Ik wil geen Suzy praktijken meerquote:Op maandag 17 januari 2005 21:57 schreef Woelli het volgende:
Monique van der Werff is gezien in de GTST / ONM Studio's
Suzy's terugkeer in ONM is te beZOOPen voor woorden.quote:Op maandag 17 januari 2005 22:02 schreef haagse_elfje het volgende:
Ik wil geen Suzy praktijken meer![]()
dus ik hoop dat ze daar voor GTST kwam..... of voor iets heel anders...
je maakt wel nieuwsgierig....;)quote:Op maandag 17 januari 2005 21:43 schreef Wup het volgende:
ik had nog een nieuwjaarscadeau staan
maar helaas is Fok minder enthousiast.....
nou ja is ook niet zo relevant meer
Wendy had nog wel ff mogen blijven...quote:btw: Julie is mee terug gekomen met Bettina
jammer, die Carla leek me wel leuk
ik wil haar wel eens naast Stijn zien staan.....quote:ik denk zelfs dat Sabine Koning wel gewaagd is aan Pamela Teves
dus bij nader inzien, toch niet zo een slechte keuze
ow en ze is kleiner dan Katarina Justic
op naar de de Liesjetest;)
niet te ver vooruit kijken he... voorlopig zie ik Nielsje liever nog even herinneringen ophalen....quote:Yvonne Hulst mag wel aan Niels gekoppeld worden,
hij heeft nog een echte lunatic babe te goed:)
[Lizzy award was vandaag voor Niels:(...]
quote:Op maandag 17 januari 2005 22:07 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Suzy's terugkeer in ONM is te beZOOPen voor woorden.
Misschien gaat ze in GTST de nieuwe Nina spelen.![]()
was een terugblikje op 2004, leukste scene, verhaallijn, ruzie etc. maar is fok sowieso te gammel nuquote:Op maandag 17 januari 2005 22:10 schreef babette21 het volgende:je maakt wel nieuwsgierig....;)
mijn cadeau's staan ook nog her en der, oa wat filmpjes....
had je die nog gevonden of niet?!
[zo ja dan kunnen ze weer v/d server, zo nee dan zoek ik ze ff op]
Wendy was idd. ook leuk, en nog ten onrechte ontslagen ook.......quote:Wendy had nog wel ff mogen blijven...
u heeft helemaal gelijk......quote:niet te ver vooruit kijken he... voorlopig zie ik Nielsje liever nog even herinneringen ophalen....
ik ben bang dat Iris die herinneringen om zeep helpt....quote:Op maandag 17 januari 2005 22:10 schreef babette21 het volgende:
eens naast Stijn zien staan.....
[..]
niet te ver vooruit kijken he... voorlopig zie ik Nielsje liever nog even herinneringen ophalen....
en ja, de Lizzy Award voor Niels.... wat een dieptepunt.... zucht
Iris is knap en mooi is ze ook, want dat is hetzelfdequote:Op maandag 17 januari 2005 22:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
H_E: hou eens op met dat Irisbashen! Ze is knap en mooi en lief en lekker en alles tegelijk!
wat in 't vat zit verzuurt niet.....quote:Op maandag 17 januari 2005 22:28 schreef Wup het volgende:
was een terugblikje op 2004, leukste scene, verhaallijn, ruzie etc. maar is fok sowieso te gammel nu
nee zeker niet vreemd haha... ging er ook niet vanuit...quote:ik heb niks gevonden want niks gezocht want niks teruggelezen [ niet zo heel vreemd toch?]
goed plan!! al is Bettina nu even wat druk met mevrouw Hulst....quote:u heeft helemaal gelijk......
Niels mag die aanklacht wel uit de prullenbak vissen nu Bettina terug is........
Volgens mij zei hij "kut!"quote:Op maandag 17 januari 2005 22:43 schreef Viking84 het volgende:
Wel goed gespeeld trouwens van Danny de Jong. Dat moment waarop Renee 'ja' zei en hij verbeten, met traantjes in de ogen, wegkeek: "Fuck!".
kijk, en daarom hou ik nou zo van jequote:Op maandag 17 januari 2005 22:35 schreef Wup het volgende:
een reactie van een oud acteur over het topic:) ~ [0.44 min; 2.5 Mb] ~
quote:Op maandag 17 januari 2005 22:35 schreef Wup het volgende:
een reactie van een oud acteur over het topic:) ~ [0.44 min; 2.5 Mb] ~
ik vond het erg leuk om te zien!!quote:
hehe, whatever. Ik twijfelde al ff of het 'kut' of 'fuck' was. Hij was iig niet blijquote:
Ach, het blijft een schijtfabriek.quote:Op maandag 17 januari 2005 22:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
H_E: hou eens op met dat Irisbashen! Ze is knap en mooi en lief en lekker en alles tegelijk!
quote:MA. 24-01-2005
Joost kan aan niets anders meer denken dan aan het meisje dat hij net ontmoet heeft. Marnix probeert Joyce te verleiden. Ilyas prikt per ongeluk Iris wat grote gevolgen kan hebben. Bettina belt Yvonne maar krijgt een onbekende man aan de telefoon. Marjolein is furieus over de conclusies die Joyce trekt van de steekpartij.
Er staat dat HERO MULLER geen comeback maakt, dat wil niet zeggen dat COR DE ZEEUW niet terugkomt...quote:Op maandag 17 januari 2005 20:43 schreef Orginial het volgende:
1. Hero Muller (Cor de Zeeuw) maakt geen comeback in de Yorin-soap ONM (Onderweg Naar Morgen).
2. Esmée de la Bretoniére (foto) gaat geen rol in ONM (Onderweg Naar Morgen) spelen.
Bron: Tvvrouwenontheweb
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nooit van normen en fatsoen gehoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |