Ik heb het nu over de wat ingewikkeldere kunstjes. Je mag het ook arbeid noemen. Noem het zoals je wilt.quote:Op zondag 16 januari 2005 21:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
Als je kunstjes wilt, kan je toch beter die hond nemen
*insert pols-doorsnij-smiley*quote:Op zondag 16 januari 2005 21:50 schreef Alicey het volgende:
Heb ik weer, mijn ideale man/vrouw bestaat dus niet.
Het liefst zo weinig mogelijk.quote:Op zondag 16 januari 2005 21:53 schreef livEliveD het volgende:
Op welke filmster mag ie lijken Alicey?
Wil je erover praten?quote:Op zondag 16 januari 2005 21:52 schreef ReCreative het volgende:
Onvoorstelbaar. Werkelijk onvoorstelbaar
.
Eens even kijken..quote:Op zondag 16 januari 2005 21:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Inderdaad, er zit denk ik best handel in.
[..]
Welke kunstjes kan hij allemaal?
Ik ken nog wel iemand die er redelijk uit schijnt te zien. Puur op koffie leeft en als je zorgt dat de koffiedik altijd in vooraad is dan blijft ie vast bij je. Verder heeft ie het basispakket van de moderne man in zich zoals liefdevol, eerlijk, monogaam etc.quote:
Jou verkoop ik niet hoor.quote:Op zondag 16 januari 2005 21:52 schreef ReCreative het volgende:
Onvoorstelbaar. Werkelijk onvoorstelbaar
.
hier ook zo traag. heb al een aantal keer gezien dat er "document not found" stond. of kan server niet vinden...quote:Op zondag 16 januari 2005 21:59 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wil je erover praten?
(Ligt het aan mij of duurt posten gewoon 3 minuten?)
quote:Op zondag 16 januari 2005 22:00 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Eens even kijken..
- Hij geeft pootjes
Altijd amusant.quote:- Hij kan op de kop staan
quote:- Kan goed koken (altijd 3 gangen minimaal)
Oeh!quote:- Uitermate goed gezelschap voor een romantische zomeravond (lees: gepasioneerde spanjaard)
quote:- Beheerst de kama sutra
quote:- Kan onverwacht intelligent en diepzinnig uit de hoek komen
Zolang hij het niet doet vind ik het best.quote:- Kan goed tennissen (maar dat is niet zo van belang)
Kijk, zoiets bedoel ik dus.quote:Voor de rest is ie erg didactief ingesteld dus je kan hem van alles aanleren.
Dat schijnt er mee te maken te hebben of ze dicht bij de horizon staat. Dan zie je 'in perspectief' met de voorgrond in eens dat ze enorm ver weg staat. Daarom maken je 'hersenen' haar groter. Als je je arm strekt is ze nog steeds 'een halve duim' dikquote:Op zondag 16 januari 2005 22:03 schreef livEliveD het volgende:
Ff WFL vraag:
Waarom lijkt de maan soms zo super groot en juist soms zo klein? En waarom kan ik me herinneren dat dit niet zo is als je op je kop gaat staan?!?
Het idee dat ik in één kelder zit met een geile Spaanse tennisser is stuitend, werkelijk stuitendquote:
Dat klinkt ook als een redelijke kandidaat.quote:Op zondag 16 januari 2005 22:03 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ken nog wel iemand die er redelijk uit schijnt te zien. Puur op koffie leeft en als je zorgt dat de koffiedik altijd in vooraad is dan blijft ie vast bij je. Verder heeft ie het basispakket van de moderne man in zich zoals liefdevol, eerlijk, monogaam etc.
Omdat de maan bij het opkomen dichterbij de horizon staat, en je hersens "weten" dat iets nabij de horizon in werkelijkheid groter is dan dat het er uitziet. Wat bij de maan natuurlijk niet opgaat.quote:Ff WFL vraag:
Waarom lijkt de maan soms zo super groot en juist soms zo klein?
Omdat het uit een van de wetenschapsquiz-topics is voorbij gekomen?quote:En waarom kan ik me herinneren dat dit niet zo is als je op je kop gaat staan?!?
Ok dat is wel weer genoeg voor vanavond. Jij gaat straks mooi terug die kelder in!quote:Op zondag 16 januari 2005 22:10 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Het idee dat ik in één kelder zit met een geile Spaanse tennisser is stuitend, werkelijk stuitend. In mijn tijd kon je daarvoor minstens een ambtelijke berisping krijgen.
Inpakken of eet je 'm hier op?quote:Op zondag 16 januari 2005 22:12 schreef Alicey het volgende:
Ja, kom je hem langsbrengen of moet ik hem ophalen?
Ze worden inderdaad erg mondig als je ze te lang uit de kelder laat.quote:Op zondag 16 januari 2005 22:13 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ok dat is wel weer genoeg voor vanavond. Jij gaat straks mooi terug die kelder in!
Hij is wel wat aan de dure kant maar de onderhoudskosten vallen wel mee als koffie niet al te duur wordt.quote:Op zondag 16 januari 2005 22:11 schreef Alicey het volgende:
Dat klinkt ook als een redelijke kandidaat.
Ok. Thnx. Logische verklaring idd. Weer wat geleerd.quote:Omdat de maan bij het opkomen dichterbij de horizon staat, en je hersens "weten" dat iets nabij de horizon in werkelijkheid groter is dan dat het er uitziet. Wat bij de maan natuurlijk niet opgaat.
..
Omdat het uit een van de wetenschapsquiz-topics is voorbij gekomen?
quote:Op zondag 16 januari 2005 22:10 schreef ReCreative het volgende:
Het idee dat ik in één kelder zit met een geile Spaanse tennisser is stuitend, werkelijk stuitend. In mijn tijd kon je daarvoor minstens een ambtelijke berisping krijgen.
Denkend aan je houding tegenover Friesland kom ik hem wel een keertje brengen.quote:Op zondag 16 januari 2005 22:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, kom je hem langsbrengen of moet ik hem ophalen?
Mooi kut is datquote:Op zondag 16 januari 2005 22:13 schreef Geartsjuh het volgende:
Ok dat is wel weer genoeg voor vanavond. Jij gaat straks mooi terug die kelder in!
Ik heb geen idee.quote:Op zondag 16 januari 2005 22:16 schreef Doffy het volgende:
[..]wat is er nou erg aan om in 1 kelder te zitten met een geile spaanse tennisser?
voor een nachtje
Oh, wat iemand anders wel en niet erg vindt dat moet hij/zij zelf weten. Het staat bij mij niet erg hoog op m'n prioriteitenlijstje.quote:Op zondag 16 januari 2005 22:16 schreef Doffy het volgende:wat is er nou erg aan om in 1 kelder te zitten met een geile spaanse tennisser?
voor een nachtje
Ik moet opeens aan Tessje denken.quote:Op zondag 16 januari 2005 22:24 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Maar die ambtelijke berisping klinkt ook wel goed hoor.
quote:Op zondag 16 januari 2005 22:13 schreef qu63 het volgende:
weet er iemand nog site's waar banen te vinden zijn?? (het liefst in enschede e.o.)
jobtrack, jobpool, monsterboard, step-stone, een-baan.nl, jobbingmall.nl en cvbank.nl ken ik al...
Alléén als je morgen koffie zet en mijn voeten wast.quote:Op zondag 16 januari 2005 22:22 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Mooi kut is dat. Dat wordt weer kelderarrest. Mag ik wel internet?
www.werkenbijdeoverheid.nlquote:Op zondag 16 januari 2005 22:27 schreef qu63 het volgende:
Vervelend klusjequote:Op zondag 16 januari 2005 22:27 schreef Geartsjuh het volgende:
Alléén als je morgen koffie zet en mijn voeten wast.
Op tijd eten geven en af en toe naar de wc laten gaan. Verder niet veel bijzonders. Meest van mijn mannen zijn mondig genoeg om het aan te geven als ze iets willen en dan kan jij altijd nog bepalen of je ze het dan wel of niet geeft. Met goed gedrag bv. krijgen ze wel eens een extra sneetje brood.quote:Op zondag 16 januari 2005 22:22 schreef Alicey het volgende:
Ok, ik zie hem dan wel een keer arriveren.![]()
Zijn er verder nog speciale adviezen m.b.t. het gebruik?
heb ik ook al gehad... 1 vacature in enschede...quote:Op zondag 16 januari 2005 22:29 schreef ReCreative het volgende:
[..]
www.werkenbijdeoverheid.nl
www.gemeentebanen.nl
www.werkenbijhetrijk.nl
vannacht dus weer een paar mensen neer steken zekerquote:Op zondag 16 januari 2005 23:02 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Dat red ik niet, want ik ga er vandoor.
Adios!
Nee, slapenquote:Op zondag 16 januari 2005 23:05 schreef qu63 het volgende:
vannacht dus weer een paar mensen neer steken zeker
Niet eerst naar huis rijden??quote:Op zondag 16 januari 2005 23:07 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nee, slapen. Ik hou wel van knife-sex (vraag maar aan Alicey) maar om nou midden in de nacht onbekenden te gaan neersabelen spreekt me niet ècht aan.
Ja, eerst naar huis rijden en dan slapen, maar ik ben toch al thuis en toch weer nietquote:Op zondag 16 januari 2005 23:08 schreef qu63 het volgende:
Niet eerst naar huis rijden??
naar Alkmaar rijden dusquote:Op zondag 16 januari 2005 23:09 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ja, eerst naar huis rijden en dan slapen, maar ik ben toch al thuis en toch weer niet.
En met deze waanzinnig interessante gedachte verlaat ik jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |