Mee eens.quote:
quote:Pasgeleden een yoghurt op basis van groene thee, die was wel best lekker.
Niet mee eensquote:Maar gewoon thee...
Wat voor kerk is het? Kan erg uitmaken wat betreft de 'interessantheid' en levendigheid van een preek.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:12 schreef Bensel het volgende:
morgen voor het eerst voor een dienst in de kerk (wegens muziekoptreden van mij). Ik kan persoonlijk heel erg slecht tegen preken, dus misschien word het nog lachen
Uhm... dat valt wel meequote:
Yoghurt met thee erin. En natuurlijk smaakt het daar dan ook naar. Niet zelf gemengd, maar zo gekocht. Zal vast wel verantwoord zijn gebeurd.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:19 schreef Maethor het volgende:
[..]
Uhm... dat valt wel meeMaar yoghurt met thee?
Of gewoon met thee-smaak ofzo.
Het is een hervormde kerk.. al is het iets speciaals.. we hebben nl met kerstdienst ook al gespeeld (ad-hoc orkest met kinderkoor), en toen heeft de kerkenraad besloten dat het zo mooi was, dat we ook maar moesten spelen tijdens deze dienst. we spelen dan weliswaar godsdienstige stukken, maar daar kan ik nog wel doorheen prikken.. gaat me meer om de muziek (en het slagwerk dat ik speel.. niets is zo leuk om een stuk lekker te laten klinken met een pauken)quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:15 schreef Maethor het volgende:
Wat voor kerk is het? Kan erg uitmaken wat betreft de 'interessantheid' en levendigheid van een preek.
Ik betwijfel hetquote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:37 schreef Alicey het volgende:
Zal vast wel verantwoord zijn gebeurd.
Ja ok, daar ben ik wel bekend mee. Die preken kunnen soms erg saai en langdraderig zijn, maar tijdens speciale diensten (speciaal voor jeugd of muzikaler dan normaal oid) gaat het vaak wel. Bovendien, ik heb ook een keer naar de predikant van de Vrije Baptistenkerk (Bethel) in Drachten (was nog in het nieuws, hebben weer een hoop ruimte bijgekocht, immens populair, krijgen meer dan 2000 bezoekers) mogen luisteren. Nou, het enthousiasme en stemvolume spat er letterlijk vanaf, maar dat vind ik ook weer niks...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:39 schreef Bensel het volgende:
Het is een hervormde kerk..
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:39 schreef Bensel het volgende:
gaat me meer om de muziek (en het slagwerk dat ik speel.. niets is zo leuk om een stuk lekker te laten klinken met een pauken)
Nou ben er net geweest, en viel me no mee.. veel muziek, preek die niet zo superlang was.. was trouwens een oecumenische dienst (wat het inhoudt weet ik nog steeds niet). het was wel druk in de kerk.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:51 schreef Maethor het volgende:
[..]
Ik betwijfel het![]()
[..]
Ja ok, daar ben ik wel bekend mee. Die preken kunnen soms erg saai en langdraderig zijn, maar tijdens speciale diensten (speciaal voor jeugd of muzikaler dan normaal oid) gaat het vaak wel. Bovendien, ik heb ook een keer naar de predikant van de Vrije Baptistenkerk (Bethel) in Drachten (was nog in het nieuws, hebben weer een hoop ruimte bijgekocht, immens populair, krijgen meer dan 2000 bezoekers) mogen luisteren. Nou, het enthousiasme en stemvolume spat er letterlijk vanaf, maar dat vind ik ook weer niks...
Mooiste slagwerkquote:
slagwerk is sowiesoquote:Op zondag 16 januari 2005 12:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
Mooiste slagwerk
kijk maar naar Roger Taylor tijdens een Queen-concert, is echt![]()
![]()
![]()
idd.. die gast is echt niet te geloven.. nu dat ik zelf pauken speel, weet ik hoe moeilijk het is om op gehoor te stemmen..(doe zelf altijd met stemapparaat) en die gast doet dat gewoon on the flyquote:Op zondag 16 januari 2005 12:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
Mooiste slagwerk
kijk maar naar Roger Taylor tijdens een Queen-concert, is echt![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 januari 2005 12:51 schreef Bensel het volgende:
idd.. die gast is echt niet te geloven.. nu dat ik zelf pauken speel, weet ik hoe moeilijk het is om op gehoor te stemmen..(doe zelf altijd met stemapparaat) en die gast doet dat gewoon on the fly
pics? mp3's??quote:Maar ik speel al het slagwerk, dus drums, snare, xylofoon + afgeleides (marimba, klokkenspel), pauken, alle bijinstrumenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |