Daar ben ik dus veels te lam voor.quote:Op woensdag 12 januari 2005 09:47 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Oh ik niet. Het is wel eens noodzakelijk een truc uit te halen omdat mijn brein vrij 'conceptueel' werkt en dus niet alles in een keer toepasbaar is. Ik spring 's nachts regelmatig uit bed om een idee op te schrijven
.
Meditatie, staat ook nog op mijn programma voor ooit.quote:[..]
Het zijn altijd wat onrustige nachten. Meditatie wil dan wel helpen, maar dat moet je maar net willen en bovendien zin in hebben
.
Aan het slaapwandelen?quote:Op woensdag 12 januari 2005 09:52 schreef Doffy het volgende:
*droomfipotvp*
Oh, dat is jammer. Maar ben je dan niet bang dat je die geniale invallen vergeet?quote:
Vanwege de gehorigheid van mijn huidige woning heeft meditatie-ontwikkeling een anderhalf jaar praktisch stilgelegen. Maar na mijn verhuizing oeioeioei dan gaat-ie weer los hoorquote:Meditatie, staat ook nog op mijn programma voor ooit.
Nouja, ze zijn niet toepasbaar.quote:Op woensdag 12 januari 2005 09:56 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Oh, dat is jammer. Maar ben je dan niet bang dat je die geniale invallen vergeet?
Ik heb hem een hele tijd terug volgens mij wel eens gezien.. Maar dan moet ik er eerst tijd voor hebben joh..quote:[..]
Vanwege de gehorigheid van mijn huidige woning heeft meditatie-ontwikkeling een anderhalf jaar praktisch stilgelegen. Maar na mijn verhuizing oeioeioei dan gaat-ie weer los hoor.
Er staat trouwens een online cursus in TRU, maar dat wist je wel zeker?
Ik volgens mij niet.quote:Op woensdag 12 januari 2005 09:58 schreef ReCreative het volgende:
Ik vraag me af of ik wel eens over koffie gedroomd heb.
Hm okquote:Op woensdag 12 januari 2005 10:03 schreef Alicey het volgende:
Nouja, ze zijn niet toepasbaar.En de kern onthoud ik meestal wel, voor het geval het nadere uitwerking behoeft.
Ik zou natuurlijk een verhaal kunnen ophangen over de realisatie van individuele vrijheid, met mezelf als lichtend voorbeeld, maar ik doe het nietquote:Ik heb hem een hele tijd terug volgens mij wel eens gezien.. Maar dan moet ik er eerst tijd voor hebben joh..
Waarschijnlijk komen er sowieso wel veel invallen vandaan wanneer je plots associaties schijnt te leggen.quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:08 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Hm ok. Interessant
. Leuk onderwerp, droominvallen
.
Realisatie van individuele vrijheid is imo veel breder dan meditatie..quote:[..]
Ik zou natuurlijk een verhaal kunnen ophangen over de realisatie van individuele vrijheid, met mezelf als lichtend voorbeeld, maar ik doe het niet. Te TRU-achtig
.
Ik denk ook zo maar weer eens een bak nemen.quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:10 schreef pfaf het volgende:
Goedemorgen. Alweer een deeltje vol.
Ik begin aan mijn bakkie pre-college-koffie.
Dat je in dromen op een andere wijze associatief denkt, of makkelijker andere associaties legt... Dat is wel een interessante beschouwing. In dat geval zouden 'vreemde' dromen een bepaalde meerwaarde krijgen, omdat de kans dat er een associatie is tussen de elementen uit je droom toeneemt.quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:12 schreef Alicey het volgende:
Waarschijnlijk komen er sowieso wel veel invallen vandaan wanneer je plots associaties schijnt te leggen.
Jawel, maar je zegt dat je geen tijd hebt, en tijd kun je dus 'maken', dat bedoel ik.quote:Realisatie van individuele vrijheid is imo veel breder dan meditatie..
Nouja er is meer een associatie met een prikkel. In je slaap wordt je minder geprikkeld dan wanneer je wakker bent, dus je hersenen stellen zich anders af, waardoor zwakke prikkels dus sterker kunnen worden geinterpreteerd. Wanneer je een week in een stil, donker hol zit, zul je ook gaan hallucineren omdat je te weinig geprikkeld wordt om je waarneming normaal te laten functioneren.quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:19 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Dat je in dromen op een andere wijze associatief denkt, of makkelijker andere associaties legt... Dat is wel een interessante beschouwing. In dat geval zouden 'vreemde' dromen een bepaalde meerwaarde krijgen, omdat de kans dat er een associatie is tussen de elementen uit je droom toeneemt.
Ja, eerst nog flink wat puinhoop in mijn leven opruimen. Daarna komt die tijd wel.quote:[..]
Jawel, maar je zegt dat je geen tijd hebt, en tijd kun je dus 'maken', dat bedoel ik.
Mjaaah, ok... Dat moet ik parawetenschappelijk nog even plaatsen, maar dat lukt wel denk ikquote:Op woensdag 12 januari 2005 10:22 schreef Alicey het volgende:
Nouja er is meer een associatie met een prikkel. In je slaap wordt je minder geprikkeld dan wanneer je wakker bent, dus je hersenen stellen zich anders af, waardoor zwakke prikkels dus sterker kunnen worden geinterpreteerd. Wanneer je een week in een stil, donker hol zit, zul je ook gaan hallucineren omdat je te weinig geprikkeld wordt om je waarneming normaal te laten functioneren.
Ok, succesquote:Ja, eerst nog flink wat puinhoop in mijn leven opruimen. Daarna komt die tijd wel.
Zo gek bijzonder is het toch niet wat er staat?quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:34 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Mjaaah, ok... Dat moet ik parawetenschappelijk nog even plaatsen, maar dat lukt wel denk ik.
Drom.quote:[..]
Ok, succes. Puinruimen is nooit zo'n fijne bezigheid, maar het resultaat is vaak wel prettig en kan een frisse wind laten waaien door je bestaan
.
Nee hoor, maar ik probeer alles in mijn eigen brede context te zien, deel in het geheel. Holisme, you knowquote:Op woensdag 12 januari 2005 10:42 schreef Alicey het volgende:
Zo gek bijzonder is het toch niet wat er staat?
Fiets! Fiets!quote:
Ja zo'n ding met 2..3 wielen.quote:
Je schildert?quote:
Anyhow, we zijn er weer. Ben even heeeerlijk naar buiten geweest gedurende de downtime. Ik wou dat ik de spullen bij me had om te schilderen, wat kunnen polders er toch mooi bij liggen met die lage zon. Accentueert het reliëf in het landschap zo mooi
.
Ja, staat me iets van bij ja... Heb ik gister nog op gezetenquote:
Vroeger veel gedaan, al heel lang niet meer, maar je krijgt spontaan zin weer te beginnen als het zulk weer isquote:Je schildert?
Het heeft wel iets.quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:20 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ja, staat me iets van bij ja... Heb ik gister nog op gezeten.
Wat schilderde je zoal toen je het nog deed?quote:[..]
Vroeger veel gedaan, al heel lang niet meer, maar je krijgt spontaan zin weer te beginnen als het zulk weer is.
Zekerquote:
Olieverf van landschappen, meestal. Ik kon het nooit zo goed hoorquote:Wat schilderde je zoal toen je het nog deed?
Ik ook. Al is het maar omdat het een van de weinige manieren is om snel even in een redelijk mensloze omgeving te hangen.quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:34 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Zeker. Ik mag graag een rondje fietsen door het duin of de polder
.
quote:[..]
Olieverf van landschappen, meestal. Ik kon het nooit zo goed hoor. Ik teken liever, en dan teken ik graag gebouwen, kerken, kleine details of zo. In m'n nieuwe huisje veel ruimte straks, dus kan ik m'n schildersezel en palet weer uit het stof halen
.
Hee dat is interessant, dat is lucide of helder dromen. Dat je niet meer naar een 'film' kijkt maar daadwerkelijk zelf de 'controle' overneemt.quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:26 schreef Bensel het volgende:
Ik vind sowieso dromen interresant (wat beetje raar is, aangezien ik vrijwel altijd behorlijk down to earth ben) Zo kunnen dromen bij mij voorspellend zijn.. Ik heb alleens situaties meegemaakt in m'n droom, dat ik bepaalde conversaties of acties had met een persoon (vaak negatief), die later ook echt gebeurden (iemand die me verlaat enzo) Dus voor dat soort dromen ben ik als de dood.. Maar ik kan ook zo heerlijk absurdistich dromen. En heel vaak kan ik ook de controle over de droom overnemen, en vasthoude, totdat het echt tijd word om op te staan..
Dromen die je zelf kunt besturen heb ik niet graag, zou het graag weer eens hebben.quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:26 schreef Bensel het volgende:
Ik vind sowieso dromen interresant (wat beetje raar is, aangezien ik vrijwel altijd behorlijk down to earth ben) Zo kunnen dromen bij mij voorspellend zijn.. Ik heb alleens situaties meegemaakt in m'n droom, dat ik bepaalde conversaties of acties had met een persoon (vaak negatief), die later ook echt gebeurden (iemand die me verlaat enzo) Dus voor dat soort dromen ben ik als de dood.. Maar ik kan ook zo heerlijk absurdistich dromen. En heel vaak kan ik ook de controle over de droom overnemen, en vasthoude, totdat het echt tijd word om op te staan..
Het is hier in de omgeving altijd redelijk 'vol', maar in het duin heb je nog plekken waar je om je heen kunt kijken zonder mens te zien. Heerlijk, wat verwaaide berken, duindoorn, wat opschrikkende kramsvogels of een konijntje gewoon blijft zitten terwijl ik onhandig aan mijn fototoestel frutsel om een foto te maken voordat-ie het bos weer in schietquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:36 schreef Alicey het volgende:
Ik ook. Al is het maar omdat het een van de weinige manieren is om snel even in een redelijk mensloze omgeving te hangen.
Potloden hoofdzakelijk in het zachte palet, B tot 4-5B zeg maar. Gedetailleerde tekeningen vaak met pen. Vaak genoeg tijdens saaie vergaderingen, in een hoekje van mijn schrijfblok totdat daar een hele stad ontstaat. Als ik zelf iets 'bedenk' begin ik bijna op het hoogste detailniveau, als ik iets nateken schets ik eerst de hoofdlijnen en werk het daarna uitquote:![]()
![]()
Waarmee teken je en evt. welke techniek?
quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:44 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Het is hier in de omgeving altijd redelijk 'vol', maar in het duin heb je nog plekken waar je om je heen kunt kijken zonder mens te zien. Heerlijk, wat verwaaide berken, duindoorn, wat opschrikkende kramsvogels of een konijntje gewoon blijft zitten terwijl ik onhandig aan mijn fototoestel frutsel om een foto te maken voordat-ie het bos weer in schiet.
quote:[..]
Potloden hoofdzakelijk in het zachte palet, B tot 4-5B zeg maar. Gedetailleerde tekeningen vaak met pen. Vaak genoeg tijdens saaie vergaderingen, in een hoekje van mijn schrijfblok totdat daar een hele stad ontstaat.
Nee, ik doe helemaal niets met tekenen of schilderen, en bak er ook helemaal niks van als ik het wel probeer.quote:Als ik zelf iets 'bedenk' begin ik bijna op het hoogste detailniveau, als ik iets nateken schets ik eerst de hoofdlijnen en werk het daarna uit.
Doe jij ook iets met tekenen of schilderen?
We willen scans zienquote:Op woensdag 12 januari 2005 13:12 schreef Alicey het volgende:Dat heb ik ook, maar bij komt er nooit iets zinnigs uit als ik teken tijdens saaie vergaderingen.
Dat is een hele slechte affirmatiequote:Nee, ik doe helemaal niets met tekenen of schilderen, en bak er ook helemaal niks van als ik het wel probeer.
quote:Op woensdag 12 januari 2005 13:42 schreef ReCreative het volgende:
[..]
We willen scans zien.
[..]
Dat is een hele slechte affirmatie. Je kunt geweldig tekenen, Alice, en als je het probeert dan ben je zelf verbaasd over het resultaat
.
Probeer het nù nog eens?
Ach gosh... Maar als je er zelf om kan lachen, dan geeft dat aan dat je over een behoorlijke dosis zelfrelativering beschiktquote:Op woensdag 12 januari 2005 13:44 schreef Alicey het volgende:De laatste keer dat ik dat probeerde (Het was min of meer een noodzaak) heb ik zelf nogal hartelijk gelachen om het resultaat.
ja ik ook maar ga niet over mezelf dromen he`quote:Op woensdag 12 januari 2005 14:48 schreef Alicey het volgende:
Ik hoef alleen maar in de spiegel te kijken voor koffiebruine ogen, maar ik ga dan ook voor de echte koffie.
Oe, spannend.quote:Op woensdag 12 januari 2005 14:51 schreef Alicey het volgende:
De nieuwe mod staat klaar om te beginnen, hij moet alleen nog even ingekleurd worden.
Voor zover mij bekend droom je alleen tijdens de REM-slaap. Wordt je tijdens je REM-slaap wakker gemaakt, dan weet je precies waar je over aan het dromen was. Iemand die weet hoe het zit?quote:Op woensdag 12 januari 2005 14:52 schreef pfaf het volgende:
Overigens las ik afgelopen week in de wetenschapskatern van de Volkskrant dat je tijdens de REM-slaap aggressief droomt en tijds de no-REM-slaap vooral sociaal droomt.
Dromen zijn inderdaad erg interessant, helemaal als je, net als ik, smorgens minstens 3, 4 dromen kan herinneren.
Daar stond dat je ook buiten de REM-slaap wel droomt.quote:Op woensdag 12 januari 2005 17:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voor zover mij bekend droom je alleen tijdens de REM-slaap. Wordt je tijdens je REM-slaap wakker gemaakt, dan weet je precies waar je over aan het dromen was. Iemand die weet hoe het zit?
vandaar die naam ook, hequote:
Kun je die dromen ook onthouden?quote:Op woensdag 12 januari 2005 17:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Daar stond dat je ook buiten de REM-slaap wel droomt.
Kijk, en die bewustzijnsstap is iets waar zo veel mensen op trainen. Dat jij dat 'uit jezelf' zo kunt is best bijzonder, hoorquote:Op woensdag 12 januari 2005 19:15 schreef Bensel het volgende:
(he, dat kan toch niet? Zal wel een droom zijn. En daar is de controle)
Jandorie, ben ik even flink de tuinkabouter danquote:Op woensdag 12 januari 2005 20:28 schreef Bensel het volgende:
Muhahahaha, it's the curse of WFL, I tell ya *insert evil maniacal laugh, followed by a loud scraping sound in the back of the throat, and a slimey spit here*
Kijk nou uit, want voor je het weet zit je met een chronisch overschot aan interesses, net als ik, en heb je geen tijd meer voor dingen als eten en slapen en zoquote:Op woensdag 12 januari 2005 20:42 schreef Alicey het volgende:
Dat met dromen ook allemaal interessant om me mee bezig te houden als ik weer tijd heb gemaakt.
Ha, als je lijf en je interesses zeggen dat je best nog een uurtje kunt doorgaan, maar je wekker vertelt een verhaal van 6:30, dan komt e.e.a. snel in de knoei hoorquote:Op woensdag 12 januari 2005 21:06 schreef Alicey het volgende:
Koffiedrinkenis iets wat je niet snel vergeet. Net zoals eten, drinken, slapen, plassen. Gaat allemaal vanzelf als je het zelf vergeet.
Ach, gewoon doorgaan, op een gegeven moment val je vanzelf wel in slaap.quote:Op donderdag 13 januari 2005 08:54 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ha, als je lijf en je interesses zeggen dat je best nog een uurtje kunt doorgaan, maar je wekker vertelt een verhaal van 6:30, dan komt e.e.a. snel in de knoei hoor.
Ja, op je werk dusquote:Op donderdag 13 januari 2005 08:56 schreef Alicey het volgende:
Ach, gewoon doorgaan, op een gegeven moment val je vanzelf wel in slaap.
Ja ik had toen geen baas, heb nooit een baas gehad, heb nu geen baas, en zal nooit een baas hebben, maar als je diegene bedoelt die verantwoordelijk is voor de productie van een afdeling en derhalve mij toen aanstuurde, ja, die was niet echt tevreden nee...quote:Op donderdag 13 januari 2005 09:02 schreef Alicey het volgende:
Ja, je baas zal er iets minder blij mee zijn, maar het is gezond voor lichaam en geest.
Pupulair spraakgebruik enzo.quote:Op donderdag 13 januari 2005 09:05 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ja ik had toen geen baas, heb nooit een baas gehad, heb nu geen baas, en zal nooit een baas hebben, maar als je diegene bedoelt die verantwoordelijk is voor de productie van een afdeling en derhalve mij toen aanstuurde, ja, die was niet echt tevreden nee...
Ja, heeft dat gister nog lang geduurd? Ik ben maar gaan borduren...quote:
Heej Maethor, ouwe Fries, alles ok vandaag?quote:môgge
Geef er dan maar een andere naam aan.quote:Op donderdag 13 januari 2005 09:13 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Doe ik niet aan mee.
Ik ben autonoom en bovendien een ras-anarchist.
Hoe komt dat? Slecht geslapen?quote:Op donderdag 13 januari 2005 09:18 schreef Alicey het volgende:
DISCLAIMER : Ik ben een combinatie tussen melig en chagrijning, dus have fun.![]()
Hm... Dat wordt nog wat vandaag danquote:Op donderdag 13 januari 2005 09:25 schreef Alicey het volgende:
Misschien.. Ik weet het niet ReCreative.. Ik disclaim alleen maar.
Moarn pfaf... Vertel es over je dromen?quote:
Slowchatten doe je verdorie maar over IRCquote:Op donderdag 13 januari 2005 10:18 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Moarn pfaf... Vertel es over je dromen?
Weet iemand trouwens HH's denkbeelden over slowchat? Is-ie net zo 'sceptisch' als iteejert?
Kijk uit, een klein jaar geleden vond ik het eng en 'laag-bij-de-gronds', de maanden daarna zat ik er bijna elke avondquote:Op donderdag 13 januari 2005 10:26 schreef Haushofer het volgende:
Slowchatten doe je verdorie maar over IRC![]()
(HH heeft gister voor het eerst ge- IRC-ed )
Het impliceert een lagere snelheid dan conventionele chat. Eigenlijk is het dus geen slowchat maar relativelyslowchatquote:Op donderdag 13 januari 2005 10:28 schreef Alicey het volgende:
Ergens klopt het natuurlijk niet. Slow impliceert een lage snelheid, maar wat is de snelheid van chat?
Privéquote:Op donderdag 13 januari 2005 10:18 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Moarn pfaf... Vertel es over je dromen?
Weet iemand trouwens HH's denkbeelden over slowchat? Is-ie net zo 'sceptisch' als iteejert?
Jaja, snelheid is relatief etc etc.quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:28 schreef Alicey het volgende:
Ergens klopt het natuurlijk niet. Slow impliceert een lage snelheid, maar wat is de snelheid van chat?
Je kunt alleen maar snelheden van 2 objecten onderling zinnig definieren als de bijbehorende raakruimte overeenkomt van de 2 objecten. In dit geval dus de raakruimte in de ruimte-tijd.quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:58 schreef Alicey het volgende:
Wat zou de snelheid van de chat ten op zichte van een tafelpoot zijn?
Eigenlijk niet, maar het lijkt me niet misplaatst.quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:00 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Of wou je geen serieus antwoord ?![]()
Dat zal het zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:00 schreef thabit het volgende:
Maar die waren zonder koffie dus niemand heeft die bewust meegemaakt.
Geen idee, ik ben om 22h ook maar afgehaakt. Maar vanmorgen deed ie het weerquote:Op donderdag 13 januari 2005 09:14 schreef ReCreative het volgende:
Ja, heeft dat gister nog lang geduurd? Ik ben maar gaan borduren...
He tsiiskopquote:Heej Maethor, ouwe Fries, alles ok vandaag?
quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:26 schreef Haushofer het volgende:
(HH heeft gister voor het eerst ge- IRC-ed )
Het is ook niet echt een snelheid in ruimtelijk opzicht, dus afstand per tijdseenheid, maar meer een opéénvolging van gebeurtenissen met een bepaald interval. Kun je dan nog wel van snelheid spreken, of is het meer een frequentie?quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:01 schreef Alicey het volgende:
Eigenlijk niet, maar het lijkt me niet misplaatst.
Dat vind ik wel een geschikte term voor slowchat hier in WFLquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:19 schreef ReCreative het volgende:
Laagfrequentchat ipv slowchat dus.
Elke edit is een post, alleen in een bestaande post, dus die wordt meegenomen in de berekening als 'gebeurtenis'.quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:32 schreef livEliveD het volgende:
Maar wat nu als je constant gaat chatten door je berichten te editten? Is de snelheid dan laag?
Dus 5 mensen chatten en reageren allemaal een keer op elkaar en de rest doe je met editten.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:23 schreef Maethor het volgende:
Dat vind ik wel een geschikte term voor slowchat hier in WFL![]()
Ow jeequote:Op donderdag 13 januari 2005 11:40 schreef Alicey het volgende:
Ik zou zelf pleiten voor frequentie. Vervolgtopics heten dan ook WFL-LFC.
* is het ontzettend met Maethor eensquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:51 schreef Maethor het volgende:
Hou toch eens op met die klotesmilies
. Ik vind het een geweldige smilie, mits op de juiste manier gebruikt (bijvoorbeeld: Rude zegt zo iets stoms dat ik de tranen in de ogen heb staan). Maar niet zo te pas en te onpas!
![]()
Dat zeg ik. Maar Alicey misbruikt hemquote:Op donderdag 13 januari 2005 12:05 schreef livEliveD het volgende:
Maar, maar, maar die smiley is juist geweldig![]()
Dan ben ik bij deze van de Anti-'quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:29 schreef Bensel het volgende:
ik blijf hem wel gebruiken
Dan maak ik samen met Alicey er aanspraak op
Ja, 't gaat nu werkelijk een stuk beterquote:Op donderdag 13 januari 2005 12:56 schreef Alicey het volgende:
Ach, troost je.. Je hebt yvonne aan je zijde.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:46 schreef Alicey het volgende:
Ik heb hem net ook al stikum getest, en het scheelt inderdaad ietsje met de snelheid. De bottle-neck ligt echter helaas ergens anders..
Nou ikke dusquote:Op donderdag 13 januari 2005 09:20 schreef ReCreative het volgende:
Nog meer mensen naar de InfraTech vanavond??
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:21 schreef ReCreative het volgende:
Nou ikke dus. Ff zonder oordelen en zo, maar wat een stelletje bouwers daar zeg... Ik dacht mooi zaken te kunnen doen, maar hoe kan dat met mensen die blijven zeggen dat hun 'product' het beste is??
Ach iedereen mag lekker doen wat hij wil, en zichzelf opstellen zoals hij wil. Maar soms is het lastig daadwerkelijk objectieve informatie in te winnen bij bedrijven. De kunst is door dergelijke 'commerciële' muren heen kijken. En dat vereist vaardigheid.quote:
Morgenquote:goedemorgen idd
Ik was al bang dat je "Francken-koffie" zou zeggen. Massaproductie-koffie met stukjes.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:02 schreef Maethor het volgende:
Moeders bakkie. Maar ik vind Senseo ook best te pruimen.
Die OP was idd exact hetzelfde.quote:Op donderdag 13 januari 2005 15:52 schreef livEliveD het volgende:
Was eigenlijk niet bedoeld als fb. Het kan me eerlijk gezegd niet zo boeien of ie open is of niet.
Ik vond het wel grappig omdat dit volgens mij een letterlijke kopie is van het eerste topic in GC die vanuit wfl kwam. Maar goed. Boeien
Hehehequote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:19 schreef Haushofer het volgende:
Ik was al bang dat je "Francken-koffie" zou zeggen. Massaproductie-koffie met stukjes.![]()
http://www.qu63.nl/blog moet het ook zijn... op de een of andere manier wil ie mn index niet altijd pakkenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:01 schreef livEliveD het volgende:
qu63.nl could not be fount
Wat vinden jullie eigenlijk betere koffie. Senseo of moeders bakkie?
Mooi ej. En deze heeft veel meer pixeltjes dan de vorige.quote:
Nu je het zegt..ik dacht al, waar komen die paddestoeltjes in mn koffie vandaan?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:22 schreef Maethor het volgende:
[..]
HeheheIk denk dat er bij Francken aan de koffie niet zoveel mankeert. 'T zijn meer de mokken...
Het komt me vaag voor dat er zich ergens in een hoek een stoffige wasbak bevindt. Dit is maar bij weinig Franckenleden bekend.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:58 schreef Haushofer het volgende:
Nu je het zegt..ik dacht al, waar komen die paddestoeltjes in mn koffie vandaan?![]()
En meer nog, hoe krijg ik ze er weer uit?
We hebben sinds een paar maand een schoonmaakrooster! En idd, toen bleek er zowaar een wasbak aanwezig te zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:00 schreef Maethor het volgende:
[..]
Het komt me vaag voor dat er zich ergens in een hoek een stoffige wasbak bevindt. Dit is maar bij weinig Franckenleden bekend.
Voor de mokken?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:02 schreef Haushofer het volgende:
een schoonmaakrooster!
Voor de kamer. De mokken moeten we zelf doen.quote:
Mja, het is mn studievereniging. Maar het valt wel mee hoor. Soms.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:24 schreef Alicey het volgende:
Ik krijg het beeld voor me van een studentenvarkenskothuis.
Ga je hallucineren als je daar koffie drinkt, of dat nog niet?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:34 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Mja, het is mn studievereniging. Maar het valt wel mee hoor. Soms.
Na 2 bakken koffie daar dansen de tensoren voor je ogenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ga je hallucineren als je daar koffie drinkt, of dat nog niet?
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ga je hallucineren als je daar koffie drinkt, of dat nog niet?
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:41 schreef Haushofer het volgende:
Na 2 bakken koffie daar dansen de tensoren voor je ogen![]()
Nee, ik zou het zo niet weten. Maar als ik een gokje zou moeten wagen zou ik zeggen dat als je eerst melk en dan koffie doet, de koude melk zich sneller door de warme koffie verspreidt, waardoor de koffie sneller koeler wordt dan als je het andersom doet. Maar zoals gezegd, gokje.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:23 schreef livEliveD het volgende:
Weet iemand het antwoord op me vraag over kofiemelk al?
En dus door de 'beweging' van de 'koffiemoleculen' sneller een groter oppervlak heeft binnen de koffie, waardoor de warmte sneller uitgewisseld kan worden met de koffie, zoiets dacht ik ook...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:27 schreef Maethor het volgende:
Nee, ik zou het zo niet weten. Maar als ik een gokje zou moeten wagen zou ik zeggen dat als je eerst melk en dan koffie doet, de koude melk zich sneller door de warme koffie verspreidt, waardoor de koffie sneller koeler wordt dan als je het andersom doet. Maar zoals gezegd, gokje.
Ja precies. Klinkt logisch toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:30 schreef ReCreative het volgende:
En dus door de 'beweging' van de 'koffiemoleculen' sneller een groter oppervlak heeft binnen de koffie, waardoor de warmte sneller uitgewisseld kan worden met de koffie, zoiets dacht ik ook...
Als je koude melk in de koffie gooit kan ik me zo voorstellen dat de 'koude' melk in de 'warme' koffie 'dichter' bij elkaar blijft hangen.
Die heb ik uit een wallpaper van het spel World of Warcraft geknipt. Een spel dat ik overigens niet speel ofzo.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:34 schreef ReCreative het volgende:
Waar komt jouw icoon trouwens vandaan, Maethor?
Oh leukquote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:40 schreef Maethor het volgende:
Die heb ik uit een wallpaper van het spel World of Warcraft geknipt. Een spel dat ik overigens niet speel ofzo.
Heeeey...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:24 schreef Geartsjuh het volgende:
Internet op de studentenkamer is relaxt!
Waar ben je op kamers? Hoeveel huisgenoten? welke studie? etc.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:24 schreef Geartsjuh het volgende:
Internet op de studentenkamer is relaxt!
Ik zit vlak onder Groningen op kamers.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Waar ben je op kamers? Hoeveel huisgenoten? welke studie? etc.
* livEliveD lamp aanzet op gezicht Geartsjuhquote:
Hee wat tof! 1,5 uur per dag is nog wel te doen natuurlijk. Of overweeg je op kamers te gaan? En wat houdt 'BML' eigenlijk in?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:21 schreef Bensel het volgende:
hee, nog een groninger studentik woon alleen niet op kamers.. ga elke dag 1.5 uur reizen.. Zit ook op de Hanze
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:41 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Na 2 bakken koffie daar dansen de tensoren voor je ogen![]()
ik overweeg niet om op kamers te gaan.. ik houd op het moment geld over, wat ik lkater hard nodig ben.. en BML is biologisch en medisch laboratoriumonderzoekquote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:28 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Hee wat tof! 1,5 uur per dag is nog wel te doen natuurlijk. Of overweeg je op kamers te gaan? En wat houdt 'BML' eigenlijk in?
Ik had zelf ook zo'n idee,totdat ik een tijdelijke Selwerd (blauw) kamer kreeg aangeboden. Heb na de Kerstvakantie nog 2 maand op en neergereist, maar toen kreeg ik een kamer op de Korreweg. En daar ben ik nog steeds erg blij mee. Je zou best es een (gemeubileerd, zoals ik had, dus geen gesleep met spullen ) tijdelijke kamer kunnen nemen, en kijken of het wat voor je is. Ik denk dat je daarna niet meer weg wil. Elke dag niet voor half negen je bed uit, niet op het station hoeven slapen na het uitgaan, je kookkunsten uitbreiden buiten die omelet om, etc.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 09:47 schreef Bensel het volgende:
[..]
ik overweeg niet om op kamers te gaan.. ik houd op het moment geld over, wat ik lkater hard nodig ben.. en BML is biologisch en medisch laboratoriumonderzoek
Mee eens.quote:
quote:Pasgeleden een yoghurt op basis van groene thee, die was wel best lekker.
Niet mee eensquote:Maar gewoon thee...
Wat voor kerk is het? Kan erg uitmaken wat betreft de 'interessantheid' en levendigheid van een preek.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:12 schreef Bensel het volgende:
morgen voor het eerst voor een dienst in de kerk (wegens muziekoptreden van mij). Ik kan persoonlijk heel erg slecht tegen preken, dus misschien word het nog lachen
Uhm... dat valt wel meequote:
Yoghurt met thee erin. En natuurlijk smaakt het daar dan ook naar. Niet zelf gemengd, maar zo gekocht. Zal vast wel verantwoord zijn gebeurd.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:19 schreef Maethor het volgende:
[..]
Uhm... dat valt wel meeMaar yoghurt met thee?
Of gewoon met thee-smaak ofzo.
Het is een hervormde kerk.. al is het iets speciaals.. we hebben nl met kerstdienst ook al gespeeld (ad-hoc orkest met kinderkoor), en toen heeft de kerkenraad besloten dat het zo mooi was, dat we ook maar moesten spelen tijdens deze dienst. we spelen dan weliswaar godsdienstige stukken, maar daar kan ik nog wel doorheen prikken.. gaat me meer om de muziek (en het slagwerk dat ik speel.. niets is zo leuk om een stuk lekker te laten klinken met een pauken)quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:15 schreef Maethor het volgende:
Wat voor kerk is het? Kan erg uitmaken wat betreft de 'interessantheid' en levendigheid van een preek.
Ik betwijfel hetquote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:37 schreef Alicey het volgende:
Zal vast wel verantwoord zijn gebeurd.
Ja ok, daar ben ik wel bekend mee. Die preken kunnen soms erg saai en langdraderig zijn, maar tijdens speciale diensten (speciaal voor jeugd of muzikaler dan normaal oid) gaat het vaak wel. Bovendien, ik heb ook een keer naar de predikant van de Vrije Baptistenkerk (Bethel) in Drachten (was nog in het nieuws, hebben weer een hoop ruimte bijgekocht, immens populair, krijgen meer dan 2000 bezoekers) mogen luisteren. Nou, het enthousiasme en stemvolume spat er letterlijk vanaf, maar dat vind ik ook weer niks...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:39 schreef Bensel het volgende:
Het is een hervormde kerk..
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:39 schreef Bensel het volgende:
gaat me meer om de muziek (en het slagwerk dat ik speel.. niets is zo leuk om een stuk lekker te laten klinken met een pauken)
Nou ben er net geweest, en viel me no mee.. veel muziek, preek die niet zo superlang was.. was trouwens een oecumenische dienst (wat het inhoudt weet ik nog steeds niet). het was wel druk in de kerk.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:51 schreef Maethor het volgende:
[..]
Ik betwijfel het![]()
[..]
Ja ok, daar ben ik wel bekend mee. Die preken kunnen soms erg saai en langdraderig zijn, maar tijdens speciale diensten (speciaal voor jeugd of muzikaler dan normaal oid) gaat het vaak wel. Bovendien, ik heb ook een keer naar de predikant van de Vrije Baptistenkerk (Bethel) in Drachten (was nog in het nieuws, hebben weer een hoop ruimte bijgekocht, immens populair, krijgen meer dan 2000 bezoekers) mogen luisteren. Nou, het enthousiasme en stemvolume spat er letterlijk vanaf, maar dat vind ik ook weer niks...
Mooiste slagwerkquote:
slagwerk is sowiesoquote:Op zondag 16 januari 2005 12:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
Mooiste slagwerk
kijk maar naar Roger Taylor tijdens een Queen-concert, is echt![]()
![]()
![]()
idd.. die gast is echt niet te geloven.. nu dat ik zelf pauken speel, weet ik hoe moeilijk het is om op gehoor te stemmen..(doe zelf altijd met stemapparaat) en die gast doet dat gewoon on the flyquote:Op zondag 16 januari 2005 12:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
Mooiste slagwerk
kijk maar naar Roger Taylor tijdens een Queen-concert, is echt![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 januari 2005 12:51 schreef Bensel het volgende:
idd.. die gast is echt niet te geloven.. nu dat ik zelf pauken speel, weet ik hoe moeilijk het is om op gehoor te stemmen..(doe zelf altijd met stemapparaat) en die gast doet dat gewoon on the fly
pics? mp3's??quote:Maar ik speel al het slagwerk, dus drums, snare, xylofoon + afgeleides (marimba, klokkenspel), pauken, alle bijinstrumenten.
quote:Op zondag 16 januari 2005 13:35 schreef Bensel het volgende:
[..]
pic:
http://www.homepages.hetn(...)ag/BPrinsSolistC.htm
niet een van jou met pauken??quote:Op zondag 16 januari 2005 13:35 schreef Bensel het volgende:
[..]
pic:
http://www.homepages.hetn(...)ag/BPrinsSolistC.htm
volgens zn onderschrift welquote:
nee, daar worden niet zo vaak foto's van genomen, die ook online gezet worden. Ik zit ook eigenlijk alleen achter de pauken tijdens optredens van muziekschool orkest, of ad-hoc orkestquote:
quote:
niet drinken als je dit leestquote:Op zondag 16 januari 2005 19:31 schreef ReCreative het volgende:
'navond beste WFL-ers. Al tijd voor een bakkie, of nog even wachten?
* doet alsof er voor koffie een vaste tijd is...
2 mokken Alicey(R) koffie.quote:Op zondag 16 januari 2005 19:38 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Kunt U een schatting maken van het aantal?
Nee, gewone echte koffie, op dubbele sterkte.quote:Op zondag 16 januari 2005 19:45 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Is dat het zelfde als Espresso++?
In dat geval:.
Daar in de buurt ja... Is wel heftig hoor, en best dichtbijquote:Op zondag 16 januari 2005 19:51 schreef qu63 het volgende:
Koen???
Meer arrestaties steekpartijen Alkmaar
daar woonde jij toch???
Svennie!quote:Op zondag 16 januari 2005 19:51 schreef qu63 het volgende:
Koen???
Meer arrestaties steekpartijen Alkmaar
daar woonde jij toch???
ik bedoelde meer dat jij het zou kunnen zijn....quote:Op zondag 16 januari 2005 20:12 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Daar in de buurt ja... Is wel heftig hoor, en best dichtbij. Dat dus zomaar op straat neergestoken kunt worden, dat is een uiterst merkwaardige gedachte. Dat soort parkjes waar ditte gebeurt zijn ook geen plekken waar je je veilig voelt 's avonds...
Zin in koffie btw, ik ga ff maken.
ik werk bij een callcenter hier in Enschede.. Ik wilde in februari beginnen met een studie maar dat heb ik uitgesteld tot september dit jaarquote:Op zondag 16 januari 2005 20:23 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Svennie!
Even clichévraag maar wat doe jij op dit moment in het dagelijks leven? Laatste keer dat ik je sprak had je het over met je studie stoppen en gaan werken?
Da' weet ik welquote:Op zondag 16 januari 2005 20:28 schreef qu63 het volgende:
ik bedoelde meer dat jij het zou kunnen zijn....![]()
Al een specifieke studie in gedachten?quote:Op zondag 16 januari 2005 20:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik werk bij een callcenter hier in Enschede.. Ik wilde in februari beginnen met een studie maar dat heb ik uitgesteld tot september dit jaar
Precies. Ik houd hem gevangen in m'n kelder en af en toe mag ie eruit om te fokken, koffie te zetten, naar de wc te gaan en mij te vereren. Dus hij kan het nooit geweest zijn.quote:
nopequote:Op zondag 16 januari 2005 20:38 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Al een specifieke studie in gedachten?
quote:Op zondag 16 januari 2005 20:42 schreef Geartsjuh het volgende:
Precies. Ik houd hem gevangen in m'n kelder en af en toe mag ie eruit om te fokken, koffie te zetten, naar de wc te gaan en mij te vereren. Dus hij kan het nooit geweest zijn.
Vertel eens, wat voor vlees zit er nog meer in je kelder?quote:Op zondag 16 januari 2005 20:42 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Precies. Ik houd hem gevangen in m'n kelder en af en toe mag ie eruit om te fokken, koffie te zetten, naar de wc te gaan en mij te vereren. Dus hij kan het nooit geweest zijn.
Als ik dat zou zeggen krijg ik de AIVD achter me aan. Ik bedoel, bepaalde oosterse figuren zijn hier niet zo gewild snap je?quote:Op zondag 16 januari 2005 21:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vertel eens, wat voor vlees zit er nog meer in je kelder?
Maar danst toch juist mooi dat je ze in je kelder hebt, en ze niet vrij rondlopen?quote:Op zondag 16 januari 2005 21:13 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Als ik dat zou zeggen krijg ik de AIVD achter me aan. Ik bedoel, bepaalde oosterse figuren zijn hier niet zo gewild snap je?![]()
Maar ze zijn allemaal uiterst gedienstig hoor. Ik mag niet klagen.
True. Maar ik neem liever het zekere voor het onzekere. Straks moeten ze worden verhoord ofzo terwijl ik net een voetmassage wil.quote:Op zondag 16 januari 2005 21:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar danst toch juist mooi dat je ze in je kelder hebt, en ze niet vrij rondlopen?
Wat zijn de eisen van jouw vleeskeuring?quote:Maar heb je nog vlees dat mijn vleeskeuring zou doorstaan, of alleen maar oosterse figuren?
De sleutel hier is onderhandelen. Je spreekt bijvoorbeeld met de AIVD af dat ze een busje mogen lenen voor een week, en dat ze daarna weer netjes het busje met inhoud terugbrengen. Als ze zich aan de afspraak houden, mogen ze vervolgens weer een ander busje lenen.quote:Op zondag 16 januari 2005 21:24 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
True. Maar ik neem liever het zekere voor het onzekere. Straks moeten ze worden verhoord ofzo terwijl ik net een voetmassage wil.
Het moet lief, intelligent, aanhankelijk, monogaam en sensueel zijn, en daarnaast een mooi lichaam hebben.quote:[..]
Wat zijn de eisen van jouw vleeskeuring?
een golden retriever!!!quote:Op zondag 16 januari 2005 21:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
De sleutel hier is onderhandelen. Je spreekt bijvoorbeeld met de AIVD af dat ze een busje mogen lenen voor een week, en dat ze daarna weer netjes het busje met inhoud terugbrengen. Als ze zich aan de afspraak houden, mogen ze vervolgens weer een ander busje lenen.
[..]
Het moet lief, intelligent, aanhankelijk, monogaam en sensueel zijn, en daarnaast een mooi lichaam hebben.
een golden retriever!!!!quote:Op zondag 16 januari 2005 21:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, en het moet redelijkerwijs neukbaar zijn.
Wel erg lief natuurlijk! En nog blond ook.quote:Op zondag 16 januari 2005 21:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
een golden retriever!!!
plaatje:
[afbeelding]
Ik vraag me hogelijk af of de AIVD zich aan die afspraken zou houden. Maar als het tot zo'n overeenkomst zou komen dan hou ik er misschien ook nog wel een zakcentje aan over.. hmm ik ga eens informeren.quote:Op zondag 16 januari 2005 21:32 schreef Alicey het volgende:
De sleutel hier is onderhandelen. Je spreekt bijvoorbeeld met de AIVD af dat ze een busje mogen lenen voor een week, en dat ze daarna weer netjes het busje met inhoud terugbrengen. Als ze zich aan de afspraak houden, mogen ze vervolgens weer een ander busje lenen.
*noteert*quote:Het moet lief, intelligent, aanhankelijk, monogaam en sensueel zijn, en daarnaast een mooi lichaam hebben.
Oh jeetje!quote:Op zondag 16 januari 2005 21:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
een golden retriever!!!
plaatje:
[afbeelding]
Inderdaad, er zit denk ik best handel in.quote:Op zondag 16 januari 2005 21:42 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik vraag me hogelijk af of de AIVD zich aan die afspraken zou houden. Maar als het tot zo'n overeenkomst zou komen dan hou ik er misschien ook nog wel een zakcentje aan over.. hmm ik ga eens informeren.
Welke kunstjes kan hij allemaal?quote:[..]
*noteert*
[afbeelding]
Wat dacht je van deze geweldige spanjaard? Sinds 2 maanden in m'n bezit. Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat ie uitstekend koffie kan zetten. Uitermate geschikt voor jou.
"Geen standaard-webpagina's met al uw zoektermen gevonden.quote:Op zondag 16 januari 2005 21:44 schreef qu63 het volgende:
jammer Alicey:
Google zocht, maar vond niks
bummerquote:Op zondag 16 januari 2005 21:44 schreef qu63 het volgende:
jammer Alicey:
Google zocht, maar vond niks
Als je kunstjes wilt, kan je toch beter die hond nemenquote:
Er zijn vast wel hondengekken die dat beestje kunnen hersenspoelen leren koffie te zetten.quote:Op zondag 16 januari 2005 21:48 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Oh jeetje!![]()
Maar hij kan geen koffie zetten..
Ik heb het nu over de wat ingewikkeldere kunstjes. Je mag het ook arbeid noemen. Noem het zoals je wilt.quote:Op zondag 16 januari 2005 21:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
Als je kunstjes wilt, kan je toch beter die hond nemen
*insert pols-doorsnij-smiley*quote:Op zondag 16 januari 2005 21:50 schreef Alicey het volgende:
Heb ik weer, mijn ideale man/vrouw bestaat dus niet.
Het liefst zo weinig mogelijk.quote:Op zondag 16 januari 2005 21:53 schreef livEliveD het volgende:
Op welke filmster mag ie lijken Alicey?
Wil je erover praten?quote:Op zondag 16 januari 2005 21:52 schreef ReCreative het volgende:
Onvoorstelbaar. Werkelijk onvoorstelbaar
.
Eens even kijken..quote:Op zondag 16 januari 2005 21:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Inderdaad, er zit denk ik best handel in.
[..]
Welke kunstjes kan hij allemaal?
Ik ken nog wel iemand die er redelijk uit schijnt te zien. Puur op koffie leeft en als je zorgt dat de koffiedik altijd in vooraad is dan blijft ie vast bij je. Verder heeft ie het basispakket van de moderne man in zich zoals liefdevol, eerlijk, monogaam etc.quote:
Jou verkoop ik niet hoor.quote:Op zondag 16 januari 2005 21:52 schreef ReCreative het volgende:
Onvoorstelbaar. Werkelijk onvoorstelbaar
.
hier ook zo traag. heb al een aantal keer gezien dat er "document not found" stond. of kan server niet vinden...quote:Op zondag 16 januari 2005 21:59 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wil je erover praten?
(Ligt het aan mij of duurt posten gewoon 3 minuten?)
quote:Op zondag 16 januari 2005 22:00 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Eens even kijken..
- Hij geeft pootjes
Altijd amusant.quote:- Hij kan op de kop staan
quote:- Kan goed koken (altijd 3 gangen minimaal)
Oeh!quote:- Uitermate goed gezelschap voor een romantische zomeravond (lees: gepasioneerde spanjaard)
quote:- Beheerst de kama sutra
quote:- Kan onverwacht intelligent en diepzinnig uit de hoek komen
Zolang hij het niet doet vind ik het best.quote:- Kan goed tennissen (maar dat is niet zo van belang)
Kijk, zoiets bedoel ik dus.quote:Voor de rest is ie erg didactief ingesteld dus je kan hem van alles aanleren.
Dat schijnt er mee te maken te hebben of ze dicht bij de horizon staat. Dan zie je 'in perspectief' met de voorgrond in eens dat ze enorm ver weg staat. Daarom maken je 'hersenen' haar groter. Als je je arm strekt is ze nog steeds 'een halve duim' dikquote:Op zondag 16 januari 2005 22:03 schreef livEliveD het volgende:
Ff WFL vraag:
Waarom lijkt de maan soms zo super groot en juist soms zo klein? En waarom kan ik me herinneren dat dit niet zo is als je op je kop gaat staan?!?
Het idee dat ik in één kelder zit met een geile Spaanse tennisser is stuitend, werkelijk stuitendquote:
Dat klinkt ook als een redelijke kandidaat.quote:Op zondag 16 januari 2005 22:03 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ken nog wel iemand die er redelijk uit schijnt te zien. Puur op koffie leeft en als je zorgt dat de koffiedik altijd in vooraad is dan blijft ie vast bij je. Verder heeft ie het basispakket van de moderne man in zich zoals liefdevol, eerlijk, monogaam etc.
Omdat de maan bij het opkomen dichterbij de horizon staat, en je hersens "weten" dat iets nabij de horizon in werkelijkheid groter is dan dat het er uitziet. Wat bij de maan natuurlijk niet opgaat.quote:Ff WFL vraag:
Waarom lijkt de maan soms zo super groot en juist soms zo klein?
Omdat het uit een van de wetenschapsquiz-topics is voorbij gekomen?quote:En waarom kan ik me herinneren dat dit niet zo is als je op je kop gaat staan?!?
Ok dat is wel weer genoeg voor vanavond. Jij gaat straks mooi terug die kelder in!quote:Op zondag 16 januari 2005 22:10 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Het idee dat ik in één kelder zit met een geile Spaanse tennisser is stuitend, werkelijk stuitend. In mijn tijd kon je daarvoor minstens een ambtelijke berisping krijgen.
Inpakken of eet je 'm hier op?quote:Op zondag 16 januari 2005 22:12 schreef Alicey het volgende:
Ja, kom je hem langsbrengen of moet ik hem ophalen?
Ze worden inderdaad erg mondig als je ze te lang uit de kelder laat.quote:Op zondag 16 januari 2005 22:13 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ok dat is wel weer genoeg voor vanavond. Jij gaat straks mooi terug die kelder in!
Hij is wel wat aan de dure kant maar de onderhoudskosten vallen wel mee als koffie niet al te duur wordt.quote:Op zondag 16 januari 2005 22:11 schreef Alicey het volgende:
Dat klinkt ook als een redelijke kandidaat.
Ok. Thnx. Logische verklaring idd. Weer wat geleerd.quote:Omdat de maan bij het opkomen dichterbij de horizon staat, en je hersens "weten" dat iets nabij de horizon in werkelijkheid groter is dan dat het er uitziet. Wat bij de maan natuurlijk niet opgaat.
..
Omdat het uit een van de wetenschapsquiz-topics is voorbij gekomen?
quote:Op zondag 16 januari 2005 22:10 schreef ReCreative het volgende:
Het idee dat ik in één kelder zit met een geile Spaanse tennisser is stuitend, werkelijk stuitend. In mijn tijd kon je daarvoor minstens een ambtelijke berisping krijgen.
Denkend aan je houding tegenover Friesland kom ik hem wel een keertje brengen.quote:Op zondag 16 januari 2005 22:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, kom je hem langsbrengen of moet ik hem ophalen?
Mooi kut is datquote:Op zondag 16 januari 2005 22:13 schreef Geartsjuh het volgende:
Ok dat is wel weer genoeg voor vanavond. Jij gaat straks mooi terug die kelder in!
Ik heb geen idee.quote:Op zondag 16 januari 2005 22:16 schreef Doffy het volgende:
[..]wat is er nou erg aan om in 1 kelder te zitten met een geile spaanse tennisser?
voor een nachtje
Oh, wat iemand anders wel en niet erg vindt dat moet hij/zij zelf weten. Het staat bij mij niet erg hoog op m'n prioriteitenlijstje.quote:Op zondag 16 januari 2005 22:16 schreef Doffy het volgende:wat is er nou erg aan om in 1 kelder te zitten met een geile spaanse tennisser?
voor een nachtje
Ik moet opeens aan Tessje denken.quote:Op zondag 16 januari 2005 22:24 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Maar die ambtelijke berisping klinkt ook wel goed hoor.
quote:Op zondag 16 januari 2005 22:13 schreef qu63 het volgende:
weet er iemand nog site's waar banen te vinden zijn?? (het liefst in enschede e.o.)
jobtrack, jobpool, monsterboard, step-stone, een-baan.nl, jobbingmall.nl en cvbank.nl ken ik al...
Alléén als je morgen koffie zet en mijn voeten wast.quote:Op zondag 16 januari 2005 22:22 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Mooi kut is dat. Dat wordt weer kelderarrest. Mag ik wel internet?
www.werkenbijdeoverheid.nlquote:Op zondag 16 januari 2005 22:27 schreef qu63 het volgende:
Vervelend klusjequote:Op zondag 16 januari 2005 22:27 schreef Geartsjuh het volgende:
Alléén als je morgen koffie zet en mijn voeten wast.
Op tijd eten geven en af en toe naar de wc laten gaan. Verder niet veel bijzonders. Meest van mijn mannen zijn mondig genoeg om het aan te geven als ze iets willen en dan kan jij altijd nog bepalen of je ze het dan wel of niet geeft. Met goed gedrag bv. krijgen ze wel eens een extra sneetje brood.quote:Op zondag 16 januari 2005 22:22 schreef Alicey het volgende:
Ok, ik zie hem dan wel een keer arriveren.![]()
Zijn er verder nog speciale adviezen m.b.t. het gebruik?
heb ik ook al gehad... 1 vacature in enschede...quote:Op zondag 16 januari 2005 22:29 schreef ReCreative het volgende:
[..]
www.werkenbijdeoverheid.nl
www.gemeentebanen.nl
www.werkenbijhetrijk.nl
vannacht dus weer een paar mensen neer steken zekerquote:Op zondag 16 januari 2005 23:02 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Dat red ik niet, want ik ga er vandoor.
Adios!
Nee, slapenquote:Op zondag 16 januari 2005 23:05 schreef qu63 het volgende:
vannacht dus weer een paar mensen neer steken zeker
Niet eerst naar huis rijden??quote:Op zondag 16 januari 2005 23:07 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nee, slapen. Ik hou wel van knife-sex (vraag maar aan Alicey) maar om nou midden in de nacht onbekenden te gaan neersabelen spreekt me niet ècht aan.
Ja, eerst naar huis rijden en dan slapen, maar ik ben toch al thuis en toch weer nietquote:Op zondag 16 januari 2005 23:08 schreef qu63 het volgende:
Niet eerst naar huis rijden??
naar Alkmaar rijden dusquote:Op zondag 16 januari 2005 23:09 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ja, eerst naar huis rijden en dan slapen, maar ik ben toch al thuis en toch weer niet.
En met deze waanzinnig interessante gedachte verlaat ik jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |