Ik heb vorige week de boel weer eens helemaal ingespoten, en de zijkanten zijn nu nog steeds wit...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zag bij Safe ooit dat ze bij het afleveren van een motor de zijkanten van een ketting met een kwast doen en de rolletjes inspuiten met een spuitbus.
Na 2-3 jaar heb ik eens gevraagd waar ze die zijkanten mee deden, mijn ketting ging steeds roesten namelijk.
Ik reed toen al iedere dag naar mijn werk, van Rozenburg naar Rotterdam.
Toen heb ik dus gelijk die pot Duckhams grease keenol gekocht.![]()
Ben benieuwd hoe Riet het doet.![]()
Ma ma .. mijn hele verzekering voor de Beemer kost ¤ 569,00!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:46 schreef Rausdouwer het volgende:
Dat scheelt mij 300 Euro per jaar aangezien ik nog nooit ergens zelf voor verzekerd ben geweest. Daar heb ik dan weer een setje banden voor (of in mijn geval een leren combi en een nieuw vizier) en nu is het regelmatig toch te koud/slecht om te rijden. De combinatie van die twee redenen heeft mij toch doen besluiten om inderdaad voor de winterstop te kiezen.
Met een kwastje is idd beter, lees nauwkeuriger invetten maaaaaaaaarrrrrrrrr met dat dikke spul kom je niet bij de O-ringen, en dat is toch wel het belangrijkste van ketting smerenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zag bij Safe ooit dat ze bij het afleveren van een motor de zijkanten van een ketting met een kwast doen en de rolletjes inspuiten met een spuitbus.
Na 2-3 jaar heb ik eens gevraagd waar ze die zijkanten mee deden, mijn ketting ging steeds roesten namelijk.
Ik reed toen al iedere dag naar mijn werk, van Rozenburg naar Rotterdam.
Toen heb ik dus gelijk die pot Duckhams grease keenol gekocht.![]()
Ben benieuwd hoe Riet het doet.![]()
Bij mij scheelt een winterstop maar 35 euro...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ma ma .. mijn hele verzekering voor de Beemer kost ¤ 569,00!![]()
En als starter krijg je sowiezo wat instapkorting, en vaak hebben ze ook nog extra vrouwenkorting.
Bij de KNMV gaven ze trouwens tot augustus iedereen 75% korting het eerste jaar.![]()
Owquote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:52 schreef Makster het volgende:
En het is allemaal nog betaalbaar ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pcies, zei je laatst nog bij de Mac in Hoogvliet, wereldspul hequote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:56 schreef Didiot het volgende:
En laat ik nou net BellRay kettingspray hebben
Is idd goed hechtend spul, spettert niet van de ketting af enzo...
Jups, met alle drama verhalen die ik over kettingspray heb gehoord...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:57 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Pcies, zei je laatst nog bij de Mac in Hoogvliet, wereldspul he
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Met een kwastje is idd beter, lees nauwkeuriger invetten maaaaaaaaarrrrrrrrr met dat dikke spul kom je niet bij de O-ringen, en dat is toch wel het belangrijkste van ketting smeren
Dat is allemaal uitgezocht en nog eens uitgezocht. Het eerste jaar heb ik gekozen voor een all risk verzekering. Daar zit natuurlijk dat grote verschil in. En daarbij is dit de eerste verzekering voor een voertuig. Maar na de zomer draai ik dit terug tot WA + diefstal. En dan is het inderdaad de vraag of ik volgend jaar voor de winterstop ga of niet. Het is wel een voordeel, want nu hebben onze motoren een grote beurt plus modificaties gehad.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:55 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Bij mij scheelt een winterstop maar 35 euro...Dus Raus, kwestie van goede verzekering kiezen
En dan heb je nog die mensen die het erg megadik opspuiten, zodat na 10 meter rijden je hele motor onder de bagger zitquote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:59 schreef Didiot het volgende:
[..]
Jups, met alle drama verhalen die ik over kettingspray heb gehoord...
Dan kan ik idd niet anders dan concluderen dat de kettingspray van BellRay gewoon perfect is
Das een Honda VFR 400 NC 35 met een TYGA Performance body kit. Kit past ook op een NC30, zijn nog net wat goedkoper. Denk dat als je goed zoekt naar een goeie NC je rond de 4500 kwijt ben en dan die kit erbij dan zit je aan de 6000 totaal denk ik...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:57 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
OwWat is voor Honda dan
Specs
Kost da?
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:54 schreef beamertje het volgende:
[...]
ik had er ook bij moeten zetten zout vrij
gezien de hoeveelheid zout die er gestrooid is af gelopen nacht![]()
|(,wilde ik het maar een week opschuiven.
de eilanden alhier zijn nudubbelzout
UPSD is standaard, meeste is zo ie zo standaard. Wel ander subframe en andere kappen enzo maarja dat spreekt voorzich. Ook andere lichtunit en compleet Tyga performace racesysteem. Echt een UBER geile motor.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:07 schreef Rietvaerder het volgende:
VET maar het ziet er niet als een VFR400 uitLijkt gewoon net een echte RC211V....
Kijk die vork dan.. zit die bij dat kitje?De rest is wel simpel, simpele remklauwtjes en normale remschijven
Tja, ik ben toen ook eens een paar uurtjes gaan surfen en bellen ..quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:00 schreef Rausdouwer het volgende:
Dat is allemaal uitgezocht en nog eens uitgezocht.
Eh .. Ford Fiesta toch?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:00 schreef Rausdouwer het volgende:
En daarbij is dit de eerste verzekering voor een voertuig.
Hahahaha hoor hem ineens over legaal enzoquote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:08 schreef Rietvaerder het volgende:
I know... is alleen niet legaal hè, als je het legaal wilt doen moet je een nieuwe koplamp unit kope met E-keurmerk
Vind het wel goed zo
Ja, waarom illegaal gaan als ik het zo ook best vindquote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:14 schreef Makster het volgende:
[..]
Hahahaha hoor hem ineens over legaal enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |