ja zo voel ik mij nou precies... Ik heb ook geen idee hoe ik het vol hou en nog niet doorgedraaid ben, het moet ook niet al te lang meer duren, maar ja ik kan hem ook niet dwingen.quote:Op donderdag 20 januari 2005 11:57 schreef jolene het volgende:
Ik lees het allemaal wel maar soms vind ik het moeilijk om te reageren.
Want ook ik word gek van het nee, oke ja, toch nog ff niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, dat kan niet..maar het is en blijft lastig dus ik hoop dat er een snelle positieve omdraai voor je komtquote:Op donderdag 20 januari 2005 12:03 schreef Jelief het volgende:
[..]
ja zo voel ik mij nou precies... Ik heb ook geen idee hoe ik het vol hou en nog niet doorgedraaid ben, het moet ook niet al te lang meer duren, maar ja ik kan hem ook niet dwingen.
Ja, we zitten met het mieren over wanneer te stoppen met de pil.quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:42 schreef Merisse het volgende:
Jolene, heb ik iets gemist? Bedoel je dat jij in dezelfde situatie zit als Jelief? Dat ook jouw vriend twijfelt over wel of niet beginnen met te proberen zwanger te worden?
Mannen zijn verschrikkelijke twijfelkonten, echt heel vervelend. I know. *zucht* *why?*
Klopt ik heb ook een aantal positieve Romed testen gehad terwijl ik niet zwanger bleek te zijn toen...quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:36 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes makes mental note voor ooit, geen Romed testen
(volgens mij is het daar al vaker onduidelijk mee geweest hier, toch?)
Hij twijfelde al langer maar had dat even vergeten om aan mij te vertellen. Hij hoopte zelf dat hij er nu in januari wel aan toe zou zijn maar toen puntje bij paaltje kwam dus niet. Heb hem nu een boekje gegeven voor aanstaande vaders. Daar staat zo ongeveer alles in wat je kan verwachten, wellicht helpt het. Hij houdt helemaal niet van dingen waar hij niets of weinig vanaf weet en heeft graag zelf alle touwtjes in handen. Dan is zo'n zwangerschap en een baby'tje natuurlijk heel engquote:Op zaterdag 22 januari 2005 09:18 schreef miss_dynastie het volgende:
jelief, daar schrik ik ff van.... waarom twijfelt hij nu weer dan? Dikkemeissie!!
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:33 schreef Marie79 het volgende:
Goedemorgen!
Hier is gisteravond voorzichtig mijn ongesteldheid begonnen en totaan nu is het gewoon een heel klein beetje. Ik heb nu wel last van buikkrampjes, dus ik ga d'r vanuit dat het helemaal doorzet vandaag! Het is nog even afwachten...
Ik ben morgen pas weer online, dus dan horen jullie hoe het is afgelopen!
spannend!!!quote:Op zondag 23 januari 2005 14:13 schreef Spekkiemonster het volgende:
Voor de geinteresseerden:
hier nog geen ongi of wat dan ook te bekennen
Dinsdag testdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |