quote:Meer dan miljoen passagiers voor Rotterdam Airport
Uitgegeven: 10 januari 2005 14:33
ROTTERDAM - Rotterdam Airport verwerkte in 2004 1.200.000 passagiers, zo maakte directeur R. Wondolleck maandag bekend. Het record in het vijftigjarig bestaan van het vliegveld kondigde zich in oktober al aan, toen de miljoenste reiziger werd verwelkomd.
Het was een succesvol jaar voor de luchthaven. Het aantal lijndiensten nam toe en er konden vijfhonderd nieuwe medewerkers aan de slag. Dat lukte allemaal omdat we een uur langer open zijn, aldus de directeur.
Volgens Wondolleck zijn vluchten naar zakelijke bestemmingen nog steeds de kracht van zijn luchthaven, maar ontdekken ook meer toeristen Rotterdam Airport.
Hij ziet mogelijkheden om in 2005 minimaal 2 miljoen reizigers te krijgen, maar realiseert zich dat dat aantal niet gehaald zal worden door regels om de geluidsoverlast in de omgeving te beperken. Dit jaar denkt Wondolleck daarom 1,3 miljoen passagiers te ontvangen.
Mmm, beetje kortzichtig van je, hondje.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:51 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Juist, dat gezever altijd.. mensen die goedkope huizen kopen in de aanvliegroute van Schiphol gaan klagen over geluidsoverlast, ja , ga dan lekker in Drenthe wonen...
[Centraal] Olie: "Autoloze zondagen weer in zicht" ==> Schreef BHFHquote:Op woensdag 5 januari 2005 20:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Je ziet dat tegenwoordig de automotoren meer en meer vermogen krijgen en dat je met het grootste gemak met innerlijke interieurrust hoogst illigale snelheden rijdt. Vooral puistige jongeren met petjes willen nog wel eens auto's kopen met veel meer vermogen dan goed voor hen is.
Ik ben er voorstander van dat de overheid een extra heffing invoert naar het vermogen van de auto. In veel landen om ons heen (wo Belgie) is dit al gebruikelijk. Ik stel voor een heffing vanaf 80 pk en dan progressief oplopend in stappen.
80-100 pk --> 100 euro per maand extra
101-130pk -->200 euro per maand extra
131-150pk --> 300 euro per maan extra
151 en meer--> 450 euro per maan extra
Zo ban je veel gevaarlijke auto's uit omdat het gewoon heel duur wordt om te rijden, zeker bij de gevaarlijkste bestuurders (jongeren <26) Bovendien zal dit enorm veel CO2 uitstoot schelen, omdat we veel meer zuinige auto's op de weg zien..
Zwaardere wagens verbieden in de binnenstad, of electrisch ==> Schreef BHFHquote:Op dinsdag 11 januari 2005 18:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Nu een leuke reportage op 2vandaag. De nieuwste berkeningen , gebaseerd op alle in kaartgebrachte voorraden gaan er vanuit dat over 6 jaar het aanbod permanent niet meer aan de vraag kan voldoen!Dit betekent dat we binnenkort een enorme prijsboom gaan zien en men eindelijk eens gaat inzien dat het olietijdperk ten einde lopen! Binnen 25 jaar zijn we door bijna alle olie heen en moeten we wat anders gaan verzinnen! Een goede zaak denk ik!
Zwaardere wagens verbieden in de binnenstad, of electrisch ==> Schreef BHFHquote:Op maandag 22 november 2004 18:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Als je ziet hoeveel additionele herrie die zware bakken maken en ook nog eens de enorme slijtage aan straten en milieuvervuiling. waardoor ze een accuut gevaar zijn voor de kinderen, zou het voor ieders gemoedsrust een goed idee zijn extreen zware auto's die bijvoorbeeld meer dan 1100 kilo wegen te weren uit de bebouwde kom. Bovendien zou men auto's die in de steden rijden moeten verplichten minstens aan de euro4 norm te voldoen, zo weer je ook de oude milieuvervuilende wagens uit de steden.
.
Verder zou je voor de noodzakelijke bevoorrading van winkels geluidseisen kunnen stellen aan bevoorradingsvrachtwagens, of bijvoorbeeld een distributie systeem aan randen van steden waarvandaan met speciale electrische vrachtwagens de vracht naar de centra worden vervoert. Ik denk dat je zo het verkeer in steden met een fors deel vermindert en dat het veiliger, leuker en schoner wordt in de stad..
Zo, 16-hoven, kom maar op met je extra vliegtuigen, nachtvluchten en kerosine verbrandende jets !quote:Op - donderdag 14 oktober 2004 @ 19:49 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
n een auto met 1300 cc kun je hard genoeg en heeft zat power om aan elke behoefte te voldoen. Mensen die auto's kopen met meer cilinderinhoud doen dat alleen om te patsen.Het is eigenlijk nergens voor nodig. Het kost alleen bakken met brandstof, het milieu is er niet mee gebaat en de veiligheid ook niet..
Mensen rijden met die overkill aan motorkracht veel te hard, noem maar op. Ik vraag me af waarom de overheid auto's met een cilinderinhoud van meer dan 1300 cc niet gewoon verbied. Meer heb je toch niet nodig. Doe het gewoon net als met brommers en restricteer de cilinderinhoud tot max 1300cc en het vermogen tot max. 70pk. Daar heeft iedereen genoeg aan het het milieu en de veiligheid zijn ermee gebaat.
HAHAHAHAHAHAHAHA BHFH's 2e personaliteit :quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:03 schreef D-Devil het volgende:
Heffing op motorvermogen hoogstnoodzakelijk! ==> Schreef BHFH
[..]
[Centraal] Olie: "Autoloze zondagen weer in zicht" ==> Schreef BHFH
[..]
Zwaardere wagens verbieden in de binnenstad, of electrisch ==> Schreef BHFH
[..]
Zwaardere wagens verbieden in de binnenstad, of electrisch ==> Schreef BHFH
[..]
Zo, 16-hoven, kom maar op met je extra vliegtuigen, nachtvluchten en kerosine verbrandende jets !.
Wat een kneuzentopic is het toch...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |