En ik haat 'm!quote:Op donderdag 23 december 2004 22:48 schreef haagse_elfje het volgende:
Iwan ik hou van je.....![]()
dankje![]()

Wat heeft dit met ONM te makenquote:Op vrijdag 24 december 2004 02:32 schreef Svensational het volgende:
wiv, heb je dit al gezien:
[afbeelding]

Kijk eens linksonder de middelste regelquote:Op vrijdag 24 december 2004 02:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat heeft dit met ONM te maken?

Ik heb het blad zien liggen, maar de portemonnee was leeg en ik had de pinpas niet bij me.quote:Op vrijdag 24 december 2004 02:46 schreef Svensational het volgende:
Kijk eens linksonder de middelste regel![]()

tjah dan maar helaasquote:Op vrijdag 24 december 2004 03:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik heb het blad zien liggen, maar de portemonnee was leeg en ik had de pinpas niet bij me.

Is dat een film?quote:Op donderdag 23 december 2004 23:51 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Dollen in de Dolemieten... (RTL BOULEVARD, DO. 23-12-2004)

Je zei gisteren dat je haar gisteravond geen paard vond.....quote:Op donderdag 23 december 2004 23:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En ik haat 'm!
Een paard en Dr. Snollebol in 1 bericht zijn te veel voor mij.

het was nog niet geplaatst je bent de eerste!quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:03 schreef Wup het volgende:
btw: ONM had ook een kerstcadeautje voor Eric Bouwman,
hij is is op 23 december 2004 naar de vaste castlijst verhuisd.......
sorry als dit al geplaatst is, ik heb geen zin om terug te lezen

Yeah !!!quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:18 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
het was nog niet geplaatst je bent de eerste!
zo zo toe maar eric, ik had het eigenlijk niet verwacht hij is niet echt sterk maar ik moet wel zeggen dat er langzame stijgende lijn in zit....
ik hoop niet dat ze als laatste wanhopige poging een van die popstars in ONM laten komen, je krijgt misschien wel meer kijk cijfers (daar draait het ook om) maar de kwaliteit van de serie gaat dan helemaal omlaag.....Eric hebben ze ook uit Idols gevist als kijkcijfer kanon.....
![]()
![]()

Ook namens mij; Proost... op een zepig 2005...quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:38 schreef Wup het volgende:
alle ONM-fokkers mooie dagen toegewenst
* Babetje is zo naar de klote dat kerstcadeautjes gevaarlijk sentimenteel maken....quote:& 2 kerstcadeautjes voor Babette

Leuke filmpjesquote:Op vrijdag 24 december 2004 18:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ook namens mij; Proost... op een zepig 2005...
[afbeelding]
Kerst in huize Couwenberg [ONM 2000]
[..]
* Babetje is zo naar de klote dat kerstcadeautjes gevaarlijk sentimenteel maken....
waar zijn de zakdoeken als je ze nodig hebt.......
uiteraard een presentje terug:
Renee en Serge doen niet aan vrede op aarde...[Flashback, 2000]
en voor het geval je 'm gemist had:
Cor en Reina de Sn... en Zeeuw [1996]

quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nog een 25 minuten en dan rost Hugo Romeo helemaal in elkaar.

quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:38 schreef Wup het volgende:
alle ONM-fokkers mooie dagen toegewenst
cursus door de Ulfter straten scheuren......
Combat 1998, Robin Rienstra

die met serge is echt geweldig mooie aflv was dat!quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ook namens mij; Proost... op een zepig 2005...
[afbeelding]
Kerst in huize Couwenberg [ONM 2000]
[..]
* Babetje is zo naar de klote dat kerstcadeautjes gevaarlijk sentimenteel maken....
waar zijn de zakdoeken als je ze nodig hebt.......
uiteraard een presentje terug:
Renee en Serge doen niet aan vrede op aarde...[Flashback, 2000]
en voor het geval je 'm gemist had:
Cor en Reina de Sn... en Zeeuw [1996]

Nee, dat zijn Wups en jouw reacties hier.quote:Op vrijdag 24 december 2004 20:04 schreef babette21 het volgende:
hm dat was dus weer een half uur totale tijdverspilling...

En mijne.Het was weer ruk.quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nee, dat zijn Wups en jouw reacties hier.

Iwan, waar ging dit over?!quote:Op donderdag 23 december 2004 23:51 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Dollen in de Dolemieten... (RTL BOULEVARD, DO. 23-12-2004)

prachtig Iwan, maar je bent dus wel ff iemand vergeten he...quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:39 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Ik wens iedereen hele fijne feestdagen!

Het was een heel kort item, maar waar het 't kort op neer komt is dat de cast van ONM weer een snoepreisje heeft gemaakt... en dit keer niet naar Brazilïe, maar naar de Dolemieten.quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:06 schreef babette21 het volgende:
Iwan, waar ging dit over?!
'k heb 't niet gezien...

Hoe kon ik Kyra nou vergeten?!quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:42 schreef babette21 het volgende:
prachtig Iwan, maar je bent dus wel ff iemand vergeten he...
en dan te bedenken dat die aap van een Carlo en zoutloze Bram en wel op staan....
[]

Hint?quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:01 schreef babette21 het volgende:
Taralala met d'r Gollum-ogen....
laatste kans jongen....![]()

ik moet idd ze gelijk geven het was echt weer slaap verwekkend....een half uurtje van mijn leven vergooitquote:Op vrijdag 24 december 2004 21:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nee, dat zijn Wups en jouw reacties hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |