kort en niet krachtig !quote:Op zondag 9 januari 2005 19:21 schreef tuut84 het volgende:
saaaiii
quote:Op zondag 9 januari 2005 19:22 schreef Chriz2k het volgende:
Kijk nou! Tubgirl!
je praat in raadselsquote:Op zondag 9 januari 2005 19:24 schreef timbob het volgende:
dit topic is voor mij 1 groot enigma
Aan een stokje dan?quote:Op zondag 9 januari 2005 19:27 schreef Dirkh het volgende:![]()
Liever een kanarie op de grill dan tien op een stokje. Hoewel, kanarie saté...... hmmmm, doe er toch maar tien op een stokje.
quote:Op zondag 9 januari 2005 19:27 schreef Dirkh het volgende:
kanarie saté......
ik snap het nietquote:Op zondag 9 januari 2005 19:26 schreef timbob het volgende:
ik ben een raadsel
ik moet dit gewoon ff crossposten in het zwijmeltopicquote:Op zondag 9 januari 2005 19:30 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Hoi, ik ben VAC en ik post ook wel eens in Ovjl.
Uiteraard wil de kans niet voorbij laten gaan om in deel1 te posten.
Zo wil ik graag herinnerd worden: de man die ook in deel1 postte.
Groeten,
Een bewonderaar van deel1.
quote:Op zondag 9 januari 2005 19:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Benieuwd wie het snelste is om deel 2 te openen.
quote:Op zondag 9 januari 2005 19:41 schreef DeLeider het volgende:
hoe gaat het volgende deel heten?
sarquote:
Het is ook riskant zo'n deel 1.quote:Op zondag 9 januari 2005 19:39 schreef MofoF1 het volgende:
Deel 1 is meestal ook het onduidelijkst.
Vaak moet je even 'in het verhaal komen', uitzoeken waar het om gaat.
Dat is mij hier (nog) niet duidelijk, maar ik denk dat dat tijdens dit deel nog gaat gebeuren.
Oy ! gaan we nou sarcasme zeggen tegen mijn "grap"quote:Op zondag 9 januari 2005 19:43 schreef DeLeider het volgende:
[..]
sar
cas
me
Verder is dit topic best ruk, is dit niet gewoon een stiekem SC/opkrik topic?
* DeLeiderquote:Op zondag 9 januari 2005 19:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Oy ! gaan we nou sarcasme zeggen tegen mijn "grap"
* Bosbeetle voelt zich gekwetst en gekrenkt
Jij bent zo nog niet klaar voor de revolutie van Deel 1quote:Op zondag 9 januari 2005 19:43 schreef DeLeider het volgende:
[..]
sar
cas
me
Verder is dit topic best ruk, is dit niet gewoon een stiekem SC/opkrik topic?
Dat is ook waar. Om dat risico in te perken zou de maker van Deel 1 marktonderzoek gedaan kunnen hebben. Om te kijken of er uberhaupt vraag naar een Deel 1 is.quote:Op zondag 9 januari 2005 19:44 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Het is ook riskant zo'n deel 1.
Bij de minste foute stap wordt de reeks genadeloos gesloten.
Spannend hoor.
Hoi Tokayquote:Op zondag 9 januari 2005 21:20 schreef Tokay het volgende:
Dit is mijn lievelingshond.
[afbeelding]
(Voor wie het nog niet wist.)
Zeker leuke hond al ben ik meer een kattenpersoonquote:Op zondag 9 januari 2005 21:44 schreef Tokay het volgende:
Hallo SanCoTec.![]()
Leuke hond hè?
Ik kan makkelijk drie delen volkletsen over de Basset Hound, maar aangezien Bosbeetle het bij dit ene Deel 1 wil laten zal ik mij inhouden, zodat andere users hier ook hun zegje kunnen doen.
denk je nu stoer te zijn?quote:Op zondag 9 januari 2005 23:13 schreef Bosbeetle het volgende:nah wie opent er nou iets wat alleen maar deel 1 heet
ach verrek dat deed ikzelf!
PeRi, weet ge dan niet?quote:Op zondag 9 januari 2005 22:41 schreef PeRi het volgende:
Ik blijf erbij dat deel #0, 0863 tot nu toe het beste was van deeschen reeksch.
denkenquote:Op zondag 9 januari 2005 23:21 schreef boskov het volgende:
[..]
denk je nu stoer te zijn?
Als je zo een stoer topic opent, betekent dat niet dat jij ook opeens stoer bent.
(te vaak stoer gebruikt?)
Ach ja, hoe waar is dat mijn beste Tokay. Ik was in verwarring met mijn droombeeld over ONZ en de bittere realiteit. Als reekschen werden toegestaan, zou ge bijvoorbeeld in dit topic niet van die achterlijke meloenen zien posten.quote:Op zondag 9 januari 2005 23:37 schreef Tokay het volgende:
[..]
PeRi, weet ge dan niet?
Reekschen zijn verbooden.
Fractalsquote:
Ah! Exactement! Gij snapt altijd zeaux precies wat mijnen woorden uytdrucken, waarde Tokay.quote:Op zondag 9 januari 2005 23:45 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Deeschen soort meloenen, bedoelt gij, PeRi?
trouwens wat moet jij met mijn voorzetselquote:
Mais naturellement!quote:Op zondag 9 januari 2005 23:48 schreef PeRi het volgende:
Ah! Exactement! Gij snapt altijd zeaux precies wat mijnen woorden uytdrucken, waarde Tokay.
Meloenen! in deeschen deel van deeschen topique reeksch?quote:Op zondag 9 januari 2005 23:45 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Deeschen soort meloenen, bedoelt gij, PeRi?
bepaal jij dat?quote:Op maandag 10 januari 2005 00:33 schreef Bosbeetle het volgende:
nou slotje dan maar !
Nee joh, dit topic is a-okayquote:Op maandag 10 januari 2005 00:33 schreef Bosbeetle het volgende:
nou slotje dan maar !
quote:Op zondag 9 januari 2005 19:23 schreef Conflict het volgende:
Dit wordt een niet te stoppen hype!
quote:Op zondag 9 januari 2005 19:54 schreef Tokay het volgende:
Ik ben dol op lieve topics!
[afbeelding]
Dit is mijn lievelingshond.
Wow mooie fractalquote:
Lijkt wel een soep tussen een aap en een hond?quote:Op maandag 10 januari 2005 11:17 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben dol op lieve topics
[afbeelding]
Dit is mijn lievelings...euh...hond.
Vind je mijn lievelingshond soms lelijk?quote:Op maandag 10 januari 2005 11:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Lijkt wel een soep tussen een aap en een hond?
Ik vind hem schitterend, alleen vraag ik me af of het een hond is.quote:Op maandag 10 januari 2005 11:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vind je mijn lievelingshond soms lelijk?
* In huilen uitbarst
Nee, natuurlijk nietquote:Op maandag 10 januari 2005 11:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind hem schitterend, alleen vraag ik me af of het een hond is.
quote:Op maandag 10 januari 2005 11:53 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Dit is mijn aapje Bupatih. Is het geen schatje?
Whahahahahaquote:Op maandag 10 januari 2005 11:53 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Dit is mijn aapje Bupatih. Is het geen schatje?
In Deel 2 post ik wel wat meer foto's, o.a. die waarop ik Bupatih een schoon luiertje om doe, ik z'n tandjes poets, en hem voor het eerst meeneem naar de kapper.quote:
Mja, dat ook. Ofzo.quote:Op maandag 10 januari 2005 00:36 schreef alsem het volgende:
[..]
Meloenen! in deeschen deel van deeschen topique reeksch?
Laat zij zichzelve verplaatschen naar anderen foora, Dit wasch de druppel die deeschen emmer deeth overschtroomen!
Waar bleifen de onsch teegen allesch beschermende, zoogeheeten MOD's, op deeschen moment?
Die kapper was stomquote:Op maandag 10 januari 2005 12:03 schreef Tokay het volgende:
[..]
In Deel 2 post ik wel wat meer foto's, o.a. die waarop ik Bupatih een schoon luiertje om doe, ik z'n tandjes poets, en hem voor het eerst meeneem naar de kapper.
Omdat jij het bent, een naaktfoto van mij:quote:Op maandag 10 januari 2005 12:07 schreef PeRi het volgende:
Zeg Bupa, ik wist niet dat jij zo'n lekkertje was.
quote:Op maandag 10 januari 2005 12:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat jij het bent, een naaktfoto van mij:
[afbeelding]
![]()
Sorry bietel, mijn schuld.quote:Op maandag 10 januari 2005 19:07 schreef Bosbeetle het volgende:
oeh deel 1 wordt wel wat pluizig !
ook wel een beetje door mij ik heb wasverzachter gebruikt toen ik em opende !quote:
Hey, die foto ken ikquote:
Die is in aantocht!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:08 schreef Cynic het volgende:
Wanneer is de deel 1 meet eigenlijk?
Jeh!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:43 schreef Tokay het volgende:
[..]
Die is in aantocht!
De datum valt een week nadat Deel 1 volgepost is.
Het verzamelpunt wordt waarschijnlijk het Kanariemuseum in Alphen aan de Rijn.
Daar drinken we eerst koffie en eten we roze koeken in het museumcafé, en daarna gaan we vogels spotten, olv Bosbeetle.![]()
* Bosbeetle oefent alvast "kijk daar een kwikstaart" , "kijk daar een vochtspecht" , "kijk daar een schorsscholver" , "en kijk nou toch eens de grutto" !quote:
Kunnen we dan niet hier op Fok! blijven?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 18:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
* Bosbeetle oefent alvast "kijk daar een kwikstaart" , "kijk daar een vochtspecht" , "kijk daar een schorsscholver" , "en kijk nou toch eens de grutto" !
Kan ook iddquote:Op dinsdag 11 januari 2005 19:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Kunnen we dan niet hier op Fok! blijven?
Hey, een topic over natte poesjes
kijk daar! een dode mus!
immerquote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:16 schreef alsem het volgende:
zijn we nogsteeds bij deel 1?
Nee, deel 1 moet je koesterenquote:Op woensdag 12 januari 2005 10:27 schreef Alicey het volgende:
Ja poehee! Is dat deel 1 nu nog niet vol?
Toch wel op een doordeweekse dag! Anders moet ik centjes betalen voor de treinquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:43 schreef Tokay het volgende:
[..]
Die is in aantocht!
De datum valt een week nadat Deel 1 volgepost is.
Het verzamelpunt wordt waarschijnlijk het Kanariemuseum in Alphen aan de Rijn.
Daar drinken we eerst koffie en eten we roze koeken in het museumcafé, en daarna gaan we vogels spotten, olv Bosbeetle.![]()
Maar wat heb ik nou aan een halfvol deel 1?quote:
je bent te goed voor deze wereldquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar wat heb ik nou aan een halfvol deel 1?
En nu druk ik me nog positief uit, want ik had het ook een halfleeg deel 1 kunnen noemen.![]()
Er komt geen deel 1, zie de deel 1 OP, alleen het eerste deel is leukquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:43 schreef EvilThijn het volgende:
wordt het hierna Deel 2 of Deel 1 deel 2 ?![]()
en daarbij, reeksen mogen niet op fokquote:Op woensdag 12 januari 2005 17:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Er komt geen deel 1, zie de deel 1 OP, alleen het eerste deel is leuk
Er zijn mensen die niet eens in onzin kijkenquote:Op woensdag 12 januari 2005 17:28 schreef alsem het volgende:
deel 1 verloren
wat de mensen tegenwoordig wel niet denken..
hij is gewoon hier!
Jaloers?quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:52 schreef BrauN het volgende:
Bagger.
bijna ... morgen denk ik !quote:
Juist ja !quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:22 schreef Ruis het volgende:
hmm, gaat hard
En vandaag ben ik negatief, dus is het half leeg.quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar wat heb ik nou aan een halfvol deel 1?
En nu druk ik me nog positief uit, want ik had het ook een halfleeg deel 1 kunnen noemen.![]()
geen ?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:08 schreef Bosbeetle het volgende:
deel 1 , deel 1 zo als jouw zijn er .... (kut hier rijmt niks op)![]()
quote:
neen dit topic is uniekquote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:00 schreef Tokay het volgende:
Was er eigenlijk een prequel van Deel 1?
En zo ja, kun je me dan een link geven?
ja en VHS !quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:13 schreef Bupatih het volgende:
Komt deel 1 ook uit op DVD?
Ah, nostalgie.quote:
nee benji speelt jouquote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ah, nostalgie.
Maar wie speelt mij dan in deel 1?
Brad Pitt?
Koop nu de DVD deel 1 en krijg daarbij een gratis washandje voor als je zwetend van vreugde of angst wakker wordt na het zien van deze schitterende reeks DVDsquote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:21 schreef Tokay het volgende:
En waar kun je dat dan kopen? Bij Time Life, zoals die reeks over historische bijbelfiguren?
waarop ?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:30 schreef Ayaxola het volgende:
Het schiet al op!
quote:
Schieten mag niet, of heeft 'het' een vergunning?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:30 schreef Ayaxola het volgende:
Het schiet al op!
hij is 1337 !quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:41 schreef Alicey het volgende:
Wie ben jij om te zeggen dat schieten niet mag?
quote:Op zondag 9 januari 2005 19:24 schreef timbob het volgende:
dit topic is voor mij 1 groot enigma
niet ?quote:Op maandag 17 januari 2005 23:58 schreef boskov het volgende:
het schiet niet echt op met deel 1
Ik ben ook zwaar onder de indruk..... Goed bezig!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:27 schreef Bosbeetle het volgende:* Bosbeetle is nogsteeds hevig ontroerd door de inhoud van Deel 1
Ja voor je het weet is hij volquote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:42 schreef PeRi het volgende:
Deel 1 gaat me iets snel. Té snel.
volgens mij niet relevant....quote:Op dinsdag 18 januari 2005 16:56 schreef boskov het volgende:
[..]
wat er met kkk leden gebeurd in de hemel?![]()
mijn Russisch is niet wat het geweest is
alles in deel 1 is uitermate relevant .. daarom is het ook zo'n goed deelquote:
lees bijvoorbeeld de OP eensquote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 19:19 schreef Bosbeetle het volgende:
altijd het mooiste deel dus ik denk dat het hierbij blijft !
[...]
Niettus dit is juist het leukste stuk !quote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:04 schreef PeRi het volgende:
We vallen stil mên!
Ik zeg al niks meer!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Niettus dit is juist het leukste stuk !
huh maar maar maar dan komt hij nooit volquote:
idd het kan nog net !quote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:13 schreef longinus het volgende:
Gelukkig kan ik nog wat posten in deel 1
bijnaquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:29 schreef alsem het volgende:
whhehehe bijna vol he
Onmogelijk alicey!quote:
als jij hier een slotje op legt, leg ik een slotje op jouw! en niet zo'n lullig slotje dat je weleens op topic ziet!quote:
Vertel eens iets meer over je slotjes, schat?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:41 schreef alsem het volgende:
[..]
als jij hier een slotje op legt, leg ik een slotje op jouw! en niet zo'n lullig slotje dat je weleens op topic ziet!
Je moest eens weten! Een van mijn slotjes weegt op tegen 1000 keer het aantal slotjes dat jij ooit gaat zetten!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vertel eens iets meer over je slotjes, schat?
Je moet me gewoon vertellen wat jouw slotjes zijn. Zijn ze gekleurd? Kun je ze eten? Kom je ze wel eens in een badkamer tegen? Kun je ze optillen? Heeft Elvis er wel eens een in zijn handen gehad? Zijn ze op Mars ook populair?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:36 schreef alsem het volgende:
[..]
Je moest eens weten! Een van mijn slotjes weegt op tegen 1000 keer het aantal slotjes dat jij ooit gaat zetten!![]()
op alle vragen ja, als de omstandigheden heel gunstig zijn he het enige wat ze niet hebben is tijd, ze zijn zonder tijd.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je moet me gewoon vertellen wat jouw slotjes zijn. Zijn ze gekleurd? Kun je ze eten? Kom je ze wel eens in een badkamer tegen? Kun je ze optillen? Heeft Elvis er wel eens een in zijn handen gehad? Zijn ze op Mars ook populair?
Kortom - Details wil ik weten!
Laat maar zitten dan. Ik was net op zoek naar een tijdslot, maar dat is het dus niet blijkbaar.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:49 schreef alsem het volgende:
[..]
op alle vragen ja, als de omstandigheden heel gunstig zijn he het enige wat ze niet hebben is tijd, ze zijn zonder tijd.![]()
blijf doorspammen dan, anders halen we het nooit voor middernacht..quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:53 schreef Bosbeetle het volgende:
oeh slotjes ! Ik heb zo'n idee dat over zo'n 70 posts er 1 komt !
quote:
Scheer jezelf een zou ik zeggen....quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:01 schreef lurf_doctor het volgende:
[afbeelding]
Dit topic is een schot in de roos
en nog net op tijd in deel1 gepost![]()
dat dacht ik !quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:09 schreef Boschjesman het volgende:
Goed topic!
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:13 schreef Boschjesman het volgende:
[..]
Ik wou het dan ook per se gewoon in mijn MyAT hebben.
nee ergens stockt het !quote:
idd van doperwtjes naar bonenquote:Op woensdag 26 januari 2005 10:05 schreef SiemeN het volgende:
EvilThijn zorgt even voor de nodige plotwending in Deel 1.
quote:
nee hoor de TS vind dit deel beter dan de volgendequote:Op woensdag 26 januari 2005 11:47 schreef JosvG het volgende:
en weer een post dichterbij bij deel 2, we gaan de topicstarter vervelen![]()
je avatar lijk ergens opquote:Op woensdag 26 januari 2005 08:26 schreef B4CO het volgende:
nog 49 post mensen, ff doortype!
quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:59 schreef kanaiken het volgende:We hebben een D
![]()
We hebben een E
![]()
We hebben een E
![]()
We hebben een L
![]()
We hebben een Spatie
![]()
We hebben een 1
![]()
We hebben een DEEL 1
Makrelen zijn goed spul! daar moet je niet te licht over denken en raak je al helemaal nooit over uitgepraatquote:Op donderdag 27 januari 2005 12:49 schreef SiemeN het volgende:
Zijn er al meer mensen die een makreel hebben gewonnen?
Ik raak er maar niet over uitgepraat.
Best mee eensquote:Op donderdag 27 januari 2005 13:43 schreef The_Langolier het volgende:
Het blijft een deceptie.
Ja lekker!quote:Op donderdag 27 januari 2005 14:49 schreef SiemeN het volgende:
Koekje d'r bij?
Ja op deel 1 en het behoud daarvan binnen deze verhardende fok cultuur !quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:26 schreef kanaiken het volgende:
15
Misschien moeten we ergens op gaan toasten?
blijven oefenenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:01 schreef yvonne het volgende:
Ik wilde graag nog een kwaliteitspost plaatsen
Mislukt
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |