quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:23 schreef Maethor het volgende:
Dat vind ik wel een geschikte term voor slowchat hier in WFL![]()
Ow jeequote:Op donderdag 13 januari 2005 11:40 schreef Alicey het volgende:
Ik zou zelf pleiten voor frequentie. Vervolgtopics heten dan ook WFL-LFC.
* is het ontzettend met Maethor eensquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:51 schreef Maethor het volgende:
Hou toch eens op met die klotesmilies
. Ik vind het een geweldige smilie, mits op de juiste manier gebruikt (bijvoorbeeld: Rude zegt zo iets stoms dat ik de tranen in de ogen heb staan). Maar niet zo te pas en te onpas!
![]()
Dat zeg ik. Maar Alicey misbruikt hemquote:Op donderdag 13 januari 2005 12:05 schreef livEliveD het volgende:
Maar, maar, maar die smiley is juist geweldig![]()
Dan ben ik bij deze van de Anti-'quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:29 schreef Bensel het volgende:
ik blijf hem wel gebruiken
Dan maak ik samen met Alicey er aanspraak op
Ja, 't gaat nu werkelijk een stuk beterquote:Op donderdag 13 januari 2005 12:56 schreef Alicey het volgende:
Ach, troost je.. Je hebt yvonne aan je zijde.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:46 schreef Alicey het volgende:
Ik heb hem net ook al stikum getest, en het scheelt inderdaad ietsje met de snelheid. De bottle-neck ligt echter helaas ergens anders..
Nou ikke dusquote:Op donderdag 13 januari 2005 09:20 schreef ReCreative het volgende:
Nog meer mensen naar de InfraTech vanavond??
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:21 schreef ReCreative het volgende:
Nou ikke dus. Ff zonder oordelen en zo, maar wat een stelletje bouwers daar zeg... Ik dacht mooi zaken te kunnen doen, maar hoe kan dat met mensen die blijven zeggen dat hun 'product' het beste is??
Ach iedereen mag lekker doen wat hij wil, en zichzelf opstellen zoals hij wil. Maar soms is het lastig daadwerkelijk objectieve informatie in te winnen bij bedrijven. De kunst is door dergelijke 'commerciële' muren heen kijken. En dat vereist vaardigheid.quote:
Morgenquote:goedemorgen idd
Ik was al bang dat je "Francken-koffie" zou zeggen. Massaproductie-koffie met stukjes.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:02 schreef Maethor het volgende:
Moeders bakkie. Maar ik vind Senseo ook best te pruimen.
Die OP was idd exact hetzelfde.quote:Op donderdag 13 januari 2005 15:52 schreef livEliveD het volgende:
Was eigenlijk niet bedoeld als fb. Het kan me eerlijk gezegd niet zo boeien of ie open is of niet.
Ik vond het wel grappig omdat dit volgens mij een letterlijke kopie is van het eerste topic in GC die vanuit wfl kwam. Maar goed. Boeien
Hehehequote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:19 schreef Haushofer het volgende:
Ik was al bang dat je "Francken-koffie" zou zeggen. Massaproductie-koffie met stukjes.![]()
http://www.qu63.nl/blog moet het ook zijn... op de een of andere manier wil ie mn index niet altijd pakkenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:01 schreef livEliveD het volgende:
qu63.nl could not be fount
Wat vinden jullie eigenlijk betere koffie. Senseo of moeders bakkie?
Mooi ej. En deze heeft veel meer pixeltjes dan de vorige.quote:
Nu je het zegt..ik dacht al, waar komen die paddestoeltjes in mn koffie vandaan?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:22 schreef Maethor het volgende:
[..]
HeheheIk denk dat er bij Francken aan de koffie niet zoveel mankeert. 'T zijn meer de mokken...
Het komt me vaag voor dat er zich ergens in een hoek een stoffige wasbak bevindt. Dit is maar bij weinig Franckenleden bekend.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:58 schreef Haushofer het volgende:
Nu je het zegt..ik dacht al, waar komen die paddestoeltjes in mn koffie vandaan?![]()
En meer nog, hoe krijg ik ze er weer uit?
We hebben sinds een paar maand een schoonmaakrooster! En idd, toen bleek er zowaar een wasbak aanwezig te zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:00 schreef Maethor het volgende:
[..]
Het komt me vaag voor dat er zich ergens in een hoek een stoffige wasbak bevindt. Dit is maar bij weinig Franckenleden bekend.
Voor de mokken?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:02 schreef Haushofer het volgende:
een schoonmaakrooster!
Voor de kamer. De mokken moeten we zelf doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |