lief dat jullie allemaal zo mee leven. nog twee daagjes tot mijn nod. ik weet nu echt niet meer wat ik wel of niet voel, heb ook al een paar dagen de vreteritus net als heavenswoman
![]()
. Meestal heb ikdat pas een dag of twee voor mijn ongi. Maar ach zeer waarschijnlijk is het dus toch helemaal niks (ik probeer mijzelf er nog steeds van te overtuigen dat ik gewoon ongi word)
Gister belde mijn collega
![]()
mij op, een vriendin van haar was gestopt met de pil toen ze hoorde dat mijn collega gestopt was, zo van 'ow dat is wel een goed idee' wat blijkt nu? Ze is meteen zwanger! We hebben het er even over gehad dat het erg fijn is voor die vriendin maar dat het stiekum toch ook wel een beetje steekt. (en dan zijn wij nog niet eens zo lang bezig {kort dus} wat zeuren we dan???)
ow ennuh mijn cyclus is heeeel erg regelmatig maar denk dat ik toch een weekje wacht (als dat lukt) of Mike Air moet op zijn verjaardag willen testen(dat is zondag)
nog een ennuh het is je vergeven slaapmeis!
-edit- vergeet ik nog te vertellen dat ik wel veel wil eten maar als ik dan in de keuken sta weet ik niet wat ik wil of heb ik gewoon nergens zin in :s
[ Bericht 6% gewijzigd door Jelief op 18-01-2005 15:56:59 ]
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.