Meen je dat nou serieus ?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:38 schreef Didiot het volgende:
Wat vinden jullie van dit: klik?
En dan inruilen tegen m'n beemer en er dan kledij, helm en sloten bij bedingen?
dank je, ben er erg blij mee,quote:
Ik zit er zeker serieus over te denken. Echt nieuwer zal het niet worden ben ik bang. ik heb geen geld om bij te leggen (of ik moet de postbank blij gaan makenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Meen je dat nou serieus ?
dan zou ik als ik jouw was eerst maar eens een flinke proefrit maken,![]()
en als ie bevalt misschien naar een jonger exemplaar kijken,
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:38 schreef Didiot het volgende:
Wat vinden jullie van dit: klik?
En dan inruilen tegen m'n beemer en er dan kledij, helm en sloten bij bedingen?
Nietquote:
En vorig jaar zat je er nog over te denken om een nieuwe beemer te kopen ?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:23 schreef Didiot het volgende:
[..]
Ik zit er zeker serieus over te denken. Echt nieuwer zal het niet worden ben ik bang. ik heb geen geld om bij te leggen (of ik moet de postbank blij gaan maken)
Maar er kwam een KLX 650 C als tweede motor bijquote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
En vorig jaar zat je er nog over te denken om een nieuwe beemer te kopen ?![]()
Suzuki RF 900 R =quote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:57 schreef RB het volgende:
Suzuki RF 900 R niks voor jou Pat of een GSX-R 1100
Ach, ook als is het de motor van opa in supersportland, vind ik het wel een mooi dingquote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:32 schreef RB het volgende:
Ziet er gelikt uit is al wel een beetje op leeftijd![]()
wie zegt datquote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
mouwen horen net voor de pols op te houden
Dat was vroegahquote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Maare PatM, dacht dat jij supersport niks vond ? Vangrail & Baars enzo?
Ik heb vandaag weer eens gereden op m'n BMW. Vandaar...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik vind ze niet echt mooi..... beetje erg ouderwets.
Heb er nog nooit mee gereden, dus daar kan ik je niks over zeggen. Maar vanwaar ineens deze overstap van tourmotor naar (ouwe) supersport.... ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |