abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24741955

[ Bericht 92% gewijzigd door minoes_ op 25-01-2005 14:53:00 (1x is genoeg) ]
pi_24743878
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 14:48 schreef minoes_ het volgende:
bik maar lekker een zak chips of doos bonnebonsies leeg
Groetjes,Minoes
* Spekkiemonster zit nu nog lekker na te smullen van 5 negerzoenen.
heb er nog 6
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  Jubileum moderator dinsdag 25 januari 2005 @ 21:01:24 #253
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_24747992
Meiden wat gebeurd hier allemaal

Allereerst wil ik Jelief even een stevige knuffel geven, wat moet dit rottig voor je zijn

Renegate, wat enorm verdrietig. ik weet gewoonweg niet wat ik moet zeggen, wat vreselijk oneerlijk weer allemaal.

AlsoStarring ik vind dit echt te zot voor woorden. Hoe kunnen ze je eerst zoveel hoop geven om je vervolgens in 5 minuten tijd met een kluitje in het riet/naar Belgie te sturen?
Wat zullen jullie boos, verdrietig en in de war zijn. Hier moet je inderdaad werk van maken hoor, dit kan toch niet zomaar?

Spekkiemonstertje Dikke knuffel en een chocoladekus voor jou
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † dinsdag 25 januari 2005 @ 21:05:33 #254
43556 miss_dynastie
pi_24748052
AlsoStarring, jeetje

Spekkie .... maar heeeeeej, wel spekkies snoepen he, je moet je naam eer aandoen!!
  dinsdag 25 januari 2005 @ 22:38:23 #255
1087 Merisse
broddeltante
pi_24749860
quote:
Telegraaf do 20 jan 2005, 18:14
Zaadcellen oriënteren zich met reukvermogen
AMSTERDAM - Al bij het ontstaan van menselijk leven speelt ruiken een belangrijke rol. Zaadcellen oriënteren zich op hun weg naar de baarmoeder door te ruiken. Dat heeft de Duitse physioloog Hanns Hatt van de Ruhr-Universiteit Bochum ontdekt.

You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  woensdag 26 januari 2005 @ 10:39:25 #256
28387 AlsoStarring
Vrouw van Co Starring!!
pi_24756042
Bedankt allemaal voor jullie steun en medeleven. We zijn nu niet meer
zo verdrietig maar nog wel erg boos.
Ik weet ook nog niet of ik een (boze) brief of zoiets ga schrijven.
We gaan het in ieder geval niet bij nog een ander ziekenhuis proberen maar
blijven wel gewoon klussen.
  woensdag 26 januari 2005 @ 12:21:55 #257
93804 Pizzakoeriertje
Je blijft mijn nummer 1!!
pi_24757802
Hallo Allemaal,

Hier een berichtje uit het koude oostenrijk (boven op de berg is het -17) Nee ik sta zelf niet op de latten denk dat als ik dat wel zou doen mijn vakantie heel kort is omdat ik dan waarschijnlijk met de eerste gipsvlucht thuiskom. Nou ik ga nu weer even genieten hier en tot zondag\maandag!
pi_24758509
Ik leef ook nog hoor.. ik wacht geduldig op NOD... is komende dinsdag... SPANNEND
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_24758636
Dat is een mooie voor het volgende roger-verhaal Merisse
mooi he, alles
  woensdag 26 januari 2005 @ 13:21:23 #260
1087 Merisse
broddeltante
pi_24758910
AlsoStarring, wat jammer dat jullie de moed in de schoenen gezonken is hierdoor. Ik voel me bezwaard omdat ik jullie aangemoedigd heb een second opinion te vragen. Ik zou willen dat er iets was wat ik kon doen...

PK
Vicky
pi_24759008
PK-tje hoi hoi Fijne dagen in Oostenrijk! leuk dat je ons ff gedah zegt

Vicky, oeh! Spannend --> sorry, kon me niet inhouden

AlsoStarring, heel veel succes met de verwerking van dit nogal nare voorval! Hopelijk worden jullie elders wel geholpen!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  woensdag 26 januari 2005 @ 14:47:06 #262
1087 Merisse
broddeltante
pi_24760493
psst Beakertje: AlsoStarring zegt juist dat ze het niet ergens anders gaan proberen

[ Bericht 3% gewijzigd door Merisse op 26-01-2005 15:59:38 ]
pi_24764925
Alsostarring........ow meissie,ik hoop niet,dat jullie echt gaan opgeven
Wil je niet eens informeren bij een andere gyn?Kan ik misschien helpen(bellen en iets vragen ofzow,of meegaan?)
Roep maar,ik doe het graag.Kan me ook voorstellen,dat je er de balen van hebt,maar ik vindt het een te vaag verhaal om het er bij te laten zitten.
Maar goed,dat is jullie keuze,heel veel sterkte ermee
Groetjes,Minoes
pi_24773377
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 14:47 schreef Merisse het volgende:
psst Beakertje: AlsoStarring zegt juist dat ze het niet ergens anders gaan proberen
verkeerd gelezen! Sorry!!

Hebben julloe overigens nog het journaal gezien vanmorgen?? Geen drank voor vrouwen tijdens de zwangerschap en de man zal de drank ook moeten laten staan!! Geen drank tijdens het zwanger worden / raken is beter

AlsoStarring, toch hoop is ondanks dit dat jullie toch de moed en kracht vinden om verder te gaan!
Nogmaals veel sterkte voor jullie
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  donderdag 27 januari 2005 @ 11:07:03 #265
28387 AlsoStarring
Vrouw van Co Starring!!
pi_24775063
Ik was juist blij met je advies Merisse, dat het zo gelopen is kon toch niemand bedenken. En het gaat echt goed met me hoor, heb er echt vrede mee

Heel lief aangeboden hoor minous maar ik laat het echt hierbij en ga gewoon door met klussen
(de wonderen zijn de wereld nog niet uit).
  FOK!fossiel donderdag 27 januari 2005 @ 13:36:56 #266
2628 Karin
pi_24778210
AlsoStarring wat een vreselijke domper En dan ook nog op die manier Heb er geen woorden voor, eerst hoop geven en het dan op zo'n manier de grond instampen.

Ingrid en Djeez hoe gaat het nu bij jullie?
  donderdag 27 januari 2005 @ 15:52:17 #267
1087 Merisse
broddeltante
pi_24780592
AlsoStarring
pi_24787502
Ik ben echt al weken niet lekker. Sinds ik ben gestopt met de pil, gaat het weer van kwaad tot erger.
Ik heb last van PDS, prikkelbare darmen ofwel spastische darmen. Bij mij speelt sinds een half jaar de maag ook een grote rol. Ik ben zoveel misselijk, hoofdpijn, moeheid en dan die buikpijn. Het zeurt zo in mijn buik. Daar bij komt dan nog dat ik eigenlijk nog op een cyclus ben aan het wachten. Sinds ik gestopt ben met de pil nog geen bloedingen gehad. Nou weet ik ook dat het even kan duren.

Nu ik me zo voel de laatste tijd, vroeg ik me af hoe erg mijn klachten nu in verband stonden met de PDS. Ik zoeken (want afentoe hoop je natuurlijk stiekem toch al zwanger te zijn), kom ik uit bij een folder over PDS.
quote:
Bij mensen met PDS kan deze gasvorming zo sterk toenemen dat dit als bijzonder vervelend
wordt ervaren. Het opgeblazen gevoel kan zulke extreme vormen aannemen dat vrouwen aangeven dat het lijkt of ze zwanger zijn.
Bron: Folder van de maag, lever en darmstichting

Toen ik dat las had ik echt zo iets van nou bedankt!!! In de afgelopen 8 jaar ben ik hier toch al een aantal keer mee naar de dokter geweest. Ik weet nu dat ik door deze darmen toch al verschillende keren een zwangersschapstest heb laten doen.

Leuk he, als je nu daadwerkelijk zwanger wil worden!!
  vrijdag 28 januari 2005 @ 00:11:06 #269
1087 Merisse
broddeltante
pi_24789725
Arme Randa .. ik weet hoe kloten je je kan voelen door PDS. Been there done that. Ben er nu gelukkig grotendeels vanaf door het innemen van probiotica. Dat zijn die goede melkzuurbacterieen die in verschillende yoghurtjes zitten o.a. Activia, Yakult en Vifit LGG , maar het is er ook in capsulevorm (goedkoper) als voedingssupplement bij Kruidvat en Etos. Daarnaast ben ik onder behandeling geweest bij een osteopaat Ik weet niet wat jij al geprobeerd hebt maar ik dacht ik zet het hier even neer.

En om toch een beetje terug te komen on topic, ik heb nog steeds wel dat ik meer neig naar verstopping net voor mijn menstruatie en naar diarree als ik ongesteld ben. Schijnt een hormonenkwestie te zijn. Dus misschien heb je nu wel veel last van je darmen door dat het hormonaal rommelt bij je. Hoe lang ben je nu gestopt met de pil? (sorry forgot)
  vrijdag 28 januari 2005 @ 00:23:33 #270
1087 Merisse
broddeltante
pi_24789993
Heb me inderdaad ook afgevraagd hoe het met je is Ingrid.
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 07:32:27 #271
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24792110
sorry dat ik hier inbreek, maar, merisse hoe heet dat voedingssupplement van kruidvat wat helpt bij pds?
pi_24792219
Die diaree als je ongesteld bent heb ik ook....
Ik heb de dag dat ik ongi word, darmkrmapen en zodra ik ongi word moet ik ook gelijk poepen ...
Sorry voor het verhaaal, maar om even in te gaan op Merisse en het ws dus een hormonenkwestie is waar ik nog nooit van gehoord had.
Dacht dat het toeval was bij mij, wist niet dat het iets hormonaals was....
pi_24792357
Ik he al iets van 8 jaar PDS. Nu is het erger door de hormonen ja. Alleen het is zo kloten. Die tips van jou Merisse hou ik even in mijn achterhoofd. Bedankt!
Mijn schoonzusje had dat van de osteopaat ook al aangegeven. Zij loopt daar met de reuma en heeft daar baadt bij. Dus wie weet, toch maar snel weer eens een afspraak maken met de dokter voor mer info.

Ben 31 december gestopt. Toen is de implanon verwijderd. Standaard zou het hormoon van de implanon na een week uit mijn bloed zijn. Maar hoe standaard kun je zijn??
  vrijdag 28 januari 2005 @ 13:49:20 #274
1087 Merisse
broddeltante
pi_24797597
Lady wrb: heb nu die van Etos (darmconditie) in huis dus ik weet zo niet hoe die van Kruidvat heet. Bruin glazen potje, staat bij de voedingssupplementen vh huismerk bij het darmgebeuren. Zal van de week wel ff kijken.
pi_24799050
* Vicky wacht geduldig en in spanning af... nog 4 daagjes tot NOD
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_24801581
Vicky hoe voel je je??

* Beaker vind het spannend hoooooooooor
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_24802238
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 13:49 schreef Merisse het volgende:
Lady wrb: heb nu die van Etos (darmconditie) in huis dus ik weet zo niet hoe die van Kruidvat heet. Bruin glazen potje, staat bij de voedingssupplementen vh huismerk bij het darmgebeuren. Zal van de week wel ff kijken.
Die van de kruidvat heet Darmflora Balans. Groen roze etiket. Ik wist naar wat ik moest kijken, het was de enige bij de voedingssupplementen dat lactobacillus in zich had, andere spullen zoals yakult zetten er allemaal dan nog een andere naam achter. We gaan het proberen, het is wel goedkoper ja, dan yakult ofzo. Yakult werd mij ook al aangeraden, toch zonde van je geld als het ook op andere, goedkopere manieren kan helpen.
pi_24802321
spannend vicky.... voel je al wat komen of juist niet??
pi_24802388
ff offtopic.....maar ik heb net van de week op tv gezien,dat die darmtoestand yoghurtjes helemaal niks helpen hoor Zonde van je geld dus.
Doei doei,prettig weekeind,ik ga weer 4 nachten draaien
Groetjes,Minoes
pi_24804733
ik heb wel een paar "kwaaltjes" ondervonden: last van mijn onderrug, af en toe 's ochtends een beetje misselijk, temp. verhoging, moe, zere tepel... zucht

van de week ff langs de huisarts geweest omdat ik dus al 1,5 week verhoging had.. volgens hem heb ik ws. een blaasontsteking.. hij wist het niet zeker dus heeft me piesje op kweek laten zetten.. moet ik nog een week wachten op de uitslag..

ik ga maandagochtend ws. wel een testje doen... maar ja, tot die tijd niets anders dan wachten...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_24811119
spannend hoor vicky...maandag dus DE dag! Sterkte met afwachten het weekend...
die kwaaltjes klinken wel positief... nou je test nog maandag
pi_24811963
Is het al maandag 9 uur

Kan niet wachten om weer te mogen jompelen voor een streepje!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_24813859
spannend, spannend, spannend Vicky!!
pi_24815487
Hier is de ongi weer afgelopen... dus we kunnen weer gaan Kvk-en.
Ben even druk met mijn forumpje promoten. Als je wilt helpen klik dan ff hier:(Thats it) http://www.topforums.be/upload/index.php?vote=507&c=75ff26acaa7f80bab
En anders niet...

Alle 2 streepjeswachter GOGOGO ! Februari is weer streepjesmaand hoor!
Mijn nieuwe NOD mag op 17 februari (saaie dag, niks bijzonders te doen dan)
  zaterdag 29 januari 2005 @ 16:10:25 #285
1087 Merisse
broddeltante
pi_24816409
Minoes, stond van de week heel groot in het AD dat intussen bewezen is dat probiotica wel degelijk werken! Goede darmwerking en weerstandverhogend.
Ben overigens met het werk een weekend op stap en we zitten in een conferentiecentrum waar dus ook pc's staan. Ben dus even illegaal aan 't fokken geslagen. Sssst niet doorvertellen.
pi_24817270
vandaag een testje gedaan van Romed, die kan je 4 dagen voor NOD al gebruiken.. maar helaas... maar 1 streepje ipv 2. Misschien dat ik maandag al test, anders dinsdag

SPANNENDDDD
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_24817678
Vicky, even een waarschuwing: soms is een test zelfs 2 dagen na je NOD nog niet positief (ook al ben je wel zwanger), dus reken er niet teveel op dat je al heel snel zekerheid hebt. heb je sterk het gevoel dat het raak is dit keer? en hoeveel verhoging heb je precies? spannend inderdaad! maar: bij mij daalde de (vanaf de eisprong ietwat verhoogde) temperatuur meestal 1 dag voor de dag dat ik weer ongesteld werd. dus ook je temperatuur zou je pas maandag iets meer kunnen vertellen. succes ermee!

merisse, foei! veel plezier nog met je collega's, hopelijk is 't gezellig?
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 17:29:34 #288
81992 Githa
pi_24817735
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 17:01 schreef Vicky het volgende:
vandaag een testje gedaan van Romed, die kan je 4 dagen voor NOD al gebruiken.. maar helaas... maar 1 streepje ipv 2. Misschien dat ik maandag al test, anders dinsdag

SPANNENDDDD
en de Romed testen hebben hier al meerdere malen bewezen dat ze wel eens dienst weigeren
pi_24818044
Ze laten niet voor niks een wetenschapper op tv zeggen,dat het niet helpt,maar goed,zelf weten
Vind zulke dingen altijd van die "het-zal-wel"dingen.Maar het kan natuurlijk voor een enkeling helpen,dat weet ik ook niet.
Overigens,over dat pds,daar staat in libelle 4 een paar artikelen over,misschien een tip?
Is wel van vorige week,maar goed,misschien kun je er nog één bemachtigen,als je t wilt lezen.

Groetjes,Minoes
pi_24818449
Merisse stiekum een beetje Fokken

Vicky, jammer dat deze negatief was, hopelijk heb je volgende week wel een streepje

En nu gaan we naar Antwerpen lekker uiteten en naar de film!

Toedels
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 18:15:08 #291
81992 Githa
pi_24818598
have fun Beaker
  zaterdag 29 januari 2005 @ 18:16:08 #292
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_24818616
Hoi dames

Hier rond 17u zeg ik tegen mijn ventje, ik denk dat één van deze dagen mijn ongi komt, heb krampen. Half uur later ga ik naar toillet en ze zijn er hoor. 3 dagen te vroeg als ik mijn normale cyclus neem (normaal 32 dagen nu maar 29dagen)

3 maart is mijn volgende nod
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 18:47:30 #293
43556 miss_dynastie
pi_24819203
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 17:46 schreef minoes_ het volgende:
Ze laten niet voor niks een wetenschapper op tv zeggen,dat het niet helpt,maar goed,zelf weten
Er wordt zoveel beweerd, ook door wetenschappers, zin en onzin.
Eén wetenschapper heeft nog niet per definitie de wijsheid en waarheid in pacht.

Ook ik heb er baat bij en merk dat het werkt.
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 18:48:24 #294
43556 miss_dynastie
pi_24819221
Lunastar

Vicky, spannend!!!
pi_24828922
Lunastar, wat balen.

Vicky spannend..
pi_24829191
Goedemorgen allemaal,

gister had ik een testje gedaan maar die was negatief. Vanmorgen voor de lol er nog maar eentje tegenaan gegooid en ik zie een heel icht 2e streepje..... zal het dan toch zo zijn???
Ik vind het nu helemaal mega spannend...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_24829483
quote:
Op zondag 30 januari 2005 10:11 schreef Vicky het volgende:
Goedemorgen allemaal,

gister had ik een testje gedaan maar die was negatief. Vanmorgen voor de lol er nog maar eentje tegenaan gegooid en ik zie een heel icht 2e streepje..... zal het dan toch zo zijn???
Ik vind het nu helemaal mega spannend...
Vicky, een tip.
Test met iets anders dan die romed testen.
Of heb je vanochtend een andere test gebruikt.

Nu is het helemaal spannnend..
pi_24829597
Jolene, ik ga morgen testen met clear blue
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_24829635
Oke, ik ben er helemaal blij van.
Hoe laat laat je het ongeveer weten..
pi_24829645
ik ga morgenochtend vroeg testen en daarna moet ik werken... ik heb geen internet op mijn werk, probeer het ff in de pauze op de comp. van mijn collega...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')