abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24584602
Zeg maar gewoon effe posuhhh daar in Sterrenburg weetje
pi_24586123
WTF?

Bel ik net die gast van een zx6r, is ie weer vandaag verkocht?

Er klopt hier iets niet, misschien moet ik mezelf voorstellen als Jan
  zaterdag 15 januari 2005 @ 20:40:52 #128
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_24586507
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 20:16 schreef Youssef het volgende:

Hee niet in hokjes denken heh.....
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_24587023
Trouwens wel vaag. Sommige posten op M-F dat je een prent krijgt als je geen kenteken verlichting hebt (staat idd een boete voor van ¤ 30,-), en dan eigenlijk veelal van mensen die gewoon kentekenverlichting hebben. En van de meeste die hun plaat op deze manier hebben hoor je helemaal niets Alleen van mensen die hun plaat echt zowat horizontaal gemonteerd hebben die gewaarschuwd zijn door de politie en eventueel een prent van ¤ 57,- hebben gehad vanwege het onleesbaar maken van het kenteken

Bovendien hangt 'ie van mij nu vlak onder m'n achterlicht waardoor 'ie ook gewoon verlicht is (welliswaar dan door rood licht)... Ik vind het maar vaag gedoe en gelul op M-F en weet eigenlijk niet echt wat ik er van moet denken...
pi_24587105
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 20:16 schreef Youssef het volgende:
WTF?

Bel ik net die gast van een zx6r, is ie weer vandaag verkocht?

LOL Nog nooit mee gemaakt... zal het echt aan het feit liggen dat je Youssf heet

Misschien is het een teken, dat je er nog niet klaar voor ben of je wordt beschermd tegen een slechte koop of wat dan ook

[ Bericht 4% gewijzigd door Rietvaerder op 15-01-2005 21:23:05 ]
pi_24587148
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
pi_24587236
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 21:10 schreef Didiot het volgende:
Trouwens wel vaag. Sommige posten op M-F dat je een prent krijgt als je geen kenteken verlichting hebt (staat idd een boete voor van ¤ 30,-), en dan eigenlijk veelal van mensen die gewoon kentekenverlichting hebben. En van de meeste die hun plaat op deze manier hebben hoor je helemaal niets Alleen van mensen die hun plaat echt zowat horizontaal gemonteerd hebben die gewaarschuwd zijn door de politie en eventueel een prent van ¤ 57,- hebben gehad vanwege het onleesbaar maken van het kenteken

Bovendien hangt 'ie van mij nu vlak onder m'n achterlicht waardoor 'ie ook gewoon verlicht is (welliswaar dan door rood licht)... Ik vind het maar vaag gedoe en gelul op M-F en weet eigenlijk niet echt wat ik er van moet denken...
Niemand weet het dus precies...
pi_24587244
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 21:17 schreef Rausdouwer het volgende:
pi_24587246
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 21:17 schreef Rausdouwer het volgende:
Hallo
pi_24587422
Hoi, ik kom toch maar weer eens kijken.

Ik heb al behoorlijk de motorkriebels te pakken en ik kan niet wachten totdat we weer kunnen gaan rijden. Het zou leuk zijn als we dan ook weer gaan meeten.
pi_24587425
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 21:14 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

LOL Nog nooit mee gemaakt... zal het echt aan het feit liggen dat je Youssf heet

Misschien is het een teken, dat je er nog niet klaar voor ben of je wordt beschermd tegen een slechte koop of wat dan ook
Hmm, ik denk toch maar het laatste

Maar diegene mailt terug, iemand had hem 'in principe' al gekocht. Nog niet betaald, maar zeg maar een optie derop. Overigens staat er nog een ZX6R maar iets duurder en verder. Geen zin om ver te gaan.
  zaterdag 15 januari 2005 @ 21:33:15 #137
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24587437
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 17:37 schreef Didiot het volgende:
Trouwens ook vandaag voor het eerst ketting gespannen
Valt mij steeds meer mee, een kettingmotor
Die ketting die ik zondag zag was nou niet echt goed bijgehouden.
Je moet niet alleen de rolletjes insmeren, maar ook de zijkanten goed invetten.
Het viel mij gelijk op dat de ene kant helemaal verweerd is, en ook roestig begon te worden.
En je hebt ook al al heel veel kilometer ervaring met die ketting.
Heb je dat ding al langer dan 6 weken?
pi_24587493
Rustig zoeken en gij zult vinden.. Staan er méér dan genoeg Youssf

Owja, foto's voor OPM

Effects-foto'tje

pi_24587530
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 21:33 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Het viel mij gelijk op dat de ene kant helemaal verweerd is, en ook roestig begon te worden.
Ik doe altijd als eerst de buitenste rolletjes (dus rechts op het tandwiel), daarna de binnenkant van de ketting (onder de achterbrug), daarna de zijkanten

Reinigen doe ik nooit... lekker vet houden die hap
  zaterdag 15 januari 2005 @ 21:39:01 #140
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24587551
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 21:32 schreef Youssef het volgende:
Hmm, ik denk toch maar het laatste

Maar diegene mailt terug, iemand had hem 'in principe' al gekocht. Nog niet betaald, maar zeg maar een optie derop. Overigens staat er nog een ZX6R maar iets duurder en verder. Geen zin om ver te gaan.
Mijn droommotor was vorige week ook ineens van 2dehands.nl .. eigenaar was ik al een tijdje mee aan het mailen.Hij wilde hem niet wegdoen voor de prijs die ik in het kleinhoofdje had.
Ik was echt teleurgesteld dat hij van internet afwas ..
.. en wat schetst mijn verbazing: vrijdag stond hij er weer op!
Veel mensen die zogenaamd accoord zijn met de verkoper komen helemaal niet opdagen.

Maar ja ik had van de week ook een mail van die ene Husk: uw bod is accoord.
Ik ging nog eens naar de advertentie kijken en dacht toen ...
Soms ben ik niet helemaal toerekeningsvatbaar bij het doen van een bod merk ik achteraf.
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 21:37 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Ik doe altijd als eerst de buitenste rolletjes (dus rechts op het tandwiel), daarna de binnenkant van de ketting (onder de achterbrug), daarna de zijkanten

Reinigen doe ik nooit... lekker vet houden die hap
Ik zei er ook gelijk wat van zondag, maar meneer zei: ik spuit hem alleen maar in.
Big mama kwam wel eens helpen om hem op te tillen .. heeft hij eens verteld he.
pi_24587556
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 21:33 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Aldoende leert men Bovendien heb ik nu een achterbok, en dat is voor goed onderhoud aan de ketting eigenlijk wel essentieel, zodat je makkelijk de ketting in kan spuiten aan alle kanten
  zaterdag 15 januari 2005 @ 21:43:31 #142
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24587634
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 21:32 schreef Rausdouwer het volgende:
Hoi, ik kom toch maar weer eens kijken.
quote:
Ik heb al behoorlijk de motorkriebels te pakken en ik kan niet wachten totdat we weer kunnen gaan rijden. Het zou leuk zijn als we dan ook weer gaan meeten.
Volgend weekend. Neh, winterstop met de verzekering.

Ik had vandaag wel willen meeten met Beemer(R1100S ) gasten van M-F -ging uiteindelijk niet door geloof ik en Riet -even de nieuwe fiets bewonderen, maar heb de kleine dit weekend en het kwam uiteindelijk qua schema niet uit.
pi_24587640
Ik loop inderdaad te hard van stapel denk ik Ik zie opeens dat ik verschillende personen en advertenties door mekaar heb gehaald. De zx6r die er nog staat heeft mooiere meegespoten groene velgen (niet van die rare blauwpaarsige dingen ) alleen geen duo afdekkapje oid. Ik weet niet hoe ze het noemen, maar het staat wel mooi

Ben alweer een beetje opgelucht, doe het gewoon lekker rustig aan. En Rausdouwer, hoe is een CBR? In de winkel vond ik deze niet zo mooi:

Maar in euro's is ie veeeeeeeeel goedkoper dan de kawa's
pi_24587647
Wie quote je daar Pepijn
pi_24587685
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 21:43 schreef Patrick281 het volgende:
Volgend weekend. Neh, winterstop met de verzekering.
Dat scheelt mij 300 Euro per jaar aangezien ik nog nooit ergens zelf voor verzekerd ben geweest. Daar heb ik dan weer een setje banden voor (of in mijn geval een leren combi en een nieuw vizier) en nu is het regelmatig toch te koud/slecht om te rijden. De combinatie van die twee redenen heeft mij toch doen besluiten om inderdaad voor de winterstop te kiezen.
pi_24587714
Pfff... winterstop

Hele week al heerlijk weer, mij te zonde om in de winterstop te gaan

Vandaag toevallig weer pekel in poedervorm maar motor staat dik in de teflon en siliconen dus Pekel is lang niet zo slecht met droog weer als met regen...

pi_24587739
Waarom is Fok zo snel
pi_24587758
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 21:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom is Fok zo snel
  zaterdag 15 januari 2005 @ 21:51:59 #149
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24587761
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 21:39 schreef Didiot het volgende:
zodat je makkelijk de ketting in kan spuiten aan alle kanten
Ik zag bij Safe ooit dat ze bij het afleveren van een motor de zijkanten van een ketting met een kwast doen en de rolletjes inspuiten met een spuitbus.
Na 2-3 jaar heb ik eens gevraagd waar ze die zijkanten mee deden, mijn ketting ging steeds roesten namelijk.
Ik reed toen al iedere dag naar mijn werk, van Rozenburg naar Rotterdam.
Toen heb ik dus gelijk die pot Duckhams grease keenol gekocht.

Ben benieuwd hoe Riet het doet.
pi_24587769
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 21:10 schreef Didiot het volgende:

Ik heb trouwens tot anderhalf jaar terug een Opel Astra gehad. Daarvan heeft vanaf het begin de kentekenverlichting niet gewerkt. Pas bij de APK hebben ze er een nieuw lampje ingezet en het glas schoongemaakt (was niet doorzichttig meer, lampje deed het dus al wat langer niet meer ). Daar ben ik nog nooit voor aangehouden... kan me dus eigenlijk bijna niet voorstellen dat ik hiervoor aangehouden wordt met m'n KLX
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')