quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:10 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
en snel je fotootje aanpassen telt niet he!!;)
ik denk dat ze bedoelt Claire en Niels....quote:
Het is een ode aan kerst 2003... en toen was 'acteertalent' Iris er nog niet.quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
WAAROM STAAT IRIS NIET OP DE FOTO!?!?!?!?!?
quote:Op vrijdag 24 december 2004 20:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
Kyra gaat vast en zeker voor Hugo kiezen.
wie miste je nou?quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:19 schreef babette21 het volgende:
ooooooow was 't kerst 2003....
maar dan heb ik niks gezegd haha!!
quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:21 schreef haagse_elfje het volgende:
wie miste je nou?
claire was het toch...
ik ga ook maar slapennighty night
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:22 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
don't give me that fucking bullshit
ik zie het, ik moest gewoon beter kijkenquote:Op zaterdag 25 december 2004 01:24 schreef babette21 het volgende:
Claire en Niels stonden er direct op.... uiteraard....
zo'n prutser is Iwan nou ook weer niet.......
MIJN Iris staat er niet op, dus is hij een prutser van het zuiverste water.quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:24 schreef babette21 het volgende:
zo'n prutser is Iwan nou ook weer niet.......
toen speelde ze er toch nog niet in meequote:Op zaterdag 25 december 2004 05:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
MIJN Iris staat er niet op, dus is hij een prutser van het zuiverste water.
Heb niet gekeken,, was toen aan het etenquote:Op zaterdag 25 december 2004 09:53 schreef Orginial het volgende:
Heeft iemand de kerstaflevering van Geetee gezien? Welke vonden jullie dan leuker?![]()
ONM was geen speciale kerstaflevering dus vergelijken is zinloos...quote:Op zaterdag 25 december 2004 09:53 schreef Orginial het volgende:
Heeft iemand de kerstaflevering van Geetee gezien? Welke vonden jullie dan leuker?![]()
* Babetje denkt direct aan: "ik wil een re-cast voor meisje Klomp...."quote:Op woensdag 10 december 2003 01:01 schreef Wup het volgende:
En die Begische mag zo nu langzamerhand wel eens haar opwachting gaan maken.
quote:Op woensdag 10 december 2003 14:41schreef babette21 het volgende:
Jop Joris is m.i. meer voor de grappen in de wieg gelegd...
Dat is ook wel waar,,quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
ONM was geen speciale kerstaflevering dus vergelijken is zinloos...
[ONM was gisteren in rukheidsgehalte overigens niet te overtreffen]
GTST zat vol met geinige terugblikjes, zouden ze bij ONM ook [weer] 's moeten doen...
quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
ONM was geen speciale kerstaflevering dus vergelijken is zinloos...
[ONM was gisteren in rukheidsgehalte overigens niet te overtreffen]
GTST zat vol met geinige terugblikjes, zouden ze bij ONM ook [weer] 's moeten doen...
die film wil ik zien...Javier Guzman is zo gaaf!!quote:Op zaterdag 25 december 2004 14:33 schreef babette21 het volgende:
La Claire flirt na haar dood lekker door.....
[afbeelding]
Joh Marcel Hensema en Rifka Lodeizen ook van de partij!!
Zaten ook allebei in "Simon"...
[en Rifka was 1 v/d genomineerden voor de Claire-recast hihi]
Jammer van Egbert Jan Weeber...
maar ik denk dat ik die wel kan negeren
enne eggie is een LEKKERDINGquote:Op zaterdag 25 december 2004 14:43 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
die film wil ik zien...Javier Guzman is zo gaaf!!
Kim Pieters is natuurlijk ook een leuke verschijning.....
Moest ik ook meteen aan denken.quote:Op zaterdag 25 december 2004 16:10 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Die vriendin lijkt wel Gonny Gakeer uit het Glazen Huis
Oeh echt wel manquote:Op zaterdag 25 december 2004 18:29 schreef Airelle het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Maar dat had ik al vaker gezegd hier geloof ik.
net even gekeken! Ziet er leuk uit hoor!!quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:18 schreef babette21 het volgende:
Beloofde berichtje aan MirSus:
Do is toegevoegd aan 't Archief...
hihi, zoals 't hoort hèquote:op d'r charmantst uiteraard...
Okee,, even kijkenquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:18 schreef babette21 het volgende:
Do is toegevoegd aan 't Archief... op d'r charmantst uiteraard...
Mirsusquote:Op zaterdag 25 december 2004 21:03 schreef MirSus het volgende:
[..]
net even gekeken! Ziet er leuk uit hoor!!![]()
[..]
hihi, zoals 't hoort hè
Leukquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:18 schreef babette21 het volgende:
Do is toegevoegd aan 't Archief... op d'r charmantst uiteraard...
niet binnenkort, maar uiteindelijk welquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:41 schreef Woelli het volgende:
Leukkomt Suzy binnenkort daar nog tussen??
Mijne ook niet.quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
niet binnenkort, maar uiteindelijk wel
Suzy is niet bepaald mijn favoriet haha
de mijne ook niet hoor,, maar opdat er wel een foto van der opstondquote:Op zaterdag 25 december 2004 23:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha, doe indd maar rustig aanquote:Op zaterdag 25 december 2004 23:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
zit in therapie bij een Anger Managment Cursus....quote:Op zondag 26 december 2004 09:38 schreef Woelli het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand wat Anouck Klomp nu doet ??
ik vind al knap dat je dat hele archief bijelkaar hebt!quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
okquote:Op zondag 26 december 2004 10:04 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
zit in therapie bij een Anger Managment Cursus....
Nee,ze begrijpt wel meer dingen niet.quote:Op zondag 26 december 2004 15:15 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik geloof dat woeli hem niet helemaal snapt...
![]()
Ik geloof dat je gelijk hebquote:Op zondag 26 december 2004 15:15 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
![]()
jah wel hoor,, maar ik ga daar verder niet op in heb wel iets beters te doen met me tijd.quote:Op zondag 26 december 2004 15:15 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |