abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 januari 2005 @ 12:38:02 #151
1087 Merisse
broddeltante
pi_24639357
* Merisse begint ook vast te duimen voor heavenswoman Spekkiemonster.

Bij de weg, dames modjes, Renegate kan uit het lijstje voor het komend jaar hoor en als jullie dan toch bezig zijn, is het veel werk de links er weer in te zetten? Bedankt
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_24645966
Merisse, lief dat je al aan me denkt.
Mijn vorige cyc. was 24 dagen ... daarvan uitgaande zou ik overmorgen de 22e weer moeten, maar gemiddeld is 25 of 26.... Als ik maandag de 24e niks heb, ga ik denk al testen, en anders gewoon dinsdag wat eigenlijk beter is (en misschien goedkoper, omdat het dan niet meer hoeft)

Marie Zijn ze er nog niet? Heeft het wegblazen al genoeg geholpen of moeten we nog meer wegjagen ? fffffffff weg duvels ksssssst
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_24646057
whaha ow ik ben zo aso..
Probeer er nu al een tijd achter te komen wie spekkiemonster is... maar das gewoon hw'tje!! (thanks Merissa)

En nu Voor alle streepjesdames En speciaal voor de nod en de nognetniet nod'ers!!!
Wie gebreken ziet aan het mijne, ga naar huis en bekijk de zijne.
Ziet hij daar dan geen gebreken, mag hij van het mijne spreken.
pi_24646061
MerissE sorry
Wie gebreken ziet aan het mijne, ga naar huis en bekijk de zijne.
Ziet hij daar dan geen gebreken, mag hij van het mijne spreken.
pi_24646358
Hoi hoi

alle dames die wachten op het streepje veel succes

HARTJE Waar ben je?

Heeft iemand al wat van haar vernomen of heb ik iets gemist? Zehad en haar NOD en moest voor controle!!

Iedereen een dikke knuffel
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  donderdag 20 januari 2005 @ 09:00:59 #156
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24646454
De linkjes staan er weer en Renegate is idd uit het lijstje gehaald.
pi_24646864
Mag ik weer in t lijstje,ik sta er nog niet bij.Ehm....vorige keer 23 dagen ,daarvoor 24,daarvoor 25....zal ik maar 4 februari aanhouden dan?.
Alvast bedankt.
Groetjes,Minoes

HARTJE.....ik weet niet of er iets is gebeurd,maar wil je aub iets typen,we zijn ongerust........
  donderdag 20 januari 2005 @ 09:40:17 #158
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24646903
Done
pi_24648185
en aangezien Mike Air nog niet voor het eggie wil voorlopig ook even van mij geen NOD in het lijstje. Dames als ik wat nuttigs te zeggen heb kom ik weer langs vliegen , ik hou jullie wel in de gaten
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  donderdag 20 januari 2005 @ 11:38:25 #160
1087 Merisse
broddeltante
pi_24648375
Balen, balen, balen Jelief
en hopelijk tot gauw ziens hier
pi_24648658
Jelief, wat balen zeg.
Net wat Merisse zegt.
Ik hoop dat je snel terug bent.
pi_24648713
Ik lees het allemaal wel maar soms vind ik het moeilijk om te reageren.
Want ook ik word gek van het nee, oke ja, toch nog ff niet
pi_24648836
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 11:57 schreef jolene het volgende:
Ik lees het allemaal wel maar soms vind ik het moeilijk om te reageren.
Want ook ik word gek van het nee, oke ja, toch nog ff niet
ja zo voel ik mij nou precies... Ik heb ook geen idee hoe ik het vol hou en nog niet doorgedraaid ben, het moet ook niet al te lang meer duren, maar ja ik kan hem ook niet dwingen.
pi_24648892
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 12:03 schreef Jelief het volgende:

[..]

ja zo voel ik mij nou precies... Ik heb ook geen idee hoe ik het vol hou en nog niet doorgedraaid ben, het moet ook niet al te lang meer duren, maar ja ik kan hem ook niet dwingen.
Nee, dat kan niet..maar het is en blijft lastig dus ik hoop dat er een snelle positieve omdraai voor je komt
  donderdag 20 januari 2005 @ 12:42:21 #165
1087 Merisse
broddeltante
pi_24649566
Jolene, heb ik iets gemist? Bedoel je dat jij in dezelfde situatie zit als Jelief? Dat ook jouw vriend twijfelt over wel of niet beginnen met te proberen zwanger te worden?

Mannen zijn verschrikkelijke twijfelkonten, echt heel vervelend. I know. *zucht* *why?*
pi_24649867
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 12:42 schreef Merisse het volgende:
Jolene, heb ik iets gemist? Bedoel je dat jij in dezelfde situatie zit als Jelief? Dat ook jouw vriend twijfelt over wel of niet beginnen met te proberen zwanger te worden?

Mannen zijn verschrikkelijke twijfelkonten, echt heel vervelend. I know. *zucht* *why?*
Ja, we zitten met het mieren over wanneer te stoppen met de pil.
  donderdag 20 januari 2005 @ 13:27:50 #167
28387 AlsoStarring
Vrouw van Co Starring!!
pi_24650319
Eergister ongesteld geworden ipv vandaag, gebeurd me bijna nooit op dag 26 maar ben
er wel blij om aangezien ik maandag naar de gyn moet en dan ben ik het gelukkig niet meer.
Merisse en Slaapmeisje jullie vroegen over IUI en of ze de volgende cyclus meteen
daarmee gaan beginnen, ...geen idee, officeel weet ik niet eens dat het IUI wordt,
dat vertelde de assistente terloops die in mn gegevens keek.
Maandag zal ik het allemaal horen. Misschien is er wel een wachtlijst voor IUI??
En Jolene bedankt voor het duimen

Oja nieuwe NOD 14 Februari, dat is Valentijnsdag, mooie datum
  donderdag 20 januari 2005 @ 13:49:27 #168
1087 Merisse
broddeltante
pi_24650634
O jee, Jolene, hopelijk hakt jouw twijfelkont snel de knoop door en kunnen jullie ervoor gaan.

AlsoStarring, sjitterdesjit balen joh, maar goed, als het toch komt kan het maar beter snel zijn inderdaad. En maandag al naar de gyn dus je hebt iets om naar uit te kijken. al klinkt dat wel wat raar, je weet wat ik bedoel
pi_24650759
Jelief en Jolene........MANNEN......jeg.............wat kunnen die lui twijfelen zeg,men,daar schiet je geen pukkel mee op.
Maar die van mij wil gelukkig heel graag.......en dan lukt t nog niet wor je ook niet vrolijk van...........
Ik hoop,dat ze snel de babyblues krijgen en dat jullie van start kunnen gaan met het maken van mooie wondertjes

Alsostarring.........meis,wat een dompertje.Gelukkig ben je er vanaf als je naar de gyn moet,lijkt me ook geen pretje anders.Veel succes alvast(en wat een mooie nod datum,had merisse die vorig jaar ook niet?)
Groetjes,Minoes
pi_24650840
ik voel me vandaag helemaal niet lekker.. heb ik al een paar dagen maar vanmorgen had ik ook nog eens verhoging... of het nou een griepje is?? Ik heb wel wat kwaaltjes die bij een eventuele zwangerschap horen.. maar ik kan het me ook verbeelden..

Sinds dinsdag heb ik behoorlijk gevoelige borsten, heb ik na mijn bvk in september nog nooit gehad... vaag hoor..

Nou ja, nog 2 weekjes wachten..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 20 januari 2005 @ 15:07:40 #171
93804 Pizzakoeriertje
Je blijft mijn nummer 1!!
pi_24651852
Hallo 2de streepjesdames ik wil jullie de komende week heel veel succes wensen met het behalen van een 2de streepje. Ik ga er lekker een weekje tussen uit ik ga over een uurtje weg en kom volgende week zondag terug. We gaan even een weekje naar Oostenrijk.

En denk erom als ik terug kom wil ik 2de streepjes zien

* Pizzakoeriertje geeft iedereen een
pi_24652829
geniet er maar lekker van PK'tje
hihi... moest wel lachen dat je niet wist wie ik was... moet je toch meer hier komen hoor ...
hahaha Veel plezier op vakantie!!

vickySpannend hoor Vicky..... vooral asl je wel gevoeige borsten hebt...
succes met het (af)wachten

Jelief, Sterkte !
pi_24657898
PK....veel plezier op vakantie en kom weer heel terug,ga je op de latten?.
Groetjes,Minoes

Hee,zie ik daar de echte Merisse voorbij komen?.
  donderdag 20 januari 2005 @ 22:38:27 #174
1087 Merisse
broddeltante
pi_24658250
Minoes, ik was uitgerekend van de 3e zwangerschap met valentijnsdag... Het is de 22e januari overigens precies een jaar geleden dat ik me in dit topic melde met een vaag 2e streepje.

Nieuwe icon heb ik gemaakt met het morph-progje, zie Hoe zien de fok-kinderen er later uit?!

[ Bericht 31% gewijzigd door Merisse op 20-01-2005 22:44:07 ]
pi_24658466
PK Heel veel plezier!!

Tot snel

Laatst hadden wij de discussie over mannen Volgens mij komt het heel vaak voor dat de vrouw graag wil en de man he-le-maal niet
Waarom??!! Geen idee
Ik merk wel dat mijn wederhelft toch ook nog liever ff wacht!
Afgelopen weekend visite gehad, vrienden met baby hartstikke leuk Flesje gegeven foto's gemaakt etc. je kent het wel!
Ik zit er stralend bij, mijn wederhelft daar en tegen weet niet zo goed wat hij met dat kleine wurm moet

Oja ff een up-date van mij
Morgen bloed laten prikken om te kijken of alles nog wel goed gaat Voel me de laatste tijd niet zo ...........

Weltrusten allemaal
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_24663564
Ow...Merisse....solly,foutje En de 22e vorig jaar een streep,meis,wat gaat een jaar toch onwijs snel zeg,het lijkt net een paar maanden geleden,tjee...
*weet ff niks opbeurends te zeggen....zucht*
Groetjes,Minoes
  vrijdag 21 januari 2005 @ 10:12:33 #177
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_24664603
Hallo!!! Daar ben ik weer even...
Het heeft even een paar dagen geduurt, eer ik me weer kon melden, eerst het forum wat down was en toen was het heel erg traag, dus had ik er geen zin in!
Maaruh... zit nu op dag 27 en nog geen ongi dus ik wacht nog rustig (?) af. Ik heb een test voor het geval dat het nog 2 dagen wegblijft! Ik ga me nu wel een beetje onrustig voelen, maar je zult net zien, eer dat je een klein beetje hoop begint te krijgen, dan komt die ongesteldheid!

Jolene, Jelief en Merisse, allemaal veel sterkte hoor en een knuf van mij (ook al kennen jullie me helemaal niet)
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_24665215
Marie 79....ow meis,spannende tijden voor jou weer Ik hoop,dat je van t weekeind kunt testen(en je weet,vóór 9 uur melden hier hé????
Groetjes,Minoes
  vrijdag 21 januari 2005 @ 11:22:58 #179
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_24665776
Van het weekend gaat helaas niet lukken, vanavond krijgen we zelf een logé en morgen gaan we logeren bij mijn schoonouders...
Maarruh... is het maandag nog niet gekomen, dan test ik maandagmorgen!!!
(ik geloof er toch nog niet echt in, heb vanmorgen al 20x op de wc gekeken of ik toch nog niet ongesteld ben geworden)
pi_24665877
Marie79 wat raar is dat toch.
Je denkt het kan niet en dan blijft het uit.
En dan slaat de twijfel toe.
Nou ik blijf duimen.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 13:00:52 #181
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_24667661
thnx Jolene
pi_24668530
fijn weekend Marie, hoop dat je maandag een 2e streepje komt showen hier!!
  vrijdag 21 januari 2005 @ 21:06:39 #183
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_24676087
Jelief en Jolene..wat een rotsituatie zeg Ik was ook bang voor dezelfde reactie van mijn vriend..maar gelukkig was dat niet zo(hij is 3 jaar jonger als ik)Hij wou alleen eerst een huis kopen..nou zogezegd..zo gedaan En nu zijn we klaar voor de kids.

Verdere update..vandaag bij mijn diabetesverpleegkundige geweest en mijn glyco hb was weer ietsies gezakt.. yeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!! Heb ook verteld dat ik al gestopt was met de pil en dat dat meer was om mijn cyclus op orde te krijgen..en ze stond er wel positief tegenover..was ik wel blij om,want ik had verwacht dat ze zou zeggen dat ik beter nog even kon wachten enzo.
Dus ben best wel positief allemaal.Nu nog wat meer mijn best doen zodat mijn glyco-hb perfect is

Groetjes aan iedereen
pi_24684080
Suzziieee, dat klinkt goed dat het al iets gezakt is.
  † In Memoriam † zaterdag 22 januari 2005 @ 09:18:34 #185
43556 miss_dynastie
pi_24684123
jelief, daar schrik ik ff van.... waarom twijfelt hij nu weer dan? Dikke meissie!!
pi_24684257
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 14:36 schreef Brighteyes het volgende:

* Brighteyes makes mental note voor ooit, geen Romed testen
(volgens mij is het daar al vaker onduidelijk mee geweest hier, toch?)
Klopt ik heb ook een aantal positieve Romed testen gehad terwijl ik niet zwanger bleek te zijn toen...
pi_24684609
Nou, hier zijn de gearriveerd . Ik was eigenlijk nogal verrast, aangezien ik geen waarschuwingsbuikpijn had, die ik toen ik de pil nog slikte wel had.

Ik ben aan de ene kant teleurgesteld dat ik natuurlijk niet zwanger ben, maar aan de andere kant blij dat m'n cyclus meteen na het stoppen met de pil op gang is gekomen.
Toch best raar zo'n eerste keer.
en voor iedereen die dit al (veel) vaker hebben moeten doorstaan!

Voor de vrouwen met de wispelturige mannen: Mijn vriend had dezelfde kwaal: een paar maanden geleden wilde hij niet, vlak daarna wel, zouden we het vanaf april '05 ervoor gaan, toen wilde ie weer niet en op 23 december 2004 wilde hij weer wel, maar dan ook meteen, dus meteen gestopt met de pil. En nu hoopt hij elk moment dat ik zwanger ben

Dus voor de vrouwen: Hou vol
En voor de mannen: Komop, jullie kunnen het wel (aan)

Wil iemand mijn NOD zetten op 19 februari?
Uitgerekend op 29 oktober 2005!
*O* Voor alle tweede streepjes dames *O*
  zaterdag 22 januari 2005 @ 11:33:14 #188
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_24685438
Goedemorgen!
Hier is gisteravond voorzichtig mijn ongesteldheid begonnen en totaan nu is het gewoon een heel klein beetje. Ik heb nu wel last van buikkrampjes, dus ik ga d'r vanuit dat het helemaal doorzet vandaag! Het is nog even afwachten...
Ik ben morgen pas weer online, dus dan horen jullie hoe het is afgelopen!
pi_24685446
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 09:18 schreef miss_dynastie het volgende:
jelief, daar schrik ik ff van.... waarom twijfelt hij nu weer dan? Dikke meissie!!
Hij twijfelde al langer maar had dat even vergeten om aan mij te vertellen. Hij hoopte zelf dat hij er nu in januari wel aan toe zou zijn maar toen puntje bij paaltje kwam dus niet. Heb hem nu een boekje gegeven voor aanstaande vaders. Daar staat zo ongeveer alles in wat je kan verwachten, wellicht helpt het. Hij houdt helemaal niet van dingen waar hij niets of weinig vanaf weet en heeft graag zelf alle touwtjes in handen. Dan is zo'n zwangerschap en een baby'tje natuurlijk heel eng
pi_24685549
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 11:33 schreef Marie79 het volgende:
Goedemorgen!
Hier is gisteravond voorzichtig mijn ongesteldheid begonnen en totaan nu is het gewoon een heel klein beetje. Ik heb nu wel last van buikkrampjes, dus ik ga d'r vanuit dat het helemaal doorzet vandaag! Het is nog even afwachten...
Ik ben morgen pas weer online, dus dan horen jullie hoe het is afgelopen!
en knuffel!
pi_24686766
Ach Marie, dat is klote.... hoop stiekum dat t toch niet doorzet maar ja daar heb je ook weinig aan natuurlijk.
Tot morgen !!

Babylover, fijn dat je cyclus op gang is uit zichzelf! De rest komt wel hoor! Hoop dat je niet zo lang hoeft te wachten als sommige hier, maar velen gaan snel door hoor naar het Zwanger en Geboorte-topic...
pi_24687144
Oja by the way een update van mij....:

Nouja eigenlijk weinig update, nog geen duivels te bekennen. Zit nu op NODdag 1 maar reken dat ik de 24e eigenlijk ongi moet worden (zoals "meestal" .... 26 dagen cyclus)
pi_24688263
* Plunderbunny meldt zich
Ook wij zijn druk bezig, al is de "wij" in ons geval een klein beetje anders dan de "wij" bij de meeste gevallen.
We wonen namelijk niet samen, hebben geen relatie en zijn via KI aan het klussen. Er zijn verschillende redenen voor die keus, die ik hier niet allemaal uit ga leggen omdat dat niet het topique er voor is, maar wat o.a. mee speelt is dat het voor hem door zijn homosexualiteit op weinig andere manieren mogelijk is en ik door bepaalde medische problemen in de familie op een soort "now or never" moment komt. De kinderwens is groot, al jaren, de practische situatie (financieel e.d.) gunstig.
Maar goed, da's allemaal niet zo belangrijk hier, hier wachten we op tweede streepjes
Mijn volgende NOD is 13 februari, rond 31 jan. gaan we voor een volgende KI -poging.
  FOK!fossiel zaterdag 22 januari 2005 @ 14:58:58 #194
2628 Karin
pi_24688580
BabyLover en Marie jammer van die

Plunderbunny welkom! Hoe gaat dat KI in zijn werk? Gewoon hetzelfde als IUI? Met echo's of ga je zelf je eisprong in de gaten houden? Spannend hoor!
pi_24688805
@Karin: nee, het is niet hetzelfde als IUI. Bij KI wordt het sperma tegen de baarmoedermond gespoten, niet in de baarmoeder zelf. Meer info is te vinden op de site van KidKids hoewel de nadruk daar vooral ligt op donorschap (KID = Kunstmatige Inseminatie Donorzaad) en bij onze situatie geen sprake is van donorschap omdat vaders wel degelijk een rol in het leven van het kind gaat spelen.

Wij zijn voorlopig "thuisklussers", wat dus eigenlijk inhoudt dat ik door tempen, slijmmeten, baarmoedermond voelen en over stipjes plassen mijn eisprong in de gaten houdt en we rond het zo bepaalde tijdstip aan de slag gaan met bakje, spuitje en softcup
Deze maand wordt de eerste echt officele poging, dus ik heb nog weinig hoop (nou ja, stiekem wel een beetje natuurlijk), maar spannend blijft het wel

[ Bericht 18% gewijzigd door Plunderbunny op 22-01-2005 15:22:49 ]
pi_24689685
Welkom Plunderbunny!
Spannende tijden dus ...
Hoop dat jullie ook snel 2 streepjes plassen
Tot die tijd veel plezier hier bij de rest van de tweede-streepjes-brigade
  zaterdag 22 januari 2005 @ 23:51:28 #197
1087 Merisse
broddeltante
pi_24698033
Plunderbunny, spannend, heel veel succes
Mag ik vragen of jij een relatie hebt? Ik las in je weblog dat jij in opleiding bent tot kraamverzorgster, klopt dat? Mij lijkt dat ook wel helpen om zelf ook de babykriebels te krijgen
pi_24704867
@Marisse inmiddels ben ik gedwongen gestopt met die opleiding/baan omdat er te weinig werk en teveel mensen waren waardoor mijn ziekteperiode aan werd gegrepen als dé kans om me er uit te werken (wat mogelijk gemaakt werd door mijn leerlingencontract).
Ik heb geen relatie, iets wat me uitstekend bevalt. Ik heb te veel rotzooi in relaties meegemaakt om vertrouwen te hebben in de combi relatie-kinderen. Voor anderen werkt het prima, maar voor mij persoonlijk niet. Op deze manier heb ik zelf de vrijheid tot opvoeding hoe ik het wil, maar mijn kind heeft wel een vader waar hij/ziij contact mee kan hebben.
pi_24706110
Voor de geinteresseerden:
hier nog geen ongi of wat dan ook te bekennen
Dinsdag testdag
pi_24706748
quote:
Op zondag 23 januari 2005 14:13 schreef Spekkiemonster het volgende:
Voor de geinteresseerden:
hier nog geen ongi of wat dan ook te bekennen
Dinsdag testdag