Nie mokkuh lekker wokkuhhh..quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Waar moet ik mn benen laten denk je ?
Zat idd laatst te denken, deze Bandit is dus ook 25 Kw? Wel relaxed geregeld zo allemaalquote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Als je dan toch 6000 euro aan me geef zet ik het wel en op mn rekening en koop ik een Bandit1200S als ik vol mag
Probeer hem gewoon particulier te verkopen.quote:Op zondag 16 januari 2005 10:54 schreef Didiot het volgende:
Ben trouwens benieuwd naar wat ik voor m'n beemer krijg bij SR. Als ik er 4 voor krijg denk ik toch dat ik het wel doe (tenminste, als de GSX-R bevalt en ik er op pas)...
't is wel even klote voor het verlies wat ik er op heb, maar dan hoef ik er iig zelf niet verder mee te gaan leuren...
Dat is ook wel zo... maar ik weet het niet met die K1100LT, is gewoon moelijke motor om te verkopen omdat ie eigenlijk nog te veel geld waard is en de doelgroep vrij kleinquote:Op zondag 16 januari 2005 10:55 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Probeer hem gewoon particulier te verkopen.
Dan heb je ook meer onderhandelingsruimte omdat je niks in te ruilen hebt.
Die Mille was een testfiets van de motorzaak en is tijdens een proefritje door iemand in de puin gereden.quote:Op zondag 16 januari 2005 10:55 schreef hollander172 het volgende:Er staat bij 1ste eigenaar? Die Mille die ik in Chaam heb gezien had ie toch geimporteerd oid? Kan me ook nog iets herinneren van schadekappen?
Dat betekend dat ie tussentijds die Mille voor deze heeft ingeruild maar die Arrow zat er ook al op?
Zet hem eens op marktplaats voor meer dan ¤ 4.000,-quote:Op zondag 16 januari 2005 10:58 schreef Didiot het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo... maar ik weet het niet met die K1100LT, is gewoon moelijke motor om te verkopen omdat ie eigenlijk nog te veel geld waard is en de doelgroep vrij klein
Ik heb zo'n vermoeden van niet.quote:Op zondag 16 januari 2005 11:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar misschien is het wel een PhotoShop.....
Tja, voor 4500,- ben ik 'm particulier waarschijnlijk vlot kwijt, maar ja, dan is de stap ook niet zo groot om 'm gewoon voor 4000 in te ruilen. Reele prijs particulier is tussen de 5500 en 6500 euro...quote:Op zondag 16 januari 2005 10:59 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Zet hem eens op marktplaats voor meer dan ¤ 4.000,-
Kun je alsnog eens kijken wat ie doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |