Naja vind 't in principe nog niet zo raar dat je je kind wil beschermen.. maar vond 't wel stoer inderdaad dat ze toch 'JA' antwoorde!! (alsof het met haar gezicht nog geloofwaardig was om ''nee' te antwoorden, maargoedquote:Op maandag 17 januari 2005 20:42 schreef haagse_elfje het volgende:
Die Renee is zo een doos dat ze die Gyman nog wil beschermen ik vond het wel stoer dat ze zei dat mes van Gyman was
Hebben we al over gehadquote:Op maandag 17 januari 2005 20:43 schreef Orginial het volgende:
1. Hero Muller (Cor de Zeeuw) maakt geen comeback in de Yorin-soap ONM (Onderweg Naar Morgen).
2. Esmée de la Bretoniére (foto) gaat geen rol in ONM (Onderweg Naar Morgen) spelen.
Bron: Tvvrouwenontheweb
quote:Op maandag 17 januari 2005 20:19 schreef Wup het volgende:
en Tanja Jess is de Frederik de Groot van dit seizoen.....
ik denk trouwens dat we dat steekpartijtje te zien gaan krijgen in een Robbert Vogtlander weekje.....
huh? zat zij in GTST?! wanneer dan?!?!?quote:Op maandag 17 januari 2005 20:53 schreef Airelle het volgende:
Esmee.
Die moest ook als zo nodig een gastrol in GTST.
Twee jaar geleden.quote:Op maandag 17 januari 2005 20:59 schreef babette21 het volgende:
huh? zat zij in GTST?! wanneer dan?!?!?![]()
hier knapt een Wup pas echt van op....quote:Op maandag 17 januari 2005 20:48 schreef babette21 het volgende:
Ze is terruuuuuuggggggggg!!!!!!!!!
* Babetje maakt een vreugdedansje en valt Wup in de armen *
En die andere elf maanden.quote:Op maandag 17 januari 2005 21:42 schreef soapie het volgende:
Wat is fok weer waardeloos vandaag!!!!!!
quote:Op maandag 17 januari 2005 20:43 schreef Orginial het volgende:
1. Hero Muller (Cor de Zeeuw) maakt geen comeback in de Yorin-soap ONM (Onderweg Naar Morgen).
2. Esmée de la Bretoniére (foto) gaat geen rol in ONM (Onderweg Naar Morgen) spelen.
Bron: Tvvrouwenontheweb
vrolijk word je er niet van...quote:Op maandag 17 januari 2005 21:42 schreef soapie het volgende:
Wat is fok weer waardeloos vandaag!!!!!!
Allemaal Joycen die hier de boel "draaiende" houden.quote:Op maandag 17 januari 2005 21:49 schreef haagse_elfje het volgende:
vrolijk word je er niet van...runnen bejaarde mensen de boel hiero?
quote:Op maandag 17 januari 2005 21:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik wil GINA en BABETTE terug.
quote:Op maandag 17 januari 2005 21:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Allemaal Joycen die hier de boel "draaiende" houden.
Als ze Bram de Brulboei maar weglaat!quote:Op maandag 17 januari 2005 21:50 schreef haagse_elfje het volgende:
![]()
en dan wil ik ook Victor weer terug en Margot mag terug komen, Ellen ook al is ze net eruit mag ook weer het vliegtuig terug nemen....
Met of zonder gitaar?quote:Op maandag 17 januari 2005 21:57 schreef Woelli het volgende:
Monique van der Werff is gezien in de GTST / ONM Studio's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |