Niels slikt nog veel medicijnen tegen zijn depressie hij ziet de dingen niet zoals ze zijn.....quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Niels vindt Iris een lieve meid en dat is ze ook. Goede arts ook!
ik denk dat jij ook mag minderen met de medicijntjesquote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
Read my lips! Aafke komt wel terug.
Doe ik ook niet, maar ik wil wel eens weten hoe hij er bij komt.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:36 schreef haagse_elfje het volgende:
Aafke komt echt niet terug...
Woeli je moet niet alles geloven wat dit mannetje zegt
Jezus nog an toe! Ik ben redacteur bij Veronica Magazine.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:56 schreef Woelli het volgende:
Doe ik ook niet, maar ik wil wel eens weten hoe hij er bij komt.
En aangezien je volgens jou al 5 comebacks zou moeten hebben gemaakt,geloof ik het niét.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jezus nog an toe! Ik ben redacteur bij Veronica Magazine.
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:43 schreef Orginial het volgende:
En aangezien je volgens jou al 5 comebacks zou moeten hebben gemaakt
Aafke heeft eindelijk de zelfmoord-flessen-post van Niels ontvangen... en nu belt ze vanuit Zuid-Afrika om te vragen hoe het met hem gaat.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
Read my lips! Aafke komt wel terug.
omdat misschien jou fantasie groot is.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Waarom moet ik zoveel comebacks maken?
Heb je een link naar het bericht? (Ik kan het nie vinden nie.quote:Op zondag 16 januari 2005 01:53 schreef Svensational het volgende:
Ja, Aafke komt maandag terug. Staat op tvbabes.nl
Dat is een geheime url van Endemol, alleen voor journalisten bedoeld.quote:Op zondag 16 januari 2005 02:10 schreef Iwan1976 het volgende:
Heb je een link naar het bericht? (Ik kan het nie vinden nie.)
ik ook niet....quote:Op zondag 16 januari 2005 02:10 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Heb je een link naar het bericht? (Ik kan het nie vinden nie.)
Gyman gaat gewoon naar zoon jeugdgevangenis !!quote:Op zondag 16 januari 2005 09:58 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik ook niet....![]()
ik geloof het nog steeds niet...Aafke blijft lekker waar ze zit in de afrikaanse zon....
Misschien sturen ze Gyman een paar maamden weg naar zijn oma voor een goede opvoedkundige les.....![]()
quote:Op zondag 16 januari 2005 10:39 schreef Woelli het volgende:
[..]
Gyman gaat gewoon naar zoon jeugdgevangenis !!
haha grappigquote:Op zondag 16 januari 2005 10:58 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]sinds wanneer heeft Gyman een zoon....
is Gyman anders de vader van Pascal
nou gelukkigquote:Op zondag 16 januari 2005 12:00 schreef Orginial het volgende:
Ik dacht dat die Marlon weer zo`n newbie was,maar het is gelukkig die pa van meisje Isarin.
ja ze doet zo'n verzekeringsreclame, van een ziekenfonds.quote:Op zondag 16 januari 2005 12:30 schreef soapie het volgende:
Op een verkoopsite net de stem van Bettina Wertheimer gehoord (of iemand die er erg op leek!!!)![]()
Ik bedoelde eigenlijk die site op internet (je weet wel waar je al je rommel kan verkopenquote:Op zondag 16 januari 2005 12:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja ze doet zo'n verzekeringsreclame, van een ziekenfonds.
iets van "goedkoper? nee dat hebben we niet" [tenminste, volgens mij is zij dat]
En op tv horen we achter een commercial van Olaz de stem van Kristina Justic en bij een reclame van een creditcard de stem van Robin Rienstra.quote:Op zondag 16 januari 2005 12:54 schreef babette21 het volgende:
ja ze doet zo'n verzekeringsreclame, van een ziekenfonds.
iets van "goedkoper? nee dat hebben we niet" [tenminste, volgens mij is zij dat]
Yolanthe met haar kaasbergen?quote:Op zondag 16 januari 2005 16:09 schreef Orginial het volgende:
Komende week komt meisje van Kasbergen in ONM.
Me Broertje Is Er Al Helemaal Blij Meequote:Op zondag 16 januari 2005 16:09 schreef Orginial het volgende:
Komende week komt meisje van Kasbergen in ONM.
ze smelten de kazen......quote:
welke site is het dan?quote:Op zondag 16 januari 2005 14:32 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk die site op internet (je weet wel waar je al je rommel kan verkopen)
als je daar je rommel weer bovenaan de lijst wil hebben moet je bellen, die stem is ze volgens mij!!!!
Ik denk het ookquote:Op zondag 16 januari 2005 18:02 schreef haagse_elfje het volgende:
Wat ik me afvraag nu he. Marjolein is neergestoken door een paar jochies en Gyman dus. Normaliter zou tante Joyce gewoon Marie Jolijn gaan verdedigen. Wat gebeurt er als Gyman opgepakt word wie gaat Joyce dan verdedigen Marie Jolijn of Gyman. Persoonlijk denk ik Gyman omdat het familie is.... ik ben wel benieuwd...
Ik denk Gymanquote:Op zondag 16 januari 2005 18:02 schreef haagse_elfje het volgende:
Wat ik me afvraag nu he. Marjolein is neergestoken door een paar jochies en Gyman dus. Normaliter zou tante Joyce gewoon Marie Jolijn gaan verdedigen. Wat gebeurt er als Gyman opgepakt word wie gaat Joyce dan verdedigen Marie Jolijn of Gyman. Persoonlijk denk ik Gyman omdat het familie is.... ik ben wel benieuwd...
aan de omschrijving te lezen is 't marktplaats.nlquote:Op zondag 16 januari 2005 17:17 schreef haagse_elfje het volgende:
welke site is het dan?
beter... ik denk (hoop) dat we haar hier snel weer mogen terugverwachten!quote:@Babette hoe gaat het met Wup?
of Joyce is zo fantastisch als altijd en laat ze Gyman lekker barsten en verdedigt ze gewoon Marjoleintjequote:Op zondag 16 januari 2005 18:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
Joyce kan Gyman niet lijden, dus zal ze die andere gast verdedigen.
Ik ging ervan uit dat je hier geen reclame voor mocht maken, maar het klopt inderdaad!!!!quote:Op zondag 16 januari 2005 19:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
aan de omschrijving te lezen is 't marktplaats.nl
Das goed nieuws!!!!!quote:beter... ik denk (hoop) dat we haar hier snel weer mogen terugverwachten!
als ze hem in Glen Mills gaan stoppenquote:Op zondag 16 januari 2005 19:16 schreef babette21 het volgende:
even over de Gyman-vraag:
hij is nog minderjarig dus via de politie zal hij bij Jeugdreclassering terecht komen...
hij zal vervolgens voor de kinderrechter moeten verschijnen, daar doen ze niet aan advocaten...
ik heb de aflevering niet gezien maar bij zwaar fysiek geweld komt ie er uiteraard niet met 'n taakstraf vanaf... wordt waarschijnlijk een plaatsing in of de jeugdgevangenis of een [gesloten] heropvoeding-setting [zoals bijv. Glen Mills in Weesp]
dit is dus de officiele weg, ik weet uiteraard niet hoe ze 't in ONM gaan oplossen.....
Preciesquote:Op zondag 16 januari 2005 19:49 schreef Orginial het volgende:
Dus als Aafke morgen niet terugkomt weten we dat WIV voor de 5de keer op rij geluld heeft.![]()
Ik geloof er helemaal niks van!!!!!quote:Op zondag 16 januari 2005 19:49 schreef Orginial het volgende:
Dus als Aafke morgen niet terugkomt weten we dat WIV voor de 5de keer op rij geluld heeft.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |