abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 januari 2005 @ 23:19:23 #101
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_24553717
Renegate! Hardstikke geweldig! Gefeliciteerd hoor!!!!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_24553913
Jaaaaaa Renegate heeft twee streepjes gehaald !!!! Geweldig ! Gefeliciteerd !!
pi_24556801
van harte gefeliciteerd meid!!! tis je van harte gegund!!!

zal duimen dat alles goed gaat voor je!!

liefs shir
  Milf vrijdag 14 januari 2005 @ 02:57:46 #104
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_24556812
Gefeli Renate!!!
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_24558364
Gefeliciteerd Renegate!!!

Goed begin van 't nieuwe jaar!!
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_24559638
renegate, gefeliciteerd! een hele goede & gezonde zwangerschap gewenst.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 11:04:48 #107
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24559763
gefeliciteerd Renegate
  vrijdag 14 januari 2005 @ 11:19:35 #108
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_24560032
Renegate, van harte gefeliciteerd, wowie ZWANGER( maar dat wisten we eigenlijk al een paar daagjes, op die andere test vond ik de streepjes wel goed zichtbaar hoor, maar ik ben dan zelf ook een ster in het piesen van vage streepjes)
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_24561254
Haai allemaal bedankt voor de reacties :D

Als jullie het niet erg vinden blijf ik nog even hier rondhangen, ik beloof ik zal niet zeiken over klachtjes en kwaaltjes. maar vind het nog ene beetje eng om het openlijk toe te geven..
Ik weet het is heel stom, maar ben gewoon bang dat het alsonog weer mis zou gaan.

En natuurlijk kan ik jullie gebabbel nie missen, ik schrijf dan wel weinig maar ik kijk minimaal 1x per dag wel ff hier om te zien hoe het met jullie gaat..

aan de streepjesdames
Wie gebreken ziet aan het mijne, ga naar huis en bekijk de zijne.
Ziet hij daar dan geen gebreken, mag hij van het mijne spreken.
pi_24563508
Renegate is lievvvvvvv
Tuurlijk mag je hier nog ff blijven

Beaker
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  vrijdag 14 januari 2005 @ 15:35:49 #111
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_24564617
tuurlijk blijf je gewoon nog ff hier .... en die kwaaltjes, ja die mnoet je straks maar melden in Z&G maar we kunnen hier toch niet zonder jouw jompels!!
PS... is nie stom hoor !!
  zaterdag 15 januari 2005 @ 09:46:37 #112
28387 AlsoStarring
Vrouw van Co Starring!!
pi_24576969
Van harte gefeliciteerd Renegate
Wat een goed nieuws zo aan het begin van het nieuwe jaar
  zaterdag 15 januari 2005 @ 11:05:11 #113
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_24577559
Renegate !

Ik lees het nu pas!
Van harte gefeliciteerd meid! Wát een begin van 2005!

LW
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
pi_24583060
Beetje late reactie van mij
Maar Renegate gefeliciteerd
pi_24583287
Renegate!!! gefeli!

nog maar een paar daagjes voor mijn NOD. Al is de kans dat ik zwanger ben heeeel erg klein voel ik wel van alles. Ik heb al tegen MikeAir gezegd dat zowel mijn lijf als mijn hoofd een spelletje met me spelen. Ik heb een wat onbestemd gevoel in mijn maag 's morgens, moet veel plassen (beduidend meer dan normaal) mijn borsten zijn behoorlijk pijnlijk en ik voel me toch wel anders dan anders. Maarja of ik dit allemaal gewoon wil voelen of dat het echt iets betekent
Ik doe echt heel erg mijn best om me voor te houden dat de kans echt heel klein is en dat het gewoon pms is enzo (al zijn sommige dingen wel erg vroeg). maar goed ik wacht gewoon de af want die gaan gewoon komen en als ze niet meteen komen wacht ik wel een paar daagjes.. geduldig
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zaterdag 15 januari 2005 @ 20:19:17 #116
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_24586159
Succes met afwachten Jelief... deze dagen zijn vreselijk! Zeker asl je vanalles voelt. Het is stom dat je lichaam zo met je speelt eigenlijk,.... gemeen gewoon.
We duimen gewoon dat die vervelende duvels weg blijven bij je!
pi_24593381
Jelief. sterkte met wachten
pi_24593392
nou volgens mij als het er zo iets ziet, dan duidelijk dus NIET
pi_24593396
Alsostarring zie je tegen het gesprek met gyn op, of heb je er wel een goed gevoel bij?
  zondag 16 januari 2005 @ 09:03:42 #120
28387 AlsoStarring
Vrouw van Co Starring!!
pi_24593414
quote:
Op zondag 16 januari 2005 08:55 schreef jolene het volgende:
Alsostarring zie je tegen het gesprek met gyn op, of heb je er wel een goed gevoel bij?
Ik heb er wel een goed gevoel bij hoor want ze hebben gezegt dat ze ons
in behandeling nemen dus dat is positief.
Morgen mn man zn zwemmers brengen en dan nog een weekje wachten
pi_24593416
Ja, dat klopt ook.
Spannende dag dus morgen al.
We blijven duimen
  zondag 16 januari 2005 @ 12:19:31 #122
1087 Merisse
broddeltante
pi_24595146
Jelief, van mij mag jij alle records breken en meteen zwanger worden hoor! Maar ik kan me je reserves goed voorstellen.
AlsoStarring, spannend voor jullie! Gaan ze morgen zijn zaad testen zodat jullie volgende cyclus kunnen beginnen met de IUI?

heavenswoman voor jou omdat je altijd zo meeleeft
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_24598370

Voor Jelief.....
Wie gebreken ziet aan het mijne, ga naar huis en bekijk de zijne.
Ziet hij daar dan geen gebreken, mag hij van het mijne spreken.
pi_24598515
Mag ik hier ff wat vragen? Als je de pil slikt, heb je dus ook stopweken waarin je ongesteld wordt, maar zeggen die dan ook wat over het wel of niet zwanger zijn? Het is toch geen onbevrucht eitje wat je lichaam afstoot? Met andere woorden, als je door de pil heen zwanger wordt, kan je dan nog wel ongesteld worden of zegt een pilongesteldheid helemaal niks?
En improved 8-)
pi_24599084
quote:
Op zondag 16 januari 2005 16:29 schreef agneria het volgende:
Mag ik hier ff wat vragen? Als je de pil slikt, heb je dus ook stopweken waarin je ongesteld wordt, maar zeggen die dan ook wat over het wel of niet zwanger zijn? Het is toch geen onbevrucht eitje wat je lichaam afstoot? Met andere woorden, als je door de pil heen zwanger wordt, kan je dan nog wel ongesteld worden of zegt een pilongesteldheid helemaal niks?
Als jij je pil correct hebt in genomen is er volgens mij geen kans op een zwangerschap Als je zwanger bent kun je nog wel ongesteld worden, maar volgens mij is dat dan "oud bloed" De kans dat je zwanger word tijdens pil gebruik is heel klein!

Volgens mij is het gewoon zo dat als je in je stopweek ongesteld word niet zwanger bent
maar ik kan er naast zitten natuurlijk

Mag ik vragen waarom je dit weten wilt??
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † zondag 16 januari 2005 @ 17:27:19 #126
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_24599135
Jelief hoe zeer ik ook hoop dat je direct zwanger bent geworden, is het nou eenmaal zo dat je lichaam heel anders reageert nu die zelf de hormonenregeling moet doen. Natuurlijk komt het voor dat vrouwen direct zwanger raken, maar de kans is wel heel klein. Maar vooruit, toch maar een paar jompelmeisjes voor jou, want je weet maar nooit

Jelief

AlsoStarring wat fijn dat er nu eindelijk iets gaat gebeuren voor jullie. Hopelijk zijn de onderzoeken gauw afgerond en kunnen jullie snel naar de eerste behandeling (IUI was het toch?) toeleven

Agneria, het komt wel eens voor dat vrouwen door de pil heen zwanger raken. De pil geeft je nou eenmaal geen 100% bescherming. Normaal gesproken krijg je met de pil een zogeheten onttrekkingsbloeding. Het baarmoederslijmvlies die zich langzaam aan opbouwt tijdens de cyclus en andere ´zooi´ (zoals bijv. onvolgroeide follikels) wordt dan afgestoten en begint weer van vooraf aan met opbouwen. Doorgaans zorgen de hormonen van de pil ervoor dat er geen eisprong (= geen kans op bevruchting) plaatsvindt, maar doordat je bijv. buikgriep hebt gehad of bepaalde antibiotica slikt kan de werking van de pil verminderen. Als je door de pil heen zwanger wordt kun je nog wel die onttrekkingsbloedingen krijgen, zeker de eerste paar maanden geloof ik. Mocht je dus twijfelen of je wel/niet zwanger bent, dan raad ik je altijd aan een zwangerschapstest te doen. Kleine moeite en het neemt een hoop twijfels en onzekerheden weg.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  zondag 16 januari 2005 @ 18:42:34 #127
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_24600344
Merisse terug!!

Agneria, In principe, als je de pil gewoon goed geslikt hebt is de kasn zeer klein dat je zwnager raakt, het kan natuurlijk wel door een foutje zeg maar....
Als je twijfels hebt zou ik gewoon eeen testje doen.

Jelief
Hoe voel je je? Duvels al onderweg?? Want dan stuur ik ze weg hoor!! Wanneer ga je eigenlijk testen asl je overtijd bent en blijft?

Alsostarring Succes met de zwemmertjes morgen.... voor jou ook lekker spannend dus de komende tijd.

eigen up-date
Hier al een week lang gerommel in mijn buik, maar ik had eergisteren echt darmkrampen waar je niet goed van word, dus weet niet waar het aanligt. Ik heb trouwens wel wat wit-afscheiding, al een week lang.... kan dat wat betekenen? Verder alles owkee... Nog een week ofzo tot mijn NOD, dus kan niks doen dan afwachten... zelfs KvK-en heeft geen zin... (FvF natuurlijk wel )

Verder voor iedereeen:
  zondag 16 januari 2005 @ 20:31:30 #128
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_24601784
Is het overigens normaal, eerst 4 boterhammen naar binnen te werken, dan een bord bloemkool met aardappelen.... nog een stukje chocoladereep en nu 2 uur later weer 2 boterhammen er door te krijgen met gemak....??
Edit: Tussendoor ook nog een gevulde koek weggewerkt ...

PS ..heb nog meer zin in boterhammen met kaas!!!

[ Bericht 11% gewijzigd door heavenswoman op 16-01-2005 20:33:54 (gevulde koek vergeten) ]
pi_24601957
quote:
Op zondag 16 januari 2005 20:31 schreef heavenswoman het volgende:
Is het overigens normaal, eerst 4 boterhammen naar binnen te werken, dan een bord bloemkool met aardappelen.... nog een stukje chocoladereep en nu 2 uur later weer 2 boterhammen er door te krijgen met gemak....??
Edit: Tussendoor ook nog een gevulde koek weggewerkt ...

PS ..heb nog meer zin in boterhammen met kaas!!!
Ik zeg niks....

Trouwens, wel weer een oneven deel he, met streepje..
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  zondag 16 januari 2005 @ 20:51:36 #130
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_24602093
moet nog een week wachten dus niet teveel typen dan mensnen hahahah anders is het topic deel 58
pi_24602375
HW....ik wil je niet bang maken,maar ik krijg altijd een week voordat ik ongi moet wordenlast van meer afscheiding.Of je dat ook krijgt,als je zwanger bent ,weet ik niet,dat is te lang geleden
Krijg je nietde griep,met die rommelbuik?.Mmmm...maar dan eet je niet zoveel,meid ik durf er niks van te zeggen,we duimen maar weer voor een tweede streepie.
Groetjes,Minoes
pi_24603154
quote:
Op zondag 16 januari 2005 17:27 schreef Slaapmeisje het volgende:
Jelief hoe zeer ik ook hoop dat je direct zwanger bent geworden, is het nou eenmaal zo dat je lichaam heel anders reageert nu die zelf de hormonenregeling moet doen. Natuurlijk komt het voor dat vrouwen direct zwanger raken, maar de kans is wel heel klein. Maar vooruit, toch maar een paar jompelmeisjes voor jou, want je weet maar nooit
Jelief, jij gebruikt toch al heel lang geen pil meer he. Maakt het toch wel spannend.

Ik zit na een paar weken zonder pil, nog steeds op een natuurlijke ongi te wachten. In de hoop dan ook een echte cyclus te krijgen. In de tussentijd vrijen we wel onveilig. Dus afwachten dan maar.

En ja, die hormonen om gek van te worden. Geen goeie vraag hier waarschijnlijk, maar hoe voelt het ook weer om ongi te zijn. Met de impanon ben ik ruim 4 jaar niet meer ongesteld geweest, helemaal geen bloedingen. Ik zou graag de symptomen willen herkennen. Is raar hoor om het niet meer te weten.
  zondag 16 januari 2005 @ 22:57:06 #133
1087 Merisse
broddeltante
pi_24604019
Voordat ik aan de pil ging had ik nooit pms-achtige verschijnselen maar wel altijd een heel pijnlijke menstruatie. Ik heb wel eens twee dagen ziek in bed gelegen zo erg waren mijn buikkrampen vroeger. Nadat ik stopte met de pil had ik ineens wel pms en was mijn ongesteldheid veel minder pijnlijk als daarvoor. Nu slik ik niet eens meer een pijnstiller.
pi_24609015
Jelief, ik heb dezelfde klachten als jij. Ik zit nog te wachten tot ik voor het eerst echt ongesteld wordt, dus ik verwijs alle klachten naar een eisprong of het wennen van m'n lichaam aan het gestopt zijn met de pil. Maar diep in m'n hart hoop ik natuurlijk dat het zwangerschapsverschijnselen zijn Alleen zou het in mijn geval dan wel belachelijk snel zijn. Dus hou ik mezelf vooral voor dat dat het niet kan zijn

Achteraf gezien zou het misschien verstandiger geweest om eerst m'n cyclus op gang te laten komen ipv er meteen vol voor te gaan. Nu blijf je zitten met die onzekerheid

Ik zou ergens tussen 22 en 29 januari ongi moeten worden, dus ik heb me voorgenomen om als het uitblijft pas een week na de 29ste te gaan testen (als ik het volhou )
Uitgerekend op 29 oktober 2005!
*O* Voor alle tweede streepjes dames *O*
  † In Memoriam † maandag 17 januari 2005 @ 12:43:24 #135
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_24611394
quote:
Op zondag 16 januari 2005 22:02 schreef Randa_v het volgende:

[..]

Jelief, jij gebruikt toch al heel lang geen pil meer he. Maakt het toch wel spannend.
Sorry Jelief, volgens mij maak ik nou weer dezelfde fout dat ik dacht je net was gestopt met de pil.... maar jij slikt al heel lang geen pil meer geloof ik In dat geval
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 15:28:44 #136
62233 Jelief
ikke lief!
pi_24625681
lief dat jullie allemaal zo mee leven. nog twee daagjes tot mijn nod. ik weet nu echt niet meer wat ik wel of niet voel, heb ook al een paar dagen de vreteritus net als heavenswoman . Meestal heb ikdat pas een dag of twee voor mijn ongi. Maar ach zeer waarschijnlijk is het dus toch helemaal niks (ik probeer mijzelf er nog steeds van te overtuigen dat ik gewoon ongi word)

Gister belde mijn collega mij op, een vriendin van haar was gestopt met de pil toen ze hoorde dat mijn collega gestopt was, zo van 'ow dat is wel een goed idee' wat blijkt nu? Ze is meteen zwanger! We hebben het er even over gehad dat het erg fijn is voor die vriendin maar dat het stiekum toch ook wel een beetje steekt. (en dan zijn wij nog niet eens zo lang bezig {kort dus} wat zeuren we dan???)

ow ennuh mijn cyclus is heeeel erg regelmatig maar denk dat ik toch een weekje wacht (als dat lukt) of Mike Air moet op zijn verjaardag willen testen(dat is zondag)

nog een ennuh het is je vergeven slaapmeis!

-edit- vergeet ik nog te vertellen dat ik wel veel wil eten maar als ik dan in de keuken sta weet ik niet wat ik wil of heb ik gewoon nergens zin in :s

[ Bericht 6% gewijzigd door Jelief op 18-01-2005 15:56:59 ]
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_24626098
Het is wel weer spannend hier,met diegene die vreetbuien hebben en denken misschien zwanger te zijn.....wow.....straks vliegen de streepjes ons om de oren,kom maar op
Nog steeds niks van hartje vernomen????
Groetjes,Minoes
pi_24626754
hallo
Nee! Ik ben niet nieuw hihi, lees het hele verhaal op Het speeltuinbankje #188
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_24626819
Owja ... Enne.... modje(s)??
Mag ik met mijn nieuwe naam in het schema??
  dinsdag 18 januari 2005 @ 18:51:25 #140
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24627065
Done!
  Jubileum moderator dinsdag 18 januari 2005 @ 18:55:11 #141
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_24627116
Ik was ook al bezig BE

Leuke naam spekkie monster
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_24627178
thx BE & Lois (ja lekker he lois)
pi_24627431
Mijn ei is aanwezig. Ik had zondag en maandag beetje last van mijn buik. Gisteravond een ovulatietest gedaan.. en ja hoor... 2 streepjes.. ei is gesignaleerd

dus ik ga flink aan de KVK
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 21:12:03 #144
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_24628794
Marie79 morgen je nod en Jelief en AlsoStarring overmorgen nod. Het gaat hier weer spannen. mijn duimen blijven draaien

ook voor de anderen natuurlijk hé.
pi_24629052
succes met KvKen Vicky!
  dinsdag 18 januari 2005 @ 21:26:57 #146
1087 Merisse
broddeltante
pi_24629069
He lekker spekkie

Mooi Vicky, klus ze

* Merisse gaat alvast duimen voor Marie, Jelief en AlsoStarring
  dinsdag 18 januari 2005 @ 22:59:40 #147
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_24630534
Hallo! Hier ben ik dan weer effies!
Ik ga d'r nog steeds heel erg vanuit dat ik ongesteld ga worden, hoor! Tijdens mijn eisprong allebei ziek zijn, helpt nu niet echt mee met het feit om zwanger te worden! Als ik uitga van mijn NOD op morgen, dan heb ik wel een korte cyclus (25 dagen (heb ik 1x gehad), en hij is zoiezo ook 26 (2x) en 27(1x) dagen geweest. Dus ik wacht in principe op mijn ongesteldheid, maar als het lang uitblijft ga ik zeker testen, maar niet gelijk overmorgen ofzo! Dan van het weekend denk ik...
pi_24634907
toch succes Marie79, we blazen de duvels gewoon snel weg
pfffff
pi_24635789
Marie79.......we duimen voor je hoor meid We hebben nu wel eens recht op een streepjes golf hier,we wachten er al zó lang op,nu moet het er maar eens van komen hoor.
De rest ook allemaal sterkte en flink kvk,dan helpen we t lot een beetje
Groetjes,Minoes
  woensdag 19 januari 2005 @ 12:15:33 #150
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_24638996
Ben blij dat jullie nog gewoon voor me duimen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: