abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15284144
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 20:31 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Nee. Abel was Hugo Konings.

Ja, dat kan wel. Maar hij zit ook in een reclame, dat ie allemaal internet-abonnementen probeert te verkopen. "En dan heb ik hier nog een leuk spam-filtertje voor u" (Doet grote doos open en haalt er wat uit) Dat is toch niet de ex-advocaat van Serge?
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_15284261
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 20:38 schreef Svensational het volgende:

[..]

Ja, dat kan wel. Maar hij zit ook in een reclame, dat ie allemaal internet-abonnementen probeert te verkopen. "En dan heb ik hier nog een leuk spam-filtertje voor u" (Doet grote doos open en haalt er wat uit) Dat is toch niet de ex-advocaat van Serge?

Volgens mij heeft hij idd nooit in ONM gespeeld, hij speelde wel Piet in Oppassen!
sig verwijderd door FA
pi_15284524
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 20:38 schreef Svensational het volgende:

Jawel.
Winnaar Jort Kelder Award 2004
pi_15286619
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 20:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik zag net een reclame van Chello. De vent die achter de toonbank stond speelde ooit in ONM. Zijn echte naam weet ik ff niet meer, maar in ONM was hij Ray de Wilde, de advocaat van Serge (toen hij "niets meer rook").
De acteur die 13 afleveringen (april & mei 2000) de rol van Ray de Wilde speelde in OnM heet Martijn Oversteegen. Hij is ook bekend van de VARA-comedy Oppassen!!!, waarin hij de rol van Piet van Vliet speelde.
pi_15286762
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 21:51 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

De acteur die 13 afleveringen (april & mei 2000) de rol van Ray de Wilde speelde in OnM heet Martijn Oversteegen. Hij is ook bekend van de VARA-comedy Oppassen!!!, waarin hij de rol van Piet van Vliet speelde.

Die bedoel ik.
pi_15286951

OnM - Afl. 1962 (09-12-2003)
pi_15287125
Ik vind die angst slecht geacteerd.....
pi_15287166
De paniekaanvallen van Joost doen me denken aan de tijd dat Babette Couwenberg gebeten werd door die spin. Toen kreeg ze ook van die paniekaanvallen en durfde ze niet meer alleen de straat over.
pi_15287382
Hugo is weer te horen ... voor Jims "muziek".
pi_15290656
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 22:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hugo is weer te horen ... voor Jims "muziek".
Toen Hugo en Joost de Engel binnenliepen was er ook een nummer van Jim te horen.
pi_15292405
ik vind het een beetje een suffe ONM periode.
Carlo is momenteel de enige die een beetje actief is, nou nee Bettina en Arthur uiteraard, maar dat is het wel zo een beetje.

Bram en Ellen blijft een saai stel, net als Aafke en JP
Dat gedoe met Joost is maar gerommel in de zijlijn, Lizzy bungelt er sinds de rolwisseling al helemaal voor spek en bonen bij. Ook van de terugkomst van Renee had ik hogere verwachtingen.
De aanloop Kyra-Hugo is wel heel langdradig dus dat zal wel een lange verhaallijn gaan worden, maar niet zo een boeiende vrees ik.

Joyce heeft al in geen tijden meer een leuke lijn gehad
Tara gaat hopelijk snel weer iets uitvreten want dat verhaallijntje is nu ook op. En Claire mag wel weer eens los. Ik vestig mijn hoop voorlopig even op een Claire-Frida-Renee verhaallijn, maar Niels mag ook. En die Begische mag zo nu langzamerhand wel eens haar opwachting gaan maken.

Gelukkig blijft de humor er wel in, ik moet er toch steeds weer om lachen.

pi_15292794
quote:
Op woensdag 10 december 2003 01:01 schreef Wup het volgende:
ik vind het een beetje een suffe ONM periode.
Carlo is momenteel de enige die een beetje actief is, nou nee Bettina en Arthur uiteraard, maar dat is het wel zo een beetje.
... bla bla bla...
Klopt! Normaal waren twee climaxen. Eéntje voor de Kerst en ééntje voor de cliffhanger.
pi_15296450
quote:
Op woensdag 10 december 2003 01:35 schreef weet_ik_veel het volgende:

Klopt! Normaal waren twee climaxen. Eéntje voor de Kerst en ééntje voor de cliffhanger.

Die gijzelingsactie van Serge vond ik toch redelijk in de buurt komen van een climax. Ik hoop dat we zo rond de 2000e aflevering getracteerd worden op een spannende cliffhanger. Voor de zomercliffhanger hoop ik op de terugkeer van een oude bekende... bij voorkeur een slechterik... Sid bijvoorbeeld (wordt dan waarschijnlijk wel een re-cast)... of iemand van wie we denken dat hij dood is... bijvoorbeeld Frank of Pim (om het aantal Reitsema's wat op te krikken). Er moet in ieder geval iets totaal onverwachts en groots gebeuren, in tegenstelling tot de cliffhanger van afgelopen zomer, want dat vond ik maar een anti-climax.

Qua cast hebben ze nu in ieder geval een goede groep acteurs. Dat is in het verleden wel eens anders geweest. En de kijkcijfers zijn ook prima.

pi_15296646
quote:
Op woensdag 10 december 2003 10:55 schreef Iwan1976 het volgende:
Die gijzelingsactie van Serge vond ik toch redelijk in de buurt komen van een climax. Ik hoop dat we zo rond de 2000e aflevering getracteerd worden op een spannende cliffhanger. Voor de zomercliffhanger hoop ik op de terugkeer van een oude bekende... bij voorkeur een slechterik... Sid bijvoorbeeld (wordt dan waarschijnlijk wel een re-cast)... of iemand van wie we denken dat hij dood is... bijvoorbeeld Frank of Pim (om het aantal Reitsema's wat op te krikken). Er moet in ieder geval iets totaal onverwachts en groots gebeuren, in tegenstelling tot de cliffhanger van afgelopen zomer, want dat vond ik maar een anti-climax.
je hebt gelijk, misschien doe ik gewoon te verwend, Serge was geweldig, maar misschien gewoon een beetje te kort. Dat had van mij veel langer mogen duren. En Sid mag van mij inderdaad terug, hopelijk kunnen ze nog zo een leukerd vinden.
quote:
Qua cast hebben ze nu in ieder geval een goede groep acteurs. Dat is in het verleden wel eens anders geweest. En de kijkcijfers zijn ook prima.
Misschien dat ik het daarom zo zonde vind dat een aantal mensen gewoon veel te weinig te doen krijgt....
  woensdag 10 december 2003 @ 14:41:15 #115
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_15302781
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 22:08 schreef Iwan1976 het volgende:
De paniekaanvallen van Joost doen me denken aan de tijd dat Babette Couwenberg gebeten werd door die spin. Toen kreeg ze ook van die paniekaanvallen en durfde ze niet meer alleen de straat over.
Klopt, moest ik ook meteen aan denken. Dat straatbeeld was precies hetzelfde (zoals zij het toen zag, en Joost nu ook), net als dat wegduiken in zo'n hoek en dat zweten enzo... niet echt origineel dus!

En ik vond dat Tamara Brinkman het beter speelde, maar ja die was nu eenmaal beter in de drama-dingen.... Jop Joris is m.i. meer voor de grappen in de wieg gelegd...

woensdag 10 december 2003 @ 14:45:13 #116
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_15302911
Als ze een oude bekende terughalen voor de 2000ste (wat ze overigens ook doen: Daan!), dan moet dat niet zo fucking kort duren als de terugkomst van Aïsha!! Dát vond ik pas een anti-climax!!! Ik dacht helemaal: leuk, komt dat hele gebeuren rond dat kind uit enzo.... was ze binnen 3 dagen weer weg!!! Be-la-che-lijk...

Lijkt me idd wel lachuh als Sid de kerstvreugde bij de Van Walsums komt verstoren.

Trouwens, bij GTST hadden ze een paar jaar terug een speciale kerstfilm (een hele foute trouwens)... zoiets lijkt me nou leuk bij ONM! Dat er echt een hele lading oude bekende terugkomen! En dan mag het van mijn part best een flinterdun verhaaltje zijn (zoals bij gtst dus)... áls ze maar komen!!!

woensdag 10 december 2003 @ 15:33:01 #117
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_15304176
Heeej, ik heb ff een vraagje aan alle trouwe kijkers... Ben voor 't Archief een bio over Wanda Zevenster (1995-1997) aan 't schrijven, maar heb 'n groot deel van 'haar' periode in ONM gemist (door commercieel gaan van veronica, grrrr)...

De grote lijnen weet ik nog wel, maar vroeg me af hoe ze nu precies uit de serie verdween. Ik weet nog dat Tommy Nooy (haar vriendje) verantwoordelijk was voor de dood van Chris Gomez (haar verkrachter), dat ze een tijd hebben ondergedoken maar uiteindelijk toch gepakt werden. Tommy moest voor de rechter komen, Joyce was zijn advocaat...

Hierna gingen ze samen naar Jamaica. Gingen ze hierheen omdat Tommy anders de bak in moest (op de vlucht dus) of was hij juist vrij gesproken en vertrokken ze legaal naar 't buitenland?!?

Wie 't weet mag het zeggen...

pi_15304421
quote:
Op woensdag 10 december 2003 14:45 schreef babette21 het volgende:
Als ze een oude bekende terughalen voor de 2000ste (wat ze overigens ook doen: Daan!), dan moet dat niet zo fucking kort duren als de terugkomst van Aïsha!! Dát vond ik pas een anti-climax!!! Ik dacht helemaal: leuk, komt dat hele gebeuren rond dat kind uit enzo.... was ze binnen 3 dagen weer weg!!! Be-la-che-lijk...
Ja, dat vond ik ook al zo vreemd. Ik was er toen 100% van overtuigd dat Aïsha terug was gekomen als exit-mogelijkheid voor Daan.
quote:
Op woensdag 10 december 2003 14:45 schreef babette21 het volgende:
Trouwens, bij GTST hadden ze een paar jaar terug een speciale kerstfilm (een hele foute trouwens)... zoiets lijkt me nou leuk bij ONM! Dat er echt een hele lading oude bekende terugkomen! En dan mag het van mijn part best een flinterdun verhaaltje zijn (zoals bij gtst dus)... áls ze maar komen!!!
Dat zou super zijn! Maar waar ik eigenlijk op zit te wachten is een DVD met alle hoogtepunten, op dezelfde zin als die van GTST.... of per seizoen een dvd met alle belangrijke verhaallijnen.
pi_15304712
quote:
Op woensdag 10 december 2003 15:41 schreef Iwan1976 het volgende:

Dat zou super zijn! Maar waar ik eigenlijk op zit te wachten is een DVD met alle hoogtepunten, op dezelfde zin als die van GTST.... of per seizoen een dvd met alle belangrijke verhaallijnen.

Dat zou zeker heel gaaf zijn. Ik heb dan wel vanaf het begin gekeken maar ik ben toch veel kwijt. Er zitten een hoop gaten in mijn geheugen.
pi_15305187
quote:
Op woensdag 10 december 2003 15:51 schreef soapie het volgende:

Dat zou zeker heel gaaf zijn. Ik heb dan wel vanaf het begin gekeken maar ik ben toch veel kwijt. Er zitten een hoop gaten in mijn geheugen.

Ik kijk ook al vanaf aflevering 1.... toen Daphne hysterisch café de Engel binnen kwam lopen nadat ze Frank van de trap had geduwd.... zucht.... da's al weer bijna 10 jaar geleden.
pi_15305533
Volgende week krijgt Ellen eindelijk weeën. Ben benieuwd wat het wordt!!!!! Misschien krijgt ze dan weer eens een leuke verhaallijn.......
pi_15305756
quote:
Op woensdag 10 december 2003 16:09 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Ik kijk ook al vanaf aflevering 1.... toen Daphne hysterisch café de Engel binnen kwam lopen nadat ze Frank van de trap had geduwd.... zucht.... da's al weer bijna 10 jaar geleden.

dat weet ik ook nog ja, met die leuke Frank toen nog. Daphne mag van mij ook best weer eens langskomen, moet ze wel Jannis meenemen.
Ik heb overigens daarna wel hele seizoenen gemist, ik sta af en toe echt verbaasd over wat jullie allemaal nog weten.
  woensdag 10 december 2003 @ 19:01:02 #123
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_15309390
quote:
Op woensdag 10 december 2003 16:09 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik kijk ook al vanaf aflevering 1.... toen Daphne hysterisch café de Engel binnen kwam lopen nadat ze Frank van de trap had geduwd....
En daar lag ie dan.... wekenlang in coma!!

woensdag 10 december 2003 @ 19:30:15 #124
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_15310298
Die gozer die achter Kyra aan zit heeft een errug bekend hoofd... En die blonde vriend van Elvis ken ik ook ergens van... Kan er alleen van allebei niet opkomen waarvan...
pi_15311379
quote:
Op woensdag 10 december 2003 19:30 schreef babette21 het volgende:
Die gozer die achter Kyra aan zit heeft een errug bekend hoofd... En die blonde vriend van Elvis ken ik ook ergens van... Kan er alleen van allebei niet opkomen waarvan...
Levi Duynstee wordt gespeeld door Guido van Hulzen, die vooral bekend is door zijn rol van Ron Lohman, de vriend van Mariët Zoomers, in Goudkust. Verder speelde hij gastrollen in series als Baantjer, Fort Alpha, GTST, IC, Meiden van De Wit, Costa, Schiet mij maar lek en Bon Bini Beach.

Elvis Blommers wordt gespeeld door Joshua Rubin, die eerder te zien was als Dirk Mans in GTST en als Diego in Bon Bini Beach.

woensdag 10 december 2003 @ 20:03:17 #126
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_15311557
quote:
Op woensdag 10 december 2003 19:58 schreef Iwan1976 het volgende:

Levi Duynstee wordt gespeeld door Guido van Hulzen, die vooral bekend is door zijn rol van Ron Lohman, de vriend van Mariët Zoomers, in Goudkust. Verder speelde hij gastrollen in series als Baantjer, Fort Alpha, GTST, IC, Meiden van De Wit, Costa, Schiet mij maar lek en Bon Bini Beach.

Elvis Blommers wordt gespeeld door Joshua Rubin, die eerder te zien was als Dirk Mans in GTST en als Diego in Bon Bini Beach.

Oke dan. Ik keek nooit Goudkust, dus dan zal ik m wel van gtst, fort alpha of Meiden van de Wit kennen!

Dit Joshua ken ik helemaal niet, maar die bedoelde ik ook niet. Bedoel die lelijke blonde vriend van 'm, met dat lange haar...

pi_15311618
Wat zijn de Couwenbergjes ineens modern. Renee d'r haar is een stuk opgeknapt zo en Joyce in een spijkerbroek.....
pi_15312380
quote:
Op woensdag 10 december 2003 15:33 schreef babette21 het volgende:
Heeej, ik heb ff een vraagje aan alle trouwe kijkers... Ben voor 't Archief een bio over Wanda Zevenster (1995-1997) aan 't schrijven, maar heb 'n groot deel van 'haar' periode in ONM gemist (door commercieel gaan van veronica, grrrr)...

De grote lijnen weet ik nog wel, maar vroeg me af hoe ze nu precies uit de serie verdween. Ik weet nog dat Tommy Nooy (haar vriendje) verantwoordelijk was voor de dood van Chris Gomez (haar verkrachter), dat ze een tijd hebben ondergedoken maar uiteindelijk toch gepakt werden. Tommy moest voor de rechter komen, Joyce was zijn advocaat...

Hierna gingen ze samen naar Jamaica. Gingen ze hierheen omdat Tommy anders de bak in moest (op de vlucht dus) of was hij juist vrij gesproken en vertrokken ze legaal naar 't buitenland?!?

Wie 't weet mag het zeggen...

Kijk ff op soapvision 2000, voor (misschien) meer info?????
  woensdag 10 december 2003 @ 20:37:26 #129
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_15312613
quote:
Op woensdag 10 december 2003 20:30 schreef soapie het volgende:

Kijk ff op soapvision 2000, voor (misschien) meer info?????

Heb ik al gedaan, staat 't niet op... Staat iets over die rechtzaak, in de zin van "Joyce houdt 'n hartverwarmend pleidooi"... en dan twee uitzendingen verder "Wanda en Tommy vertrekken naar Jamaica"...
pi_15312686
quote:
Op woensdag 10 december 2003 20:37 schreef babette21 het volgende:

[..]

Heb ik al gedaan, staat 't niet op... Staat iets over die rechtzaak, in de zin van "Joyce houdt 'n hartverwarmend pleidooi"... en dan twee uitzendingen verder "Wanda en Tommy vertrekken naar Jamaica"...

Ik kan me die verhaallijn niet herinneren... Sorry
pi_15312876
Kreeg net een smsje, je weet wel.... Daarin stond dat Ariel een abortus wil??????? Snap jij 'm, snap ik 'm!!!!!
pi_15312980
quote:
Op woensdag 10 december 2003 20:47 schreef soapie het volgende:
Kreeg net een smsje, je weet wel.... Daarin stond dat Ariel een abortus wil??????? Snap jij 'm, snap ik 'm!!!!!
van wie kreeg je dat smsje dan?
pi_15313048
quote:
Op woensdag 10 december 2003 20:52 schreef Wup het volgende:

[..]

van wie kreeg je dat smsje dan?

Van die onm sms dienst.
pi_15313101
haha, ze hebben vast iets van een verkeerde week of maand gestuurd.
Ariel heeft wilde Texelse feesten gevierd dus.
nou, toch wel leuk dat ze terugkomt.
pi_15313132
quote:
Op woensdag 10 december 2003 20:56 schreef Wup het volgende:
haha, ze hebben vast iets van een verkeerde week of maand gestuurd.
Dacht ik ook al......
quote:
[b]Ariel heeft wilde Texelse feesten gevierd dus.
nou, toch wel leuk dat ze terugkomt.
Ze heeft vast een Texels schaap aan de haak geslagen!!!!!!
pi_15313546
kapsel van Renee vind ik wel leuk

en Niels heeft een partijtje borsthaar, dat was me nog niet eerder opgevallen...

pi_15315184
quote:
Op woensdag 10 december 2003 21:12 schreef Wup het volgende:
kapsel van Renee vind ik wel leuk

[afbeelding]

en Niels heeft een partijtje borsthaar, dat was me nog niet eerder opgevallen...

[afbeelding]

Dat haar van Renee is leuk, dat van Niels vind ik smerig!!!!
pi_15316992
quote:
Op woensdag 10 december 2003 21:59 schreef soapie het volgende:
Dat haar van Renee is leuk, dat van Niels vind ik smerig!!!!
dan heb ik er nog een voor je, de onderarmen van Carlo.....

pi_15323588
quote:
Op woensdag 10 december 2003 22:46 schreef Wup het volgende:

dan heb ik er nog een voor je, de onderarmen van Carlo.....

[afbeelding]

Das toch ook net een harige aap....... gadver
pi_15324054
quote:
Op donderdag 11 december 2003 09:39 schreef soapie het volgende:

[..]

Das toch ook net een harige aap....... gadver

jij hebt dan toch maar weinig mannen gezien
pi_15332457
quote:
Op donderdag 11 december 2003 10:08 schreef Riann het volgende:

jij hebt dan toch maar weinig mannen gezien

Heeft er toch niks mee te maken of ik het mooi vindt of niet!!!!
pi_15332797
quote:
Op donderdag 11 december 2003 16:09 schreef soapie het volgende:

[..]

Heeft er toch niks mee te maken of ik het mooi vindt of niet!!!!

Dus je wilt zeggen dat veel mannen apen zijn.
pi_15333084
quote:
Op donderdag 11 december 2003 16:21 schreef Riann het volgende:

Dus je wilt zeggen dat veel mannen apen zijn.

Dat hoor je mij niet zeggen hoor...
pi_15336416
Interview met Sander Foppele

• Welke ex-collega mag van jou terugkomen?

• Sebastiaan Labrie. Hij speelde Olaf. Met hem heb ik geweldige scènes gespeeld. Sebastiaan is een goede vriend van me geworden.

• Wie is je favoriete tegenspeler?

• Dat zijn er meerdere: Kenan Raven, Job Joris en Frits Jansma.

• Wiens rol in ONM zou je een keer willen spelen?

• De rol van Wim Bax. Hij speelt Serge.

• De beste scène die je hebt gespeeld is:

• Die heb ik niet.

• Achter welke rol zou je je naam willen schrijven?

• Brad Pitt in Fight Club en Bruce Willis in Twelve Monkeys.

• Mijn grote voorbeeld is:

• Brad Pitt.

• Ik wil ooit nog eens...

• Veel vreemde talen leren, race-licencie halen, surfen, geld verdienen met golfen en in een mooie film spelen.

• Van deze cd krijg ik geen genoeg:

• Dat zijn cd's van de Gibsy Kings, The Eagles en Dire Straits.

• Favoriete film:

• Face Off en Fight Club.

• Favoriete tv-avond:

• Die is er niet meer. Vroeger had je van die gave zaterdagavondshows, waar het hele gezin voor thuis bleef, maar die zijn er nu niet meer.

• Op vakantie ga ik graag naar:

• Een ver land waar ik nog nooit ben geweest.

• In mijn vrije tijd:

• Vrije tijd heb ik bijna niet. Maar als ik het heb, ga ik lekker golfen.

• Thuis ben ik:

• Rustig.

• Ik geloof in:

• Mezelf.

"t zijn wel suffe vragen steeds vind ik

pi_15336750
    ik vind GTST niet zo leuk, dus ik word helemaal jaloers als ik dat verhaaltje over die dubbele kerstuitzending lees.........
    pi_15336794
    quote:
    Op donderdag 11 december 2003 19:01 schreef Wup het volgende:
    ik vind GTST niet zo leuk, dus ik word helemaal jaloers als ik dat verhaaltje over die dubbele kerstuitzending lees.........
    Als ik de inhoud van die dubbele aflevering zo bekijk is er niks om jaloers op te zijn: wat een suf gedoe!!!!!
    Why are you wearing that stupid man suit?
    pi_15336869
    quote:
    Op donderdag 11 december 2003 19:03 schreef Markie-Mark het volgende:

[..]

Als ik de inhoud van die dubbele aflevering zo bekijk is er niks om jaloers op te zijn: wat een suf gedoe!!!!!

Vind je
    pi_15336904
    quote:
    Op donderdag 11 december 2003 19:03 schreef Markie-Mark het volgende:
    ja maar dat komt omdat GTST gewoon niet zo leuk is toch?
    een heftige dubbele ONM aflevering daarentegen...........
    pi_15336905
    quote:
    Op donderdag 11 december 2003 19:05 schreef Svensational het volgende:

[..]

Vind je

Ja het zelfde Robert/Laura/ Charlie/Milan enz gezeik waar we al anderhalf jaar tegenaan moeten kijken.

De comeback van La Hafkamp is tot nu toe een grote flop.

En ga zo maar door het is nu echt heel slecht vind ik

Why are you wearing that stupid man suit?
    pi_15339639
    Arthur was weer leuk vandaag!

En dan bestelt hij een broodje in De Engel en een fresh orange juice, loopt hij meteen weer weg, zonder te betalen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')