quote:Op woensdag 16 februari 2005 01:50 schreef Tijn het volgende:
Goeieavond.
Ik gebruik dit moment om IR even aan te moedigen in POL
quote:Op woensdag 16 februari 2005 01:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hallo.Ik ben hier de laatste tijd niet geweest (omdat ik na enen óf te dronken óf in gezelschap thuiskwam) maar ik lees Ole's verhalen met interesse. En zo.
\quote:
Euhm.. ja was leukquote:
Gaan we nog Oscars kijken volgende week, Arcee? Of wordt het een beetje te, nu het blijkbaar op geen enkele bereikbare zender uitgezonden zal gaan worden?quote:
Aan een kant wel zin in, want op 1 na alle Best Picture-kandidaten gezien, maar zonder uitzending is wel minder, lijkt me.quote:Op zondag 20 februari 2005 03:12 schreef Lamon het volgende:
Gaan we nog Oscars kijken volgende week, Arcee? Of wordt het een beetje te, nu het blijkbaar op geen enkele bereikbare zender uitgezonden zal gaan worden?
Ik ook (The Aviator, maar die ga ik voor de uitzending nog zien).quote:Op zondag 20 februari 2005 03:14 schreef Arcee het volgende:
Aan een kant wel zin in, want op 1 na alle Best Picture-kandidaten gezien, maar zonder uitzending is wel minder, lijkt me.
Ben wel benieuwd naar een aantal. Alles is zeker niet voorspelbaar, dus dat zou schelen.
Ja, maar gelukkig is er geen Gladiator-achtig rampscenario. Hoewel ik The Aviator (die ik ook nog niet gezien heb) liever niet zou zien winnen, zeker niet in een hele stapel categorieën.quote:Op zondag 20 februari 2005 03:19 schreef Lamon het volgende:
k ook (The Aviator, maar die ga ik voor de uitzending nog zien).
Alleen ben ik bang dat mijn favorieten (Sideways, Eternal sunshine.. , Hotel Rwanda en Incredibles) er weer bekaaid af gaan komen.
Dat was een erg naar jaar, ja..quote:Op zondag 20 februari 2005 03:21 schreef Arcee het volgende:
Ja, maar gelukkig is er geen Gladiator-achtig rampscenario.
Mee eens (alhoewel dat wel een beetje oneerlijk is, aangezien ik de film nog niet gezien heb, maar ik denk dat ik weet wat ik kan verwachten). Ook mag buiten Best Actress Million Dollar Baby van mij buiten de prijzen vallen. En Ray vond ik wel heel goed, maar niet ECHT memorabel.quote:Hoewel ik The Aviator (die ik ook nog niet gezien heb) liever niet zou zien winnen, zeker niet in een hele stapel categorieën.
Swank vond ik wel erg goed. Mag van mij op zich wel winnen. Heb verder alleen Winslet gezien, die ik ook erg goed vond. Sowieso ben ik dol op Kate.quote:Op zondag 20 februari 2005 03:26 schreef Lamon het volgende:
Mee eens (alhoewel dat wel een beetje oneerlijk is, aangezien ik de film nog niet gezien heb, maar ik denk dat ik weet wat ik kan verwachten). Ook mag buiten Best Actress Million Dollar Baby van mij buiten de prijzen vallen. En Ray vond ik wel heel goed, maar niet ECHT memorabel.
Sowieso vond ik Closer als geheel een nogal matige film. Het schijnt wel dat die Clive Owen nogal gehypt wordt als potentiele winnaar. Van mij mag de hele film overgeslagen worden.quote:Op zondag 20 februari 2005 03:39 schreef Arcee het volgende:
Natalie Portman hoeft van mij ook niet te winnen voor Closer. Vond haar in Garden State veel leuker. Veel meer Natalie. Natalie als stripster heb ik niet zo nodig. Past ook niet bij d'r, vind ik. Vond haar niet overtuigend in die rol.
Nou ja, wonder... wonder... ik ben weer niet gevallen, maar ik durfde niet meer pootje over te doen in de bocht en dat kon ik als klein baviaantje wel, en daarnaast was er iemand sneller dan ik.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 01:04 schreef Insomaniac het volgende:
Welterusten, schaatswonder Baboon.
Ach ja, als klein Baboontje bogen je botjes nog gewoon, ipv dat ze verpulveren.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 01:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, wonder... wonder... ik ben weer niet gevallen, maar ik durfde niet meer pootje over te doen in de bocht en dat kon ik als klein baviaantje wel, en daarnaast was er iemand sneller dan ik.
Wat is het toch ook een decadent mannetje, wat dat aangaat. Bah!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 01:36 schreef Mike het volgende:
We willen allemaal wel op IR's MSN, maar dat is slechts enkelen gegeven.
Hey Inso!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 01:38 schreef Insomaniac het volgende:
Hoi Mike!. Ik ging net poepen en je belde niet eens!
!
Er gaan geruchten dat zijn MSN-lijstje maar uit 3 mensen bestaat.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 01:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat is het toch ook een decadent mannetje, wat dat aangaat. Bah!
Ik heb poepissues, dus je zou me max. maar drie keer per week hoeven te bellen.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 01:41 schreef Mike het volgende:
[..]
Hey Inso!
Als ik elke keer zou moeten belllen als jij zit te poepen, dan was ik zo door m'n beltegoed heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |