Ja!quote:Op woensdag 16 maart 2005 03:12 schreef NiteSpeed het volgende:
Is dit topic leuk?
Nou, normaal gesproken hebben we een pokkehekel aan newbies, maar vooruit dan maar.quote:Op woensdag 16 maart 2005 03:13 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Oh, okay!
Mag ik hier misschien ook posten?
Van mij?quote:Op woensdag 16 maart 2005 03:14 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Nou, normaal gesproken hebben we een pokkehekel aan newbies, maar vooruit dan maar.
Ik stel wel een randvoorwaarde op, ik moet en zal fellatio ontvangen aan het eind van dit topic.
Nee, van je overleden grootmoeder met zand in d'r anus!quote:
Ja.quote:Op woensdag 16 maart 2005 03:17 schreef boebiedoe het volgende:
Gezellig NiteSpeed ?
Nee, daar waren we eerst bijna heengeweest, maar uiteindeijk gingen we naar de Alto, en het was heel tof (hoewel Hans Dulfer griep had en er dus een andere saxofonist was, maar het was echt geweldig).quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:03 schreef Ole het volgende:
Was je in de Bourbon street IR?
*bekend kwaliteit kwantiteit verhaal*quote:Op maandag 28 maart 2005 01:26 schreef NiteSpeed het volgende:
Druk topic trouwens.
Je hebt gelijk, ik wou ook niet willen dat een juweeltje als dit verloedert tot een slowchat reeks waarin infantiele puberjosti's opscheppen over hun dode familieleden.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
*bekend kwaliteit kwantiteit verhaal*
quote:Op vrijdag 1 april 2005 03:51 schreef MissHobje het volgende:
Hahhaha Ole... met je 1 aprilIk zag wel wat er eerder stond
![]()
geeft niets.. ik dacht nog zal ik posten .. wachte op 1e reactie.. deed f5.. en zag je edit alquote:
Gelukkig maar, want Hans Dulfer kan niet toeteren.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee, daar waren we eerst bijna heengeweest, maar uiteindeijk gingen we naar de Alto, en het was heel tof (hoewel Hans Dulfer griep had en er dus een andere saxofonist was, maar het was echt geweldig).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |