ben erg benieuwd wie zijn bron is.... [of is "lek" in deze een betere omschrijving.....]quote:Op zondag 16 januari 2005 21:17 schreef Woelli het volgende:
Cor de zeeuw komt misschien terug.
www.soapvision.nl kwam er vandaag mee.
Het zou wel heel gaaf zijn als hij terug komt....Als ze toch met her entree's bezig zijn kunnen ze dan ook geen ticket terug boeken uit Seatlle en dan Gina terug laten komenquote:Op zondag 16 januari 2005 21:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
ben erg benieuwd wie zijn bron is.... [of is "lek" in deze een betere omschrijving.....]
Volgens mij kennen alleen Joyce, Renee en JP hem,
maar op deze manier zou 't een leuk verhaal kunnen worden
[of een dood vogeltje; de rentree van Martine viel me ook tegen...]
Esmee zou in dit verhaal een waardig opvolgster voor La Claire kunnen zijn...
het klinkt iig oke.... van mij krijgen ze een "go"
WIV heeft teveel van dezelfde snoepjes als Niels gesnoept en ziet dingen die er niet zijn...quote:Op zondag 16 januari 2005 19:49 schreef Orginial het volgende:
Dus als Aafke morgen niet terugkomt weten we dat WIV voor de 5de keer op rij geluld heeft.![]()
Heb ik jou wat gevraagd, Trees?quote:Op zondag 16 januari 2005 23:35 schreef haagse_elfje het volgende:
WIV heeft teveel van dezelfde snoepjes als Niels gesnoept en ziet dingen die er niet zijn...![]()
quote:Op zondag 16 januari 2005 21:47 schreef babette21 het volgende:
ben erg benieuwd wie zijn bron is.... [of is "lek" in deze een betere omschrijving.....]
En Bettina natuurlijk... en Lisette zal hem geloof ik ook wel kennen, alhoewel... Serge (in vermomming) herkende ze ook niet.quote:Volgens mij kennen alleen Joyce, Renee en JP hem,
opeens kan hij weer lopen!quote:Op maandag 17 januari 2005 03:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Cor de Sneeuw en die muts van Serge krijgen dan een verhouding en spannen samen tegen Bettina.
Btw.: hoe zou iemand Cor de Sneeuw niet herkennen? Hij zit immers in een wheelchair.
quote:Op maandag 17 januari 2005 12:17 schreef brombeertje_soaps het volgende:
[..]
Zat ie in een rolstoel dan???
Of bedoel je Hannah de Zeeuw?![]()
Wat ik me nog wel kan herinneren is dat hij inderdaad het land ontvlucht is. Zijn laatste scene was volgens mij dat hij in het vliegtuig stapte en de wegvloog.quote:Op maandag 17 januari 2005 12:27 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
nu je me het vraagt weet ik dan niet meer, ik keek toen niet regelmatig....
Hoe is Cor de Zeeuw eigenlijk weg gegaan?
Ben jij van soapvision & hij vluchtte toch in een wasmand ofzo.quote:Op maandag 17 januari 2005 12:57 schreef brombeertje_soaps het volgende:
[..]
Wat ik me nog wel kan herinneren is dat hij inderdaad het land ontvlucht is. Zijn laatste scene was volgens mij dat hij in het vliegtuig stapte en de wegvloog.![]()
Nee, dat was Pim. Weet jij dan helemaal niets?quote:Op maandag 17 januari 2005 15:56 schreef Orginial het volgende:
Ben jij van soapvision & hij vluchtte toch in een wasmand ofzo.![]()
Ja, ze is nu rechercheur.quote:Op maandag 17 januari 2005 19:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Zag ik nou net een Aafke-kloon voorbij komen?
She's back!quote:Op maandag 17 januari 2005 20:19 schreef Wup het volgende:
Hi Hello & zwaai
Ik vind Sabine goed spelen. Ze lijkt een klein beetje op Anita uit de begintijd, toen ze nog stoer en rebels was.quote:wat leuk, een soort van Serge-lijntje....
ik was niks blij toen ik hoorde dat Sabine Koning in ONM zou gaan spelen
maar Yvonne Hulst lijkt me een van de stoerdere personages voor dit seizoen
Dat kunnen we wel aan Robbert overlaten.quote:en Tanja Jess is de Frederik de Groot van dit seizoen.....
ik denk trouwens dat we dat steekpartijtje te zien gaan krijgen in een Robbert Vogtlander weekje.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |