Mee eens.quote:
quote:Pasgeleden een yoghurt op basis van groene thee, die was wel best lekker.
Niet mee eensquote:Maar gewoon thee...
Wat voor kerk is het? Kan erg uitmaken wat betreft de 'interessantheid' en levendigheid van een preek.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:12 schreef Bensel het volgende:
morgen voor het eerst voor een dienst in de kerk (wegens muziekoptreden van mij). Ik kan persoonlijk heel erg slecht tegen preken, dus misschien word het nog lachen
Uhm... dat valt wel meequote:
Yoghurt met thee erin. En natuurlijk smaakt het daar dan ook naar. Niet zelf gemengd, maar zo gekocht. Zal vast wel verantwoord zijn gebeurd.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:19 schreef Maethor het volgende:
[..]
Uhm... dat valt wel meeMaar yoghurt met thee?
Of gewoon met thee-smaak ofzo.
Het is een hervormde kerk.. al is het iets speciaals.. we hebben nl met kerstdienst ook al gespeeld (ad-hoc orkest met kinderkoor), en toen heeft de kerkenraad besloten dat het zo mooi was, dat we ook maar moesten spelen tijdens deze dienst. we spelen dan weliswaar godsdienstige stukken, maar daar kan ik nog wel doorheen prikken.. gaat me meer om de muziek (en het slagwerk dat ik speel.. niets is zo leuk om een stuk lekker te laten klinken met een pauken)quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:15 schreef Maethor het volgende:
Wat voor kerk is het? Kan erg uitmaken wat betreft de 'interessantheid' en levendigheid van een preek.
Ik betwijfel hetquote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:37 schreef Alicey het volgende:
Zal vast wel verantwoord zijn gebeurd.
Ja ok, daar ben ik wel bekend mee. Die preken kunnen soms erg saai en langdraderig zijn, maar tijdens speciale diensten (speciaal voor jeugd of muzikaler dan normaal oid) gaat het vaak wel. Bovendien, ik heb ook een keer naar de predikant van de Vrije Baptistenkerk (Bethel) in Drachten (was nog in het nieuws, hebben weer een hoop ruimte bijgekocht, immens populair, krijgen meer dan 2000 bezoekers) mogen luisteren. Nou, het enthousiasme en stemvolume spat er letterlijk vanaf, maar dat vind ik ook weer niks...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:39 schreef Bensel het volgende:
Het is een hervormde kerk..
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:39 schreef Bensel het volgende:
gaat me meer om de muziek (en het slagwerk dat ik speel.. niets is zo leuk om een stuk lekker te laten klinken met een pauken)
Nou ben er net geweest, en viel me no mee.. veel muziek, preek die niet zo superlang was.. was trouwens een oecumenische dienst (wat het inhoudt weet ik nog steeds niet). het was wel druk in de kerk.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:51 schreef Maethor het volgende:
[..]
Ik betwijfel het![]()
[..]
Ja ok, daar ben ik wel bekend mee. Die preken kunnen soms erg saai en langdraderig zijn, maar tijdens speciale diensten (speciaal voor jeugd of muzikaler dan normaal oid) gaat het vaak wel. Bovendien, ik heb ook een keer naar de predikant van de Vrije Baptistenkerk (Bethel) in Drachten (was nog in het nieuws, hebben weer een hoop ruimte bijgekocht, immens populair, krijgen meer dan 2000 bezoekers) mogen luisteren. Nou, het enthousiasme en stemvolume spat er letterlijk vanaf, maar dat vind ik ook weer niks...
Mooiste slagwerkquote:
slagwerk is sowiesoquote:Op zondag 16 januari 2005 12:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
Mooiste slagwerk
kijk maar naar Roger Taylor tijdens een Queen-concert, is echt![]()
![]()
![]()
idd.. die gast is echt niet te geloven.. nu dat ik zelf pauken speel, weet ik hoe moeilijk het is om op gehoor te stemmen..(doe zelf altijd met stemapparaat) en die gast doet dat gewoon on the flyquote:Op zondag 16 januari 2005 12:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
Mooiste slagwerk
kijk maar naar Roger Taylor tijdens een Queen-concert, is echt![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 januari 2005 12:51 schreef Bensel het volgende:
idd.. die gast is echt niet te geloven.. nu dat ik zelf pauken speel, weet ik hoe moeilijk het is om op gehoor te stemmen..(doe zelf altijd met stemapparaat) en die gast doet dat gewoon on the fly
pics? mp3's??quote:Maar ik speel al het slagwerk, dus drums, snare, xylofoon + afgeleides (marimba, klokkenspel), pauken, alle bijinstrumenten.
quote:Op zondag 16 januari 2005 13:35 schreef Bensel het volgende:
[..]
pic:
http://www.homepages.hetn(...)ag/BPrinsSolistC.htm
niet een van jou met pauken??quote:Op zondag 16 januari 2005 13:35 schreef Bensel het volgende:
[..]
pic:
http://www.homepages.hetn(...)ag/BPrinsSolistC.htm
volgens zn onderschrift welquote:
nee, daar worden niet zo vaak foto's van genomen, die ook online gezet worden. Ik zit ook eigenlijk alleen achter de pauken tijdens optredens van muziekschool orkest, of ad-hoc orkestquote:
quote:
niet drinken als je dit leestquote:Op zondag 16 januari 2005 19:31 schreef ReCreative het volgende:
'navond beste WFL-ers. Al tijd voor een bakkie, of nog even wachten?
* doet alsof er voor koffie een vaste tijd is...
2 mokken Alicey(R) koffie.quote:Op zondag 16 januari 2005 19:38 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Kunt U een schatting maken van het aantal?
Nee, gewone echte koffie, op dubbele sterkte.quote:Op zondag 16 januari 2005 19:45 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Is dat het zelfde als Espresso++?
In dat geval:.
Daar in de buurt ja... Is wel heftig hoor, en best dichtbijquote:Op zondag 16 januari 2005 19:51 schreef qu63 het volgende:
Koen???
Meer arrestaties steekpartijen Alkmaar
daar woonde jij toch???
Svennie!quote:Op zondag 16 januari 2005 19:51 schreef qu63 het volgende:
Koen???
Meer arrestaties steekpartijen Alkmaar
daar woonde jij toch???
ik bedoelde meer dat jij het zou kunnen zijn....quote:Op zondag 16 januari 2005 20:12 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Daar in de buurt ja... Is wel heftig hoor, en best dichtbij. Dat dus zomaar op straat neergestoken kunt worden, dat is een uiterst merkwaardige gedachte. Dat soort parkjes waar ditte gebeurt zijn ook geen plekken waar je je veilig voelt 's avonds...
Zin in koffie btw, ik ga ff maken.
ik werk bij een callcenter hier in Enschede.. Ik wilde in februari beginnen met een studie maar dat heb ik uitgesteld tot september dit jaarquote:Op zondag 16 januari 2005 20:23 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Svennie!
Even clichévraag maar wat doe jij op dit moment in het dagelijks leven? Laatste keer dat ik je sprak had je het over met je studie stoppen en gaan werken?
Da' weet ik welquote:Op zondag 16 januari 2005 20:28 schreef qu63 het volgende:
ik bedoelde meer dat jij het zou kunnen zijn....![]()
Al een specifieke studie in gedachten?quote:Op zondag 16 januari 2005 20:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik werk bij een callcenter hier in Enschede.. Ik wilde in februari beginnen met een studie maar dat heb ik uitgesteld tot september dit jaar
Precies. Ik houd hem gevangen in m'n kelder en af en toe mag ie eruit om te fokken, koffie te zetten, naar de wc te gaan en mij te vereren. Dus hij kan het nooit geweest zijn.quote:
nopequote:Op zondag 16 januari 2005 20:38 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Al een specifieke studie in gedachten?
quote:Op zondag 16 januari 2005 20:42 schreef Geartsjuh het volgende:
Precies. Ik houd hem gevangen in m'n kelder en af en toe mag ie eruit om te fokken, koffie te zetten, naar de wc te gaan en mij te vereren. Dus hij kan het nooit geweest zijn.
Vertel eens, wat voor vlees zit er nog meer in je kelder?quote:Op zondag 16 januari 2005 20:42 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Precies. Ik houd hem gevangen in m'n kelder en af en toe mag ie eruit om te fokken, koffie te zetten, naar de wc te gaan en mij te vereren. Dus hij kan het nooit geweest zijn.
Als ik dat zou zeggen krijg ik de AIVD achter me aan. Ik bedoel, bepaalde oosterse figuren zijn hier niet zo gewild snap je?quote:Op zondag 16 januari 2005 21:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vertel eens, wat voor vlees zit er nog meer in je kelder?
Maar danst toch juist mooi dat je ze in je kelder hebt, en ze niet vrij rondlopen?quote:Op zondag 16 januari 2005 21:13 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Als ik dat zou zeggen krijg ik de AIVD achter me aan. Ik bedoel, bepaalde oosterse figuren zijn hier niet zo gewild snap je?![]()
Maar ze zijn allemaal uiterst gedienstig hoor. Ik mag niet klagen.
True. Maar ik neem liever het zekere voor het onzekere. Straks moeten ze worden verhoord ofzo terwijl ik net een voetmassage wil.quote:Op zondag 16 januari 2005 21:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar danst toch juist mooi dat je ze in je kelder hebt, en ze niet vrij rondlopen?
Wat zijn de eisen van jouw vleeskeuring?quote:Maar heb je nog vlees dat mijn vleeskeuring zou doorstaan, of alleen maar oosterse figuren?
De sleutel hier is onderhandelen. Je spreekt bijvoorbeeld met de AIVD af dat ze een busje mogen lenen voor een week, en dat ze daarna weer netjes het busje met inhoud terugbrengen. Als ze zich aan de afspraak houden, mogen ze vervolgens weer een ander busje lenen.quote:Op zondag 16 januari 2005 21:24 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
True. Maar ik neem liever het zekere voor het onzekere. Straks moeten ze worden verhoord ofzo terwijl ik net een voetmassage wil.
Het moet lief, intelligent, aanhankelijk, monogaam en sensueel zijn, en daarnaast een mooi lichaam hebben.quote:[..]
Wat zijn de eisen van jouw vleeskeuring?
een golden retriever!!!quote:Op zondag 16 januari 2005 21:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
De sleutel hier is onderhandelen. Je spreekt bijvoorbeeld met de AIVD af dat ze een busje mogen lenen voor een week, en dat ze daarna weer netjes het busje met inhoud terugbrengen. Als ze zich aan de afspraak houden, mogen ze vervolgens weer een ander busje lenen.
[..]
Het moet lief, intelligent, aanhankelijk, monogaam en sensueel zijn, en daarnaast een mooi lichaam hebben.
een golden retriever!!!!quote:Op zondag 16 januari 2005 21:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, en het moet redelijkerwijs neukbaar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |