Ik wil geen Suzy praktijken meerquote:Op maandag 17 januari 2005 21:57 schreef Woelli het volgende:
Monique van der Werff is gezien in de GTST / ONM Studio's
Suzy's terugkeer in ONM is te beZOOPen voor woorden.quote:Op maandag 17 januari 2005 22:02 schreef haagse_elfje het volgende:
Ik wil geen Suzy praktijken meer![]()
dus ik hoop dat ze daar voor GTST kwam..... of voor iets heel anders...
je maakt wel nieuwsgierig....;)quote:Op maandag 17 januari 2005 21:43 schreef Wup het volgende:
ik had nog een nieuwjaarscadeau staan
maar helaas is Fok minder enthousiast.....
nou ja is ook niet zo relevant meer
Wendy had nog wel ff mogen blijven...quote:btw: Julie is mee terug gekomen met Bettina
jammer, die Carla leek me wel leuk
ik wil haar wel eens naast Stijn zien staan.....quote:ik denk zelfs dat Sabine Koning wel gewaagd is aan Pamela Teves
dus bij nader inzien, toch niet zo een slechte keuze
ow en ze is kleiner dan Katarina Justic
op naar de de Liesjetest;)
niet te ver vooruit kijken he... voorlopig zie ik Nielsje liever nog even herinneringen ophalen....quote:Yvonne Hulst mag wel aan Niels gekoppeld worden,
hij heeft nog een echte lunatic babe te goed:)
[Lizzy award was vandaag voor Niels:(...]
quote:Op maandag 17 januari 2005 22:07 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Suzy's terugkeer in ONM is te beZOOPen voor woorden.
Misschien gaat ze in GTST de nieuwe Nina spelen.![]()
was een terugblikje op 2004, leukste scene, verhaallijn, ruzie etc. maar is fok sowieso te gammel nuquote:Op maandag 17 januari 2005 22:10 schreef babette21 het volgende:je maakt wel nieuwsgierig....;)
mijn cadeau's staan ook nog her en der, oa wat filmpjes....
had je die nog gevonden of niet?!
[zo ja dan kunnen ze weer v/d server, zo nee dan zoek ik ze ff op]
Wendy was idd. ook leuk, en nog ten onrechte ontslagen ook.......quote:Wendy had nog wel ff mogen blijven...
u heeft helemaal gelijk......quote:niet te ver vooruit kijken he... voorlopig zie ik Nielsje liever nog even herinneringen ophalen....
ik ben bang dat Iris die herinneringen om zeep helpt....quote:Op maandag 17 januari 2005 22:10 schreef babette21 het volgende:
eens naast Stijn zien staan.....
[..]
niet te ver vooruit kijken he... voorlopig zie ik Nielsje liever nog even herinneringen ophalen....
en ja, de Lizzy Award voor Niels.... wat een dieptepunt.... zucht
Iris is knap en mooi is ze ook, want dat is hetzelfdequote:Op maandag 17 januari 2005 22:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
H_E: hou eens op met dat Irisbashen! Ze is knap en mooi en lief en lekker en alles tegelijk!
wat in 't vat zit verzuurt niet.....quote:Op maandag 17 januari 2005 22:28 schreef Wup het volgende:
was een terugblikje op 2004, leukste scene, verhaallijn, ruzie etc. maar is fok sowieso te gammel nu
nee zeker niet vreemd haha... ging er ook niet vanuit...quote:ik heb niks gevonden want niks gezocht want niks teruggelezen [ niet zo heel vreemd toch?]
goed plan!! al is Bettina nu even wat druk met mevrouw Hulst....quote:u heeft helemaal gelijk......
Niels mag die aanklacht wel uit de prullenbak vissen nu Bettina terug is........
Volgens mij zei hij "kut!"quote:Op maandag 17 januari 2005 22:43 schreef Viking84 het volgende:
Wel goed gespeeld trouwens van Danny de Jong. Dat moment waarop Renee 'ja' zei en hij verbeten, met traantjes in de ogen, wegkeek: "Fuck!".
kijk, en daarom hou ik nou zo van jequote:Op maandag 17 januari 2005 22:35 schreef Wup het volgende:
een reactie van een oud acteur over het topic:) ~ [0.44 min; 2.5 Mb] ~
quote:Op maandag 17 januari 2005 22:35 schreef Wup het volgende:
een reactie van een oud acteur over het topic:) ~ [0.44 min; 2.5 Mb] ~
ik vond het erg leuk om te zien!!quote:
hehe, whatever. Ik twijfelde al ff of het 'kut' of 'fuck' was. Hij was iig niet blijquote:
Ach, het blijft een schijtfabriek.quote:Op maandag 17 januari 2005 22:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
H_E: hou eens op met dat Irisbashen! Ze is knap en mooi en lief en lekker en alles tegelijk!
quote:MA. 24-01-2005
Joost kan aan niets anders meer denken dan aan het meisje dat hij net ontmoet heeft. Marnix probeert Joyce te verleiden. Ilyas prikt per ongeluk Iris wat grote gevolgen kan hebben. Bettina belt Yvonne maar krijgt een onbekende man aan de telefoon. Marjolein is furieus over de conclusies die Joyce trekt van de steekpartij.
Er staat dat HERO MULLER geen comeback maakt, dat wil niet zeggen dat COR DE ZEEUW niet terugkomt...quote:Op maandag 17 januari 2005 20:43 schreef Orginial het volgende:
1. Hero Muller (Cor de Zeeuw) maakt geen comeback in de Yorin-soap ONM (Onderweg Naar Morgen).
2. Esmée de la Bretoniére (foto) gaat geen rol in ONM (Onderweg Naar Morgen) spelen.
Bron: Tvvrouwenontheweb
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nooit van normen en fatsoen gehoord?
quote:Ilyas prikt per ongeluk Iris wat grote gevolgen kan hebben.
En voor de Tanja Jess/Frederik de Groot fans is er ook goed nieuws:quote:Medisch Centrum West op DVD!
DVD-Home heeft van House Of Knowledge een leuke nieuwtje gehoord welke we je niet mogen onthouden!
In april gaat House Of Knowledge namelijk het eerste seizoen van Medisch Centrum West op DVD uit brengen. Zij doen dit middels twee luxe dubbel disc's verpakt in een mooie slipcase.
Buiten het feit dat de afleveringen er natuurlijk allemaal op staan zullen er ook een aantal interessante extra's bij komen welke we je helaas nog niet mogen melden, maar we kunnen je verzekeren, dat wordt leuk!!
Even wat achtergrond informatie over Medisch Centrum West:
Medisch Centrum West of MCW was van 1988-1994 een populaire soapserie welke door de Tros werd uitgezonden. Medische Centrum West is een ziekenhuisserie welke opgenomen werd op een lege etage van het toenmalige Zuiderzeeziekenhuis in Lelystad. Rob Strating is de persoon die de titelsong Melodie d'Amour componeerde. In 1992 won de serie een Gouden Televizier-ring.
Net als de Amerikaanse Serie E.R. zijn de verhalen gebaseerd op realistische medische gebeurtenissen en worden ze opgeluisterd door allerlei romances en intriges tussen de dokters en verpleegsters. In de serie staan natuurlijk ook de patiënten die opgenomen worden in het ziekenhuis centraal.
De cast bestaat uit:
Marc Klein Essink - Jan van de Wouden (1988-1993)
Rob van Hulst - Eric Koning (1988-1994)
Margreet Blanken - Reini van Lennep-Hermans (1988-1994)
Klaas Hofstra - Dick van Lennep (1988-1994)
Eric van Ingen - Paul van der Voort
Annemieke Verdoorn - Ingrid van de Wouden-Van der Linden (1988-1994)
Marianne Vloetgraven - Nelleke Terborg (1988-1991)
Zodra we meer weten laten we je dat meteen via deze plaats weten!!
Bron: House Of Knowledge
Dat wordt weer een duur jaar.quote:Unit 13 Het complete eerste seizoen
Unit 13 is een politieserie die eind jaren negentig meer dan een miljoen kijkers aan de buis kluisterde. Nu bijna 11 uur lang het complete eerste seizoen op DVD in luxe verpakking.
Een verdachte man wordt neergeschoten voor de ogen van de politiemensen die hem wilden arresteren. Zijn laatste woord: Scylla? Het is de naam van een machtig misdaadsyndicaat, dat zich bezighoudt met vrouwenhandel, kunstdiefstal, drugs en babysmokkel. Hoofdinspecteur Ruard Talsma (Peter Tuinman) en Officier van Justitie Adrienne Rieding (Yvonne van den Hurk) geven samen leiding aan Unit 13, het speciale rechercheteam dat is gevormd om Scylla op te rollen. Het team, variërend van undercover agenten tot computeranalisten, gebruikt alle mogelijke en soms onorthodoxe middelen om vat te krijgen op Scylla. De criminele organisatie krijgt echter lucht van de activiteiten van Unit 13 en deinst er niet voor terug de leden van het team persoonlijk te intimideren. Vooral Adriënne Rieding moet het ontgelden als haar man Paul levensgevaarlijk gewond raakt bij een aanslag die eigenlijk op haar gericht was?En hoe komt Scylla aan informatie die alleen binnen het team bekend is??
LET OP: De box is nu al te bestellen en wordt half januari geleverd. De box is pas half februari in de winkel verkijgbaar. Box 2 en 3 volgen in april en mei 2005.
Bent u VARA lid dan kunt u hier de DVD Box met korting bestellen.
Prijs: EUR 33,00
BRON: VARA
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:32 schreef Iwan1976 het volgende:
Goed nieuws voor iedereen die Annemieke Verdoorn weer in verpleegstersuniform wil zien:
[..]
En voor de Tanja Jess/Frederik de Groot fans is er ook goed nieuws:
[..]
Dat wordt weer een duur jaar.
Omdat ze er gewoon kinderlijk uitzietquote:Op dinsdag 18 januari 2005 08:40 schreef pberends het volgende:
Waarom is Suzy volgens imdb in het echt 22, terwijl ze er als 15 uitziet
quote:MA. 24-01-2005
Joost kan aan niets anders meer denken dan het meisje dat hij net ontmoet heeft. Marnix probeert Joyce te verleiden.
DI. 25-01-2005
Sanne wil alle problemen uitpraten, maar Stijn poeiert haar af. Renée krijgt hoop, als ze onverwachts een intiem gesprek opvangt.
WO. 26-01-2005
Joosts film is genomineerd voor een prijs. In afwachting van de uitslag denkt hij ook een beachvolleybaltoernooi te kunnen winnen.
DO. 27-01-2005
Tara baalt, als Joost niet mee wil op een survivaltocht in de jungle en ze besluit alleen te gaan.
VR. 28-01-2005
Chris hoopt dat hij nog op tijd bij Marlon is. Tara geniet van de survivaltocht, totdat er iets faliekant misgaat.
quote:Tara baalt, als Joost niet mee wil op een survivaltocht in de jungle en ze besluit alleen te gaan.
Tara geniet van de survivaltocht, totdat er iets faliekant misgaat.
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:12 schreef Iwan1976 het volgende:
De verhaaltjes in VM:
[..]dood vogeltje
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:12 schreef Iwan1976 het volgende:
De verhaaltjes in VM:
[..]dood vogeltje
[afbeelding]
dat is de comeback van Aafke in vermomming!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:04 schreef soapie het volgende:
Vanavond de vrienden van JP. Zal wel weer wat wezen!!!!!
Zou kunnen, maar ik denk van niet. Ik denk dat Chris zijn aanstaande schoonvader op het nippertje weet te redden... Het mondt in ieder geval uit in een liefdeslijntje tussen Kyra & Chris, maar we weten allemaal dat de relatie nooit lang stand kan houden.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:51 schreef soapie het volgende:
Gaat Marlon dood?
mooi, dan krijgt Hugo teminste met Lizzyquote:Op dinsdag 18 januari 2005 16:38 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik denk van niet. Ik denk dat Chris zijn aanstaande schoonvader op het nippertje weet te redden... Het mondt in ieder geval uit in een liefdeslijntje tussen Kyra & Chris, maar we weten allemaal dat de relatie nooit lang stand kan houden.
ze was wel jong, maar toch echt wel ouder dan 16 hoor...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:42 schreef Woelli het volgende:
Suzy (ONM) was in 2002 16 dus nu 18/19
Ik vind het ook geen combinaties hoor........quote:Op dinsdag 18 januari 2005 18:14 schreef babette21 het volgende:
Chris en Kyra mogen niks krijgen, en Lizzy en Hugo ook niet...
twee soapcliche's.... en allebei erg voorspelbaar....quote:MA. 24-01-2005
Ilyas prikt per ongeluk Iris wat grote gevolgen kan hebben.
VR. 28-01-2005
Tara geniet van de survivaltocht, totdat er iets faliekant misgaat.
Hugo en Lizzy vind ik gek genoeg best bij elkaar passen...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 18:34 schreef soapie het volgende:
Ik vind het ook geen combinaties hoor........
Das te mooi om waar te zijn, alletwee weg!!!! Zal wel weer niet dus.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 18:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
twee soapcliche's.... en allebei erg voorspelbaar....
laat 't alsjeblieft geen dooie vogeltjes zijn................. dag Iris, dag Tara.....
Fok! heeft weer kuren... 't is nu wel elke dag raak he?!
prima voorwaarde! Broedervetes mogen alleen maar met Sidje....quote:Op dinsdag 18 januari 2005 19:03 schreef Wup het volgende:
Lizzy-Hugo lijkt me wel oke, onder voorwaarde dat ons een broedervete bespaard blijft
als Lizzy met zo een sul is kan het niet anders of ze verhuist eindelijk eens naar de voorgrond
ik bedoel het is toch onmogelijk om in de schaduw van Hugo te staan
die jongen heeft geen schaduw, dus Lizzy krijgt eindelijk een eigen 'ONM-leven'.
Hugo dumpt ze wel weer als Mischa terugkomt [ na de ondergang van HGH...]
zolang hij op de achtergrond blijft is hij oke..... ook niks nieuwsquote:Chris is wat mij betreft 'op', ik ben er helemaal op uitgekeken.
Aram van de Rest vervalt in het trekken van gekke bekken en dat is nou eenmaal niet zijn talent
en ze was zo gestegen in mijn waardering......quote:Kyra, we hebben het nog zo hard geroepen hier... was oke zolang ze geen verhaallijntjes krijgt.
dat hebben ze een beetje verkeerd begrepen..
ik had stiekem gehoopt dat ze na dit mislukte Kyra-de-hoer-lijntje voor de rest van het seizoen terug in haar hok zou moeten maar blijkbaar dus niet... jammer
en waar zijn haar krullen gebleven? Die krullen waren leuk.
Marnix heb ik geloof ik nog nul keer leuk gevonden.... hij is saai en cliche...quote:de minst leuke combinatie van dit seizoen blijft toch Joyce-Marnix.
los van elkaar zijn ze allebei leuk maar zodra ze een stel worden krijgen we een aanschakeling van dode vogel incidentjes.
jammer hoor want ik begon Marnix eindelijk een beetje te waarderen, hoewel ik Sander de Heer als charmeur geen succes vind... jammer voor hem maar hij heeft zijn beste jaren toch echt gehad....
sinds wanneer is 't glas half vol??quote:aan de andere kant:
het had ook erger gekund allemaal.
juich niet te vroeg:kindje Kachelland walst nog steeds door 't Niels-lijntje...quote:er worden tenminste wel mensen bij elkaar gezet die een beetje kunnen acteren.
dat is altijd beter dan wanneer ze een serie Stijns ofzo van de plank rukken
en beter Tonny-Tara dan ze anderen gaan verzieken.....
ik vind JP helemaal geweldig dit seizoen dus ik gun hem wel een feestjequote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:04 schreef soapie het volgende:
Vanavond de vrienden van JP. Zal wel weer wat wezen!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |