AGIO = Assistent-Geneeskundige In Opleidingquote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:36 schreef pberends het volgende:
Wtf is een ageo plek nou?
Aha, bedanktquote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:43 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
AGIO = Assistent-Geneeskundige In Opleiding
Ik heb het gevoel dat een van de andere patjakkers het heeft gedaan.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:56 schreef pberends het volgende:
Voordeeltje voor Renee: ze kunnen Gyman nu oppakken.
Ik had er veel meer van verwacht.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
Marjolijn was inderdaad echt top. Vooral toen ze op de SEH lag te kermen.
ik ook eigenlijk...beetje matig....quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:00 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik had er veel meer van verwacht.![]()
Ik had een gigantische horrorshow verwacht, maar nee: dat plezier gunnen ze ons niet.quote:
Ik zei het toch.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:21 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik ook eigenlijk...beetje matig....
ik ben al lang blij dat ze nog leeft...
(c) Romeoquote:
ik heb alleen de tweede helft gezien ik heb al gehoord wat er was gebeurt, ik vind het wel een beetje jammer van ze...Ze mogen eens meer naar ER kijken....quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik had een gigantische horrorshow verwacht, maar nee: dat plezier gunnen ze ons niet.
Kan Joost op Mama Do Carmo gaan liggen. Heeft die ouwe meid ook nog een pleziertje....quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Kan Joost op Mama Do Carmo gaan liggen. Heeft die ouwe meid ook nog een pleziertje....
Ik hoop wel dat het zonnig is. Dan zien we wat Tara in de kast heeft.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:35 schreef haagse_elfje het volgende:
Joost in Brazilië samen met Troelala en Tonnie...Ik hoop niet door al dat mooie weer daar dat ze van plan zijn om Joost zijn "wasbordje" telkens te laten zien...![]()
![]()
Kleren.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat het zonnig is. Dan zien we wat Tara in de kast heeft.
nee het sneeuwt daar hartstikke...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat het zonnig is. Dan zien we wat Tara in de kast heeft.
Nietes.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:16 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
nee het sneeuwt daar hartstikke...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |