Ik wou het net zeggen ....quote:Op maandag 10 januari 2005 20:22 schreef moussy het volgende:
er is altijd wel een apotheek die dienst heeft
een zwangerschapstestquote:Op maandag 10 januari 2005 22:55 schreef Renegate het volgende:
hahaa stelletje gekken bij elkaar
Nou ja misschien haal ik morgen wel een test of zo..
nog aanraders?
Slaapmeisje weet je zeker dat JIJ niet zwanger bentquote:Op maandag 10 januari 2005 19:58 schreef Slaapmeisje het volgende:
Sorry hoor, ik maakt hierboven een giga vergissing door Renegate met Pizzakoeriertje te verwarren
Jompels,
Slaapmeisje
Ben er weer, voel me weer goed en ook bij ons wordt er meer gepraat over wanneer te kunnen stoppen met de pil..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:22 schreef Beaker het volgende:
groet pk ff terug![]()
Jolene hoe is het met je???
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 18:23 schreef Merisse het volgende:
Minoesje balen weer hoor![]()
jij ook al zo'n korte cyclus, het hangt in de lucht kennelijk
Ik dacht ik zal d'r niet pushenquote:Op woensdag 12 januari 2005 08:25 schreef Merisse het volgende:
Niks morgen, vandaag hoor!
Hartje, waar zit je?quote:5 januari hartje NOD
11 januari hartje gyn
Ja maar ze moet nog een testje kopen dus..die koopt ze vandaag en als ze vergeten is te plassen wordt het morgen...quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:13 schreef heavenswoman het volgende:
jolene ....... niet morgen! Renegate ging vandaag testen en mag ons niet langer meer in spanning houden hoor
Ik heb er wel een goed gevoel bij hoor want ze hebben gezegt dat ze onsquote:Op zondag 16 januari 2005 08:55 schreef jolene het volgende:
Alsostarring zie je tegen het gesprek met gyn op, of heb je er wel een goed gevoel bij?
Als jij je pil correct hebt in genomen is er volgens mij geen kans op een zwangerschapquote:Op zondag 16 januari 2005 16:29 schreef agneria het volgende:
Mag ik hier ff wat vragen? Als je de pil slikt, heb je dus ook stopweken waarin je ongesteld wordt, maar zeggen die dan ook wat over het wel of niet zwanger zijn? Het is toch geen onbevrucht eitje wat je lichaam afstoot? Met andere woorden, als je door de pil heen zwanger wordt, kan je dan nog wel ongesteld worden of zegt een pilongesteldheid helemaal niks?
Ik zeg niks....quote:Op zondag 16 januari 2005 20:31 schreef heavenswoman het volgende:
Is het overigens normaal, eerst 4 boterhammen naar binnen te werken, dan een bord bloemkool met aardappelen.... nog een stukje chocoladereep en nu 2 uur later weer 2 boterhammen er door te krijgen met gemak....??
Edit: Tussendoor ook nog een gevulde koek weggewerkt ...
PS ..heb nog meer zin in boterhammen met kaas!!!
Jelief, jij gebruikt toch al heel lang geen pil meer he. Maakt het toch wel spannend.quote:Op zondag 16 januari 2005 17:27 schreef Slaapmeisje het volgende:
Jelief hoe zeer ik ook hoop dat je direct zwanger bent geworden, is het nou eenmaal zo dat je lichaam heel anders reageert nu die zelf de hormonenregeling moet doen. Natuurlijk komt het voor dat vrouwen direct zwanger raken, maar de kans is wel heel klein. Maar vooruit, toch maar een paar jompelmeisjes voor jou, want je weet maar nooit![]()
Sorry Jelief, volgens mij maak ik nou weer dezelfde fout dat ik dacht je net was gestopt met de pil.... maar jij slikt al heel lang geen pil meer geloof ikquote:Op zondag 16 januari 2005 22:02 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Jelief, jij gebruikt toch al heel lang geen pil meer he. Maakt het toch wel spannend.
ja zo voel ik mij nou precies... Ik heb ook geen idee hoe ik het vol hou en nog niet doorgedraaid ben, het moet ook niet al te lang meer duren, maar ja ik kan hem ook niet dwingen.quote:Op donderdag 20 januari 2005 11:57 schreef jolene het volgende:
Ik lees het allemaal wel maar soms vind ik het moeilijk om te reageren.
Want ook ik word gek van het nee, oke ja, toch nog ff niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, dat kan niet..maar het is en blijft lastig dus ik hoop dat er een snelle positieve omdraai voor je komtquote:Op donderdag 20 januari 2005 12:03 schreef Jelief het volgende:
[..]
ja zo voel ik mij nou precies... Ik heb ook geen idee hoe ik het vol hou en nog niet doorgedraaid ben, het moet ook niet al te lang meer duren, maar ja ik kan hem ook niet dwingen.
Ja, we zitten met het mieren over wanneer te stoppen met de pil.quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:42 schreef Merisse het volgende:
Jolene, heb ik iets gemist? Bedoel je dat jij in dezelfde situatie zit als Jelief? Dat ook jouw vriend twijfelt over wel of niet beginnen met te proberen zwanger te worden?
Mannen zijn verschrikkelijke twijfelkonten, echt heel vervelend. I know. *zucht* *why?*
Klopt ik heb ook een aantal positieve Romed testen gehad terwijl ik niet zwanger bleek te zijn toen...quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:36 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes makes mental note voor ooit, geen Romed testen
(volgens mij is het daar al vaker onduidelijk mee geweest hier, toch?)
Hij twijfelde al langer maar had dat even vergeten om aan mij te vertellen. Hij hoopte zelf dat hij er nu in januari wel aan toe zou zijn maar toen puntje bij paaltje kwam dus niet. Heb hem nu een boekje gegeven voor aanstaande vaders. Daar staat zo ongeveer alles in wat je kan verwachten, wellicht helpt het. Hij houdt helemaal niet van dingen waar hij niets of weinig vanaf weet en heeft graag zelf alle touwtjes in handen. Dan is zo'n zwangerschap en een baby'tje natuurlijk heel engquote:Op zaterdag 22 januari 2005 09:18 schreef miss_dynastie het volgende:
jelief, daar schrik ik ff van.... waarom twijfelt hij nu weer dan? Dikkemeissie!!
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:33 schreef Marie79 het volgende:
Goedemorgen!
Hier is gisteravond voorzichtig mijn ongesteldheid begonnen en totaan nu is het gewoon een heel klein beetje. Ik heb nu wel last van buikkrampjes, dus ik ga d'r vanuit dat het helemaal doorzet vandaag! Het is nog even afwachten...
Ik ben morgen pas weer online, dus dan horen jullie hoe het is afgelopen!
spannend!!!quote:Op zondag 23 januari 2005 14:13 schreef Spekkiemonster het volgende:
Voor de geinteresseerden:
hier nog geen ongi of wat dan ook te bekennen
Dinsdag testdag
Hi Minoes!quote:Op zondag 23 januari 2005 16:45 schreef minoes_ het volgende:
Hoi,Plunderbunny.
Welkom bij het groepje 2e streep en ik ben wel erg benieuwd,hoe je dat doet?Doe je zelf die inseminatie?En zo ja,heb je daar instructie voor gehad?En waarom niet in het ziekenhuis?
Als je iets niet wilt beantwoorden,ok hoor,maar ik was gewoon ff benieuwd.
Veel succes iig en we duimen voor je/jullie.
Groetjes,Minoes![]()
Is er ergens een topic waar dit verhaal wel staat, eerlijk gezegd ben ik wel nieuwsgierig naar het hoe en waarom....Zonder er iemand op aan te vallen of over iemand te oordelenquote:Op zondag 23 januari 2005 18:33 schreef Plunderbunny het volgende:
[..]
Het is prima als mensen vraagtekens hebben, maar om nou elke keer wéér het hele verhaal over waarom we voor dit gekozen hebben uit te moeten leggen en verdedigen...![]()
![]()
Ach, wat moeilijk meissie. Ik hoop dat het boekje een en ander helpt op een rijtje te zetten. Dikkequote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:33 schreef Jelief het volgende:
[..]
Hij twijfelde al langer maar had dat even vergeten om aan mij te vertellen. Hij hoopte zelf dat hij er nu in januari wel aan toe zou zijn maar toen puntje bij paaltje kwam dus niet. Heb hem nu een boekje gegeven voor aanstaande vaders. Daar staat zo ongeveer alles in wat je kan verwachten, wellicht helpt het. Hij houdt helemaal niet van dingen waar hij niets of weinig vanaf weet en heeft graag zelf alle touwtjes in handen. Dan is zo'n zwangerschap en een baby'tje natuurlijk heel eng![]()
Ik heb eigenlijk weinig zin om er een heel eigen topic over te openen. Mede door het grote gehalte relschoppertjes dat hier op fok rondhangtquote:Op zondag 23 januari 2005 19:31 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
Is er ergens een topic waar dit verhaal wel staat, eerlijk gezegd ben ik wel nieuwsgierig naar het hoe en waarom....Zonder er iemand op aan te vallen of over iemand te oordelen
Thanx!quote:Op zondag 23 januari 2005 22:57 schreef Spekkiemonster het volgende:
Plunderbunny, bedankt voor het off-toppic gaan.... het is me nu wat duidelijker inderdaad.
En je hebt gelijk met dat je toch nooit weet hoe het loopt, maar het lijkt erop dat beebje een liefdevolle mama én papa krijgt en dat is toch wel het belangrijkste! Of papa en mama nou bij elkaar wonen of niet!
Ik wens je dan ook echt veel succes....!
Amen to that sisterquote:Op maandag 24 januari 2005 22:30 schreef Merisse het volgende:
het is met recht de meest depressieve dag van het jaar vandaag
* Spekkiemonster zit nu nog lekker na te smullen van 5 negerzoenen.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:48 schreef minoes_ het volgende:
bik maar lekker een zak chips of doos bonnebonsies leeg![]()
Groetjes,Minoes![]()
quote:Telegraaf do 20 jan 2005, 18:14
Zaadcellen oriënteren zich met reukvermogen
AMSTERDAM - Al bij het ontstaan van menselijk leven speelt ruiken een belangrijke rol. Zaadcellen oriënteren zich op hun weg naar de baarmoeder door te ruiken. Dat heeft de Duitse physioloog Hanns Hatt van de Ruhr-Universiteit Bochum ontdekt.
quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:47 schreef Merisse het volgende:
psst Beakertje: AlsoStarring zegt juist dat ze het niet ergens anders gaan proberen
Bron: Folder van de maag, lever en darmstichtingquote:Bij mensen met PDS kan deze gasvorming zo sterk toenemen dat dit als bijzonder vervelend
wordt ervaren. Het opgeblazen gevoel kan zulke extreme vormen aannemen dat vrouwen aangeven dat het lijkt of ze zwanger zijn.
Die van de kruidvat heet Darmflora Balans. Groen roze etiket. Ik wist naar wat ik moest kijken, het was de enige bij de voedingssupplementen dat lactobacillus in zich had, andere spullen zoals yakult zetten er allemaal dan nog een andere naam achter. We gaan het proberen, het is wel goedkoper ja, dan yakult ofzo. Yakult werd mij ook al aangeraden, toch zonde van je geld als het ook op andere, goedkopere manieren kan helpen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:49 schreef Merisse het volgende:
Lady wrb: heb nu die van Etos (darmconditie) in huis dus ik weet zo niet hoe die van Kruidvat heet. Bruin glazen potje, staat bij de voedingssupplementen vh huismerk bij het darmgebeuren. Zal van de week wel ff kijken.
en de Romed testen hebben hier al meerdere malen bewezen dat ze wel eens dienst weigerenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:01 schreef Vicky het volgende:
vandaag een testje gedaan van Romed, die kan je 4 dagen voor NOD al gebruiken.. maar helaas... maar 1 streepje ipv 2. Misschien dat ik maandag al test, anders dinsdag
SPANNENDDDD
Er wordt zoveel beweerd, ook door wetenschappers, zin en onzin.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:46 schreef minoes_ het volgende:
Ze laten niet voor niks een wetenschapper op tv zeggen,dat het niet helpt,maar goed,zelf weten![]()
Vicky, een tip.quote:Op zondag 30 januari 2005 10:11 schreef Vicky het volgende:
Goedemorgen allemaal,
gister had ik een testje gedaan maar die was negatief. Vanmorgen voor de lol er nog maar eentje tegenaan gegooid en ik zie een heel icht 2e streepje..... zal het dan toch zo zijn???
Ik vind het nu helemaal mega spannend...
Wacht vol spanning afquote:Op zondag 30 januari 2005 11:02 schreef Vicky het volgende:
ik ga morgenochtend vroeg testen en daarna moet ik werken... ik heb geen internet op mijn werk, probeer het ff in de pauze op de comp. van mijn collega...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |