quote:Op donderdag 23 december 2004 18:33 schreef heavenswoman het volgende:
Ingrid.... ik ben trots op je hoor.... ik had echt niet zo lang kunnen wachten
Zwangerschap, is net als de periode voor je menstruatie, een grote hormoonschommeling. Als jij daar heftig op reageert kan dat best wel denk ik. Ikzelf reageer er niet zo heftig op en bij mij kwamen de emoties later pas. Ik was ook voornamelijk erg makkelijk in tranen maar niet extra chagrijnig ofzo.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:21 schreef heavenswoman het volgende:
Ik ook een vraagje....
Stel je bent zwanger, hoelang duurt het dan voor je emoties de kop aan gaan steken... is dit al de eerste dagen, weken of komt dat later pas...
Ik bedoel boos om niks, huilbuien en dergelijke...... kan dat al in het prille begin ???
Leuk! Maar heeft maart ook een reden? Waarom niet bijvoorbeeld januari?quote:Op donderdag 23 december 2004 22:38 schreef Vicky het volgende:
* Vicky komt hier ook maar eens een kijkje nemen
samen met vriendjelief besproken om rond maart de pil een gooi te geven!! Ben helemaal heppiedepeppie, kan echt niet wachten tot maart.
Groetjes Vicky
Dat klinkt xzelfverzekerdquote:Op donderdag 23 december 2004 22:41 schreef Djeez het volgende:
Nog ruim een dag wachten op ons kerstcadeau...
Tuurlijk!quote:Op donderdag 23 december 2004 23:02 schreef Githa het volgende:
[..]
Dat klinkt xzelfverzekerd![]()
Ik hoop het voor jullie maar natuurlijk wel meldplicht voor 9.00 zaterdagen dan ben ik nog mild want normaal is het voor 7.00
![]()
Ingrid zegt net dat het eraan ligt hoelaat ze naar de WC gaat. Als zij gaat plassen, start ik de PC en vermelden we de uitslag! Maar, het is nog niet zover...quote:Op donderdag 23 december 2004 23:15 schreef Githa het volgende:
[..]
nee ?*zucht* ...zo vroeg mogelijk dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |