maar ondertussen...quote:Op woensdag 26 januari 2005 02:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
En het probleem is met dat het niet rijmt op die ene naam, en bovendien dat we hebben besloten dat het niks is, dus dan moet je ook geen valentijnskaarten sturen.
Gebruik d'r bijnaam.quote:Op woensdag 26 januari 2005 02:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
En het probleem is met dat het niet rijmt op die ene naam, en bovendien dat we hebben besloten dat het niks is, dus dan moet je ook geen valentijnskaarten sturen.
gaat nog steeds om deze..quote:Op donderdag 3 februari 2005 03:57 schreef Ole het volgende:
ff flink laat nog maar even dan..
Maja.. super lekker ding gezien ook![]()
![]()
Kan alleen niet concurreren met iemand van 22.. of juist wel?![]()
![]()
Voor ik al teveel tegen mezelf ga lullen: groetjes voor allemaal!!!
Hey ole, alles goed?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:24 schreef Ole het volgende:
Ik ben er nog even!!
ff broodje schaap naar binnen werken
jammerquote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:26 schreef Ole het volgende:
Hmmm...
heeft een vriendinnetje van 22, en die was er vanavond ook... dus helaas ...
Jong is okayquote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:32 schreef Ole het volgende:
Als dat zou kunnen!
wel een beetje jong hoor!![]()
Maar ja, hij is wel ouder dan ik, en ik kreeg wel allemaal gratis bier, en hij vroeg wel of ik volgende week weer kom..
Dus wie weet..
ze hadden me verteld dat het uit was.. maar dat blijkt dus vooralsnog niet zo te zijn
wie weet..quote:
Ja hoor! gelukkig wel! weerquote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:21 schreef MissHobje het volgende:
Alvast hoi![]()
Je zit altijd zo in je uppie te typen onderhand![]()
Verders alles goed ??
Ik ben niet zo van de knuffelberenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:38 schreef Ole het volgende:
[..]
wie weet..
maar er loopt wel meer leuks rond hoor.. Maar ik zou best een beschuitje met hem willen eten.. Model knuffelbeer zeg maar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |