Lik me reet Stranger.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 06:12 schreef Stranger het volgende:
Dit is geen goedemorgen topic, ga ergens anders spelen
Die (niet relationele) lover is wel een beetje vreemde tegenspraak.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 03:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hoera, vandaag 7 euro gewonnen met pokeren en veel Leffe en Creme de Menthe op. Mijn pogingen om te socializen met mensen/meisjes van een andere vereniging zijn mislukt, maar ik ga er van uit dat het door m'n gezelschap komt. Hoe dan ook, morgen gaat mijn mijn (niet relationele) lover voor me koken, en dat is natuurlijk altijd leuk.
Q, ik wilde allemaal dingen tegen je zeggen op IRC en toen ging je net offline.quote:Op maandag 14 maart 2005 01:42 schreef QyRoZ het volgende:
Ja, hoi.
Je kan ze altijd mailen. qyroz@fok.nlquote:Op maandag 14 maart 2005 01:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Q, ik wilde allemaal dingen tegen je zeggen op IRC en toen ging je net offline.
Tell me about it!quote:Op maandag 14 maart 2005 02:00 schreef Tijn het volgende:
Wat ga je morgenvroeg in Rotterdam doen, Jane? Dat is toch helemaal de verkeerde kant op
Hahaha, nee dat gaat niet.quote:Op maandag 14 maart 2005 02:04 schreef Tijn het volgende:
Het is 2005, waarom gaan dat soort dingen niet gewoon via de e-mail ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |