AGIO = Assistent-Geneeskundige In Opleidingquote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:36 schreef pberends het volgende:
Wtf is een ageo plek nou?
Aha, bedanktquote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:43 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
AGIO = Assistent-Geneeskundige In Opleiding
Ik heb het gevoel dat een van de andere patjakkers het heeft gedaan.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:56 schreef pberends het volgende:
Voordeeltje voor Renee: ze kunnen Gyman nu oppakken.
Ik had er veel meer van verwacht.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
Marjolijn was inderdaad echt top. Vooral toen ze op de SEH lag te kermen.
ik ook eigenlijk...beetje matig....quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:00 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik had er veel meer van verwacht.![]()
Ik had een gigantische horrorshow verwacht, maar nee: dat plezier gunnen ze ons niet.quote:
Ik zei het toch.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:21 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik ook eigenlijk...beetje matig....
ik ben al lang blij dat ze nog leeft...
(c) Romeoquote:
ik heb alleen de tweede helft gezien ik heb al gehoord wat er was gebeurt, ik vind het wel een beetje jammer van ze...Ze mogen eens meer naar ER kijken....quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik had een gigantische horrorshow verwacht, maar nee: dat plezier gunnen ze ons niet.
Kan Joost op Mama Do Carmo gaan liggen. Heeft die ouwe meid ook nog een pleziertje....quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Kan Joost op Mama Do Carmo gaan liggen. Heeft die ouwe meid ook nog een pleziertje....
Ik hoop wel dat het zonnig is. Dan zien we wat Tara in de kast heeft.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:35 schreef haagse_elfje het volgende:
Joost in Brazilië samen met Troelala en Tonnie...Ik hoop niet door al dat mooie weer daar dat ze van plan zijn om Joost zijn "wasbordje" telkens te laten zien...![]()
![]()
Kleren.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat het zonnig is. Dan zien we wat Tara in de kast heeft.
nee het sneeuwt daar hartstikke...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat het zonnig is. Dan zien we wat Tara in de kast heeft.
Nietes.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:16 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
nee het sneeuwt daar hartstikke...![]()
hehe, eindlijk iemand met mij eensquote:Op zaterdag 15 januari 2005 09:04 schreef Viking84 het volgende:
bahwat boeit mij die pa van kyra nou zeg! laat maar lekker weer ophoepelen naar curaçao
Doah.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik heb het over die enorme tieten, mens!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 09:04 schreef Viking84 het volgende:
bahwat boeit mij die pa van kyra nou zeg! laat maar lekker weer ophoepelen naar curaçao
En een ticket voor Huug en die ouwe Belsj, voordat ze mijn Lizzy en Iris gaan bezoedelen! The pigs!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:01 schreef haagse_elfje het volgende:![]()
met een extra ticket voor Romeo
Huug wel maar Niels moet blijven anders daalt het niveau helemaal naar het nulpunt...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En een ticket voor Huug en die ouwe Belsj, voordat ze mijn Lizzy en Iris gaan bezoedelen! The pigs!
Sinds wanneer geil jij op een kerel?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:09 schreef haagse_elfje het volgende:
Huug wel maar Niels moet blijven anders daalt het niveau helemaal naar het nulpunt...
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Sinds wanneer geil jij op een kerel?
Wanneer zien de schrijvers van onm nou eens in dat ze Iris er uit moeten gooien?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wanneer gaan ze die ouwe meelzak van een Joyce er uit gooien?
Joyce is qua kwaliteiten tien duizend keer beter dan Iris. Iris ziet er leuk uit en that's it het arme schaap moet nog veel leren. Annemieke Joyce dus daarin tegen is al helemaal geweldig en heeft alle kwaliteiten in huis!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:24 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Wanneer zien de schrijvers van onm nou eens in dat ze Iris er uit moeten gooien?
dat is dan ook het enige wat ze kan...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
Iris neukt Niels suf en mag derhalve blijven. Lizzy kotst dat joch uit en komt na drie maanden terug.
anti-kraakquote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
En die Yvonne Hulst moet ook opsodeflikkeren! Pfff ... sinds wanneer betaalt men huur in een kraakpand?
Jij! Jij moet nog veel over vrouwen leren. Ik heb er meer benul van.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:26 schreef haagse_elfje het volgende:
Joyce is qua kwaliteiten tien duizend keer beter dan Iris. Iris ziet er leuk uit en that's it het arme schaap moet nog veel leren. Annemieke Joyce dus daarin tegen is al helemaal geweldig en heeft alle kwaliteiten in huis!
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jij! Jij moet nog veel over vrouwen leren. Ik heb er meer benul van.En kom eens online.
Eindelijk iemand die het snapt!!!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:26 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Joyce is qua kwaliteiten tien duizend keer beter dan Iris. Iris ziet er leuk uit en that's it het arme schaap moet nog veel leren. Annemieke Joyce dus daarin tegen is al helemaal geweldig en heeft alle kwaliteiten in huis!
Elfje, je bent iemand met humor!!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:28 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat is dan ook het enige wat ze kan...![]()
Wat dat eerste betreft:quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Daar zijn vrouwen toch voor!?
Niels vindt Iris een lieve meid en dat is ze ook. Goede arts ook!
Is dat 100% bevestigd?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
Maandag is het zover. Welcome back Aafke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |