daar had men geen goed doordacht plan, het ging over maten, gewichten is eerlijker en ik heb bovendien wel gedacht aan oplossingen voor het vrachtverkeer. En zeg nou zelf, 1100 kilo is zo zwaar, niemand heeft zo'n zware auto nodig.quote:Op maandag 22 november 2004 18:06 schreef ThE_ED het volgende:
In Nijmegen bijvoorbeeld.
De vraag blijft dan natuurlijk waarom je überhaupt zulke auto's goedkeurd voor de openbare weg. ik vind dat dan het hele eisenpakket aan auto's op losse schroeven komt te staan.quote:Op maandag 22 november 2004 18:09 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
daar had men geen goed doordacht plan, het ging over maten, gewichten is eerlijker en ik heb bovendien wel gedacht aan oplossingen voor het vrachtverkeer. En zeg nou zelf, 1100 kilo is zo zwaar, niemand heeft zo'n zware auto nodig.
kut topicquote:Op maandag 22 november 2004 18:09 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
daar had men geen goed doordacht plan, het ging over maten, gewichten is eerlijker en ik heb bovendien wel gedacht aan oplossingen voor het vrachtverkeer. En zeg nou zelf, 1100 kilo is zo zwaar, niemand heeft zo'n zware auto nodig.
Kerel als iemand graag in een mooie wagen wil rijden (die wel meer wegen dan 1100 kilo) moet hij of zij dat zelf weten. Niet iedereen wil in zo'n geweldige automobiel rijden als een panda.quote:Op maandag 22 november 2004 18:09 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
daar had men geen goed doordacht plan, het ging over maten, gewichten is eerlijker en ik heb bovendien wel gedacht aan oplossingen voor het vrachtverkeer. En zeg nou zelf, 1100 kilo is zo zwaar, niemand heeft zo'n zware auto nodig.
Onlangs hoorde ik hem nog vertellen hoe hard hij zijn autotje even gepushed had en nu is gewicht wel een probleem...quote:Op maandag 22 november 2004 18:11 schreef hermandeperman het volgende:
meneer "iedereen moet een panda kopen en de rest is kut" is ook weer aanwezig
die auto's zijn prima, maar dan kunnen ze aan de rand van de stad geparkeerd worden en de mensen kunnen dan te voet, met de fiets of het OV naar huis.quote:Op maandag 22 november 2004 18:12 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
De vraag blijft dan natuurlijk waarom je überhaupt zulke auto's goedkeurd voor de openbare weg. ik vind dat dan het hele eisenpakket aan auto's op losse schroeven komt te staan.
Blijkbaar kun je met een goedgekeurde auto dan toch niet overal in. Dat is het vreemde vind ik.quote:Op maandag 22 november 2004 18:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
die auto's zijn prima, maar dan kunnen ze aan de rand van de stad geparkeerd worden en de mensen kunnen dan te voet, met de fiets of het OV naar huis.
je hebt nu ook al vaak genoeg borden met een gewichtsaanduiding. Aan de rand van steden kunnen gewoon borden met een rode rand en dan een gewichtsaanduiding van bijvoorbeeld 1.1 ton. Dit is veel makkelijker te meten en bovendien is het eerlijk, want je beperkt de mensen niet in hun keuze voor een auto, ze moeten alleen niet van die zware bakbeesten kiezen. Verder heb ik een prachtoplossing bedacht voor het vrachtverkeer en wordt er ook aan het milieu gedacht door mijun euro4 norm.quote:Op maandag 22 november 2004 18:16 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Blijkbaar kun je met een goedgekeurde auto dan toch niet overal in. Dat is het vreemde vind ik.
Dat is omdat er dan een fysieke grens is. ik ben het met je eens dat dat misschien ook niet zou kunnen volgens mijn denkwijze.quote:Op maandag 22 november 2004 18:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
je hebt nu ook al vaak genoeg borden met een gewichtsaanduiding.
een simpele vw caddy weegt al 1100 kg ledigquote:Op maandag 22 november 2004 18:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Als je ziet hoeveel additionele herrie die zware bakken maken en ook nog eens de enorme slijtage aan straten en milieuvervuilig, waardoor ze een accuut gevaar zijn voor de kinderen, zou het voor ieders gemoedsrust een goed idee zijn extreen zware auto's die bijvoorbeeld meer dan 1100 kilo wegen te weren uit de bebouwde kom. Bovendien zou men auto's die in de steden rijden moeten verplichten minstens aan de euro4 norm te voldoen, zo weer je ook de oude milieuvervuilende wagens uit de steden.
Dan ga je er toch heliumballonnen mee vervoerenquote:Op maandag 22 november 2004 19:23 schreef Tromso het volgende:
[..]
een simpele vw caddy weegt al 1100 kg ledig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |