? Een dozenschuiver...
Hoeft niet negatief te zijn, maar verwacht geen topservice in geval van problemenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:47 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hmm, dozenschuiver. Is dat negatief ofzo?![]()
En toen? Keek je zeker zo:quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:54 schreef Didiot het volgende:
Is overigens al verkocht zag ik (ik zat er doorheen te sliden, ik zag niet dat al ie verkocht was)
Tell...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar voor 3500 euro weet ik wel leukere fietsen te koop....
Doe ik zeker niet. Bovendien als ik er geld bij moet leggen gaat het verhaal uberhaupt niet doorquote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar je moet proberen niet voor een motor te vallen..... er staan er MEER dan zat te koop, nooit jezelf blind staren op een motor
Zier er leuk (apart) uitquote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:05 schreef Didiot het volgende:
http://www.mooiemotoren.nl/m-000467m-suzuki.htm
[afbeelding]
Had het tegen Youssefquote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:02 schreef Didiot het volgende:
[..]
Doe ik zeker niet. Bovendien als ik er geld bij moet leggen gaat het verhaal uberhaupt niet door
Heel vetquote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:05 schreef Didiot het volgende:
http://www.mooiemotoren.nl/m-000467m-suzuki.htm
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar je moet proberen niet voor een motor te vallen.....
quote:er staan er MEER dan zat te koop
quote:nooit jezelf blind staren op een motor
Damnquote:Op zaterdag 15 januari 2005 09:09 schreef Didiot het volgende:
Ze hebben trouwens ook nog een ander leuk speelapparaat staan:
[afbeelding]
Suzuki GSX-R 750 SRAD, bj '97, 30.000 km en kost ¤ 5.250,-
Heb op geen van 3-en gereden..... dus kan je geen goede redenen geven.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:09 schreef Didiot het volgende:
BTW Riet, als je ze moeten kiezen:
- '92 Honda CBR 900 RR Fireblade 33.000 km
- '96 Yamaha YZF 600 R Thundercat 43.000 km
- '95 Yamaha FZR 600 R 28.300 km
Waar gaat jouw voorkeur naar uit bij deze drie en waarom?
SR-Service in 's-Gravenzande (vlak bij mij thuis)quote:Op zaterdag 15 januari 2005 09:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Waar ga je heen? Zal ik mee gaan?
Wie? Die van Vugt?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:31 schreef Didiot het volgende:
* en weer terug is *
Kortgezegt: opzich wil hij 'm inruilen, maar hij gaat kijken om m'n K1100LT door te schuiven naar de handel. Hij wil eerst kijken wat hij er zelf voor kan vangen. Ik heb hem als reeele inruilprijs ¤ 4.000,- gezegd. Ben benieuwd, van de week belt 'ie me op met de prijs die hij me er voor wil geven...
Ik denk dat ik blij mag zijn als ik er 4.000 voor terug krijg inruilquote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Didiot, had je niet beter wat hoger kunnen zitten met je inruilprijs? hij gaat er toch onder zitten en dan heb je nog een marge...anders moet je alsnog een paar 100 euro bijleggen voor bijv. die Blade
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
even nieuw leer showen,![]()
Eensz .. als Mercy of Raus op de motor zitten dan moeten ze hun armen ook nog eens strekken.quote:
Rechts is een vrouw.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:28 schreef Youssef het volgende:
Linker is wel mooi, rechter roodVoor de rest http://www.groothoofdje.nl
Ik zou hem zo willen omruilen voor die K.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:41 schreef Didiot het volgende:
Die blade wordt 'm trouwens sowiezo al niet. Is echt nog een antiek model met dubbele ronde koplamp
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn hoelaat bij Motoport?
Klopt ja, ging voor een FZR600R kijken waar ze er toen 2 van hadden staan. Bij 1 van de 2 was de kmteller een compleet andere kleur dan de toerenteller.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
klopt lars, ik ben bij van vugt geweestjij merkte toen op dat de tellers wel es vervangen zouden kunnen zijn gezien de kleurverschillen...ik ging toen kijken voor een ZXR750 die toen net voor mijn neus werd verkocht, maar hij zag er toch mooier uit op het plaatje dan in het echt (op meerdere plaatsen beschadigde delen van schermen die waren opgelapt).
Ze hebben volgens mij ook helemaal geen servicepunt, niet gezien in ieder geval.quote:plus las ik op MF (zoek maar eens) dat er meerderen zijn geweest die daar een motor hebben gekocht en toen ze hun garantie nodig hadden dat ze daar in principe naar konden fluiten, goede service totdat het geld binnen is...daarna ben je een lastpak.
Hij doet zelf helemaal geen handel in dit soort type motoren. Hij doet eigenlijk alleen sport/supersport/sporttoer en customs. Hij wil zelf eerst rond gaan bellen wat ie er zelf voor kan krijgen als 'ie 'm door naar de handel drukt, en misschien dat als hij er zelf nog wel kans in ziet om 'm voor een billijjke prijs te verkopen ook al moet ie dan wat langer staan. Al met al verwacht ik toch een prijs ervoor te kunnen krijgen tussen de 3.500,- en de 4.000,-. Maar zelf ga ik 'm nu eerst particulier zien te verkopen voor een vraagprijs van ¤ 6.500,-quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zou hem zo willen omruilen voor die K.Mooie fiets, al is het een oud modelleke.
Maar helaas doen motordealers over het algemeen niet aan transactie's zonder een gesloten beurs.
De prijs voor je K weet hij ook al lang, maar even na een paar dagen bellen staat wat netter als het prijsverschil te groot is.
Anders lopen mensen al snel met eenhoofd weg en een hoop stennis.
Been there, done that in fotografieland en oude apparatuur inruilen.![]()
Nu heeft hij straks nog kans op een normale discussie i.p.v. iemand die overrompelt wordt.
volgens mij heb ik iets gemist denk ik, waarom wil je nu beemer tegen elke prijs inruilen ?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:59 schreef Didiot het volgende:
[..]
Hij doet zelf helemaal geen handel in dit soort type motoren. Hij doet eigenlijk alleen sport/supersport/sporttoer en customs. Hij wil zelf eerst rond gaan bellen wat ie er zelf voor kan krijgen als 'ie 'm door naar de handel drukt, en misschien dat als hij er zelf nog wel kans in ziet om 'm voor een billijjke prijs te verkopen ook al moet ie dan wat langer staan. Al met al verwacht ik toch een prijs ervoor te kunnen krijgen tussen de 3.500,- en de 4.000,-. Maar zelf ga ik 'm nu eerst particulier zien te verkopen voor een vraagprijs van ¤ 6.500,-
Ik wil de BMW niet tegen elke prijs kwijt. Het hangt er vanaf wat het totale kostenplaatje gaat wordenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
volgens mij heb ik iets gemist denk ik, waarom wil je nu beemer tegen elke prijs inruilen ?
er mankeerde nu toch niets meer aan ?![]()
het werkt wel zo als je hem kwijt moet dan zal je nooit een mooie of redelijke prijs er voor terug krijgen, en net als Jesse al zei had je volgens mij ook wel iets hoger met jouw vraagprijs kunnen zitten lijkt me,
Ik heb er ¤ 7.000,- voor betaald.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Woaaahhh wat een afschrijving Didiot![]()
Je betaalde er 8500 voor? En je hebt hem nog geen jaar toch? Damn... ik heb 500 euro afgeschreven op die rooie Bandit in 2 jaar tijd
In het begin wel, maar nu met de optelsom: sportiever willen rijden en de dingen die ik er mee heb gehad en de koffers die ik zou moeten kopen om er fatsoenlijk mee op reis te kunnen gaan trek ik voor mezelf de conclussie dat ik de motor beter kan verkopen en een sportievere motor kan nemenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Bandit600S PatM
Voor 4500 heb je makkelijk een 2000/2001 model
Maar ik dacht dat je er zo tevreden mee was in t begin?
Waaromquote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:53 schreef Didiot het volgende:
Ik ga m'n motor sowiezo bij SR-Service vandaan halen. Dus het hangt af van hun aanbod af wat ik ga nemen en wanneer ik wat ga aanschaffen.
?!??!??!!!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Is dit niks voor Luc![]()
[afbeelding]
Hehe, ik wilde er ook zo eentje nemen. Als ik die zou nemen dan was ik van alle zoekproblemen verlost en was ik een stuk goedkoper uit.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
@Didiot
misschien hier iets voor jou ?
hier had ik voor weinig geld bijna CBR gekocht
Valt vrij weinig meer te sjekken hee, naja het eindresultaat dan als het goed isquote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, zit ik te denken voordat ik ging rijden, zal ik ff bij Mark zn garage gaan checken of ie werken is, kom ik thuis, ''shit, vergeten bij Mark langs te gaan"
Ding is ook zo leuk, als je eenmaal erop zit vergeet je alles![]()
Zal ik morgen effe eea komen checken Marqueeeee
Je iconquote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:44 schreef hicham het volgende:
Dat kenteken ziet er niet uit zo op dat spatbord
Gewoon erafhalen joh
Fireblade maar?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:54 schreef Youssef het volgende:
Toen mocht ik eventjes voorop en reed ik hem telkens zoek![]()
![]()
Mijn Bandit?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:50 schreef Makster het volgende:
[..]
Valt vrij weinig meer te sjekken hee
Whehehe, das leukquote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:54 schreef Youssef het volgende:
AniwegsToen hebben we dus lekker even een examenroutetje gereden en bij het CBR aangekomen zegt ie iets in de zin van "nou, zo ziet je examen er dus uit bla bla bla".. haalt ie me in en gast ie keihard weg
![]()
![]()
Hij weet dat ik een beetje vlot wil doen enzo dus vandaar kennelijk, ik er dus achteraan. Was gewoon bij het CBR in Amsterdam een lange 50 weg, maar bij 160 begon de druk wel erg groot te worden op me lichaam
![]()
![]()
quote:Je icon![]()
Beter jaquote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:35 schreef Didiot het volgende:
Zo, taartschep onder de KLX vandaan gehaald
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er een stuk beter uit
Owja...zo kan je het ook zien jaquote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:19 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Mijn Bandit?![]()
Ik dacht, leuk, kom hem effe laten zien, maare, dan niet hee![]()
Hee niet in hokjes denken heh.....quote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:16 schreef Youssef het volgende:
Er klopt hier iets niet, misschien moet ik mezelf voorstellen als Jan
LOLquote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:16 schreef Youssef het volgende:
WTF?![]()
![]()
Bel ik net die gast van een zx6r, is ie weer vandaag verkocht?![]()
Er klopt hier iets niet, misschien moet ik mezelf voorstellen als Jan
Niemand weet het dus precies...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:10 schreef Didiot het volgende:
Trouwens wel vaag. Sommige posten op M-F dat je een prent krijgt als je geen kenteken verlichting hebt (staat idd een boete voor van ¤ 30,-), en dan eigenlijk veelal van mensen die gewoon kentekenverlichting hebben. En van de meeste die hun plaat op deze manier hebben hoor je helemaal nietsAlleen van mensen die hun plaat echt zowat horizontaal gemonteerd hebben die gewaarschuwd zijn door de politie en eventueel een prent van ¤ 57,- hebben gehad vanwege het onleesbaar maken van het kenteken
Bovendien hangt 'ie van mij nu vlak onder m'n achterlicht waardoor 'ie ook gewoon verlicht is (welliswaar dan door rood licht)... Ik vind het maar vaag gedoe en gelul op M-Fen weet eigenlijk niet echt wat ik er van moet denken...
Hmm, ik denk toch maar het laatstequote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:14 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
LOLNog nooit mee gemaakt... zal het echt aan het feit liggen dat je Youssf heet
Misschien is het een teken, dat je er nog niet klaar voor ben of je wordt beschermd tegen een slechte koop of wat dan ook![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:37 schreef Didiot het volgende:
Trouwens ook vandaag voor het eerst ketting gespannen
Valt mij steeds meer mee, een kettingmotor
Ik doe altijd als eerst de buitenste rolletjes (dus rechts op het tandwiel), daarna de binnenkant van de ketting (onder de achterbrug), daarna de zijkantenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die ketting die ik zondag zag was nou niet echt goed bijgehouden.
Je moet niet alleen de rolletjes insmeren, maar ook de zijkanten goed invetten.![]()
Het viel mij gelijk op dat de ene kant helemaal verweerd is, en ook roestig begon te worden.
En je hebt ook al al heel veel kilometer ervaring met die ketting.![]()
Heb je dat ding al langer dan 6 weken?![]()
Mijn droommotor was vorige week ook ineens van 2dehands.nl .. eigenaar was ik al een tijdje mee aan het mailen.Hij wilde hem niet wegdoen voor de prijs die ik in het kleinhoofdje had.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:32 schreef Youssef het volgende:
Hmm, ik denk toch maar het laatste![]()
Maar diegene mailt terug, iemand had hem 'in principe' al gekocht. Nog niet betaald, maar zeg maar een optie derop.Overigens staat er nog een ZX6R maar iets duurder en verder.
Geen zin om ver te gaan.
![]()
Ik zei er ook gelijk wat van zondag, maar meneer zei: ik spuit hem alleen maar in.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:37 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik doe altijd als eerst de buitenste rolletjes (dus rechts op het tandwiel), daarna de binnenkant van de ketting (onder de achterbrug), daarna de zijkanten
Reinigen doe ik nooit... lekker vet houden die hap
Aldoende leert menquote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die ketting die ik zondag zag was nou niet echt goed bijgehouden.
Je moet niet alleen de rolletjes insmeren, maar ook de zijkanten goed invetten.![]()
Het viel mij gelijk op dat de ene kant helemaal verweerd is, en ook roestig begon te worden.
En je hebt ook al al heel veel kilometer ervaring met die ketting.![]()
Heb je dat ding al langer dan 6 weken?![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:32 schreef Rausdouwer het volgende:
Hoi, ik kom toch maar weer eens kijken.
quote:Ik heb al behoorlijk de motorkriebels te pakken en ik kan niet wachten totdat we weer kunnen gaan rijden. Het zou leuk zijn als we dan ook weer gaan meeten.![]()
Dat scheelt mij 300 Euro per jaar aangezien ik nog nooit ergens zelf voor verzekerd ben geweest. Daar heb ik dan weer een setje banden voor (of in mijn geval een leren combi en een nieuw vizier) en nu is het regelmatig toch te koud/slecht om te rijden. De combinatie van die twee redenen heeft mij toch doen besluiten om inderdaad voor de winterstop te kiezen.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:43 schreef Patrick281 het volgende:Volgend weekend. Neh, winterstop met de verzekering.
Ik zag bij Safe ooit dat ze bij het afleveren van een motor de zijkanten van een ketting met een kwast doen en de rolletjes inspuiten met een spuitbus.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:39 schreef Didiot het volgende:
zodat je makkelijk de ketting in kan spuiten aan alle kanten
Ik heb trouwens tot anderhalf jaar terug een Opel Astra gehad. Daarvan heeft vanaf het begin de kentekenverlichting niet gewerkt. Pas bij de APK hebben ze er een nieuw lampje ingezet en het glas schoongemaakt (was niet doorzichttig meer, lampje deed het dus al wat langer niet meerquote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:10 schreef Didiot het volgende:
Trouwens wel vaag. Sommige posten op M-F dat je een prent krijgt als je geen kenteken verlichting hebt (staat idd een boete voor van ¤ 30,-), en dan eigenlijk veelal van mensen die gewoon kentekenverlichting hebben. En van de meeste die hun plaat op deze manier hebben hoor je helemaal nietsAlleen van mensen die hun plaat echt zowat horizontaal gemonteerd hebben die gewaarschuwd zijn door de politie en eventueel een prent van ¤ 57,- hebben gehad vanwege het onleesbaar maken van het kenteken
Bovendien hangt 'ie van mij nu vlak onder m'n achterlicht waardoor 'ie ook gewoon verlicht is (welliswaar dan door rood licht)... Ik vind het maar vaag gedoe en gelul op M-Fen weet eigenlijk niet echt wat ik er van moet denken...
Ik heb vorige week de boel weer eens helemaal ingespoten, en de zijkanten zijn nu nog steeds wit...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zag bij Safe ooit dat ze bij het afleveren van een motor de zijkanten van een ketting met een kwast doen en de rolletjes inspuiten met een spuitbus.
Na 2-3 jaar heb ik eens gevraagd waar ze die zijkanten mee deden, mijn ketting ging steeds roesten namelijk.
Ik reed toen al iedere dag naar mijn werk, van Rozenburg naar Rotterdam.
Toen heb ik dus gelijk die pot Duckhams grease keenol gekocht.![]()
Ben benieuwd hoe Riet het doet.![]()
Ma ma .. mijn hele verzekering voor de Beemer kost ¤ 569,00!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:46 schreef Rausdouwer het volgende:
Dat scheelt mij 300 Euro per jaar aangezien ik nog nooit ergens zelf voor verzekerd ben geweest. Daar heb ik dan weer een setje banden voor (of in mijn geval een leren combi en een nieuw vizier) en nu is het regelmatig toch te koud/slecht om te rijden. De combinatie van die twee redenen heeft mij toch doen besluiten om inderdaad voor de winterstop te kiezen.
Met een kwastje is idd beter, lees nauwkeuriger invetten maaaaaaaaarrrrrrrrr met dat dikke spul kom je niet bij de O-ringen, en dat is toch wel het belangrijkste van ketting smerenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zag bij Safe ooit dat ze bij het afleveren van een motor de zijkanten van een ketting met een kwast doen en de rolletjes inspuiten met een spuitbus.
Na 2-3 jaar heb ik eens gevraagd waar ze die zijkanten mee deden, mijn ketting ging steeds roesten namelijk.
Ik reed toen al iedere dag naar mijn werk, van Rozenburg naar Rotterdam.
Toen heb ik dus gelijk die pot Duckhams grease keenol gekocht.![]()
Ben benieuwd hoe Riet het doet.![]()
Bij mij scheelt een winterstop maar 35 euro...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ma ma .. mijn hele verzekering voor de Beemer kost ¤ 569,00!![]()
En als starter krijg je sowiezo wat instapkorting, en vaak hebben ze ook nog extra vrouwenkorting.
Bij de KNMV gaven ze trouwens tot augustus iedereen 75% korting het eerste jaar.![]()
Owquote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:52 schreef Makster het volgende:
En het is allemaal nog betaalbaar ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pcies, zei je laatst nog bij de Mac in Hoogvliet, wereldspul hequote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:56 schreef Didiot het volgende:
En laat ik nou net BellRay kettingspray hebben
Is idd goed hechtend spul, spettert niet van de ketting af enzo...
Jups, met alle drama verhalen die ik over kettingspray heb gehoord...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:57 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Pcies, zei je laatst nog bij de Mac in Hoogvliet, wereldspul he
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Met een kwastje is idd beter, lees nauwkeuriger invetten maaaaaaaaarrrrrrrrr met dat dikke spul kom je niet bij de O-ringen, en dat is toch wel het belangrijkste van ketting smeren
Dat is allemaal uitgezocht en nog eens uitgezocht. Het eerste jaar heb ik gekozen voor een all risk verzekering. Daar zit natuurlijk dat grote verschil in. En daarbij is dit de eerste verzekering voor een voertuig. Maar na de zomer draai ik dit terug tot WA + diefstal. En dan is het inderdaad de vraag of ik volgend jaar voor de winterstop ga of niet. Het is wel een voordeel, want nu hebben onze motoren een grote beurt plus modificaties gehad.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:55 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Bij mij scheelt een winterstop maar 35 euro...Dus Raus, kwestie van goede verzekering kiezen
En dan heb je nog die mensen die het erg megadik opspuiten, zodat na 10 meter rijden je hele motor onder de bagger zitquote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:59 schreef Didiot het volgende:
[..]
Jups, met alle drama verhalen die ik over kettingspray heb gehoord...
Dan kan ik idd niet anders dan concluderen dat de kettingspray van BellRay gewoon perfect is
Das een Honda VFR 400 NC 35 met een TYGA Performance body kit. Kit past ook op een NC30, zijn nog net wat goedkoper. Denk dat als je goed zoekt naar een goeie NC je rond de 4500 kwijt ben en dan die kit erbij dan zit je aan de 6000 totaal denk ik...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:57 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
OwWat is voor Honda dan
Specs
Kost da?
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:54 schreef beamertje het volgende:
[...]
ik had er ook bij moeten zetten zout vrij
gezien de hoeveelheid zout die er gestrooid is af gelopen nacht![]()
|(,wilde ik het maar een week opschuiven.
de eilanden alhier zijn nudubbelzout
UPSD is standaard, meeste is zo ie zo standaard. Wel ander subframe en andere kappen enzo maarja dat spreekt voorzich. Ook andere lichtunit en compleet Tyga performace racesysteem. Echt een UBER geile motor.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:07 schreef Rietvaerder het volgende:
VET maar het ziet er niet als een VFR400 uitLijkt gewoon net een echte RC211V....
Kijk die vork dan.. zit die bij dat kitje?De rest is wel simpel, simpele remklauwtjes en normale remschijven
Tja, ik ben toen ook eens een paar uurtjes gaan surfen en bellen ..quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:00 schreef Rausdouwer het volgende:
Dat is allemaal uitgezocht en nog eens uitgezocht.
Eh .. Ford Fiesta toch?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:00 schreef Rausdouwer het volgende:
En daarbij is dit de eerste verzekering voor een voertuig.
Hahahaha hoor hem ineens over legaal enzoquote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:08 schreef Rietvaerder het volgende:
I know... is alleen niet legaal hè, als je het legaal wilt doen moet je een nieuwe koplamp unit kope met E-keurmerk
Vind het wel goed zo
Ja, waarom illegaal gaan als ik het zo ook best vindquote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:14 schreef Makster het volgende:
[..]
Hahahaha hoor hem ineens over legaal enzo
Laatste is volgens mij ook een NC24 en die heeft idd niet standaard een UPSD neequote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Zie je Mark... die VFR heeft weer geen UPSD vork... als je zoiets maakt moet je het gelijk goed doen en een Marzocchi UPSD vork halen
Een oog is niet mooiquote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:19 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja, waarom illegaal gaan als ik het zo ook best vind
Ziet er idd netjes uit Rietquote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
riet, ziet er netjes uit toch? je stofzuiger
Waarquote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dus volgend weekend proefrit meeting??
quote:
Feliquote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:46 schreef Makster het volgende:
Ik ga het de komende tijd ZEEER druk krijgen dus meeten is er ff niet bij, want
Ik heb een HUISSIE
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:46 schreef Makster het volgende:
Ik ga het de komende tijd ZEEER druk krijgen dus meeten is er ff niet bij, want
Ik heb een HUISSIE [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Moet nog het een en ander aan gebeuren dus dat heeft ff prioriteit, daarom MOET morgen ook mijn motor klaar zijn. Volgende week waarschijnlijk de sleutel al
Dat dan weer wel, maar het klinkt alleen nietquote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
eensz..........
riet, ziet er netjes uit toch? je stofzuiger
Could be' 30 januari heb ik een wintermeet met R1100S'jes zo is het plan.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dus volgend weekend proefrit meeting??
Dat is dan inderdaad weer een beetje jammer maar die ander zijn om te fucking kwijlen !!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Check dat gat/ruimte boven die koplamp bij de full size foto ..is dit in rijklare afbouwstaat?
![]()
Ietsje te kwistig met de zaag geweest.
Thanksquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Feli, en je was al retteketet .. dus zal idd vermoeiend worden ic.m. werk enz.
![]()
En niet meeten .. houden we toch een meeting in je kraakpand?![]()
Wij zijn toch goed in slopen..
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:52 schreef Makster het volgende:
Owja ana de overkant van mijn balkon wonen die Josti band mense, het begeleid wonen, altijd lachenb![]()
Eentje kwam mij al bekend voor, later herinnerde ik me dat ik die jostie van de sportschool kende. Met zijn dikke tong en zijn Feyenoord shirt aan aan de gewichten hangenquote:
Nie mokkuh lekker wokkuhhh..quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Waar moet ik mn benen laten denk je ?
Zat idd laatst te denken, deze Bandit is dus ook 25 Kw? Wel relaxed geregeld zo allemaalquote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Als je dan toch 6000 euro aan me geef zet ik het wel en op mn rekening en koop ik een Bandit1200S als ik vol mag
Probeer hem gewoon particulier te verkopen.quote:Op zondag 16 januari 2005 10:54 schreef Didiot het volgende:
Ben trouwens benieuwd naar wat ik voor m'n beemer krijg bij SR. Als ik er 4 voor krijg denk ik toch dat ik het wel doe (tenminste, als de GSX-R bevalt en ik er op pas)...
't is wel even klote voor het verlies wat ik er op heb, maar dan hoef ik er iig zelf niet verder mee te gaan leuren...
Dat is ook wel zo... maar ik weet het niet met die K1100LT, is gewoon moelijke motor om te verkopen omdat ie eigenlijk nog te veel geld waard is en de doelgroep vrij kleinquote:Op zondag 16 januari 2005 10:55 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Probeer hem gewoon particulier te verkopen.
Dan heb je ook meer onderhandelingsruimte omdat je niks in te ruilen hebt.
Die Mille was een testfiets van de motorzaak en is tijdens een proefritje door iemand in de puin gereden.quote:Op zondag 16 januari 2005 10:55 schreef hollander172 het volgende:Er staat bij 1ste eigenaar? Die Mille die ik in Chaam heb gezien had ie toch geimporteerd oid? Kan me ook nog iets herinneren van schadekappen?
Dat betekend dat ie tussentijds die Mille voor deze heeft ingeruild maar die Arrow zat er ook al op?
Zet hem eens op marktplaats voor meer dan ¤ 4.000,-quote:Op zondag 16 januari 2005 10:58 schreef Didiot het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo... maar ik weet het niet met die K1100LT, is gewoon moelijke motor om te verkopen omdat ie eigenlijk nog te veel geld waard is en de doelgroep vrij klein
Ik heb zo'n vermoeden van niet.quote:Op zondag 16 januari 2005 11:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar misschien is het wel een PhotoShop.....
Tja, voor 4500,- ben ik 'm particulier waarschijnlijk vlot kwijt, maar ja, dan is de stap ook niet zo groot om 'm gewoon voor 4000 in te ruilen. Reele prijs particulier is tussen de 5500 en 6500 euro...quote:Op zondag 16 januari 2005 10:59 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Zet hem eens op marktplaats voor meer dan ¤ 4.000,-
Kun je alsnog eens kijken wat ie doet.
Hmm.. als je gas geeft met dat ding lig je per direct achterover manquote:Op zondag 16 januari 2005 11:03 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden van niet.
Je hebt er zieke mensen bij zitten.....![]()
Snapte het al niet en mijn geheugen is ook niet al te best.quote:Op zondag 16 januari 2005 10:58 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Die Mille was een testfiets van de motorzaak en is tijdens een proefritje door iemand in de puin gereden.
Gerard heeft hem toen met schade gekocht en is eigenlijk dus de eerste eigenaar.
Ik wacht eerst ff af wat SR mij biedt, en dan ga ik kijken of ik 'm particulier met een lagere vraagprijs gaat neerzetten, of 'm inruil. Hoe dan ook vrees ik wel een hoop geld eraan te verliezen, maar goed, de beemer is dan ook mijn miskoop van de eeuw laat maar zeggenquote:Op zondag 16 januari 2005 11:05 schreef ZX9R het volgende:
Ja, dan heb je meer onderhandelingsruimte als je NIET inruilt.
Dus het gat naar een nieuwe wordt dan steeds kleiner!
Zet hem dan voor ¤ 4.900,- op marktplaats oid.
Of voor ¤ 5.250,-
Speciaal voor jou ingescand.quote:
Ik heb op 1 cursus met onze hond(je) gezeten. Is echt het ergste wat er isquote:Op zondag 16 januari 2005 11:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Snapte het al niet en mijn geheugen is ook niet al te best.
Zo weer naar puppycursus, hierna nog 1 keertje en dan hebben we een maandje rust.
Het heeft toch wel iets triests om samen met andere overenthousiaste hondenbezitters ergens op een tochtig stuk gras te staan met de hond naast een nieuwbouwwijk op de vrije zondagochtend.![]()
Had je toen maar een nieuwe Bandit600S gekocht ipv die Beemer.... (wat je toen zei, dat je de keuze had tussen die 2 motorenquote:Op zondag 16 januari 2005 11:09 schreef Didiot het volgende:
[..]
Ik wacht eerst ff af wat SR mij biedt, en dan ga ik kijken of ik 'm particulier met een lagere vraagprijs gaat neerzetten, of 'm inruil. Hoe dan ook vrees ik wel een hoop geld eraan te verliezen, maar goed, de beemer is dan ook mijn miskoop van de eeuw laat maar zeggen
En de volgende eigenaar heeft mazzel
Dankquote:Op zondag 16 januari 2005 11:11 schreef Patrick281 het volgende:
Speciaal voor jou ingescand.![]()
![]()
![]()
Testje uit een ouwe Kickstart van de KTM Duke, 620 LC4.
Je had het over dat achterwiel rijden vrijdag..
quote:
Bandit 600 (en 650) zit ik niet lekker op... Bandit 1200 welquote:Op zondag 16 januari 2005 11:11 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Had je toen maar een nieuwe Bandit600S gekocht ipv die Beemer.... (wat je toen zei, dat je de keuze had tussen die 2 motoren)
Had je er nu nog makkelijk 5500 voor gevangen (6500 nieuw)
Reetje heeft toch weer altijd gelijk hè
Ah okquote:Op zondag 16 januari 2005 11:14 schreef Didiot het volgende:
[..]
Bandit 600 (en 650) zit ik niet lekker op... Bandit 1200 wel
Hoiquote:Op zondag 16 januari 2005 11:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En je denkt dat het hele ding zo ook maar gewoon blijft staan?
Heeft net iets andere wielbasis wat gewoon weer een iets andere geometrie geeft.quote:Op zondag 16 januari 2005 11:15 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ah ok
Het verschil tussen Bandit600 en 1200 is minimaal..... ik kan er geen verschil in merken iigFrame, afmetingen zijn hetzelfde volgens mij, alleen een ander blokje
quote:Op zondag 16 januari 2005 11:14 schreef ZX9R het volgende:
Pep, is dit niks voor je?
[afbeelding]
¤ 1.899,-
wel 50cc
Heb precies dezelfde indruk....quote:Op zondag 16 januari 2005 12:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@Didiot: als je zoveel verlies maakt met het inruilen zet hem dan een tijdje op marktplaats oid met een vraagprijs van 5.500,- ofzo laat er nu net een liefhebber zijn die toevallig op zoek is, dat wachten is toch de moeite waardhet lijkt wel of je opeens zsm een andere motor wilt
want voor mij is het eigenlijk vrij nieuw dat je je beemer weg wilt doen, of ik moet wat gemist hebben??
quote:Op zondag 16 januari 2005 12:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
het lijkt wel of je opeens zsm een andere motor wiltwant voor mij is het eigenlijk vrij nieuw dat je je beemer weg wilt doen, of ik moet wat gemist hebben??
quote:Op zondag 16 januari 2005 12:08 schreef ZX9R het volgende:
Jeej.
Velgjes zijn bijna schoon.
Wat een gepruts zo bij het voorwiel (grote remschijven in de weg)![]()
Ah, vandaar je zo ijverig was.quote:Op zondag 16 januari 2005 14:15 schreef ZX9R het volgende:
http://www.marktplaats.nl/markt/motoren/kawasaki/31997.htm
![]()
Op MF doen je plaatjes het nietquote:Op zondag 16 januari 2005 14:15 schreef ZX9R het volgende:
http://www.marktplaats.nl/markt/motoren/kawasaki/31997.htm
![]()
Niks voor jou die Kawa?quote:
Ja leuk....quote:Op zondag 16 januari 2005 14:56 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Niks voor jou die Kawa?Leuke beginnersmotor.
Nou?quote:Op zondag 16 januari 2005 14:57 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ja leuk....
Gisteren schoof ik met het achterwiel ook alle kanten op als ik in een bocht het gas aan durfde te raken.
126,9 pk op het achterwiel!
quote:Op zondag 16 januari 2005 14:57 schreef ZX9R het volgende:
Ja leuk....
Gisteren schoof ik met het achterwiel ook alle kanten op als ik in een bocht het gas aan durfde te raken.
126,9 pk op het achterwiel!
Toen ik begon kon je ook gelijk beginnen op zo'n machine, tegenwoordig moeten ze eerst 2 jaar 25 kw rijden.Snap je dat nou?quote:Op zondag 16 januari 2005 15:02 schreef hollander172 het volgende:
Nou?Als je er dus goed mee leert rijden kan je daarna met elke brommer overweg.
![]()
En of ik dat nog weet!quote:Op zondag 16 januari 2005 15:05 schreef Patrick281 het volgende:
Heb ik nooit last van, weet je nog toen onderweg naar die Beemer dealer om die nieuwe brommer daar te bekijken.
![]()
Bandjes worden nu gewoon helemaal niet warm, tenzij je een tijdje snel bochtenwerk achter elkaar hebt.
Misschien als we even naar het dichtsbijzijnde klaverblad rijden en even een half uurtje gaan stomen?
quote:Op zondag 16 januari 2005 15:08 schreef ZX9R het volgende:
[..]
En of ik dat nog weet!
Dat ding van je schoof zowat onder je kont vandaan!![]()
De motor wel, de inhoud nietquote:Op zondag 16 januari 2005 14:56 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Niks voor jou die Kawa?Leuke beginnersmotor.
750?quote:Op zondag 16 januari 2005 15:10 schreef Youssef het volgende:
[..]
De motor wel, de inhoud niet
Waarom hebben trouwens die 750'ers zulke lelijke koplmapen![]()
![]()
Why ask? En kijk je ernaar .. erop rijden mag je voorlopig toch niet.quote:Op zondag 16 januari 2005 15:10 schreef Youssef het volgende:
Waarom hebben trouwens die 750'ers zulke lelijke koplmapen![]()
![]()
Je weet wel, deze dingen:quote:
Voorkant zie je toch bijna nooit.quote:Op zondag 16 januari 2005 15:21 schreef Youssef het volgende:
[..]
Je weet wel, deze dingen:
[afbeelding]
Van de zijkant nog mooi, tot ie zich omdraaitDie van jou niet dus trouwens
![]()
![]()
Ik heb een zxr400 25kw op het oog weer![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 januari 2005 15:15 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
Ook alweer bijna 10 jaar oud design.
Net als een man met lang stijl blond haar .. interessant totdat je de voorkant ziet.quote:Op zondag 16 januari 2005 15:21 schreef Youssef het volgende:
Je weet wel, deze dingen:
[afbeelding]
Van de zijkant nog mooi, tot ie zich omdraaitDie van jou niet dus trouwens
![]()
![]()
Die van Makster is mooierquote:Op zondag 16 januari 2005 15:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Youssef, ZXR-400 kopeh?? kan ik meteen doorshoppen voor de bovenstaande
![]()
![]()
En de Z750 dan?quote:Op zondag 16 januari 2005 16:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Net als een man met lang stijl blond haar .. interessant totdat je de voorkant ziet.![]()
Wel opvallend dat Kawa de 750 klasse volledig heeft laten varen, de ZXR750 > later ZX7R heeft geen opvolger.![]()
Nou waren ze altijd wat zwaar op de hand en schoten ze tekort in het vermogen t.o.v. de concurrentie.![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:21 schreef Arkan het volgende:
Hey,
Dit is een serieus bericht voor alle ZX10R eigenaren.
In hoeverre het jullie bekend is, weet ik niet maar ik heb er hier in ieder geval nog niets van gelezen.
Dit is echt niets wat ik uit mijn mouw schudt maar letterlijk het relaas wat ik de afgelopen weken heb opgevangen van verscheidene personen gaande van meerdere Kawa-dealers tot de Garantie-verantwoordelijke van Kawasaki België - Benelux.
Omdat een vriend van me op zoek is naar een nieuwe motor en nog twijfelde tussen een ZX10R en de nieuwe gixxer heb ik de afgelopen weken wat research-werk gedaan samen met hem, vooral betreffende de (salon)prijzen.
In België zijn nog steeds 2004-modellen beschikbaar (blauw en groen) en zo is het aan het rollen gegaan. Er werden ons 2004-modellen aangeboden van 10.250,- 11.250, en 12.000,-.
Totdat er iemand vertelde dat we geen 2004 model mochten kopen omdat daar enkele serieuze gebreken aan zijn. Gebreken die in alle stilzwijgen zijn opgelost bij het 2005 model.
Zo zouden er meerdere 'darmen' vervangen zijn door een ander soort materiaal, binnen het blok zouden meerdere vijzen steviger gemaakt zijn, het frame zou versterkt zijn op het ondertussen welgekende punt EN
Het belangrijkste : heel de alternator en de plaatsing ervan zou veranderd zijn daar deze begint 'in te schuren' met als gevolg het vastlopen van het blok.
Dit had ik reeds vernomen voor ik gisterenavond naar het Motorsalon vertrok.
Daar aangekomen zijn we een kijkje gaan nemen bij Kawa en wat direct opviel was dat er geen 2004 model stond, enkel een groene 2005 (kleur groen is wel mooier geworden, feller, meer fluo-achtig). Van die kleurverandering heeft Kawa of een magazine ook nog niets verteld, de onderkuip is trouwens nu titaniumkleurig ipv mat-zwart.
Back to the point : Ik ga naar de Kawa-balie en vraag of de 2005 veranderd is tov de 2004. Een man met maatpak zegt neen, enkel het stickertje heeft nu een rode ipv gele R en het groen is wat veranderd.
Dan zeg ik dat ik via via vernomen heb dat de 2005 op 42 punten veranderd is en de man neemt me bij de arm en we gaan ergens anders, afgezonderd staan !!! Wat weet U daar dan van, vraagt hij me. Ik doe mijn relaas en hij bevestigt alles wat ik zeg.
Als ik dan vraag of de 2004 geen 'goede'/betrouwbare motor is, antwoordt hij jawel, zeker en vast. Dan haal ik de 'alternator' terug aan en begint de man te twijfelen. Hij zegt dat er in België tot nu toe 4 motoren daarvoor zijn binnen gekomen waarvaan 3 gebruikt werden om te racen (club met ed). De andere deed af en toe eens een circuitdag mee. Eén van de 4 is het blok ook daadwerkelijk potvast gelopen.
Maar het zou enkel gebeuren onder heel hoge belastingen. Dan zeg ik, ok dan kunnen we eventueel toch met een gerust hart een 2004 kopen. "Ja, of het moest zijn dat u ook wat circuitdagen doet". Ik antwoord, tja, pak tussen de 5 à 10 dagen per jaar". Hij fronst de wenkbrouwen en zegt, dan raad ik u toch aan een 2005 te nemen!
Voila, dat wou ik toch ff vermelden. Ik denk de 2004 eigenaren best eens kunnen gaan aankloppen bij hun dealer en het hier eens over hebben, wat als het zou gebeuren. Kawa zelf zou het zelf NIET als gebrek erkennen.
Als je de foto van de 2004 en 2005 goed bekijkt zie je ook dat het deksel veranderd is. Meer technische uitleg kan ik er niet van geven omdat ik zelf niets van ken, de alternator zou inschuren in iets en dat 'vijlsel' (?) zou het blok laten vastlopen.
Hopelijk zijn jullie er iets mee !!!
groeten
chris
quote:
quote:Op zondag 16 januari 2005 17:10 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
Of bedoel je de moderne naked's?
Ik heb het hele topic doorgenomen, en het is dus een bekend probleem dat bij circuitgebruik de dynamo inscheurd bij de ZX10R.quote:Op zondag 16 januari 2005 17:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat een kutmotor die ZX10R, ik zei toch, Kawa is de Duc onder de Jappen
Ik zou dan toch maar de Gixxer nemen
quote:Op zondag 16 januari 2005 17:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Fok! is ook voor 12 jaar en ouder, beetje op je kinderen letten dus Pepijn
Thats right nigga, tell them white fucks you gotz to have the bling blingquote:
Zeker een mooi ding !quote:
Jammer van al het zout alleen dat zich helemaal in je blok vreet als je geen siliconen/teflon/tectyl/vaseline/whatever op je motor doetquote:Op zondag 16 januari 2005 18:36 schreef jozef444 het volgende:
'navond mensenvandaag en gister maar de eerste paar km op de honda gedraaid met mezelf als bestuurdert
kmoet zeggen dat t vandaag toch best lekker weer was
![]()
Niks hee, ik vind dit wel origineelquote:Op zondag 16 januari 2005 18:38 schreef Makster het volgende:
[..]
Zeker een mooi ding !
Alleen wel de 2 lichten tegelijk fixen hee![]()
Nog even wezen rennen vanmiddag en kwam echt BERGEN moet zout tegen, zou dus echt nooit met dit weer op de motor stappen! Maarja aan de andere kant was het best lekker weerquote:Op zondag 16 januari 2005 18:38 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jammer van al het zout alleen dat zich helemaal in je blok vreet als je geen siliconen/teflon/tectyl/vaseline/whatever op je motor doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |