Hé, Lamon.quote:
Noem het dan gewoon "ThE_ED's semi-bikkeltijd"quote:Op dinsdag 11 januari 2005 01:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Hé, Lamon.
Als jij nou gewoon deel 31 had geopend... ik heb er zo'n hekel aan om m'n eigen reeks te moeten openen elke keer.
Ik ben geboren met een uiterst beroerde timing. Maar da's dan ook mijn enige defect, en ik heb er mee leren leven.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 01:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hé, Lamon.
Als jij nou gewoon deel 31 had geopend... ik heb er zo'n hekel aan om m'n eigen reeks te moeten openen elke keer.
Wat een optimisme.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 01:21 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ben geboren met een uiterst beroerde timing. Maar da's dan ook mijn enige defect, en ik heb er mee leren leven.![]()
Ik ben gewoon zo'n glas overvol type.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 01:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat een optimisme.
Garden State, 21 grams en Eternal sunshine of a spotless mind waren de laatste echt goede films die ik gezien heb. Ik ga binnenkort met heel veel verwachting Finding neverland proberen.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 01:26 schreef Arcee het volgende:
Lamon.
Wat was de laatste film waar je semi-lyrisch van was?
Prima films idd. 21 Grams is mijn nummer 1 voor 2004 geworden.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 01:33 schreef Lamon het volgende:
Garden State, 21 grams en Eternal sunshine of a spotless mind waren de laatste echt goede films die ik gezien heb.
Ja, staat bij mij ook nog op het programma. Alleen al qua Kate.quote:Ik ga binnenkort met heel veel verwachting Finding neverland proberen.
Ja, Kate is een supervrouw.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 01:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
ESOTSM vond ik helemaal niet geweldig. Oké, ik ben bijna altijd wel kritisch, maar ik vond ESOTSM wel erg voorspelbaar.
Gelukkig maakteKate
veel goed.
Staan genoteerd.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 01:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Prima films idd. 21 Grams is mijn nummer 1 voor 2004 geworden.
[..]
Ja, staat bij mij ook nog op het programma. Alleen al qua Kate.
Hier nog 3 tips voor jou, mocht je ze nog niet gezien hebben:
http://us.imdb.com/title/tt0390221/
http://us.imdb.com/title/tt0279064/
http://us.imdb.com/title/tt0376968/
Vertel.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 01:44 schreef Lamon het volgende:
Ik laat nog wel weten hoe 'The Woodsman' is.
Ah leuk. Toch mooi zo'n forum, met zulke persoonlijke, ontwapenende mededelingenquote:Op zondag 23 januari 2005 04:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hallo.
Ik had vandaag Dies (de verjaardag van m'n studentenvereniging) dus dat was erg gezellig en de afgelopen nacht was mijn nietvriendinmaartochwelleukdatzebestaat er, dus ik ga zeer tevreden slapen..
Ach, daar is semi-bikkeltijd voor.quote:Op zondag 23 januari 2005 04:17 schreef bofneger het volgende:
[..]
Ah leuk. Toch mooi zo'n forum, met zulke persoonlijke, ontwapenende mededelingen![]()
Tsja...wat moet ik zeggen...quote:Op zondag 23 januari 2005 04:24 schreef thaleia het volgende:
Wat mooi! Ik hoop ooit ook nog eens door iemand omschreven te worden als "mijnnietvriendinmaartochwelleukdatzebestaat". Dat lijkt me de hemel op aarde.
leuk woord!quote:Op zondag 23 januari 2005 04:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
nietvriendinmaartochwelleukdatzebestaat
Awwww...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:22 schreef Herald het volgende:
de afgelopen weken waren super, echt helemaal top
en iedereen ziet het aan me, mijn verliefde oogjes vallen op
ik heb het ook zo heerlijk knus met jou
zelfs mijn moeder vraagt me steeds "wie is dat meisje nou?"
ach we zien wel hoe het verder gaat,
mijn liefste nietvriendinmaartochwelleukdatjebestaat
maar ondertussen...quote:Op woensdag 26 januari 2005 02:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
En het probleem is met dat het niet rijmt op die ene naam, en bovendien dat we hebben besloten dat het niks is, dus dan moet je ook geen valentijnskaarten sturen.
Gebruik d'r bijnaam.quote:Op woensdag 26 januari 2005 02:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
En het probleem is met dat het niet rijmt op die ene naam, en bovendien dat we hebben besloten dat het niks is, dus dan moet je ook geen valentijnskaarten sturen.
gaat nog steeds om deze..quote:Op donderdag 3 februari 2005 03:57 schreef Ole het volgende:
ff flink laat nog maar even dan..
Maja.. super lekker ding gezien ook![]()
![]()
Kan alleen niet concurreren met iemand van 22.. of juist wel?![]()
![]()
Voor ik al teveel tegen mezelf ga lullen: groetjes voor allemaal!!!
Hey ole, alles goed?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:24 schreef Ole het volgende:
Ik ben er nog even!!
ff broodje schaap naar binnen werken
jammerquote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:26 schreef Ole het volgende:
Hmmm...
heeft een vriendinnetje van 22, en die was er vanavond ook... dus helaas ...
Jong is okayquote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:32 schreef Ole het volgende:
Als dat zou kunnen!
wel een beetje jong hoor!![]()
Maar ja, hij is wel ouder dan ik, en ik kreeg wel allemaal gratis bier, en hij vroeg wel of ik volgende week weer kom..
Dus wie weet..
ze hadden me verteld dat het uit was.. maar dat blijkt dus vooralsnog niet zo te zijn
wie weet..quote:
Ja hoor! gelukkig wel! weerquote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:21 schreef MissHobje het volgende:
Alvast hoi![]()
Je zit altijd zo in je uppie te typen onderhand![]()
Verders alles goed ??
Ik ben niet zo van de knuffelberenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:38 schreef Ole het volgende:
[..]
wie weet..
maar er loopt wel meer leuks rond hoor.. Maar ik zou best een beschuitje met hem willen eten.. Model knuffelbeer zeg maar![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2005 01:50 schreef Tijn het volgende:
Goeieavond.
Ik gebruik dit moment om IR even aan te moedigen in POL
quote:Op woensdag 16 februari 2005 01:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hallo.Ik ben hier de laatste tijd niet geweest (omdat ik na enen óf te dronken óf in gezelschap thuiskwam) maar ik lees Ole's verhalen met interesse. En zo.
\quote:
Euhm.. ja was leukquote:
Gaan we nog Oscars kijken volgende week, Arcee? Of wordt het een beetje te, nu het blijkbaar op geen enkele bereikbare zender uitgezonden zal gaan worden?quote:
Aan een kant wel zin in, want op 1 na alle Best Picture-kandidaten gezien, maar zonder uitzending is wel minder, lijkt me.quote:Op zondag 20 februari 2005 03:12 schreef Lamon het volgende:
Gaan we nog Oscars kijken volgende week, Arcee? Of wordt het een beetje te, nu het blijkbaar op geen enkele bereikbare zender uitgezonden zal gaan worden?
Ik ook (The Aviator, maar die ga ik voor de uitzending nog zien).quote:Op zondag 20 februari 2005 03:14 schreef Arcee het volgende:
Aan een kant wel zin in, want op 1 na alle Best Picture-kandidaten gezien, maar zonder uitzending is wel minder, lijkt me.
Ben wel benieuwd naar een aantal. Alles is zeker niet voorspelbaar, dus dat zou schelen.
Ja, maar gelukkig is er geen Gladiator-achtig rampscenario. Hoewel ik The Aviator (die ik ook nog niet gezien heb) liever niet zou zien winnen, zeker niet in een hele stapel categorieën.quote:Op zondag 20 februari 2005 03:19 schreef Lamon het volgende:
k ook (The Aviator, maar die ga ik voor de uitzending nog zien).
Alleen ben ik bang dat mijn favorieten (Sideways, Eternal sunshine.. , Hotel Rwanda en Incredibles) er weer bekaaid af gaan komen.
Dat was een erg naar jaar, ja..quote:Op zondag 20 februari 2005 03:21 schreef Arcee het volgende:
Ja, maar gelukkig is er geen Gladiator-achtig rampscenario.
Mee eens (alhoewel dat wel een beetje oneerlijk is, aangezien ik de film nog niet gezien heb, maar ik denk dat ik weet wat ik kan verwachten). Ook mag buiten Best Actress Million Dollar Baby van mij buiten de prijzen vallen. En Ray vond ik wel heel goed, maar niet ECHT memorabel.quote:Hoewel ik The Aviator (die ik ook nog niet gezien heb) liever niet zou zien winnen, zeker niet in een hele stapel categorieën.
Swank vond ik wel erg goed. Mag van mij op zich wel winnen. Heb verder alleen Winslet gezien, die ik ook erg goed vond. Sowieso ben ik dol op Kate.quote:Op zondag 20 februari 2005 03:26 schreef Lamon het volgende:
Mee eens (alhoewel dat wel een beetje oneerlijk is, aangezien ik de film nog niet gezien heb, maar ik denk dat ik weet wat ik kan verwachten). Ook mag buiten Best Actress Million Dollar Baby van mij buiten de prijzen vallen. En Ray vond ik wel heel goed, maar niet ECHT memorabel.
Sowieso vond ik Closer als geheel een nogal matige film. Het schijnt wel dat die Clive Owen nogal gehypt wordt als potentiele winnaar. Van mij mag de hele film overgeslagen worden.quote:Op zondag 20 februari 2005 03:39 schreef Arcee het volgende:
Natalie Portman hoeft van mij ook niet te winnen voor Closer. Vond haar in Garden State veel leuker. Veel meer Natalie. Natalie als stripster heb ik niet zo nodig. Past ook niet bij d'r, vind ik. Vond haar niet overtuigend in die rol.
Nou ja, wonder... wonder... ik ben weer niet gevallen, maar ik durfde niet meer pootje over te doen in de bocht en dat kon ik als klein baviaantje wel, en daarnaast was er iemand sneller dan ik.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 01:04 schreef Insomaniac het volgende:
Welterusten, schaatswonder Baboon.
Ach ja, als klein Baboontje bogen je botjes nog gewoon, ipv dat ze verpulveren.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 01:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, wonder... wonder... ik ben weer niet gevallen, maar ik durfde niet meer pootje over te doen in de bocht en dat kon ik als klein baviaantje wel, en daarnaast was er iemand sneller dan ik.
Wat is het toch ook een decadent mannetje, wat dat aangaat. Bah!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 01:36 schreef Mike het volgende:
We willen allemaal wel op IR's MSN, maar dat is slechts enkelen gegeven.
Hey Inso!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 01:38 schreef Insomaniac het volgende:
Hoi Mike!. Ik ging net poepen en je belde niet eens!
!
Er gaan geruchten dat zijn MSN-lijstje maar uit 3 mensen bestaat.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 01:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat is het toch ook een decadent mannetje, wat dat aangaat. Bah!
Ik heb poepissues, dus je zou me max. maar drie keer per week hoeven te bellen.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 01:41 schreef Mike het volgende:
[..]
Hey Inso!
Als ik elke keer zou moeten belllen als jij zit te poepen, dan was ik zo door m'n beltegoed heen.
Ja gaat weer veels te snelquote:
moet je ook maar goed in het centrum gaan wonen!quote:Op donderdag 10 maart 2005 02:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo, voor de laatste keer dit jaar geschaatst (morgen nog wel een blaar, maar ja) en daarna nog even sociaal bier gedronken en veel te lang met iemand achterop naar huis moeten rijden. Wat een leven.
En welterusten allemaal.
Lik me reet Stranger.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 06:12 schreef Stranger het volgende:
Dit is geen goedemorgen topic, ga ergens anders spelen
Die (niet relationele) lover is wel een beetje vreemde tegenspraak.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 03:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hoera, vandaag 7 euro gewonnen met pokeren en veel Leffe en Creme de Menthe op. Mijn pogingen om te socializen met mensen/meisjes van een andere vereniging zijn mislukt, maar ik ga er van uit dat het door m'n gezelschap komt. Hoe dan ook, morgen gaat mijn mijn (niet relationele) lover voor me koken, en dat is natuurlijk altijd leuk.
Q, ik wilde allemaal dingen tegen je zeggen op IRC en toen ging je net offline.quote:Op maandag 14 maart 2005 01:42 schreef QyRoZ het volgende:
Ja, hoi.
Je kan ze altijd mailen. qyroz@fok.nlquote:Op maandag 14 maart 2005 01:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Q, ik wilde allemaal dingen tegen je zeggen op IRC en toen ging je net offline.
Tell me about it!quote:Op maandag 14 maart 2005 02:00 schreef Tijn het volgende:
Wat ga je morgenvroeg in Rotterdam doen, Jane? Dat is toch helemaal de verkeerde kant op
Hahaha, nee dat gaat niet.quote:Op maandag 14 maart 2005 02:04 schreef Tijn het volgende:
Het is 2005, waarom gaan dat soort dingen niet gewoon via de e-mail ofzo?
Ja!quote:Op woensdag 16 maart 2005 03:12 schreef NiteSpeed het volgende:
Is dit topic leuk?
Nou, normaal gesproken hebben we een pokkehekel aan newbies, maar vooruit dan maar.quote:Op woensdag 16 maart 2005 03:13 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Oh, okay!
Mag ik hier misschien ook posten?
Van mij?quote:Op woensdag 16 maart 2005 03:14 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Nou, normaal gesproken hebben we een pokkehekel aan newbies, maar vooruit dan maar.
Ik stel wel een randvoorwaarde op, ik moet en zal fellatio ontvangen aan het eind van dit topic.
Nee, van je overleden grootmoeder met zand in d'r anus!quote:
Ja.quote:Op woensdag 16 maart 2005 03:17 schreef boebiedoe het volgende:
Gezellig NiteSpeed ?
Nee, daar waren we eerst bijna heengeweest, maar uiteindeijk gingen we naar de Alto, en het was heel tof (hoewel Hans Dulfer griep had en er dus een andere saxofonist was, maar het was echt geweldig).quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:03 schreef Ole het volgende:
Was je in de Bourbon street IR?
*bekend kwaliteit kwantiteit verhaal*quote:Op maandag 28 maart 2005 01:26 schreef NiteSpeed het volgende:
Druk topic trouwens.
Je hebt gelijk, ik wou ook niet willen dat een juweeltje als dit verloedert tot een slowchat reeks waarin infantiele puberjosti's opscheppen over hun dode familieleden.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
*bekend kwaliteit kwantiteit verhaal*
quote:Op vrijdag 1 april 2005 03:51 schreef MissHobje het volgende:
Hahhaha Ole... met je 1 aprilIk zag wel wat er eerder stond
![]()
geeft niets.. ik dacht nog zal ik posten .. wachte op 1e reactie.. deed f5.. en zag je edit alquote:
Gelukkig maar, want Hans Dulfer kan niet toeteren.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee, daar waren we eerst bijna heengeweest, maar uiteindeijk gingen we naar de Alto, en het was heel tof (hoewel Hans Dulfer griep had en er dus een andere saxofonist was, maar het was echt geweldig).
Ik vroeg het aan d'rquote:Op woensdag 6 april 2005 02:56 schreef Ole het volgende:
WoW! die is een stuk mooier dan mijn dinges!![]()
![]()
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen???
19 worden.quote:Op woensdag 6 april 2005 02:58 schreef Ole het volgende:
Ja, dat wil nog wel eens helpen bij Yvonne!
Maar wat moest je er nog meer voor doen?
meldt zich ook zo durk bezig geweets met stage verslagen .. en geraak maar niet in slaap en over 4 en een half uur gaat de wekker alweer.. ben volgens mij over me slaap heen.. iemand tipsquote:Op dinsdag 12 april 2005 01:46 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
meldt
hele dag en avond moe geweest...en toch kan ik weer niet slapen..ongelooflijk..kom net maar weer uit bed gekropen..zou zo tot 4 uur op stap kunnen
Ik wakker wel ff meequote:Op dinsdag 12 april 2005 01:54 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[afbeelding]
ik geef me over aan de wakkerheid
en anders maak je dat er toch vanquote:Op dinsdag 12 april 2005 01:56 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
is dit het SC topic van ONZ?
Waag het niet.quote:Op dinsdag 12 april 2005 01:56 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
is dit het SC topic van ONZ?
quote:
jij bent geen mod meer!quote:
ik geef topics ook altijd mijn eigen naam, maar niemand die het weet te waarderen!quote:Op dinsdag 12 april 2005 01:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Maar wel naamgever van deze reeks en zo.
Ach, zullen we gewoon doen alsof?quote:Op dinsdag 12 april 2005 02:02 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
ik geef topics ook altijd mijn eigen naam, maar niemand die het weet te waarderen!
faken!quote:Op dinsdag 12 april 2005 02:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach, zullen we gewoon doen alsof?
Doe het zelf!quote:Op woensdag 13 april 2005 02:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ga eens slapen!
Ik ook! Weltrusten he!quote:Op woensdag 13 april 2005 02:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ga slapen!
Dat kan je best, gewoon zeggen dat je iedereen verrot wil trappen.quote:Op woensdag 13 april 2005 02:01 schreef Tijn het volgende:
Ja, ik las dat ik ook een stukje voor een camera moest vertellen. Lijkt me eigenlijk best kut
Oh, Dat had ik begrepen van je.quote:Nou ja, ik denk niet dat ik er morgen al heen moet trouwens hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |